Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 67777 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049949 indlæg i 100472 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1660
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1658

Følg bodybuilding.dk på

Velkommen til Dansk Bodybuilding og Fitness Forbund

Udskriv emne

Nyheder, information, konkurrence info, regler mv.

Tilbage til Generel information

Bodybuilding.dk har nu fået et DBFF forum. Så hermed har vi den store fornøjelse, at sige velkommen til DBFF her på siden. Vi håber at begge parter kan få noget ud af sammenarbejdet og herigennem øge interessen for sporten.

Vi håber i alle her på siden vil tage godt imod DBFF og støtte op omkring konkurrencerne og evt. melde jer ind i forbundet.

Forbundet vil gemmen dette forum informere om løst og fast.

Vi starter i først omgang ud med en katagori (denne) - men vil løbende udbygge hvis der er behov for dette.

Og husk tjek også lige http://WWW.DBFF.DK - det er god stil :wink:

Har nogle af DBFF's medlemmer, bestyrelse, dommer mv. lyst til at præsentere sig selv i en denne tråd er de meget velkommen til dette :wink:
Sidst rettet af Boye 24. aug 2007, 19:07, rettet i alt 8 gange.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hehe jamen så kan jeg da starte ud... Jeg er medlem af DBFF på... tjaa hva er det ved at være nu 4. eller 5. år tror jeg! Og har til dato stillet op til konkurrence i alt 8 gange!
Sidst rettet af EL ULTIMO 23. aug 2007, 16:04, rettet i alt 1 gang.
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

Også medlem af DBFF hvad ellers :8 =D>
Brugeravatar

Hvad med dbff startede med at smide den længe lovede liste op med tilmeldte dm atleter :)
Månedens skribent: December 2007

Kostplan: Ingen kostplan

cj8000 skrev:Hvad med dbff startede med at smide den længe lovede liste op med tilmeldte dm atleter :)

Ser lige om jeg ikke kan få fixet denne asap !
Brugeravatar

Bondi skrev:
cj8000 skrev:Hvad med dbff startede med at smide den længe lovede liste op med tilmeldte dm atleter :)

Ser lige om jeg ikke kan få fixet denne asap !

Var jo i weekenden den 11-12 aug. de faktisk lovede den :wink:
Månedens skribent: December 2007

=D>
Jeg er dælme stolt af at være moderator på bodybuilding.dk, at blive officielt forum for DBFF er ikke så lidt.
:thumpup:
=D>

Er der nogle facts om DBFF?
Hvor meget det koster at være tilmeldt, hvad et medlemsskab indebærer og hvad man får for pengene m.m.
Evt. nyhedsupdate om nye tiltag i forbindelse med den nye formand.
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Bjørnen skrev:=D>
Jeg er dælme stolt af at være moderator på bodybuilding.dk, at blive officielt forum for DBFF er ikke så lidt.
:thumpup:
=D>

Er der nogle facts om DBFF?
Hvor meget det koster at være tilmeldt, hvad et medlemsskab indebærer og hvad man får for pengene m.m.
Evt. nyhedsupdate om nye tiltag i forbindelse med den nye formand.

http://www.dbff.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 325.00
- Dødløft: 310.00

Logbog: Ingen logbog

Kanon... Håber på et godt samarbejde! Det kan da næsten kun gå én vej :P
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Tilmeldings listen er på 85-88 atleter dags dato så vidt jeg ved.

DBFF siger, at listen nok skal komme inden for 8-10 dage.

Jeg skal nok gøre alt for at få listen fra DBFF :wink:
Sidst rettet af Boye 23. aug 2007, 22:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Bondi skrev:

Jeg er ihvertfald tilfreds :) godt at se du gør en stor insats for alt på dette forum bodi, må sige jeg virkelig er imponeret over alt siden jeg joinede op ^^

Anyway, så er det rigtig fedt at DBFF er blevet en del af siden, giver ihvertfald min støtte og opretter en bruger derinde!
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

schulz skrev:
Bondi skrev:

Jeg er ihvertfald tilfreds :) godt at se du gør en stor insats for alt på dette forum bodi, må sige jeg virkelig er imponeret over alt siden jeg joinede op ^^

Anyway, så er det rigtig fedt at DBFF er blevet en del af siden, giver ihvertfald min støtte og opretter en bruger derinde!

Takker - og fedt at se, at der virkeligt er kommet liv i DBFF igen. De gør et super stykke arbejde mht. til DM stævnet og de kommende nordiske mesterskaber. En hånd til alle i DBFF bestyrelse =D>
Brugeravatar

Vil skam give schulz ret... Jeg har godtnok ikke været herinde ret længe men mit indtryk er virkelig at Bondig gør et KÆMPE stykke arbejde for bb.dk og det vil jeg nok sige fortjæner et skulderklap fra alle herinde!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

Er også medlem af DBFF...

Vil dette forum erstatte DBFF's forum på deres side?

Stor hånd til dig Bondi, super arbejde, godt at se du gør så meget for siden/sporten! =D>
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

EL ULTIMO: Takker :oops:

Rosendahl: Thanks det varmer. Mht til forumet, ved jeg ikke hvordan det endelige set-up bliver mht. deres hjemmeside. Dette er 100% op til bestyrelsen i DBFF. Men da mange af de aktive atleter i forvejen er på bb.dk og vi har et højt besøgstal og en extremt velfungerende side i stor vækst, tror jeg på at dette forsøg kunne være en stor gevinst for begge parter og for sporten som helhed :wink: MAn har bla. gjort noget lignende i Sverig med succes :wink:
Brugeravatar

ingen tvivl om at der ville komme meget mere fokus på deres forum hvis det vill være en del af bb.dk..

Som du selv siger er der iforvejen mange aktive atleter herinde, og derfor vil der højst sandsynligt komme flere hits herinde end at have et forum alene på deres egen side..

Men på den anden side, ville der blive taget mere fokus af deres egen side ved at bruge dette forum som deres forum istedet for et forum på deres egen side. Deres side kunne godt tåle lidt mere opmærksomhed, måske ville det være dumt at flytte forummet herind helt?

Men som infomation's forum ville dette være glimrende!
Hjemmeside

jeg er også medlem af DBFF og er det på 2 år nu.. må sige jeg overvejde at melde mig ud for et stykke tid siden da forbundet var DØDT! men nu er der kommet gang i gaden igen og jeg ser med store hundeøjne frem til dm i herning d 22 og 23 sept. vi ses i jylland!
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Rosendal skrev:ingen tvivl om at der ville komme meget mere fokus på deres forum hvis det vill være en del af bb.dk..

Som du selv siger er der iforvejen mange aktive atleter herinde, og derfor vil der højst sandsynligt komme flere hits herinde end at have et forum alene på deres egen side..

Men på den anden side, ville der blive taget mere fokus af deres egen side ved at bruge dette forum som deres forum istedet for et forum på deres egen side. Deres side kunne godt tåle lidt mere opmærksomhed, måske ville det være dumt at flytte forummet herind helt?

Men som infomation's forum ville dette være glimrende!

Ja, men skal dbff's side ikke bare ligge død hen, skal det have flere besøgende og mere opmærksomhed. Og dette kommer jo ikke af sig selv - Det er her bb.dk kommer på banen med markedsføring og synlighed, så også flere folk vil finde ind på dbff's hjemmeside. Derfor tror jeg en løsning med forumet her vil give en god synergi effekt.

Endvidere er folkene fra DBFF kun frivillige med arbejde ved siden af, hvorfor de ikke har mulighed for at passe et forum så aktivt om os :wink: Det er ingen hemmelighed at DBFF's hjemmeside og Forum har ligget lidt dødt og underdrejet hen i lang tid, hvorfor vi her på siden mener vi kan bidrage med noget posivivt i forhold til DBFF.

Men igen formen er endnu ikke helt lagt fast - men et er sikkert, vi vil gerne støtte og bakke op omkring sporten og DBFF :wink:
Brugeravatar

Ingen tvivl om at dette forum vil give MEGET mere fokus og opmærksomhed på DBFF og deres side..

Mente blot at dette evt. kunne bruge som info forum for DBFF at de kunne poste nyheder osv. her med link til siden så folk ville komme til DBFF's side og læse mere?
På denne måde ville de få mere fokus på deres nyheder og mere fokus på deres egen side, og eget navn!

Men glæder mig til at se det endelige resultat..

Endnu et godt tiltag på fra bb.dk og DBFF ..
Hjemmeside

Rosendal skrev:Ingen tvivl om at dette forum vil give MEGET mere fokus og opmærksomhed på DBFF og deres side..

Mente blot at dette evt. kunne bruge som info forum for DBFF at de kunne poste nyheder osv. her med link til siden så folk ville komme til DBFF's side og læse mere?
På denne måde ville de få mere fokus på deres nyheder og mere fokus på deres egen side, og eget navn!

Men glæder mig til at se det endelige resultat..

Endnu et godt tiltag på fra bb.dk og DBFF ..

Ide'en med at bruge det som et informations forum er en god ide, hvorfor jeg også har kaldt det "DBFF informere". Men ser ingen grund til hvorfor man ikke skulle kunne udbygge dette.

Henvisninger er ok. Men generalt er vi hurtigere til at få tingene ud, så derfor vil man nok ikke altid kunne gøre dette. Vores force er at vi er meget hurtige med at få ting on-line, har meget korte svar tider og massere af besøgende. Dette kan DBFF gøre brug af samtidig med, at vi er friske på at lave banner reklamer for deres arrengemter, sætte DBFF logo op herinde med henvisning til deres hjemme side samt vedlægge flyvers vedr. DM og andre arrangementer i Bodyman.dk's og Bodylab's forsendelser samt skrive om DBFF arrangementer i vores nyhedsbreve som kommer ud til rigtigt MANGE læsere. Denne pakke vil helst sikkert gavne såvel forbund som sporten på sigt...

Men igen helt op til forbundet hvordan de vælger at bruge os - dette er udelukkende ment som en håndsrækning, da det kan være svært at nå det hele som frivillig. Et arrangement som eksempelvis DM, tager rigtig lang tid at lave og mange resourcer, så de frivillige hos DBFF har rigligt at se til, det glemmer folk nogle gange :wink:
Brugeravatar

Super forslag til udbyggelse! Ville være en rigtig god idé.. Det er godt at se der sker så meget for at få DBFF op på et acceptabelt niveau!
Hjemmeside

Alletiders, godt med sådan et forum! Og godt stykke arbejde Bondi laver, manden har jo travlt!

Forslag til DBFF mht. markedsføring kunne være blandt andet at få lavet nyt layout til deres hjemmeside, den ligner noget fra starten af 90'erne. Folk i dag er generelt meget mere "minded" på det æstetiske ved en hjemmeside, og kan nemt komme til at vurderere DBFF som et useriøst side, pga. designet.

Fitness/vægttræning er en sport som i dag har overhalet fodbold i forhold til antal udøvere, og derfor burde mere markedsføring fra DBFF´s side af, måske vække lysten i flere til at blive bodybuildere, og derefter medlem.

Lidt konstruktiv kritik fra min side af... keep up the good work!
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Topform Motionscenter - Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 170.00

zjadoe skrev:Alletiders, godt med sådan et forum! Og godt stykke arbejde Bondi laver, manden har jo travlt!

Forslag til DBFF mht. markedsføring kunne være blandt andet at få lavet nyt layout til deres hjemmeside, den ligner noget fra starten af 90'erne. Folk i dag er generelt meget mere "minded" på det æstetiske ved en hjemmeside, og kan nemt komme til at vurderere DBFF som et useriøst side, pga. designet.

Fitness/vægttræning er en sport som i dag har overhalet fodbold i forhold til antal udøvere, og derfor burde mere markedsføring fra DBFF´s side af, måske vække lysten i flere til at blive bodybuildere, og derefter medlem.

Lidt konstruktiv kritik fra min side af... keep up the good work!

Mht. hjemme siden mener jeg der arbejdes på sagen :wink:

Ang. markedsføring kan jeg kun give dig ret - DBFF har ikke været særlige synlige de sidste par år. Men mon ikke det andre sig med den nye friske bestyrelse og det at vi også går ind i sagen. Vi vil ihverfald her på siden gøre alt for at konkurrence sporten bliver mere synlig dog uden at glemme de alm. trænende :wink:

Tror der vil ske mange rigtige posivtive tinge med såvel DBFF som konkurrence sporten fremover. Lige nu har de dog mega travlt med at få DM og nordiske på plads. Man skal huske på, at der for bare få måneder tilbage så meget skidt ud med såvel forbund som DM - men folkene i DBFF har på meget kort tid formået at få det hele op at stå og mere til. DM tegner til at blive det bedste EVER... Så det går helt sikkert den rigtige vej.

Takker for input :wink:
Brugeravatar

er der ved at være en deltagerliste klar....?
Brugeravatar

Styrkeliste

Haagen skrev:er der ved at være en deltagerliste klar....?

Seneste nyt i sagen er at der ikke vil komme en deltager liste. Tror det ligger til grund i, at man før har set at folk melder fra så snart de ser hvem de skal op imod. Og det er jo meget ærgeligt da intet er afgjort før medaljen er hængt omkring halsen på folk...
Brugeravatar

Men jeg kommer OBJ men så mangler vi bare de sidste :D :D :D
Brugeravatar

Træner her: City Motion

Galleri: Vis galleri (2)

Champ one skrev:Men jeg kommer OBJ men så mangler vi bare de sidste :D :D :D

:D

Men så kommer der nok ikke nogen i din klasse nu når de ved de skal konkurrere mod champen. Ærgeligt :)
Brugeravatar

Det er lidt fedt at vide som medlem at det her er the real deal, og det viser mig også som medlem at det er det rigtige forum jeg valgte da jeg skulle vælge hvilket et jeg ville joine :wink:

Skulderklap for godt arbejde folkens...

yessir
No One Ever Really Dies

det var da ærgerligt, nogle der ved om der er nogle juniorer bb'er tilmeldt
Brugeravatar

Styrkeliste

Seneste nyt i sagen er at der ikke vil komme en deltager liste. Tror det ligger til grund i, at man før har set at folk melder fra så snart de ser hvem de skal op imod. Og det er jo meget ærgeligt da intet er afgjort før medaljen er hængt omkring halsen på folk...

Det lyder lidt sært at man ikke vil informere om hvem der skal stille op mod hvem, men fair nok.

Kunne man så ikke skrive hvor mange der er i hver klasse dog uden at skrive hvem de er??

Næste

Tilbage til Generel information

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster