Bruger login







Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Tilbudsguide, uge 41, 2019
Ost, æg og kaffe!

Ugen der gik, uge 39, 2019
Smartphone og progression!


Statistik

Vi har 56116 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MichaelPat

Vores medlemmer har i alt skrevet 2030462 indlæg i 86995 emner

7 nye indlæg i dag


Online
I alt: 526
Medlemmer: 19
Skjulte: 1
Gæster: 506

Følg bodybuilding.dk på

The son super-sets in the Vest(erbronx Gym)

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Leeroy skrev:Lækkert med PR's, ven. Det er godt, at træningen går fremad.

Hvad var hendes reaktion på artiklen?


Ja, det er rart. Det får mig dog også til at tænke på, hvor åndssvag min tidligere forsømmelse af progressiv overload og kontinuerlig styrkefremgang har været.

Hun har ikke svaret. Til gengæld har en virkeligt flot perifær veninde liket hendes opslag. De er dog også begge to, i vidt omfang, nogle idioter så jeg havde ikke forventet andet. Dertil kommer at min oprindelige svartone, før jeg redigerede og modererede den, måske var en smule mere nedladende og fjendtlig end nødvendigt.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bænk:
op til 11@90. PR. Den kørte ok i dag. Ikke prangende men bestemt heller ikke dårligt. Failede lige akkurat på 12'eren.
2@7@70, slow ecc. bottom paused. Pecs var helt most efter topsættet.
ss
BB bottom paused rows:
6@7-8@70. Meh. Jeg tror måske jeg prøver at pille lidt vægt af og køre mere kontrolleret og evt. med lille hold i toppen. Det er for resten paused på bænken og ikke gulvet, hvad jeg også overvejer at ændre.

Pulldowns, stående db skulderpres, lateral raises, low incl off-set db curl og incl db oh ext. Fuldstændig afsindig kontakt under curls.

Alt i alt en fin omgang, hvor jeg for 3. gang på fire dage satte PR i en hovedøvelse. Glimrende start på denne Wendler-cyklus og en påmindelse om at jeg skal holde mine deloads.

Nu skal jeg skrive dansk aflevering. Den skal afleveres i aften. Hvis I er heldige, vil jeg i morgen fortælle, hvorfor jeg ikke synes godt om min dansklærer. I morgen skal jeg desuden squatte og måske spille badminton.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Squat, Low-bar-ish:
op til 10@100. Det føltes ad helvedes til, men 10. rep var ikke meget langsommmere end 1.
Derudover noget OL-squat, RDL, lidt cleans for the lulz, RFE SS, leg curls, leg ext. hanging leg raises og dead-hangs.

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal gøre med squatten. Low-bar føles bedre, givetvis qua de lavere mobilitetskrav, men det koster på quad-aktiveringen. Omvendt skal jeg hæve hælen enormt meget for at lave et decent OL-squat og jeg har svært ved at hæve dem med noget stabilt, hvorfor det bliver lidt noget lort. What to do, what to do?

Nu skal jeg drikke et par højtidsbajer.
I morgen ranter jeg herinde og beder om hjælp til mit ufunktionsdygtige understel. In the mean time; be excellent to each other.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Få sat en hæl på dine vl sko, det hjalp mig gevaldigt. Dog kræver det en del tilvænding (let opstart) pga den øgede knævandring.
Proud member of Team Fat Ups.
Brugeravatar
 
Reputation point: 68
 
Indlæg: 1928
Tilmeldt: 14. jun 2011, 20:22
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



6@57,5 i MP i går og 6@145 i DL i dag. Lad os nu være ærlige, det var jo lidt noget lort begge dele. I morgen en gang upper med fokus på gunz (because lol) og så noget wendler bænk og squat på hhv. torsdag og fredag. Det har bare at blive godt.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Verdens tammeste omgang upper i forgårs. Jeg var fuldstændigt drænet, så det blev en patetisk omgang.
I går løb jeg en kort tur. Hvorfor helvede gjorde du det, tænker du nok. Svaret er, at vi inden alt for længe har løbetest i idræt og vores tid spiller en ganske stor rolle for vores karakter, hvorfor jeg fandt det fornuftigt at se hvor langt jeg var fra et 12-tal. Ganske langt, var svaret.

I dag trænede jeg. Jeg var, modsat i forgårs, rimeligt veloplagt.

Bænk:
op til 9,5@95. PR Opvarmningssættene føltes gode, og jeg fik en flink, stærk og vigtigst af alt ikke-idiotisk nordmand til at spotte. Han spurgte om udløft, rep-estimat og evt. forced-reps, jeg svarede pænt ja, 6-8 og nej. Det gik altså over forventning, om end jeg i den excentriske fase af 1. rep ramte en helt skæv bane. Mon der havde været til 10'eren hvis ikke jeg havde gjort det? Jeg tror det.

BB Rows:
5@8-10@80. Sad fint m. moderat cheat.

CS DB Rows:
4@10-12@22,5. Lidt tempo.
ss
DB Skulderpres: 3@8@22,5 og DB seated lateral raises: 2@12-15@10. Lidt tempomanipulation.

DB low incl curl:
4@8-10@10. T4011-ish
ss
DB oh ext:
4@7-9@22,5. T3011-ish

I morgen står den på 3+@107,5 i squatten og en PR-bajer med bro's. It's all good.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor mange reps fik du så i squtten, kære ven?

Og fik du hygget efterfølgende, med en masse pr-bajere?
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 399
Tilmeldt: 18. nov 2013, 14:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så i -105 i dag? Hvis ikke, gik i glip af en af de fedeste sportskonkurrencer jeg har set længe.

Jeg lavede ben i går:
Squat:
op til 10@105. Der var til flere, men jeg patience is a virtue. Det er IKKE OL-squat, men der er en vis knævandring på. Jeg arbejder dog på at få mere. Jeg har et meget lille buttwink og falder en smule forover som jeg bliver presset. Jeg skal ligeledes arbejde med at finde en ordentlig standbredde og fodvinkling, så jeg kan få POWAARH og gode hofte-knæ-tå vinkler.

+ RDL's, RFE SS, Leg ext og leg curls.

Derefter stod den på PWO lammekebab fra Kebabistan og én stor fad med bro's mens vi så landskamp og snakkede lort <3

I dag har jeg haft fine DOMS i bagkæden (og lidt i quads). Jeg har også set Interstellar. Jeg må indrømme, at jeg ikke var blown away. Jeg glæder mig meget til Hobitten III, og så fik jeg også helt lyst til at se Exodus, fordi de brugte Booka Shade's infinitely lækre mix af Coldplay's Midnight i traileren.

Kl 23 løb jeg en lille tur. Jeg fik med nød og næppe klemt mit ømme understel under 5 minutter på 1200 meter. Pathetic.

Morgenvægten ligger på 98-99kg. Med en bf% på 15, hvad der forhåbentligt ikke er for lavt, giver det mig et adjusted FFMI på lige over 23. Og et BMI i overvægtskategorien <3
Jeg regner med at fortsætte til omkring 105kg og så smide lidt. Det skulle gerne ske omkring 1/4. Jeg ville blive meget glad hvis jeg kunne fortsætte en moderat men kontinuerlig styrkefremgang i hele perioden.

I morgen rep-out i holdenstangihænderneogbrugdineskuldresamtnogleandremuskelgruppertilatpressedenopoverhovedet med 62,5kg, og så skal jeg desuden til et fødselsdagsarrangement som jeg slet, slet ikke orker at attende.

Nu vil jeg lave noget mere matematik inden jeg går i seng.


Hej leeroy-friend, får du store, stærke ben og store, fede, stærke glutes? <3
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I forgårs lavede jeg 4@62,5 i MP. Det var ikke specielt kønt og ikke specielt godt. Derudover en nogenlunde omgang upper.
I går lavede jeg 6@155 i DL. Det var jeg godt tilfreds med. Norsk bro stod og råbte opmuntrende ord. Der var faktisk helt uhørt mange bros i går, så jeg var næsten to timer om at lave en ikke-ekstraordinær omgang ben. Squatten sad ikke specielt godt.

Mine vejledere var meget tilfredse med mit indledende/forberedende SRP-arbejde i dag. Så tog jeg hjem og sov to timers middagslur. I dag er jeg ikke heeelt på toppen, jeg har en lille smule ondt i halsen. Derudover har jeg gevaldige DOMS i erectors og lidt i quads, glutes og hams, så jeg stryger dagens løbetur og går tidligt i seng for at være bedst klar til rep-out@100kg i bænken i morgen.

Trine Bramsen har lige sagt følgende på TV2News: "Demokratien i vores valuta er argumenter (og ikke ukvemsord)". Wow. Just wow. Hold kæft hvor jeg hader hende.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



7@100 i bænken i forgårs. Teknikken var lidt kompromitteret af erector-DOMS, men det gik OK.
12@110 i squatten i dag. Benene føltes noget sløve, muligvis grundet 90 minutters høj-intens badminton tidligere på dagen, MEN DET GIK OK.

I morgen skal jeg måske træne upper og måske være fuld iført hawaii-skjorte og tætsiddende badeshorts. Altså, jeg skal måske være fuld, men jeg skal med sikkerhed klædes ud som en idiot.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mit helbred har været skrantende, så jeg har først deload-trænet i dag. Det var, som forventet, en meget svag omgang.
I morgen deloader jeg underkroppen.

Så snart jeg er holdt op med at være rasende over en vens kærestes idioti på facebook vil jeg læse Forbandet Ungdom til jeg falder i søvn. Jeg kan godt lide den bog. Jeg kan ikke lide nyoversættelsen, though.
I morgen skal jeg have idræt. Jeg kan ikke lide vores idrætslærer. Han fremstår skråsikker selv når han vrøvler, hvad han for øvrigt gør lidt for ofte.
På onsdag skal jeg måske være assistent til skolens pige-håndbold hold. Jeg aner intet om håndbold.
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er en måned siden, at du sidst loggede. Jeg synes din log trænger til en juleopdatering.

Jeg er forresten sikker på, at pigen til træningen i dag diggede dine glutes. Hvilket er forståeligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 399
Tilmeldt: 18. nov 2013, 14:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg tror, vi prøver at genoptage journalføringen her på siden (om end måske blot for en tid).

Fem tresindstyvendedele af en million minutter siden sidste indlæg i loggen. "Der er løbet meget vand under broen", vil nogen sige. "Sikke noget vrøvl", vil jeg anføre i modsætning dertil - der er sgu ikke sket alverden. Desværre.

Eller... Jeg er begyndt at træne i Vesterbronx. Det er omtrent lige så lækkert som en iskold post-workout mælk. Altså meget, meget lækkert.

Jeg er for nyligt hoppet på et 2+3 split, og i dag trænede jeg delts og arme med en bro. Han fortalte, at han og kæresten i de første fem år af deres forhold var bosat 1500km fra hinanden, og derfor fløj frem og tilbage mellem Italien og København en gang om måneden for at besøge hinanden. Det var en god historie, som gjorde mig glad. The exception that proves the rule and all that.

Måske der kommer en lille opdatering på styrkeniveauet (læs: slaphedsniveauet) en dag snart, nu skal jeg dog ud at drikke mig en kæmpemæssig kæp i øret (læs: have én øl for selskabelighedens skyld).
Small I am - lift I must.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 499
Tilmeldt: 24. apr 2012, 18:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



... og så fik jeg også helt lyst til at se Exodus, fordi de brugte Booka Shade's infinitely lækre mix af Coldplay's Midnight i traileren.


Spøjst, også det jeg lagde mærke til i traileren! :lol:

Why u no log?
Brugeravatar
 
Reputation point: 195
 
Indlæg: 1814
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster