Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69489 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050000 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hoosier skrev:Du skal løfte mod Rob fra Ford's Gym til VM Rå.
Rigtig flink fyr. Han er stærkere, end han lige umiddelbart ser ud, her med sidste tunge squat i går: http://www.youtube.com/watch?v=daIYKbaeVuA&feature=youtu.be

Eclipse skrev:Hoosier skrev:Du skal løfte mod Rob fra Ford's Gym til VM Rå.
Rigtig flink fyr. Han er stærkere, end han lige umiddelbart ser ud, her med sidste tunge squat i går: http://www.youtube.com/watch?v=daIYKbaeVuA&feature=youtu.be
Tjekkede lige. Det er sku' en god squat og dybden er der ingen tvivl om, der kan jeg ikke vaere med og ej heller på baenken hvis han kan loefte sin nominerede vaegt på 205 kg. Jeg bemaerker desuden at han squatter ligeså meget som han doedloefter, dem er der ikke så mange af. Det bliver spaendede at se om han bliver endnu staerkere når han er nedtrappet...eller slappere

Bash skrev:Hej Sune. Hvordan har din fremgang været med Sheiko?

Fistandantilus skrev:Jeg kan konstatere, at du havde størst fremgang som Nordlænder.![]()
Det er i øvrigt lang tid siden, du har været på besøg. Hvad blev der af dit årlige påske-visit?
Nu er det ikke så nemt forbedre sig.

Held og lykke med det!

Phindborg skrev:Hvordan er det gået med det russiske visum? Der var ingen problemer?

Friche skrev:Fornuftige startvægteHeld og lykke med det!

Eclipse skrev:Phindborg skrev:Hvordan er det gået med det russiske visum? Der var ingen problemer?
Det er en lidt omstændig omgang og proceduren er ikke særlig klar når man læser om den. Lykkedes det at få styr på visumansøgning, invitation og forsikringspapirer, og kan man undlade og opføre sig suspekt til den personlige samtale, så går det dog ok. Jeg tror endda det lykkedes vikingen at blive sluppet ind i landet

Lentz skrev:Eclipse skrev:Phindborg skrev:Hvordan er det gået med det russiske visum? Der var ingen problemer?
Det er en lidt omstændig omgang og proceduren er ikke særlig klar når man læser om den. Lykkedes det at få styr på visumansøgning, invitation og forsikringspapirer, og kan man undlade og opføre sig suspekt til den personlige samtale, så går det dog ok. Jeg tror endda det lykkedes vikingen at blive sluppet ind i landet
Han undslap kun fordi han havde horst med sig!

Hoosier skrev:Hvornaar tager du/I afsted til Rusland? Haaber, det bliver en rigtig god tur (med bedre forhold end i Ukraine). Og selvfoelgelig rigtig meget held og lykke med staevnet.
Skaarup og jeg skal derover om torsdagen. Jeg løfter om lørdagen. Det kan næsten kun blive bedre forhold end Ukraine, jeg er forberedt på det værste 

MagtPrehn skrev:her er det nummer du efterspurgte til træning:

. Det er lidt uvist hvor meget de giver. Mindst 10 kg vil jeg gætte på, men måske mere, og det tager løftere jo selvfølgelig med, hvis reglerne muliggør det.
Jeg er sikker på at vi snart ser nogle squatverdensrekorder fra disse øer, hvis ikke der kommer styr på kokosnødderne. 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster