Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65565 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1204
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1200

Følg bodybuilding.dk på

Bedøm sangen over dig.

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





PittBull! skrev:
InspectorNorse skrev:Denne kan ikke bedømmes. Den er indbegrebet af en 10/10. Det samme kan siges om live præstationen.


Bestemt ikke dårlig, men langt fra den bedste fra After Hours efter min mening. Save Your Tears, som han netop har udgivet musikvideoen til synes jeg er bedre. The Weeknd er intet mindre end genial - uden tvivl en af de bedste kunstnere lige nu. Fra hans seneste plade, After Hours kan jeg særligt anbefale After Hours, Save Your Tears og selvfølgelig Blinding Lights.




Sandy, Love Hurts af Nazareth er fantastisk <3


Det er sjovt så forskellig musiksmag folk har. Mens den der Faith sang med weekendfyren sagde mig absolut ingenting, og er en 0/10 i min verden, komplet kønsløs og forglemmelig ligegyldig P3-pop, så har denne her Save your tears trods alt en catchyness og en 80's feel, som gør at jeg godt kan forstå folk kan lide den. Okay den går ret hurtigt i selvsving og burde nok have været 1 min kortere, men altså. Det er ikke noget jeg nogensinde selv kunne finde på at sætte på, men det er da en sang der går lige ind og sætter sig fast. 4/10

Noget jeg til gengæld har hørt i absurde mængder på det sidste er Nick Cave på soloklaver i hans Idiot prayer seance. Det er IMO fantastisk leveret. Karisma uden lige og dybfølt som sjældent set.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mick Gordon glimrende scores.

Dette var soundtracket til sidste omgang bryst & biceps i stuen:


You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Mick Gordon glimrende scores.

Dette var soundtracket til sidste omgang bryst & biceps i stuen:






Fantastisk sang, og siden vi er ved Sting, så lad os endvidere minde om klassikeren fra Leon. Nok den mest kendte han har lavet, men af god grund:

 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den siger mig egentlig ikke noget. Generelt har jeg ikke den store fidus til Sting. >Fragile< kan lidt. Månedligt har jeg passeret et kæmpe banner nær motorvejen ved Horsens, hvor der reklameres med, at Sting kommer til byen d. og d. dato. Hver gang tænker jeg: Hvem tager dog afsted? Manden er falmet og hans sidste mangeårige liveoptrædener vidner om at han skulle have trukket stikket.




Old man, look at my life
I'm a lot like you were
.......
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



NY yes! Old man er en 8 ud af 10'er - cant go wrong with ol hippie folk.

I 2001 udgav texas bandet Spoon et near perfect rock album, hvor opskriften var at holde det simpelt og en smule "skramlet". Jeg hører vinylen jævnligt for tiden

I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes det mangler retning og melodi.
5/10



Denne hørte jeg meget tilbage i december, da jeg arbejde natten lang, og var på vej ud af, hvad jeg kun kan definere, som en form for depression.

Jeg høre ikke sådan noget musik normalt, og det er bestemt ikke noget melodisk mesterværk, men der er bare et eller andet med den sang og en kold decembernat, som bare går godt sammen og får en til at drømme sig hen, i en eller anden dimension af rendyrket glæde, kombineret med nostalgisk lykke. Det var meget hyggeligt og beroligende at lytte til den igen og igen, natten lang. Molly Nilsson's original version er også speciel, men der er bare et eller andet likable ved den mærkelige (på den bedst tænkelige måde) John Maus, som passer perfekt, til lige netop den sang. Når jeg får børn, så vil jeg synge den som godnatsang for dem.

Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 148
Tilmeldt: 20. mar 2020, 04:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lidt fladt. Ok. Bestemt ikke dårligt. Måske ikke skræddersyet til at lette depression.

Dagens Safety Bar squat soundtrack:


You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er lækkert -minder mig om knap så busy Tower of Power på den fede måde.

... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så kommer du bare her Dwellengers og tror du kan charmere dig ind med en Mars Volta klassiker, og gu' fanden kan du det! Det er meget sødt at de har smeltet track 1 og 2 sammen i den video, jeg får lidt følelsen af afbrudt sammenleje når det ikke er albumversioner, men stadig fantastisk. 11/10

Mit indspark:

Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kunne ikke rigtig placere mig ift. nummeret, andetsteds end på afstand. Det siger mig ikke noget. Det vækker ikke noget i mig. Efterlader ingen spor eller indtryk. Har allerede glemt det. Bum. Jeg beklager.



Desto mere jeg dykker ned i Springsteen, desto mere positivt overrasket bliver jeg. Der er sgu mere til ham end Born in the USA, der i øvrigt er voldsomt mistolket. Her er han i en lidt Johnny Cash præget udgave. Der svæver en fantastisk ro over dette nummer.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sjovt du nævner Johnny Cash, som selv indspillede I'm On Fire for en tyve år siden. Johnnys kammerat, Waylon Jennings, lavede også en version i midten af firserne, og den var efter min mening bedre end både Bruce og Johnnys udgave, så 5/10:

Endnu en af Johnnys kammerater:
Brugeravatar
 
Reputation point: 190
 
Indlæg: 446
Tilmeldt: 5. okt 2011, 14:15
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Well, jeg må erklære mig uenig. Der er noget mere sentimentalt og autentisk ved Springsteens. Johnny Cash når ham nu heller ikke. Lige så vel som at Johnny Cash ikke når Nine Inch Nails i sin udgave af "Hurt". Det appellerer til noget andet, der ikke passer ind i det billede jeg har af sangen.

Dit nr. gav mig heller ikke noget. Det bliver lidt for Texas.



Ligesom jeg har en idé om, at jeg har set 90% af alle de film, der er værd at se, har jeg samme take på musik. Når jeg endelig finder rav blandt knuste muslingeskaller og tang, rammes jeg af eurofori.

Når en kvindes stemme kan være så betagende. Når det byder lyder godt - og lyrics samtidig har noget indhold og dybde. NÅR MAN SÅ OGSÅ TAGER HØJDE FOR AT DET ER LIVE. LIVE>alt andet. Jeg regner primært kunstnerens formåen ud fra liveperformances. Skulle jeg nogensinde til koncert, skulle det være ala de legendariske >Unplugged koncerter< - naturligvis med værdige artister. Alternativt kunne en kirkekoncert med Søren Huss også gøre det.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Ligesom jeg har en idé om, at jeg har set 90% af alle de film, der er værd at se, har jeg samme take på musik. Når jeg endelig finder rav blandt knuste muslingeskaller og tang, rammes jeg af eurofori.


Det var da en uheldig selvtillid at have.

Men I Trust er simpelthen så fede! Desværre så mister deres sange en del når de spiller live. Jeg mistænker 2 årsager til at ligge til grund for dette. Gutterne i bandet er vanvittig dygtige til at producere og mixe, men knap så dygtige sessionmusikere. Deres studieproduktioner har masser af groove, giver masser af plads til bass og trommer i mixet og skaber virkelig gode lydbilleder. Når de spiller live, så forsvinder en flere af disse nuancer. Stemmen er dog stadig virkelig god. Måske de skulle hyre nogle jazz musikere.

Eksempel på dette <3

Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ceneeh skrev:
Desto mere jeg dykker ned i Springsteen, desto mere positivt overrasket bliver jeg. Der er sgu mere til ham end Born in the USA, der i øvrigt er voldsomt mistolket.


Ja, når først man dykker ned i alle numrene omkring Darkness og Nebraska så er der virkelig bund i sagerne.

hele "Tracks" samlingen er også voldsomt spændende
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Blackmoore skrev:
Ceneeh skrev:
Desto mere jeg dykker ned i Springsteen, desto mere positivt overrasket bliver jeg. Der er sgu mere til ham end Born in the USA, der i øvrigt er voldsomt mistolket.


Ja, når først man dykker ned i alle numrene omkring Darkness og Nebraska så er der virkelig bund i sagerne.

hele "Tracks" samlingen er også voldsomt spændende


The River albummet har også samme dybde.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Hun kan synge trusserne af de mænd, der stadig fastholder at gå med trusser. Jeg mærker sjælen.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg er i en lidt anden boldgade når jeg træner.

Her er en af dem jeg hører meget under mine træninger:
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: 29. aug 2019, 22:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 10.00
- Dødløft: 10.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JBender skrev:Jeg er i en lidt anden boldgade når jeg træner.

Her er en af dem jeg hører meget under mine træninger:


Ulidelig støjforurening. Men each to his own. Jeg er sikker på nogen kan forklare hvordan det er godt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Random dude jeg fandt på youtube. 17 likes. 300 visninger. Hold kæft hvor sørgeligt. Jeg synes virkelig, at han dygtig til at komponere i hans genre.

Jeg får random flashbacks til min folkeskole tid, især perioden 2003-2005, hvor jeg lyttede meget til den slags musik.
Håber at en kendt person som "Colin Furze" (han bruger altid den slags musik i hans videoer) finder ham, så han kan gaine noget traction.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 148
Tilmeldt: 20. mar 2020, 04:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JBender skrev:Jeg er i en lidt anden boldgade når jeg træner.

Her er en af dem jeg hører meget under mine træninger:


Det lyder lidt som om nogen har kommet Slayer, Slipknot, Rage against the machine, Pantera og en dødsmetal sanger ned i en blender og lavet en nu-metal smoothie af dem. Det lyder egentligt fedt nok, bare ikke synderligt originalt. For 10 år siden havde jeg nok godt kunnet finde på at sætte det på til træning en 4-5 gange inden jeg blev træt af det. De seneste par år har jeg dog forelsket mig mere i melodisk fjollemetal, aka powermetal og pirate metal. Det er dumt, det er mere dumt og så er det pisse hamrende dumt. Men jeg er vild med det.



Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:TRUSSEN FJOLLER


Det var .. ikke rart. I det mindste ved de godt det er fjollet, det lindrer. Kom dog kun igennem 30 sekunder af hver.

Jeg vil tilbage.
At skrive dette nummer som 24 årig og klaske det på sit debutalbum er rimelig fucking vildt. Produktion og musikvideo er perfekt.

Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:
Mussetrussen skrev:TRUSSEN FJOLLER


Det var .. ikke rart. I det mindste ved de godt det er fjollet, det lindrer. Kom dog kun igennem 30 sekunder af hver.

Jeg vil tilbage.
At skrive dette nummer som 24 årig og klaske det på sit debutalbum er rimelig fucking vildt. Produktion og musikvideo er perfekt.



Kan ikke høre Georg Michael uden at tænke på min far som elskede ham! Jeg er altså også blevet ret glad for ham på min ældre dage :) 7.5/10

Jeg ved det ikke men får altid en uendelig stor lyst til elektronisk musik, når sommeren sætter ind.

Chemical Brothers featuring Bernard Sumner fra New Order <3

I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ganske udemærket. Kan også godt lide deres sang "Star Guitar"

Lidt fra hjemmefronten:
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 148
Tilmeldt: 20. mar 2020, 04:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Musse.. tegneseriemetal som Alestorm og Gloryhammer er bare...sjovt.. og en Kæmpe fest
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Blackmoore skrev:Musse.. tegneseriemetal som Alestorm og Gloryhammer er bare...sjovt.. og en Kæmpe fest


Det er nemlig pisse hyl. Og Gloryhammers seneste album er desuden intet mindre end perfekt. Det er en helt utrolig samling af vanvittigt gode sange. OG så er det IMO kun en fordel at det er drevet af humor og crazy historier fremfor metalmusikkens typiske små-selvhøjtidelige alvor.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan





Hvad enhver mand har brug for at høre fra en kvinde, dog med viden om, at intet varer for evigt, selvom sangens aura kortvarigt kan forlede en til at tro andet.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:
Hvad enhver mand har brug for at høre fra en kvinde, dog med viden om, at intet varer for evigt, selvom sangens aura kortvarigt kan forlede en til at tro andet.


Jeg giver den 6/10 pga den nostalgiske effect.

Ukendt gem:
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 148
Tilmeldt: 20. mar 2020, 04:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ku godt lide starten. Synes dog den gik lidt i selvsving. 5/10





Bortset fra afdøde Layne Staley fra Alice in Chains, er der ingen der kan synge live som Eddie Vedder. En yderst smuk mand med en yderst smuk stemme, hvor man fornemmer sjælen. INTET kan hamle op med de her unplugged koncerter.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes at det lyder som en dårlig udgave af "Kings of leon", som i øvrigt er noget mere effektive med deres melodier og tekster.

Jeg giver den dog 4/10, fordi manden kan synge. Hvor tracket nedenunder fra KOL er en klokkeklar 9'er i min bog.
Bedøm selv:



Har lige opdaget "Buckethead" her til aften og er blevet helt vild med meget af hans musik.
Bla. denne, som jeg hørte for første gang for ca. 15 minutter siden:

Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 148
Tilmeldt: 20. mar 2020, 04:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster