Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 56510 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Bogdansun

Vores medlemmer har i alt skrevet 2032572 indlæg i 87668 emner

15 nye indlæg i dag

I alt: 511
Medlemmer: 15
Skjulte: 0
Gæster: 496

Følg bodybuilding.dk på

Updates from Whiskeybæltet!

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Trænede ben søndag, men da jeg ikke har skrevet det ned tillader min hukommelse mig ganske enkelt ikke at logge det.. ](*,) Til gengæld trænede jeg ryg med Kaptain i går, da jeg ikke havde tid i mandags. Til trods for, at jeg har tabt mig efter football er startet, og at min træningsfrekvens er langt lavere end den plejede at være synes jeg egentlig at min styrke holder sig på et fornuftigt niveau. Som en lille service vil jeg oplyse, at jeg i går formiddag havde en kampvægt på hele 73KG!! lol.

WG pulldowns

1 x 8 @ 80kg
1 x 8 @ 85kg
1 x 8 @ 90kg
1 x 8 @ 95kg
1 x 8 @ 90kg

CS BB rows

1 x 10 @ 40kg
1 x 10 @ 40kg
3 x 10 @ 60kg - aldrig har denne været så let som den var i går.

DB rows

10 x @ 36kg

Dropset

1 x 6 @ 61kg
1 x 8 @ 51kg
1 x 10 @ 41kg
1 x 12 @ 31kg

Seated cable rows

2 x 12 @ 60kg
2 x 12 @ 55kg

+ lidt biceps til sidst.

Overall en meget tilfredstillende træning, især taget i betragtning af at jeg er 2-3kg lettere end for 2 måneder siden.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ozzy kaldte dig stærk i dag, Freund. Jeg gav ham lidt modvilligt ret.
Brugeravatar

Reputation point: 363

Kaptain skrev:Ozzy kaldte dig stærk i dag, Freund. Jeg gav ham lidt modvilligt ret.

Haha, han har endda selv henvendt sig og fortalt det til mig. Han mente dog, at mere træning sammen med ham ville gøre mig "mere funktionel" hvad det så end skal betyde :D
Brugeravatar

Trænede i dag i selskab med Kaptain, bestwr96 og Mazzy, det var hyggeligt. Kaptain og bestwr96 dødssmedede den, mens Mazzy og jeg holdt det på et lidt mere sobert niveau. Synes dog alligevel jeg fik en ganske udemærket træning ud af det.

DB incline

1 x 8 @ 31kg
2 x 5 @ 36kg - godt nok lang tid siden jeg har kørt noget der minder om lidt tungt i db incline, og det kunne mærkes. Den var tungere end normalt.
1 x 6 @ 31kg

DB benchpress

2 x 8 @ 26kg
1 x 8 @ 23,5kg
1 x 10 @ 21kg

Behind the neck press

4 x 6 @ 30kg

+ lateral raises og triceps

Regner først med at træne igen søndag, hvis jeg kan nå det. Da jeg skal arbejde nat her i dag og lørdag.
Brugeravatar

Træning i selskab med Kaptain og Ozzy i går d. 7/4. Det var nu meget hyggeligt.

Pull ups

1 x 8 @ BW
1 x 6 @ 10kg
1 x 6 @ 15kg
2 x 6 @ 20kg - PR
1 x 12 @ BW

Seated cable rows

1 x 12 @ 60kg
1 x 12 @ 70kg
1 x 10 @ 80kg

Dropset

1 x 6 @ 80kg
1 x 12 @ 65kg
1 x 30 @ 45kg

Facepulls

3 x 15 @ 40kg

+ biceps.
Brugeravatar

Har været hjemme hos mine forældre i påsken, og har derfor ikke trænet så frekvent, da omgivelserne ganske enkelt ikke tillader en ordentlig træning. Er dog hjemme nu, og havde en okay træning i går.

WG pulldowns

1 x 8 @ 80kg
1 x 8 @ 85kg
2 x 8 @ 90kg
1 x 8 @ 95kg - de sidste reps var ikke synderligt pæne

CS DB rows - vanvittig god kontakt til ryggen

5 x 12 @ 26kg

Seated cable rows

1 x 15 @ 50kg
2 x 15 @ 55kg

SS

Facepulls

3 x 12 @ 35kg

+ biceps

Har tabt mig efter jeg er begyndt at spille football og dermed bevæge mig mere. Har derfor besluttet at tage lidt på igen. På nuværende tidspunkt ligger vægten på omkring 73kg. Målet er 75-76kg om morgenen. Styrken har dog heldigvis ikke lidt de store tab.
Sidst rettet af Ðalle 23. apr 2014, 16:43, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

1 x 95 @ 95kg
Vilde Pulldowns!!!

Træner her: The Gym

Kostplan: Vis kostplan

bestwr96 skrev:
1 x 95 @ 95kg
Vilde Pulldowns!!!

Ja, intet under de sidste reps ikke var særligt pæne..
Brugeravatar

Trænede i onsdags bryst har blot ikke fået logget det.

Incline DB press

1 x 8 @ 26kg
1 x 8 @ 31kg
1 x 6 @ 36kg
2 x 3 @ 41kg - der var til 5 i det første - ved ærlig talt ikke hvorfor jeg stoppede.

Flat DB flies

1 x 12 @ 11kg
2 x 12 @ 13,5kg

Shoulder press

1 x 6 @ 21kg
1 x 6 @ 26kg
1 x 5 @ 26kg

+ triceps

------------------------------------------
I går trænede jeg ben med Bestwr96 - lang tid siden jeg rigtigt har trænet ben så træningen var egentlig okay. Senere var jeg på strøget og i Nyhavn med Kaptain og min kæreste, det var nu meget hyggeligt.

Squat

1 x 6 @ 70kg
1 x 5 @ 80kg
1 x 3 @ 90kg - forced på 3. rep
2 x 5 @ 80kg

Legpress

1 x 8 @ 100kg
1 x 8 @ 150kg
1 x 15 @ 100kg

Hacksquat - 5 sek ecc. fase

3 x 6 @ 30kg

+ calves
Brugeravatar

Trænede ryg i forgårs - nu har jeg de to sidste to træninger stødt ind i Swoels. For satan en dagsform han render rundt med. (no homo)

WG pulldowns

1 x 8 @ 85kg
1 x 8 @ 90kg
1 x 8 @ 95kg
1 x 8 @ 100kg - PR - de to sidste reps var ikke så pæne
1 x 10 @ 80kg - fokus på kontakt

CS bb rows

1 x 10 @ 40kg
2 x 8 @ 50kg
1 x 20 @ 30kg

Seated cable rows

3 x 15 @ 60kg

Dropset - husk nu forhelvede straps når du kører dropset

1 x 5 @ 80kg
1 x 7 @ 65kg - mine hænder begyndte at glide...
1 x 20 @ 40kg

+ biceps
Brugeravatar

Træner du stadig?
The ego is not master in its own house.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 260.00

Mazzy skrev:Træner du stadig?

Jeg er stødt ind i din broder og Phillip de sidste par gange træninger. Fællesnævneren er dog også, at du mangler. Do you still lift bro?
Brugeravatar

Det er et stykke tid siden jeg sidst har logget noget, hvorfor er egentlig irrelevant. Jeg vil dog efter et par venner har efterspurgt det smide en kort beskrivelse op af hvad jeg laver her i Hong Kong (HK). Havde sådan set skrevet det, men eftersom det er net er ca. lige så volatilt som en piges humør under PMS så forsvandt det sgu.. fedt.

Jeg fløj fra Danmark d. 29 juli mod HK via Helsinki. Turen var egentlig meget smertefri, og tog blot 12,5 timer. Jeg landede derfor i HK International Airport d. 30 om eftermiddagen. Da jeg ankom holdt der en chauffør klar til at hente mig, og bringe mig til min midlertige bolig på Harbourfront Horizon. Jeg blev naturligvis transporteret i en Mercedes S500. :D
Billede

Jeg blev indlogeret på hotel Harbourfront Horizon, og fik bevilliget en 3 værelses 60kvm stor suite. Den var super lækker. Problemet var dog, at den lå på Kowloon siden. Til af dem af jer der har været i HK så vil i vide, at centrum og de fleste af stederne hvor der "sker noget" ligger på HK Island. Det var derfor nødvendigt at skulle gennem en tunnel hver gang jeg skulle til HK Island, hvilket er et helvede med al den traffik der er i HK. Ydermere opstod der et mindre problem når jeg skulle i bad. Højden på bruseren var umiddelbart tiltænkt de lokale, altså folk med asiastisk herkomst. Billedet forklarer egentlig det hele meget godt.
Billede

Den første aften hvor jeg var "ude" var med min onkel og nogle af hans venner. Vi var ude at spise på en kinesisk restaurant, og jeg stødte for første gang i mit liv på "rigtig" kinesisk mad. Det var super lækkert, og en rigtig positiv oplevelse. Jeg følte mig dog i starten en smule malplaceret, da alle disse venner er i toppen af erhvervslivet. Den ene en equity partner i et advokatfirma (han er kun 33 år), en COO af en af de største kommercielle banker i verden, og en CEO af et ur firma der kun producerer omtrent 150-250 urer årligt, men de har til gengæld en salgs pris på over 1 mio. kr., ydermere ejer hans familie også en af verdens største konsulent firmaer. Det var derfor super spændende at få indblik i deres liv, og hører om hvad de til daglig foretager sig, og hvordan tingene egentlig foregår i "den virkelig verden". De viste sig til gengæld at være nogle af de mest "cool" mennesker jeg længe har mødt og vi havde en super sjov aften der blev sluttet af på en af HK's barer. De er trods alt, når alt kommer til alt, blot mennesker som du og jeg. Et eksempel på noget af den mad vi fik.
Billede

Om fredagen d. 1 August flyttede jeg så fra Kowloon til HK Island, hvor jeg også bor nu. Et lidt mindre sted på ca. 20kvm, til gengæld er placeringen meget bedre. Jeg bor ca. 10 på gåben til centrum, så det er super rart. Denne gang måtte jeg dog nøjes med at blive kørt i en Audi Q7, men altså det er trods alt bedre end at skulle tage en taxa.

Jeg startede d. 4 August mit internship i CICC i deres Investment Banking Department (IB). De første par dage var meget kedelige, og jeg lavede egentlig ikke andet end at sidde og læse om IPO's (børsnoteringer) og termerne der bliver brugt i IB. Til gengæld blev jeg senere sammen med en anden sat til at lave road-show material (marketings materialet brugt ved en børsnotering), hvilket var super spændende! Ydermere fik jeg alene ansvaret for at skrive det manuskript der skal følge med materialet. Altså et manuskript som vores management kommer til at stå og læse op for potentielle investorer og cornerstone investorer. I denne uge deltog jeg i et møde ang. en mulig børsnotering af et Gold Mining selskab. Jeg er derfor i gang med at lave research på Gold Mining selskaber der allerede er børsnoteret på HKSE for at kunne give dem en benchmark i forhold til deres værdisættelse, og for at se om det overhovedet er attraktivt for os at være sponsorerer på deres evt. børsnotering. Udover det laver jeg nogle andre småting, men jeg har nok at se til så det er super fedt at få lov til at bidrage med noget.

I min fritid har jeg oplevet mange sjove og spændende ting indtil videre. Bl.a. var jeg på "boattrip" med CICC IB afdeling i sidste weekend. En tur arrangeret af et PR selskab CICC tidligere har haft samarbejde med.
Billede
Udover det fik jeg også fremvist den asiatiske version af "Thaitanic" lol.
Billede
En aften hvor jeg var ude at spise. Freddie ville ikke frivilligt tage slipset af, han fik derfor lidt hjælp. :D
Billede
Dagen efter dagen hvor ovenstående billede er fra var jeg på besøg hos min onkel. Vi var ude at spise "tømmermandsmad", hvis man kan kalde det det. Jeg fik en rigtig lækker burger, og han fik en cæsarsalad. Når ja, og så kørte vi i den her. :D
Til de interesserede er det en Bentley Continental Flying spur
Billede
Vi sluttede aftenen af på toppen af Prince's Building med en enkelt drink. Super lækker udsigt.
Billede

Jeg lærte også, at når jeg skal have en hund skal det være en Fransk Bulldog. Ikke verdens klogeste hund, men søde er de.
Billede
Billede

Det er i meget korte træk min tur til Hong Kong, so far. Dog vil jeg gerne tilføje, at til trods for jeg i den grad har oplevet hvorledes hårdt arbejde de rigtige steder kan lede til succes, er det også gået op for mig, hvor meget man skal opgive for at nå så langt. Der er mange der tror, at de sagtens vil kunne have en sundt forhold med den de elsker og samtidig nå til tops. Dette er ganske enkelt ikke muligt i langt de flestes tilfælde. Især i starten af ens karrierer kræver det, at man satser alt på ét bræt og går målrettet efter det man ønsker at opnå, hvilket også betyder at man automatisk kommer til at negligere mange af dem omkring en. Nogen er villige til at gøre det, og andre er ikke. Denne her tur har i den grad været en øjenåbner for mig, og vist hvor hurtigt det egentlig går i store financielle hovedstader som HK, sat i forhold til det langsomme tempo man lever i derhjemme i Danmark.
Brugeravatar

Fedt med en update, og så en velskrevet en :) Ses snart

Det lyder lidt som mit liv det der.. dyre biler, god mad osv.
Brugeravatar

Reputation point: 179

Geografisk sted: Østerbro, København

Styrkeliste
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00

Interessant. Hvordan har du fået det internship? Det logiske er at det er gennem din onkel (hvad laver han?)
Hvad lavede du før?
Forestiller mig at dig og Kaptain får nogle gode diskussioner i fremtiden :D
"Vi skriver ikke historie, vi smeder den bare" - L.O.C., professionel bodybuilder
Brugeravatar

Reputation point: 100

Logbog: Ingen logbog

bestwr96 skrev:Fedt med en update, og så en velskrevet en :) Ses snart

Hvis jeg oplever mere af nævnværdig karakter skal jeg nok opdatere. Er glad for du synes det er værd at læse. Vi ses meget snart. :)

BigOzzy skrev:Det lyder lidt som mit liv det der.. dyre biler, god mad osv.

Haha, du mener vel dine weekender? Troede kun du var weekendrig? Det er måske eskaleret til at være rig. :D

Madskulin skrev:Interessant. Hvordan har du fået det internship? Det logiske er at det er gennem din onkel (hvad laver han?)
Hvad lavede du før?
Forestiller mig at dig og Kaptain får nogle gode diskussioner i fremtiden :D

Det er korrekt antaget, at det er gennem min onkel jeg har fået mit internship hos CICC. Han er Head of Hong Kong Office i en Kazakhstansk kobberudvindings virksomhed (blandt top 10 over kobber producenter i verden). Grunden til, at han har forbindelser i CICC er, at det var dem som der var sponsorere på Kazahkmys' børsnotering på HKSE.
Hvad mener du med hvad jeg lavede før? :D Jeg studerer stadig på CBS, og har blot taget en måned ud af min sommerferie for at samle erfaring om erhvervslivet, og dermed forbedre mit fremtidige CV :)
Og ja, din antagelse om at Kaptain og jeg nok bliver/er uenige om mange ting er fuldstændig korrekt! haha :D
Brugeravatar

ja weekender sorry. Men fedt du nu kan relatere til mine weekender.
Brugeravatar

Reputation point: 179

Geografisk sted: Østerbro, København

Styrkeliste
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00

BigOzzy skrev:ja weekender sorry. Men fedt du nu kan relatere til mine weekender.

Monica, http://www.urbandictionary.com/define.p ... tto%20rich
The ego is not master in its own house.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Squat: 230.00
- Dødløft: 260.00

Foregående