Bruger login

Ugen der gik, uge 29, 2019
Rows og ZMA

Tilbudsguide, uge 30, 2019
Kaffe og majskolber

Ugen der gik, uge 28, 2019
Faste og proteinpulver!

Tilbudsguide, uge 29, 2019
Oksecuvette og kylling!

Statistik

Vi har 55633 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jeppe_Birkedal

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030613 indlæg i 86766 emner

3 nye indlæg i dag

I alt: 260
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 256

Følg bodybuilding.dk på

Stanabol (winstrol)

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Genopliver lige en gammel tråd..Jeg har siddet og læst om Winstrol da en jeg kender fortalte om det, og blev nysgeri. Men det jeg har læst på Isteriods.com om winstrol, bliver i denne her tråd betegnet som bullshit! . Er det en omgang bulshit når der står:

Now, on to leaning out, what are the best steroids for leaning out and cutting up? Well, take a look at our list above. The most prominent of the steroids is probably winstrol, which has been known for years to be a huge steroid for leaning out (rumored as the best steroids to lean out). There is little doubt that almost every steroid user has heard of or knows winstrol in one way or another. Winstrol is on the list of best steroids for cutting up because of its’ unique ability to harden up muscle mass, making muscles appear harder and rounder.

??
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 254.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Leverkatten skrev:Genopliver lige en gammel tråd..Jeg har siddet og læst om Winstrol da en jeg kender fortalte om det, og blev nysgeri. Men det jeg har læst på Isteriods.com om winstrol, bliver i denne her tråd betegnet som bullshit! . Er det en omgang bulshit når der står:

Now, on to leaning out, what are the best steroids for leaning out and cutting up? Well, take a look at our list above. The most prominent of the steroids is probably winstrol, which has been known for years to be a huge steroid for leaning out (rumored as the best steroids to lean out). There is little doubt that almost every steroid user has heard of or knows winstrol in one way or another. Winstrol is on the list of best steroids for cutting up because of its’ unique ability to harden up muscle mass, making muscles appear harder and rounder.

??

Well, den er faktisk god nok(både og). Det der med "cutting" og "bulking" AS, er sådan lidt 50-50 vil jeg sige. Nogle mener, at der absolut ikke er noget der er beregnet til det ene eller det andet.. Men fx. et stof som Deca (only) ville ikke være nær så godt at cutte på, som fx. Wins. Omvendt, hvis du gerne vil gaine shitloads af kg (inklusiv fedt) ville Deca jo være langt bedre end wins.. så den er vel lidt tricky.

Uden nogle former for dokumentation, kan jeg så fortælle af egen vidnesbyrd, at de gutter jeg ser som er på wins, typisk fremtræder ret cuttet og "hard and dry".. Kender dog ikk til resten af deres diæt.

;)
One day there will be no more pain, like an opiate wonderland, no more worry - It will all just end !

Reputation point: 0

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Ingen logbog

Musclesmurf skrev:stanozolol / winstrol er et anbolsk steroid, og bør derfor absolut ikke overvejes som " slankemiddel", - omend det som nævnt vil få dig til at fremstå mere "hakket".
Problemet/snyderen er jo desværre, at ham, der er parat til at sælge dig det, ikke ser ud til at være ramt af bivirkninger, - andet end den slags. du også selv gerne vil "rammes" af.
Der vil altid være bivirkninger, når du injicerer et "fremmedlegeme" ind i din krop, - den lader sig ikke snyde.Prisen skal betales på et tidspunkt, tvivl ikke på det. Har været i sporten så mange år, og har set talrige eksempler på, at prisen nok var højere end forventet, - men da er løbet kørt.
Overvej snarere, som anbefalet, at sætte dig yderligere ind i kost, - konsultér evt en personal trainer, eller læs de uanede mængder kompetente artikler om kost her på sitet.
held og lykke med projektet

.. the truth, plain and simble.

Kunn ikke have formuleret det bedre selv.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1224

Geografisk sted: The Perimeter

Logbog: Vis logbog

Foregående

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster