Bruger login

Ugen der gik, uge 7, 2019
Podcast og flad mave!

Tilbudsguide, uge 8, 2019
Pålæg, kylling og kalkun!

Tilbudsguide, uge 7, 2019
Juice, kaffe og oksekød!

Ugen der gik, uge 5, 2019
Sunde shakes og fedttab!

Statistik

Vi har 55368 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Kostplansmail11

Vores medlemmer har i alt skrevet 2025129 indlæg i 86411 emner

29 nye indlæg i dag

I alt: 636
Medlemmer: 15
Skjulte: 5
Gæster: 616

Følg bodybuilding.dk på

Tråd for småspørgsmål og strøtanker

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

01-jeller skrev:Ved nogle herind hvordan man kan polere rustfristål? Eller hvem jeg kan spørge? Jeg er kommet til at ryste min shake uden, at skrue låget fast ordentligt og i den efterfulgte rengøring har jeg uden, at være klar over det kommet til, at lave de her ridser ved, at børste for hårdt med en køkkensvamp.

Hvad var der i den shake, siden det var nødvendigt at bruge en svamp? :-k
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 195

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hamtaro skrev:Autosol ville jeg mene.. Er lidt svært at se skader og metal rigtigt på billed..
Gerne med en polerskive, på skruemaskine.

Tak, det var noget i den dur jeg overvejede og ellers, at skifte de der metalplader ud hvis det er muligt.

Storfod skrev:Hvad var der i den shake, siden det var nødvendigt at bruge en svamp? :-k

Se problemet er, at det var min morgenshake, som jeg drak et minut inden jeg blev nødt til at tage afsted. Så jeg lod det være og da jeg kom hjem igen var det jo størknede til, så det var en marridt at få af. Jeg brugte cirka halvanden time på, at gøre det hele rent.

Galleri: Vis galleri (31)
Kostplan: Vis kostplan

01-jeller skrev:
Storfod skrev:Hvad var der i den shake, siden det var nødvendigt at bruge en svamp? :-k

Se problemet er, at det var min morgenshake, som jeg drak et minut inden jeg blev nødt til at tage afsted. Så jeg lod det være og da jeg kom hjem igen var det jo størknede til, så det var en marridt at få af. Jeg brugte cirka halvanden time på, at gøre det hele rent.

Jamen fair nok så :D Det lød bare lidt voldsomt at bruge en svamp til lidt mælk og prutteinpulver :D
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 195

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster