Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1193
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1190

Følg bodybuilding.dk på

Træningscentre

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Jeg har altid trænet i Fitness World, og har i længere tid gået og overvejet at skifte træningscenter, men bare ikke fået gjort noget ved det. Mine kriterier er at det skal være i København, kvalitetsudstyr, godt med racks og god, brutal stemning - hvilket man må kigge langt efter i FW :) Det er bare lidt sjovere at træne i blandt folk, som rent faktisk vil noget med sin træning og ikke bare tosser rundt imellem maskinerne. Hvor træner I andre henne? Fyr løs :)
0 RiR
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 15. aug 2013, 18:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Specielt anbefalinger af træningscentre, der kører med Hammer Strenght udstyr er værdsat :)
0 RiR
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 15. aug 2013, 18:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sats i Fields har ret lækkert udstyr. Der træner jeg engang imellem, når jeg ikke træner i FW.
Men "brutal stemning" er der nu desværre ikke rigtig. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: 29. aug 2019, 22:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 10.00
- Dødløft: 10.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JBender skrev:Sats i Fields har ret lækkert udstyr. Der træner jeg engang imellem, når jeg ikke træner i FW.
Men "brutal stemning" er der nu desværre ikke rigtig. :D


Brutalt er naturligvis skrevet med et glimt i øjet ;) Men en god stemning og en følelse af man er omgivet af folk, som rent faktisk er kommet for at træne, er værdsat :)
0 RiR
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 15. aug 2013, 18:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Target gym på Amager. Gymleco udstyr, 1-100kg håndvægte, eleiko stænger, rogue powerbar, massere racks, udendørs område med massere maskiner og vægte. Fedt sammenhold og god stemning..
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 95
Tilmeldt: 17. jan 2016, 22:22
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 245.00
- Dødløft: 260.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



PabloA skrev:Jeg har altid trænet i Fitness World, og har i længere tid gået og overvejet at skifte træningscenter, men bare ikke fået gjort noget ved det. Mine kriterier er at det skal være i København, kvalitetsudstyr, godt med racks og god, brutal stemning - hvilket man må kigge langt efter i FW :) Det er bare lidt sjovere at træne i blandt folk, som rent faktisk vil noget med sin træning og ikke bare tosser rundt imellem maskinerne. Hvor træner I andre henne? Fyr løs :)


Sjovt, den slags prøver jeg at undgå.
Der går ofte for meget nonsens i det, hvilket også ender med at præge programmering og øvelsernes valg og kvalitet. Koncentration og fordybelse er vejen frem, hvis man gerne vil noget med sin træning. Den findes til tider i raw gym på Frederiksberg.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:
PabloA skrev:Jeg har altid trænet i Fitness World, og har i længere tid gået og overvejet at skifte træningscenter, men bare ikke fået gjort noget ved det. Mine kriterier er at det skal være i København, kvalitetsudstyr, godt med racks og god, brutal stemning - hvilket man må kigge langt efter i FW :) Det er bare lidt sjovere at træne i blandt folk, som rent faktisk vil noget med sin træning og ikke bare tosser rundt imellem maskinerne. Hvor træner I andre henne? Fyr løs :)


Sjovt, den slags prøver jeg at undgå.
Der går ofte for meget nonsens i det, hvilket også ender med at præge programmering og øvelsernes valg og kvalitet. Koncentration og fordybelse er vejen frem, hvis man gerne vil noget med sin træning. Den findes til tider i raw gym på Frederiksberg.

Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 18. apr 2018, 00:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mich95 skrev:Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.

Idiottræning?
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
Mich95 skrev:Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.

Idiottræning?

Hvorfor skulle det være idiot træning?
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 18. apr 2018, 00:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mich95 skrev:
Etrius skrev:
Mich95 skrev:Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.

Idiottræning?

Hvorfor skulle det være idiot træning?


Fordi der er godt, der er bedre og der er bedst. Vil man ”bare træne” tungt og simpelt, fair nok, et resultat skal der nok komme uanset, men derfor behøver man ikke at udelukke, at der findes bedre alternativer. Det er bare ikke simpelt, at optimere, individualisere og reducere skaderisikoen mest muligt.

Jeg kender fx ingen, som har gjort træning så kompleks som Sandy. Jeg kender heller ingen, som har opbygget en så stor fysik naturligt som Sandy. Er det en tilfældighed? Nej, ingen kommer sku da i nærheden af den fysik med en ”simpel” træningsplan. Godt nok er Sandy noget for sig selv, men det betyder ikke, at man ikke kan hente mere, ved at optimere mere. Uanset om styrke eller hypertrofi er formålet.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå den underliggende psykologi i dit indlæg. Du har altid trænet tungt og simpelt, og har opnået gode resultater på den måde, så hvorfor ikke bare træne ligesom dig. Alle som gør træning mere kompliceret forstår det bare ikke. Det er alt sammen en kombination af stort ego og enorm ignorance.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PittBull! skrev:
Mich95 skrev:
Etrius skrev:
Mich95 skrev:Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.

Idiottræning?

Hvorfor skulle det være idiot træning?


Fordi der er godt, der er bedre og der er bedst. Vil man ”bare træne” tungt og simpelt, fair nok, et resultat skal der nok komme uanset, men derfor behøver man ikke at udelukke den mulighed, at der findes bedre alternativer. Det er bare ikke simpelt, at optimere, individualisere og reducere skaderisikoen mest muligt.

Jeg kender fx ingen, som har gjort træning så kompleks som Sandy. Jeg kender heller ingen, som har opbygget en så stor fysik naturligt. Er det en tilfældighed? Nej, ingen kommer sku da i nærheden af den fysik med et ”simpelt” træningsplan. Godt nok er Sandy noget for sig selv, men det betyder ikke, at man ikke kan hente mere, ved at optimere mere. Uanset om styrke eller hypertrofi er formålet.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå den underliggende psykologi i dit indlæg. Du har altid trænet tungt og simpelt, og har opnået gode resultater på den måde, så hvorfor ikke bare træne ligesom dig. Alle som gør træning mere kompliceret forstår det bare ikke. Det er alt sammen en kombination af stort ego og enorm ignorance.


Jeg havde allerede på fornemmelsen, at du ville hive sandy ind i dit indlæg på den ene eller anden måde. I was not disappointed. Hvorvidt Sandy er clean eller ej, er ikke noget jeg vil kommenterer på. Jeg kan dog fortælle at sagen er ganske ligegyldig. Ens genetiske potentiale er alpha omega når det kommer til hvor stor man bliver, både naturligt og ikke. Der er en grund til at folk som Patrick Johnson bare er bedre end andre danske bodybuildere, og det er næppe på grund af han træner smartere eller hårdere end andre bodybuildere (Patrick træner faktisk som en maniac, men det er en anden side af sagen). Vi kan IKKE slippe fra vores genetiske potentiale, og derfor er det irrelevant for mit vedkommende hvilken fysik Sandy viser frem (set i lyset af, at det lige præcis er dette parameter du belyser). Jeg har personligt set folk der er større og stærkere end Sandy, bl.a. Nicolas Skaarup der udelukkende trænede styrkeløft og endte med at få køller på 53 - 55 cm, et bænkpres på over 200kg og et dødløft på over 300. Helt gak gak. Jeg ville kunne træne så intelligent og hårdt som jeg ville, men mine arme kommer ALDRIG til at være så store uden jeg besøger kagedåsen.

Sandy er yderst begavet, discplineret og træner som en sindsyg. Så selvfølgelig skal han nok opbygge en vanvittig fysik, så længe at generne bare spiller en smule. Jeg følger ham selv, men jeg æder ikke alt han siger råt, og jeg er uenig i en stor del af hans træningsmetodik.

Hvorfor tror du min træning har været simpel? Jeg har prøvet alverdens træningsteknikker, haft velrenommerede trænere op mod bl.a. VM og EM. Jeg ved om nogen hvor svært det er at reducere risikoen for skader mest muligt, da skader er et helvede for styrkeløftere grundet de ensartede løftemønstre. Wear and tear og alt det der, og så hele konceptet at vi er "låst" i bestemte øvelser. Et koncept jeg faktisk ikke bryder mig om.

Nuvel, jeg kan godt se at mit indlæg kunne indbyde til hvad man kunne betragte som "hovedløs" træning. Jeg kan nok bare godt lide at prikke lidt til folk, som føler at de har rettigheden og kompetence til at påstå at "hvis man gerne vil noget med sin træning" - så skal du gøre sådan her. Det er da noget vrøvl.

Fordi Sandy ikke bryder sig om metal, brutal stemning og alt muligt andet, så betyder det ikke at det ikke kan være det rigtige træningsmiljø for andre. Det er som om Sandy har skabt en kult af discipline, som går rundt i deres egen bobbel og tror at de har fundet GRALEN til evige gains og alt andet er forkert. I er jo nærmest jeres egen lille religion. Nuvel, jeg vil ikke påstå at hans klienter ikke modtager overvejende fornuftig og GOD træning, det ville jo være tosset. Men det er ikke nødvendigvis bedre end andres træningsmetodikker.

Og hvorfor udelukker en "brutal" stemning egentlig overhovedet fornuftig træning? Det er da noget forbandet vrøvl.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 18. apr 2018, 00:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Snak om genetikken er set i lyset af diskussionen fuldstændig ligegyldig. Jeg snakker ikke om specifikke resultater, men om generel fremgang, uagtet den genetiske disposition. Sandy eksemplet brugte jeg først efterfølgende.

Jeg mener ikke, at optimal træning ikke burde være hård eller "brutal". Jeg er skam en stor fortaler for hvad vi for min skyld godt kan kalde brutal træning, men kun når denne samtidig er sund og strategisk.

Hvorfor tror jeg din træning er simpel? Fordi du fører en log herinde og baseret på denne er din træning simpel. Og fordi du trods alt forsvarer simpel træning i dit indlæg.

Selv hvis resultaterne rent hypotetisk, er tæt på optimale af simpel styrketræning alene (og lige så hurtige), så er det jo ikke en god træning alene af den grund. Longevity er fx en afgørende parameter, der ikke kan vurderes udefra resultat.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PittBull! skrev:Snak om genetikken er set i lyset af diskussion fuldstændig ligegyldig. Jeg snakker ikke om specifikke resultater, men om resultater generelt, uagtet den genetiske disposition. Sandy eksemplet brugte jeg først efterfølgende.

Jeg mener ikke, at optimal træning ikke burde være hård eller "brutal". Jeg er skam en stor fortaler for hvad vi for min skyld godt kan kalde brutal træning, men kun når denne samtidig er sund og strategisk.

Hvorfor tror jeg din træning er simpel? Fordi du fører en log herinde og baseret på denne er din træning simpel. Og fordi du trods alt forsvarer simpel træning i dit indlæg.

Selv hvis resultaterne rent hypotetisk "for nogen", er tæt på optimale af simpel styrketræning alene (og lige så hurtige), så er det jo ikke en god træning af den grund. Longevity er fx en afgørende parameter, der ikke kan vurderes udefra resultat.


Jeg har logget et par måneders træning af gangen, som er min intensiveringsface, som er enden af en meget lang makrocyklus. Jeg har alt andet programmering på Excel. Jeg har ført log herinde, fordi bekendte har efterspurgt præcis denne face af min træning. Det er ikke repræsentativt for min træning i helhed.

Hvorfor benytter du så specifikke træningsresultater for at underbygge din egen påstand om hvordan man træner optimalt på så?

Hvis du prøver at læse mit indlæg igen, vil du se at jeg om nogen er klar over hvilken betydning longivity har.

Mit originale indlæg var udelukkende for at prikke lidt til en af Sandy disciplinerne, efter hans indlæg vedrørende hvilket miljø man burde træne i. Da det var noget værre vrøvl. Jeg indrømmer, som jeg også gjorde i mit tidligere indlæg, at mit indlæg godt kunne kunne betragtes som værende indbydende til hovedløs træning. Jeg synes nok bare det er lidt sjovt at agere modpol til alle disse folk som (jeg selv mener) svømmer i alverdens variationer af øvelser og negligere hvad der burde være hovedfokus på en stor og stærk fysik: at rykke kilo (selvfølgelig under omstændigheder der er forsvarlige). Jeg finder det især en smule provokerende, når vedkommende derefter påstår at en "brutal" stemning er no-go. Give me a fucking break.

Desuden undrer det mig, nu hvor du har kigget i min log. Er det din antagelse, at simpel træning, uden nogen form for intelligent struktur ift. hypertrofi-, styrke- og intensiveringsblokke samt prehab og rehab, at man kan komme til at bænkpresse over 200kg uden brug af PEDs? Gid verden fungerede sådan.

Igen, hvorfor kan der ikke være en "brutal" stemning, samtidig med at man træner fornuftigt og velovervejet?
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 18. apr 2018, 00:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mich95 skrev:Jeg indrømmer, som jeg også gjorde i mit tidligere indlæg, at mit indlæg godt kunne kunne betragtes som værende indbydende til hovedløs træning.

Flertallet ville formentlig opfatte det sådan. Drop provokationerne og skriv tydeligt, konkret, så vi ved, hvad vi diskuterer.
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Siden dit standpunkt har udviklet sig fra det første indlæg, hvor du skrev følgende:

Mich95 skrev:Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.


Til nu, hvor du selv forsvarer en god programmering og dens vigtighed, skal du ikke høre for mere fra mig hvad det angår. More power to you. Du skriver hele to gange, at dit indlæg bare var for at prikke og måske tegnede et forkert billede, men hvorfor fanden bliver du så ved med at skrive de lange romaner…

Du behøver heller ikke at forsvare din træning, bare fordi jeg har et indtryk af denne som værende simpel. Jeg gav et fint svar på dit spørgsmål, om hvorfor jeg havde det indtryk, at din træning var simpel. Hvor simpel den så ikke er, er jeg for det første fløjtende ligeglad med, og for det andet kan jeg ikke vide det.

Nej, der er ikke noget i dit andet indlæg der bekræfter, at du har forstand på longivity begrebet. At gå fra at være opmærksom på skaderisikoer, til at gøre overvejelser om kroppens ultra-langsigtet tilstand er vidt forskellige størrelser.

Finally, jeg understreger endnu engang, at jeg ikke har noget imod en brutal stemning. Tværtimod.

Det er utroligt, hvor unødvendigt langt du har kørt denne diskussion ud, når det eneste jeg hæftede mig i, var at simpel træning ikke er optimal, hvilket du selv bekræftede efterfølgende. Nu hvor det jo pludselig var din træning, der blev omtalt som simpel. Dit ego er all over the place i alle dine tre indlæg.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PittBull! skrev:Siden dit standpunkt har udviklet sig fra det første indlæg, hvor du skrev følgende:

Mich95 skrev:Man kunne også lade være med at fordybe og koncentrere sig, og bare være et fucking bæst. Folk har at gøre træning til alt muligt andet, end bare at træne.


Til nu, hvor du selv forsvarer en god programmering og dens vigtighed, skal du ikke høre for mere fra mig hvad det angår. More power to you. Du skriver hele to gange, at dit indlæg bare var for at prikke og måske tegnede et forkert billede, men hvorfor fanden bliver du så ved med at skrive de lange romaner…

Du behøver heller ikke at forsvare din træning, bare fordi jeg har et indtryk af denne som værende simpel. Jeg gav et fint svar på dit spørgsmål, om hvorfor jeg havde det indtryk, at din træning var simpel. Hvor simpel den så ikke er, er jeg for det første fløjtende ligeglad med, og for det andet kan jeg ikke vide det.

Nej, der er ikke noget i dit andet indlæg der bekræfter, at du har forstand på longivity begrebet. At gå fra at være opmærksom på skaderisikoer, til at gøre overvejelser om kroppens ultra-langsigtet tilstand er vidt forskellige størrelser.

Finally, jeg understreger endnu engang, at jeg ikke har noget imod en brutal stemning. Tværtimod.

Det er utroligt, hvor unødvendigt langt du har kørt denne diskussion ud, når det eneste jeg hæftede mig i, var at simpel træning ikke er optimal, hvilket du selv bekræftede efterfølgende. Nu hvor det jo pludselig var din træning, der blev omtalt som simpel. Dit ego er all over the place i alle dine tre indlæg.


I har ret i, at jeg skulle have formuleret mit første indlæg bedre. Det beklager jeg.

Jeg synes desværre bare at forummet er begyndt at bevæge sig væk fra hvad der burde være essensen i god træning. Dette manifesterede sig i det indlæg jeg i første omgang responderede til, og deraf den provokerende attitude.

Desuden mener jeg, at den mest effektive træningsprogrammering har et element af simplificering over sig. Derfor mener jeg ikke at det er en positiv ting, at gøre træningen unødvendigt kompleks (som du referede til mht. Sandy), at du så mener at dette er en nødvendighed for at træne optimalt, er noget jeg ser som en forhindring for din (og andres) træning.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 120
Tilmeldt: 18. apr 2018, 00:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lol hvor er i retarderet gode til at tøse hyggesnakke om alt muligt andet end hvad der bliver spurgt om..

Vil også anbefale Target
Tjek evt centerguide/oversigt.php?id=6
Den er sygt outdated, men måske du kan finde noget spændende :-)
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



sund skrev:Lol hvor er i retarderet gode til at tøse hyggesnakke om alt muligt andet end hvad der bliver spurgt om..

Vil også anbefale Target
Tjek evt centerguide/oversigt.php?id=6
Den er sygt outdated, men måske du kan finde noget spændende :-)


Tak! Jeg ventede bare på, at debatten ville tage en drejning imod hvad der ligner det tråden egentlig handler om :)

Og selvfølgelig kan der være en ”brutal” stemning uden at det betyder at man træner med hovedet under armen – hård træning og velovervejet programmering, som er skrædderskyet ens behov og recovery capabilities, er vejen frem imo.

Men Target Gym lyder som noget, der skal undersøges nærmere! :)
0 RiR
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 105
Tilmeldt: 15. aug 2013, 18:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



sund skrev:Lol hvor er i retarderet


+1
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 94
Tilmeldt: 12. maj 2020, 17:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



sund skrev:Lol hvor er i retarderet gode til at tøse hyggesnakke om alt muligt andet end hvad der bliver spurgt om...

Javel ja. Kunne du så ikke fjerne det f... irriterende "Tinypic"-logo fra din signatur og ændre den f... irriterende font, som du ynder at bruge?
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev: Endnu mere Bla. Bla.Bla som OP ikke spørger om

På en betingelse: At du kommer med ligeså mange forslag til gyms til OP som du har skrevet indlæg her i tråden :-)
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der er selvfølgelig også Copenhagen Gym, det tidligere Loaded gym. Der kan godt være tryg på. Uden tvivl :-)
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster