Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
DonKahle skrev:Kør det til sidst i programmet - Problem solved
DonKahle skrev:venser
Benjamin Reilly skrev:DonKahle skrev:venserDonKahle skrev:venserDonKahle skrev:venserDonKahle skrev:venser
Venzer?
DonKahle skrev:Jeg brækkede armen og er nu kommet i gang med noget ben træning, det ser således ud:
Borumpas skrev:DonKahle skrev:Jeg brækkede armen og er nu kommet i gang med noget ben træning, det ser således ud:
Det var træls
DonKahle skrev:Borumpas skrev:DonKahle skrev:Jeg brækkede armen og er nu kommet i gang med noget ben træning, det ser således ud:
Det var træls
Meget, var begyndt at træne om morgnen, det kørte sgu skide godt. Formoder at der går 3 måneder før jeg kan køre pres/træk igen.
Hvordan går det ellers med din egen træning? :-)
Borumpas skrev:DonKahle skrev:Borumpas skrev:DonKahle skrev:Jeg brækkede armen og er nu kommet i gang med noget ben træning, det ser således ud:
Det var træls
Meget, var begyndt at træne om morgnen, det kørte sgu skide godt. Formoder at der går 3 måneder før jeg kan køre pres/træk igen.
Hvordan går det ellers med din egen træning? :-)
Idet kommer til at gå godt fra i næste uge af. Mit program bruger fancy ord som "manipulation af volumen" og "periodisering".
Borumpas skrev:Hvordan har din arm det?
Borumpas skrev:Det sidste sæt stoppede tidligt fordi, for at være ærlig, jeg kunne ikke lave opspænd fordi jeg skulle skide
Bill Nye skrev:Hva fanden, er du i gang igen? Jeg følger da lige med så.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster