Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56787 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er flereBoboer

Vores medlemmer har i alt skrevet 2034670 indlæg i 88413 emner

30 nye indlæg i dag


Online
I alt: 836
Medlemmer: 17
Skjulte: 1
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

Vægttab og træning

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Nyt år så vil starte på en log her, vil prøve at se om ikke det kan hjælpe mig med at nå målet.
Der vil være lidt blandet træning dog ikke altid så detaljeret.

Stats
Alder 38
Højde 178
Vægt 90,7

Mål for 2020
Træning 4 gange i ugen
Cardio 1 gang i ugen
Vægt cirka 80kg

Nu er den startet så jeg må lige holde mig selv til ilden :)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Held og lykke med din rejse! :)

Dejligt at det ser ud til at du har sat dig realistiske mål og ikke bare går all in fra starten af :wink:
Losing might be an option, but giving up is not
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 511
Tilmeldt: 3. apr 2012, 14:01
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 122.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hejsa Rhandy

Tak for ordene :)
Ja tænker det er bedre med små skridt, og så en mere stabil vej

Denne uges vægt bevægelse:
02-01-2020 90,7
03-01-2020 90,2
04-01-2020 89,2
05-01-2020 89,6
Det er noget taknemmeligt efter nytår med alkohol og god mad. Men anyway det går ned af, så håber på positiv udvikling i denne uge vi går ind i nu.

Målet for uge2 vil være 4 gange styrketræning og 1 gang motionsboksning
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hejsa Rhandy

Tak for ordene :)
Ja tænker det er bedre med små skridt, og så en mere stabil vej

Denne uges vægt bevægelse:
02-01-2020 90,7
03-01-2020 90,2
04-01-2020 89,2
05-01-2020 89,6
Det er noget taknemmeligt efter nytår med alkohol og god mad. Men anyway det går ned af, så håber på positiv udvikling i denne uge vi går ind i nu.

Målet for uge2 vil være 4 gange styrketræning og 1 gang motionsboksning
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har fået trænet her mandag og tirsdag.

Mandag stod den på morgentræning.

Lunges en del sæt, samt noget baglår. Ikke det store at berette om her.

Tirsdag morgen stod den på morgen træning som var boksning.
Puha kan godt mærke det er noget tid siden sidst, blev kørt godt igennem, det var rart bagefter at have fået pulsen lidt op.

Onsdag står den på off dag, og så regner jeg med at få trænet torsdag og fredag igen :)

Weekenden og ugen har kørt rigtigt godt kostmæssigt, der har ingen overspringshandlinger været. På arbejde er der stadig det sædvanlige kage fis, samt diverse slik fra julen, men indtil videre har jeg holdt mig fra det.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fik trænet både torsdag og i dag fredag.

Torsdag stod på ryg, bryst og triceps.

5 sæt underhand pulldowns

5 sæt db pres langsomt tempo

5sæt ryg maskine bred træk

5sæt triceps barbell extensions

Fredag
Denne stod primært på en masse dødløft samt rumænsk dødløft, så det gik godt i kroppen.

Lørdag planlægger jeg en off dag, som bliver brugt på en lang gåtur samt noget oprydning.
Søndag bliver der så træning igen.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens træning.

Biceps, skulder og triceps

Lavede 4 sæt hammer curls, 4 sæt skulderpres, 4 sæt incline curls og 4 sæt triceps pushdown.

Vurdering af uge2
Uge 2 har gået ganske fint. Jeg har overholdt at spise sundt hele ugen, derudover opnåede jeg mit mål med 4 gange styrketræning samt 1 gang cardio :dance:
Vægten har svinget lidt, men det tænker jeg er sådan lige i starten. Min gennemsnitsvægt for uge 1 var 89,9kg, imens den for uge2 har været 89,2kg. Derudover har jeg tabt mig 2cm rundt om maven, så det er godkendt vil jeg mene :)

Uge3 mål
Denne uge byder på lidt problemer, jeg har 1,5 dags leverandør besøg i Tyskland, samt lørdag har jeg fest tamtam, så det bliver lidt svært at komme igennem. :-k
Mine mål for ugen vil derfor være:
Træning 4 gange plus 1 gange cardio
Ved leverandør besøg skal der spises om aftenen, jeg vil her holde mig til kun hovedret, gerne fisk hvis muligt samt max 2 genstande alkohol
Jeg forlader leverandøren dagen efter ved middagstid, så herfra vil jeg faste til dagen efter
Dagen efter weekend tamtam, have kostplan klar på max 2000kcal
Dagen efter weekend tamtam gå en lang tur

Hvis folk ellers sidder med gode råd, til dagen efter lørdags druk, eller andre input hører jeg gerne :)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mandagens træning.

Denne stod primært på langsomme bulgarian split squat samt noget baglår.

Tirsdagens træning.
Jeg kom ikke op til boksning, så det blev til lidt cardio på løbebånd samt noget HIIT træning.

I morgen vil den stå på ryg, bryst og triceps inden turen i 2 dage gør til Tyskland
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SteveSanders skrev:Dagen efter weekend tamtam, have kostplan klar på max 2000 kcal.

Det bliver hårdt. :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
SteveSanders skrev:Dagen efter weekend tamtam, have kostplan klar på max 2000 kcal.

Det bliver hårdt. :mrgreen:


Det gør det bestemt, men tænker det holder en fra McDonalds, slik og andet crap så der i det mindste er noget damage control :mrgreen:
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SteveSanders skrev:
Etrius skrev:
SteveSanders skrev:Dagen efter weekend tamtam, have kostplan klar på max 2000 kcal.

Det bliver hårdt. :mrgreen:


Det gør det bestemt, men tænker det holder en fra McDonalds, slik og andet crap så der i det mindste er noget damage control :mrgreen:

Jeg har siden weekenden cuttet på 2.200-2.300 kcal - og lider periodisk. Det er lige før, at jeg slikker tallerkenen efter hvert måltid. :mrgreen: Tog dog en refeed-dag i dag, hvor jeg flottede mig med en saftig burger med tilbehør på en restaurant. Jeg roste mig selv for ikke også at bestille en milkshake, selvom menukortet sagde, at jeg skulle. Det kunne have gået helt galt. Og så havde den netop stået på "damage control" de næste par dage. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
SteveSanders skrev:
Etrius skrev:
SteveSanders skrev:Dagen efter weekend tamtam, have kostplan klar på max 2000 kcal.

Det bliver hårdt. :mrgreen:


Det gør det bestemt, men tænker det holder en fra McDonalds, slik og andet crap så der i det mindste er noget damage control :mrgreen:

Jeg har siden weekenden cuttet på 2.200-2.300 kcal - og lider periodisk. Det er lige før, at jeg slikker tallerkenen efter hvert måltid. :mrgreen: Tog dog en refeed-dag i dag, hvor jeg flottede mig med en saftig burger med tilbehør på en restaurant. Jeg roste mig selv for ikke også at bestille en milkshake, selvom menukortet sagde, at jeg skulle. Det kunne have gået helt galt. Og så havde den netop stået på "damage control" de næste par dage. :D

Godt gået, det kan godt være svært at begrænse sig når man først sidder der, som du siger så bliver det bare det hårdere efterfølgende
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fredagens træning.
Dødløft og baglår

Lørdagens træning.
Skulder, biceps og triceps

Derefterstod den på lørdags tamtam.

Vurdering af uge3
Ugen har budt en del udfordringer, først var der leverandør til Tyskland, derefter var der lørdags tamtam.
Rent vægtmæssigt har min vægt gennemsnitligt lagt på 89kg, så et tab på 200g. Jeg syntes jeg egentligt har spist fornuftigt, så er lidt skuffet over der ikke er tabt mere, men måske det også hænger sammen med jeg træner mere nu.
Rent målmæssigt kom jeg rimeligt igennem, jeg fik trænet 4 gange og lavet 1 gang cardio.
På turen til Tyskland holdte jeg mig til 2 øl, et aftenmåltid, og fik fastet dagen efter

Uge4 mål
Fredag tager jeg 2 uger til Filipinerne, så denne uge bliver noget begrænset. Eftersom jeg får trænet begrænset dernede, så er mit mål for denne uge at få trænet alle dage op til.
Det vil sige 4 dage styrketræning og 1 dag med motionsboksning
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dagens træning

Split squat og baglår

Det blev ærligt talt noget fis i en hornlygte. Jeg sov ganske dårligt i nat og vågnede 01.30, valgte at stå op og lave lidt gøremål for at gå i seng igen. Det betød noget mere søvn, men også at jeg var noget rundt på gulvet da jeg atter stod op. Træningen blev gennemført, men kønt og effektivt var det ikke.
I dag må den stå på noget bedre søvn og så ellers boksetræning i morgen tidligt =D>
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Netop hjemvendt for 2 ugers skøn ferie på Filippinerne :D
Nu skal der trænes igen, så det bliver godt. Målet for uge7 vil være 4 gange styrketræning og 1 gange boksetræning =D>
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Okay må indrømme opdatering herinde har været lidt ringe på det sidste. Det skyldes jeg har været noget arbejdsramt, hele denne uge har jeg været i Tyskland, og næste uge skal jeg være i Polen hele ugen. I Polen ved jeg der er et lille træningscenter på hotellet, så jeg kan i det mindste løbe og lave lidt kropsøvelser.
Som det ser ud nu da vil jeg have det meste af marts fri, så her skal den stå på god træning.

Uge 9 mål
2 gange 45minutters træning på hotellet. Frit valg mellem cardio og kropsøvelser
Styrke træning mandag - lørdag og søndag

God uge til jer derude :D
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. jun 2018, 07:55
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster