Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1141
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

The Journey man

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Hej

Jeg er en fyr på 32 år, der gennem en del år har haft problemer med vægten. Der har jeg både haft dårlige madvaner, ikke dyrket meget motion og generelt bare fået et mere negativt syn på mig selv.
Dette er blevet markant forværret under Covid-19 perioderne i både 2020 og her i 2021. Derfor har jeg taget en beslutning om at der skal gøres noget ved det, hvilket er årsagen til at starte denne journal. Ved at starte denne journal, håber jeg på at kunne holde motivationen oppe i længere tid, eller i det mindste have nogle værktøjer der kan få mig igennem nogle svære perioder, som der med garanti kommer.

Min umiddelbare plan er, at jeg hverdag skal poste hvad jeg har spist, med et billede, og den form for aktivitet jeg har ydet. Ydermere kan der komme tanker og problematikker som der opstår undervejs på min rejse.

Som du kan se forneden, er der et billede af mig og min dejlige tykke krop. Her siger min vægt mig at jeg vejer 104,6kg, hvor min ønskevægt er omkring de 75kg. Sidst jeg vejede mig, var søndag den 04.04.21 hvor jeg vejede 104,6kg, her har jeg motionerede i en uge, og spist væsentlig sundere og mindre. Derfor er min næste vejning også i morgen søndag den 11.04.21, og her håber jeg på at se en form for fremskridt.

Jeg håber i tager godt imod mig.

Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Velkommen!

Et modigt første indlæg. Dit udgangspunkt er identiskt med hvor jeg var for 3-4 år siden.
Håber du vil poste frekvent, så vi kan følge med.
FRIENDS DON'T LET FRIENDS LIFT LIGHT
Brugeravatar

 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 1737
Tilmeldt: 22. aug 2011, 09:06
Geografisk sted: Snake Mountain Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Draco1988 skrev:Hej

Jeg er en fyr på 32 år, der gennem en del år har haft problemer med vægten. Der har jeg både haft dårlige madvaner, ikke dyrket meget motion og generelt bare fået et mere negativt syn på mig selv.
Dette er blevet markant forværret under Covid-19 perioderne i både 2020 og her i 2021. Derfor har jeg taget en beslutning om at der skal gøres noget ved det, hvilket er årsagen til at starte denne journal. Ved at starte denne journal, håber jeg på at kunne holde motivationen oppe i længere tid, eller i det mindste have nogle værktøjer der kan få mig igennem nogle svære perioder, som der med garanti kommer.

Min umiddelbare plan er, at jeg hverdag skal poste hvad jeg har spist, med et billede, og den form for aktivitet jeg har ydet. Ydermere kan der komme tanker og problematikker som der opstår undervejs på min rejse.

Som du kan se forneden, er der et billede af mig og min dejlige tykke krop. Her siger min vægt mig at jeg vejer 104,6kg, hvor min ønskevægt er omkring de 75kg. Sidst jeg vejede mig, var søndag den 04.04.21 hvor jeg vejede 104,6kg, her har jeg motionerede i en uge, og spist væsentlig sundere og mindre. Derfor er min næste vejning også i morgen søndag den 11.04.21, og her håber jeg på at se en form for fremskridt.

Jeg håber i tager godt imod mig.



Hej og velkommen til.

En god måde at tracke dit fremgang på, er at kombinere vejning med mål af din livvidde, da det en god indikator hvorimod væske kan få vægten til at flukturere lidt selv på dagsbasis. Sindet er en motherfucker og du vil ofte ikke selv være i stand til at se din fremgang, så tag derfor billeder af din krop med jævne mellemrum, f.eks. hver 14. dag.

Held og lykke med projektet :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sorry for spam men lange gåture er stærkt undervurderet!
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Barry skrev:Velkommen!

Et modigt første indlæg. Dit udgangspunkt er identiskt med hvor jeg var for 3-4 år siden.
Håber du vil poste frekvent, så vi kan følge med.


Tak skal du have, det er mine forventninger at logge så ofte som muligt, helst hver dag om aftenen. Har du en log? Rart med inspiration hvis du har været igennem et lignende forløb. Hvad er din status den dag idag?

martinkjr skrev:
Draco1988 skrev:Hej

Jeg er en fyr på 32 år, der gennem en del år har haft problemer med vægten. Der har jeg både haft dårlige madvaner, ikke dyrket meget motion og generelt bare fået et mere negativt syn på mig selv.
Dette er blevet markant forværret under Covid-19 perioderne i både 2020 og her i 2021. Derfor har jeg taget en beslutning om at der skal gøres noget ved det, hvilket er årsagen til at starte denne journal. Ved at starte denne journal, håber jeg på at kunne holde motivationen oppe i længere tid, eller i det mindste have nogle værktøjer der kan få mig igennem nogle svære perioder, som der med garanti kommer.

Min umiddelbare plan er, at jeg hverdag skal poste hvad jeg har spist, med et billede, og den form for aktivitet jeg har ydet. Ydermere kan der komme tanker og problematikker som der opstår undervejs på min rejse.

Som du kan se forneden, er der et billede af mig og min dejlige tykke krop. Her siger min vægt mig at jeg vejer 104,6kg, hvor min ønskevægt er omkring de 75kg. Sidst jeg vejede mig, var søndag den 04.04.21 hvor jeg vejede 104,6kg, her har jeg motionerede i en uge, og spist væsentlig sundere og mindre. Derfor er min næste vejning også i morgen søndag den 11.04.21, og her håber jeg på at se en form for fremskridt.

Jeg håber i tager godt imod mig.



Hej og velkommen til.

En god måde at tracke dit fremgang på, er at kombinere vejning med mål af din livvidde, da det en god indikator hvorimod væske kan få vægten til at flukturere lidt selv på dagsbasis. Sindet er en motherfucker og du vil ofte ikke selv være i stand til at se din fremgang, så tag derfor billeder af din krop med jævne mellemrum, f.eks. hver 14. dag.

Held og lykke med projektet :)


Tak for velkomsten, det hjælper en del på motivationen til at logge! Jeg har planner om at måle diverse kropsdele, som du nævner, så jeg regner med at logge det på et tidspunk. Desuden har jeg allerede taget et før billed, som jeg kan sammenligne med, når jeg kommer længere hen. Så tak for tippet.

Du siger at gåturer er undervurderet, hvor længe går du ture?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



10-04-2021

Jeg fik ikke logget dagen igår, da jeg blev fanget af den spændende kamp mellem Real Madrid vs Barcelona. Heldigvis var det ikke forgæves, da Real Madrid vandt kampen 2-1 og er dermed om noget inde i mesterskabskampen.

Nå, men tilbage til det loggen drejer sig om.

Jeg har hele ugen løbet ture, med få dages pauser, dette er den eneste motions form jeg kan udfører på nuværende tidspunkt. Jeg kan selvfølgelig lave krops øvelser hjemme, men dette interessere mig ikke, og vil hellere vente til FW åbner igen - Derfor er mit fokus på cardio træning. Dette er også i forlængelse af, at jeg spiller fodbold, og dermed kan styrke denne del af min interesse område.
På nuværende tidspunkt er jeg bænkvarmer for vores andet hold, og min ambition er at blive fast spiller igen for andet holdet.

Træning:
Jeg ved at de forskellige tal er en smule usikre, men jeg bruger dem som en rettesnor, så jeg har noget at forholde mig til.
Løb - 2.40km -18.03min - 218kal

Mad

Jeg spiste i virkeligheden for lidt, og det bar nok præg af, at jeg i mit hoved, vidste at det var vejningsdag dagen efter. Jeg har dog ikke i sinde om at veje og måle min mad, så længe jeg taber mig. når jeg et Platou så kan det være jeg vil overveje det, for at få gang i processen igen.
Der blev også plads til et enkelt glas rødvin - lidt fornøjelse skal der også være plads til.
Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Draco1988 skrev:
Barry skrev:Velkommen!

Et modigt første indlæg. Dit udgangspunkt er identiskt med hvor jeg var for 3-4 år siden.
Håber du vil poste frekvent, så vi kan følge med.


Tak skal du have, det er mine forventninger at logge så ofte som muligt, helst hver dag om aftenen. Har du en log? Rart med inspiration hvis du har været igennem et lignende forløb. Hvad er din status den dag idag?



Jeg har en log herinde, men dagligt logger jeg til en coach over mail.

Angående forløbet, så tog det mig ca. 3-4 måneder at komme ned på 83kg. Så ville jeg Yo-yo lidt op og ned mellem 83-92 og har derfor arbejdet med at finde ud af hvad det er som gør at jeg svinger sådan. Har det seneste år været stabil på 87-88kg. Så man kan sige at jeg har "knækket koden". Nu er jeg igang med recomp for at få cuttet det sidste uønskede fedt. Men det tager tid.
FRIENDS DON'T LET FRIENDS LIFT LIGHT
Brugeravatar

 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 1737
Tilmeldt: 22. aug 2011, 09:06
Geografisk sted: Snake Mountain Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Barry skrev:
Draco1988 skrev:
Barry skrev:Velkommen!

Et modigt første indlæg. Dit udgangspunkt er identiskt med hvor jeg var for 3-4 år siden.
Håber du vil poste frekvent, så vi kan følge med.


Tak skal du have, det er mine forventninger at logge så ofte som muligt, helst hver dag om aftenen. Har du en log? Rart med inspiration hvis du har været igennem et lignende forløb. Hvad er din status den dag idag?



Jeg har en log herinde, men dagligt logger jeg til en coach over mail.

Angående forløbet, så tog det mig ca. 3-4 måneder at komme ned på 83kg. Så ville jeg Yo-yo lidt op og ned mellem 83-92 og har derfor arbejdet med at finde ud af hvad det er som gør at jeg svinger sådan. Har det seneste år været stabil på 87-88kg. Så man kan sige at jeg har "knækket koden". Nu er jeg igang med recomp for at få cuttet det sidste uønskede fedt. Men det tager tid.


Okay, så antager jeg det er spontane ting der ryger ind på din log?

Det er da også ganske hurtigt at komme ned på de 83? Hvis dit udgangspunkt var det samme som mit, 100 ish kg? Hvad gør du så idag som er forskelligt fra de andre yo yo år, og som der holder din vægt stabil?
Hvad er dit mål så at komme ned på?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Draco1988 skrev:Du siger at gåturer er undervurderet, hvor længe går du ture?


For mig at se er fidusen at starte i det små og hele tiden øge distancen, så det hele bliver overskueligt og ikke til en sur pligt.

Er du slet ikke vant til at gå, vil et sted mellem 20-30 nok være et fint sted at starte. En uge senere skruer du tiden op med 5 min. eller lign. Gåturene vil ikke kun have en positiv effekt på din fysik men også på dit sind, da gåture, for mange, er ekstremt afstressende... og ja generelt godt for ens mentale sundhed. Med den forbedret mentale sundhed får man også mere overskud og mod på den fysiske træning, som nu er krævet og det bliver dermed en art "loop" af positive ting som vil bidrage til din personlige udvikling.

Jeg løber 6km i hverdagen + cirka 4km gang med hunden om morgenen. I weekenderne løber jeg ikke men går til gengæld rigtig meget. I går gik jeg 20+ km. Det skal siges at jeg også har gjort det længe.

Du kan lave en hurtig google søgning og det vil hurtig finde adskellige artikler som understøtter de lange gåtures positive effekt. Mange har bedre resultater ved gang end løb, da det er mindre stressende for din krop og løfter man samtidigt vægte, synes jeg gang er en bedre kombination pga. det mindre stress under restutition.

Seriøst, du skal ud og gå lidt ;)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
Draco1988 skrev:Du siger at gåturer er undervurderet, hvor længe går du ture?


For mig at se er fidusen at starte i det små og hele tiden øge distancen, så det hele bliver overskueligt og ikke til en sur pligt.

Er du slet ikke vant til at gå, vil et sted mellem 20-30 nok være et fint sted at starte. En uge senere skruer du tiden op med 5 min. eller lign. Gåturene vil ikke kun have en positiv effekt på din fysik men også på dit sind, da gåture, for mange, er ekstremt afstressende... og ja generelt godt for ens mentale sundhed. Med den forbedret mentale sundhed får man også mere overskud og mod på den fysiske træning, som nu er krævet og det bliver dermed en art "loop" af positive ting som vil bidrage til din personlige udvikling.

Jeg løber 6km i hverdagen + cirka 4km gang med hunden om morgenen. I weekenderne løber jeg ikke men går til gengæld rigtig meget. I går gik jeg 20+ km. Det skal siges at jeg også har gjort det længe.

Du kan lave en hurtig google søgning og det vil hurtig finde adskellige artikler som understøtter de lange gåtures positive effekt. Mange har bedre resultater ved gang end løb, da det er mindre stressende for din krop og løfter man samtidigt vægte, synes jeg gang er en bedre kombination pga. det mindre stress under restutition.

Seriøst, du skal ud og gå lidt ;)


Tak for tippet, det vil jeg tage til efterretning, kan personligt godt lide at gå, men har dog ikke haft det som en rutine. Måske det skal implementeres ? :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



11-04-2021

I dag har været en stille og rolig dag, hvor jeg har hygget med min lille familie. Hvorefter at jeg her til eftermiddag spillede fodboldkamp. Desværre et nederlag, men dem møder man jo af og til.
Jeg har haft mere fokus på at jeg spiste sundt og varieret, da dette er et af fundamentet til livstilsændringen.

Vejning

Jeg vejede mig idag, og det gør jeg ud fra de samme præmiser hver gang. Dvs. at jeg har først tømt ryggen, om morgen hver søndag, før jeg vejer mig. I dag sagde vægten 103.3kg, hvilket er et tab på 1.3kg ift. sidste vejning.

Aktivitet

Fodboldkamp, hvor jeg spillede 15min af 90min, så man kan diskutere hvor meget aktiv jeg har været. Dog er jeg med og det tæller stadig.

Mad

Nederst kan billedet ses, hvor der primært har været fokus på masser af vand i løbet af dagen, samt et højt protein indtag. På den måde sikre jeg mig en god mæthedsfølelse dagen ud.

Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



10-15 min rask gåtur tidligt om morgenen eller efter frokost/aftensmad er også fint givet ud.

- velkommen til boarded!
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:10-15 min rask gåtur tidligt om morgenen eller efter frokost/aftensmad er også fint givet ud.

- velkommen til boarded!


mange tak, for både tip og velkomsten! :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



12-04-2021

Træls dag, da jeg ikke har fået løbet som forventet. Dette skyldes primært at jeg har fået nogle nerve i klemme ved ryggen, så jeg har gået med smerter det meste af dagen.

Jeg har dog haft fokus på maden til trods for dette, og holder den positive indstilling. Jeg håber på at kunne løbe i morgen, hvis nerverne arter sig.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



13-04-2021

Jeg havde ikke de store rygsmerter i dag, hvilket var dejligt. Så jeg havde mulighed for at få løbet en tur, men valgte at udeblive fra fodboldtræning just in case. Derudover har det været en stille og rolig dag, hvor der bare har været fokus på indtaget af mad.

Træning

Løb som også kan ses i billedet. Kan mærke at formen ændre sig til det bedre, men muskler osv. har stadig svært ved at vænne sig til belastningen.

Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



14-04-2021

Idag har været en rigtig god en af slagsen. Startede ud med at nedlægge 5km gåtur ved moesgaard skov, fantastisk start på dagen.
Sluttede af med en løbetur om aften, hvor vejret var kanont til løb. Desuden kan jeg mærke kæmpe forskel på da jeg started med at løbe og til hvor jeg er nu. Keeping it up!

Billede
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



16-04-2021

Jeg fik ikke logget igår, da jeg havde en virkelig offdag. Det medførte af indtagelse af mad, der ikke var en del af planen.

Har i dag fået en god start ved at få løbet min tur om morgenen, og gået 10.000 skridt derudover om eftermiddagen. Mad mæssigt har det været protein mad med, salat og æg til frokost, samt kartofler og kogte grøntsager med kylling til aftensmad. Føler at jeg er tilbage på hesten igen, og det føles godt.

Her sidst på aftenen står den på kæreste hygge, med lidt slik i begrænset mængder. Hvor vi skal spille brætspil og slappe af.

Håber alle får en rigtig god weekend.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Man skal jo se på det store billede - det indhenter du sagtens!
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:Man skal jo se på det store billede - det indhenter du sagtens!


Tak ! Det tror jeg bestemt du har ret i, frygter bare at de dårlige vaner tager overhånd igen :ohno: #-o

Kan dog slet ikke vente med at Fitness åbner igen, men det er nu fint at have fokus på at implementere andre gode vaner først.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



17-04-2021

Fantastisk dag! Det er sådan som det føles helt ind til knoglerne, både på grund af vejret, men også bare fordi den har været god.

Dagen startede med en løbetur, lidt samme scenarie som de andre dage. Formen er fin til den pågældende rute, men lægmusklerne har svært ved at følge med, og bliver rigtig hurtigt trætte og ømme. Forsætter derfor samme rute en nogen tid endnu, så de ligesom kan vænne sig til belastningen.

Udover det har jeg været på vandretur med min lille familie ved mols bjerge. Fantastisk dag, og vi fik alle sammen brændt en +7km af i fællesskab.

Vejning er i morgen, og ser frem til den, da denne uge har været mere ujævn med mine spisevaner, end de andre uger. Håber på at fremgangen stadig forsætter!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



18-04-2021

Dagen i dag, har stået på familie hygge, ved sviger familien. Dvs. der har ikke været tid til så meget motion osv., den har dog stået på meget havearbejde. Det tæller vel også..... O:)

Jeg fik vejet mig idag, og den viste en god fremgang, dvs. at jeg har tabt mig 2.3kg og er nu nede på 101kg straight. Dejligt der sker noget, og ser frem til at forsætte fremgangen i næsten uge.

Håber alle har haft en dejlig weekend.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



19-04-2021

Dejlig dag, med godt vejr. Det resulterede i en løbetur og indførelse af nye kropsøvelser. Ganske simple, men ikke desto mindre er målet at de skal være fast rutine efter hver løbetur.

Løb
2.5km - 17min - 210kalorier

Kropsøvelser

push ups
1x10xbw
1x10xbw
1x05xbw
1x05xbw
1x05xbw

Pull ups
1x02xbw
1x02xbw
1x02xbw

Situps
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Draco1988 skrev:Det er da også ganske hurtigt at komme ned på de 83? Hvis dit udgangspunkt var det samme som mit, 100 ish kg? Hvad gør du så idag som er forskelligt fra de andre yo yo år, og som der holder din vægt stabil?
Hvad er dit mål så at komme ned på?


Jeg vejede 103.5kg fordelt over 184cm. Meget tyk.

Det som har været helt afgørende har været at få ændret mit forhold til mad. Jeg "hyggespiser" ikke længere som jeg gjorde før og min forståelse for hvor meget mad jeg bør spise og hvilken mad er gavnlig for træning er også noget helt andet. Jeg kan slet ikke se mig leve det liv, som jeg gjorde før i tiden. Det er ikke fordi jeg er fandens aktiv udover min træning som varer en time til halvanden time 4 gange om ugen. Jeg ligger helst i min sengen så meget som muligt.

Noget som har hjulpet, som jeg ved du måske vil have lidt svært med ift. kone og børn osv. er at få kørt et par uger hvor du tæller kalorier, det vil over tid hjælpe dig med at få en større forståelse for hvor meget der i de forskellige ting du spiser. Formålet er at blive fri for tracking og kunne eyeballe det meste.

Jeg drømmer om at veje 90-95kg lean.
FRIENDS DON'T LET FRIENDS LIFT LIGHT
Brugeravatar

 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 1737
Tilmeldt: 22. aug 2011, 09:06
Geografisk sted: Snake Mountain Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Barry skrev:
Draco1988 skrev:Det er da også ganske hurtigt at komme ned på de 83? Hvis dit udgangspunkt var det samme som mit, 100 ish kg? Hvad gør du så idag som er forskelligt fra de andre yo yo år, og som der holder din vægt stabil?
Hvad er dit mål så at komme ned på?


Jeg vejede 103.5kg fordelt over 184cm. Meget tyk.

Det som har været helt afgørende har været at få ændret mit forhold til mad. Jeg "hyggespiser" ikke længere som jeg gjorde før og min forståelse for hvor meget mad jeg bør spise og hvilken mad er gavnlig for træning er også noget helt andet. Jeg kan slet ikke se mig leve det liv, som jeg gjorde før i tiden. Det er ikke fordi jeg er fandens aktiv udover min træning som varer en time til halvanden time 4 gange om ugen. Jeg ligger helst i min sengen så meget som muligt.

Noget som har hjulpet, som jeg ved du måske vil have lidt svært med ift. kone og børn osv. er at få kørt et par uger hvor du tæller kalorier, det vil over tid hjælpe dig med at få en større forståelse for hvor meget der i de forskellige ting du spiser. Formålet er at blive fri for tracking og kunne eyeballe det meste.

Jeg drømmer om at veje 90-95kg lean.


Lyder meget som mig lige pt, det vil jeg da give dig ret i. Super flot at du er kommet et helt andet sted end hvor du var før. Det er super svært og kræver en del arbejde på sig selv.

Men nej det med kalorie tælning osv. det er lidt problematisk pt. Jeg vil dog ikke afvise det, hvis jeg slet ikke taber mig, og rammer et platou. Indtil videre kører det ganske fint,men det gør det altid i starten :D

90-95 lean! bred skur du bliver :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



20-04-2021

Idag har der ikke været fokus på løbetræning, da jeg havde fodbold træning her om aften, derfor det sene indlæg. Det var en hård omgang, og føler mig godt brugt, hvilket jo kun er godt.

Jeg har desuden ramt 12000 skridt for dagen, så har været ganske aktiv alt i alt.

I morgen forventer jeg løbetræning igen, samt de kropsøvelser som jeg også lavede igår.

God aften.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



22-04-2021

Aftenen skulle have stået på fodbold træning, men da fruen herhjemme havde problemer med ryggen, var jeg tvunget til at blive hjemme. Derfor stod aftenen på en løbetur efterfulgt af simple kropsøvelser.

Løb

Interval hvor der skiftevis blev sprintet og gået. Det var virkelig hårdt, så kunne ikke gennemfører ruten med 5x30 sekunders interval. nåede til 4 og så måtte jeg gå resten af vejen. Føler dog stadig en markant forbedret kondition.

Styrke

Push-ups
1x10xbw
1x10xbw
1x06xbw
1x05xbw
1x06xbw

Sit-ups
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw

Pull-Ups
1x02xbw
1x02xbw
1x02xbw

superset

Calf Raises
1x10xbw
1x10xbw
1x10xbw
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan går det?
FRIENDS DON'T LET FRIENDS LIFT LIGHT
Brugeravatar

 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 1737
Tilmeldt: 22. aug 2011, 09:06
Geografisk sted: Snake Mountain Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja det ville jeg også spørge om?
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Draco, ved du hva' - hvis ikke du opdaterer din log så ved jeg FANDEME IKKE HVAD JEG GøR, DUUUU
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja det ville jeg også spørge om?


Barry skrev:Hvordan går det?



Draco, ved du hva' - hvis ikke du opdaterer din log så ved jeg FANDEME IKKE HVAD JEG GøR, DUUUU


I har ret drenge! Der skal logges igen, jeg røg desværre ud i det at alle de gode vaner jeg havde opbygget blev smidt over skulderne. Grunden til dette er at jeg fik nyt job, nye rutiner og aaaaalt for mange undskyldninger til ikke at fortsætte. Nåede ellers at smide 5kg inden alt det.

Men jeg har tænkt mig at starte med opbygning af vanerne igen, især nu når i skriver at i gerne vil vide hvad der sker. Tak for jeres interesse, det hjælper faktisk rigtig meget!

I får første trænings log i aften!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29. dec 2019, 12:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster