Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1135
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1132

Følg bodybuilding.dk på

Kærestefedme

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





De seneste par år, har jeg haft en del forskellige forhold, men fælles for ALLE har været, at jeg har taget en synlig mængde fedt på, hver gang jeg er gået fra single til i et forhold. Det sker helt automatisk, selvom jeg føler jeg træner og spiser på samme måde.

Så vidt jeg ved, trods lidt begrænset forskning, tyder meget på, at ens test. niveau falder, når man kommer i et forhold. Kan det alene være forklaringen? Og in any case, hvad man kan gøre ved det (udover at droppe konen)?
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 5. mar 2020, 13:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Steinberger skrev:De seneste par år, har jeg haft en del forskellige forhold, men fælles for ALLE har været, at jeg har taget en synlig mængde fedt på, hver gang jeg er gået fra single til i et forhold. Det sker helt automatisk, selvom jeg føler jeg træner og spiser på samme måde.

Så vidt jeg ved, trods lidt begrænset forskning, tyder meget på, at ens test. niveau falder, når man kommer i et forhold. Kan det alene være forklaringen? Og in any case, hvad man kan gøre ved det (udover at droppe konen)?


Nej.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Steinberger skrev:De seneste par år, har jeg haft en del forskellige forhold, men fælles for ALLE har været, at jeg har taget en synlig mængde fedt på, hver gang jeg er gået fra single til i et forhold. Det sker helt automatisk, selvom jeg føler jeg træner og spiser på samme måde.

Så vidt jeg ved, trods lidt begrænset forskning, tyder meget på, at ens test. niveau falder, når man kommer i et forhold. Kan det alene være forklaringen? Og in any case, hvad man kan gøre ved det (udover at droppe konen)?


Som Sandy siger så kan det ikke være forklaringen alene. Du siger du føler at du gør det samme ift. kost og træning, men vi mennesker er bare helt vildt ringe til at tracke vores egen adfærd. Om det så bare drejer sig om at vurdere hvor mange måltider og kalorier vi får - vi er generelt ikke særligt gode til at vurdere og huske hvad der er sket i løbet af dagen og ugen fordi meget kører på vane, rutine osv.
Enten skal du skrive alt nøje ned og tracke træning og vaner for at få et overblik over hvor det halter, eller også skal du bare have mere fokus på hvor mange aftener der er på sofaen med snacks, hvor mange gode middage I spiser osv. Mange små ting bliver hurtigt til en hel det ;)
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 326
Tilmeldt: 13. nov 2010, 08:43
Geografisk sted: Nordjylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lies, these are all lies. Jeg har været i et par forhold igennem min bb tid og vægten er ikke blevet påvirket af det. Jeg er dog også meget ærlig omkring min prioritering af træning og kost. Måske kan dette være forklaring? Prioritering.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Somewhat on topic så har mange kvinder guldallergi: I tiden efter ringen kommer på fingeren svulmer de hurtigt op.

Den lille morsomhed være sagt, så tror jeg det er ligeså udbredt at mænd bliver nogle uduelige skvat i ægteskab.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kidd skrev:Lies, these are all lies. Jeg har været i et par forhold igennem min bb tid og vægten er ikke blevet påvirket af det. Jeg er dog også meget ærlig omkring min prioritering af træning og kost. Måske kan dette være forklaring? Prioritering.


Altså af hvad jeg har set har det været det samme, dem der går op i træning og fortsat går op i træning ændrer ikke form.
Men dem der træner for at smide noget vægt, for at øge attraktiviteten ved modsatte køn, tager det meste på efter de har fundet en partner.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Minipurz skrev:Altså af hvad jeg har set har det været det samme, dem der går op i træning og fortsat går op i træning ændrer ikke form.
Men dem der træner for at smide noget vægt, for at øge attraktiviteten ved modsatte køn, tager det meste på efter de har fundet en partner.


Ah! Ja, den logik kan jeg godt følge, ikke forstå, men følge.

SandyFrink skrev:Somewhat on topic så har mange kvinder guldallergi: I tiden efter ringen kommer på fingeren svulmer de hurtigt op.

Den lille morsomhed være sagt, så tror jeg det er ligeså udbredt at mænd bliver nogle uduelige skvat i ægteskab.


En hypotese jeg bliver større og større tilhænger af med årene. Herre Jemini.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bryllupskage feder ufatteligt meget.

Nu når centrene åbner og folk bliver vaccineret ryger jeg forhåbentlig på kost og træningsplan igen. Så må vi se.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 5. mar 2020, 13:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Steinberger skrev:Bryllupskage feder ufatteligt meget.

Nu når centrene åbner og folk bliver vaccineret ryger jeg forhåbentlig på kost og træningsplan igen. Så må vi se.


Forklaringen til dit spørgsmål ligger næsten i din retorik her.

Hvis du skal være på en kostplan eller træningsplan for at holde tingene kørende, så kan jeg godt se du hurtigt akkumulerer noget vægt. Man behøver jo ikke en plan for at holde kost og træning kørende, det kan optimere, men er ikke en nødvendighed.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster