Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65564 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1128
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1126

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken artikel har du sidst læst?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





taler skrev:
Bilsten skrev:Jeg talte lige i tlf. med bossen for firmaet i dag i 30 min tlf. og han var interesseret i at jeg skulle skrive til ham ang. et par områder han kunne høre jeg .... havde fokus på....!


Skulle du så bare skrive det til ham, eller i artikel form for andre?

Det ved jeg ik... han var bare instisterende på jeg skulle have han s mail og så vil vi se på det; Han er i UK pt.
Men jeg kan da godt have interesse i begge dele, altså at jeg skulle influere de influencere, div. firmaer bruger og så .... uddanne disse til at se x for at kunne lave brugbar evaluering af div. produkter vs. emotionelt skrible x fordi deres følgere tænder på dette uanset hvor rigtigt el. ej.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det firma i EU, som jeg idag fik kontakt til , gjorde, at jeg slipper for at skulle købe kollagen hydroliseret type II via import fra USA, som ellers ville være det bedste mht. kval og indhold ifht. declarationen på bøtten selv med improtafg.gebyr, moms og told.dvs jeg sparede masse tid ved at studere markedet lidt og har nu bedste og billigeste collagen peptide type II til 1 kr. pr. gram. SIndsygt billigt.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:
Bilsten skrev:Jeg talte lige i tlf. med bossen for firmaet i dag i 30 min tlf. og han var interesseret i at jeg skulle skrive til ham ang. et par områder han kunne høre jeg .... havde fokus på....!


Skulle du så bare skrive det til ham, eller i artikel form for andre?

Tænkte lige den her idag:

div. forsøg med rotter og lign. viser stor potentiale ved collagen, men humane forsøg halter med at kunne vise samme tendens el. mulighed for at bruge collagen peptider og få disse til at virke til regeneration af skader som der er tilfældet hos rotter, og hvorfor? Jo, en årsag kunne være, at rotterne bevæger sig optimalt inden de bliver cuttet i deres bruskvæv for at se om healing kan ske, mens menneskeforsøg SIKKERT INVOLVERER, AT RASKE OG SUNDE MENNESKEKNÆ IKKE BLIVER SKÅRET I STYKKER FOR AT TESTE OM NOGET KAN VIRKE, OG ISTEDET ER TILFÆLDET HOS FOLK MED SKADER måske, at de som oplever skader og blvier skadede ikke helt evner at lære el. korrigere og reogranisere folks forståelse for bevægelse osv. for at løse uhensigtsmæssige bevægelsesmønstre og misalignments, hvilket er noget som kræver korrektion for ikke at vedblive at stimuler3e og skadesprovokere.
Dette kunne virkelig være årsag, for der er vel ingen raske mennesker som bliver cuttet i deres menisk osv. for at se om den healer?

Hvad synes du om den betragtning?

Jeg håber ikke jeg anstøder nogen ved at være lidt seriøs, selvom folk herinde oftere kun har interesse i at glemme deres skader for at tale om smag og opskrifter på proteindrikke osv.

- selvom div. tiltag gøres af el. fra fysioterapeuter og kiropraktikere osv. for at rette folks fysisk misalignements og bevægelser, er det ikke sikkert der er succes med det, hvis folk ikke kan el. vil lære det og hvis terapeuterne ikke evner at lære folk det der kræves for at rette de fundamentale skadesstimuli de laver og forårsager skaderne via., - dvs. hvis man ikke retter det som skaber skaderne, kan intet bedre el.stoppe skader og skadede led og lemmer.

Mange andre betragtninger og muilge forklaringer på hvorfor forsøg på at skabe brugbar evidens fejler haves og er i mente, men hvis der er nogle herinde som har betragtninger at bidrage med, så er vi alle meget interesserede, da det jo hjælper alle med at forstå og skabe forståelse, så vi bedre kan gennemskue hvad og hvorfor, at det som virker el. ej, virker el. ej som det virker el. ej.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Jeg har brugt collagen i et par år og anbefaler også klienter bruger det.
Worst case spild af småpenge. Men der er nok dog tracks in the snow til at jeg vil bruge det & anbefale det.
Og, der skal strengt taget kun være ét område af den håndfuld man mener det måske virker (muskler, led, sener, hud, hår, etc..) hvor det viser sig der er noget om snakken, og så var det det værd.


Redigeret:

Collagen-Peptid CPF 218 tilfører kollagen til brusk og led, siger producenter, men der er vist tegn på, at kroppen registrerer at mere collagen er tilgængelig i blodet, hvorfor kroppen sådan sanser, at der er nedbrydning i gang, hvorfor kroppen sådan selv stimuleres på denne måde til egen produktion af collagen til led og andet væv. Dvs. det er stimuli til kroppen og ikke selve indtagne kollagen som skaber regeneration af brusk mm.
På den måde skal man sørge for der er aminosyrer til skabelse af collagen udover de som findes i kollagen indtaget.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fine iagttagelser Bilsten. Nu findes der jo forskellige typer kollagen til forskellige formål, selvom de lapper lidt over hinanden. Jeg kender ikke så meget til markedet, men det virker som om, man skal købe en del produkter for at få alle virkninger. "Du skal købe x for at få y, og her skal du købe det her for at opnå det". Medmindre der er et produkt, der indeholder det hele?

Mht. humane forsøg, så tror jeg du er inde på det rigtige. Det er ikke bare lige sådan at få folk til at deltage i sådanne undersøgelser. Man skal have patienter, dygtige fysioterapeuter/kiropraktikere og så er der den, der er svær at gardere sig imod indenfor kliniske undersøgelser, nemlig at vi alle er forskellige og responderer forskelligt. Bare for at nævne nogle af faktorerne.

Du må gerne skrive i pm hvilket firma du snakker om, selvom jeg har et bud efter lidt søgen :D Så kunne det være jeg skulle prøve det og se om der er forbedringer på bare ét punkt. Hvis det virker, er det så noget man kan se på en blodprøve eller er det bare at observere på egen krop?
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 53
Tilmeldt: 11. nov 2020, 21:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Videnskab.dk “Hvad får unge mænd til at tage steroider?”

Virker til de har fået forskere til at kigge lidt nærmere på det fra AU og ikke blot journalister. Artiklen er ganske kort, men der er også en podcast i artiklen. Har jeg ikke hørt endnu, men vil jeg få gjort; tænkte andre måske også manglede noget at lytte til af mangel på bedre. Er ved at lægge nyt gulv, så det er sikkert fint nok.

https://videnskab.dk/krop-sundhed/drop-fordommene-om-den-haardtpumpede-rocker-disse-typer-bruger-steroider.
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 12. okt 2009, 10:57
 
Træner her: VK49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er glimrende vi har Ask Vest og Anders Vinther i det akademiske til at rette diskursen væk fra det vanlige vanvid, hijacked af opportunister der ønsker penge, magt og indflydelse.

Thumbs up til Ask og Anders.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Det er glimrende vi har Ask Vest og Anders Vinther i det akademiske til at rette diskursen væk fra det vanlige vanvid, hijacked af opportunister der ønsker penge, magt og indflydelse.

Thumbs up til Ask og Anders.

Altid rart med en tilgang uden fordomme og for mange forforståelser, men hvad ligger der egentlig til grund for en given adfærd. Var vel egentlig også på tide?
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 12. okt 2009, 10:57
 
Træner her: VK49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 50.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alllstar skrev:
SandyFrink skrev:Det er glimrende vi har Ask Vest og Anders Vinther i det akademiske til at rette diskursen væk fra det vanlige vanvid, hijacked af opportunister der ønsker penge, magt og indflydelse.

Thumbs up til Ask og Anders.

Altid rart med en tilgang uden fordomme og for mange forforståelser, men hvad ligger der egentlig til grund for en given adfærd. Var vel egentlig også på tide?


Hvornår har det nogensinde været det bedste argument der har vundet? Det er illusionen/myten om den demokratiske samtale som styrende for samfundsindretningen.
Hvad der generelt dominerer er at folk rager til sig. By any means possible. En af de måder er at forvrænge på industrielt plan, som den gode Nassim Taleb kalder det - hvilket er pressens modus operandi. Se på Politiken, DR og co tilbage i for en 8 år siden . Eller at vedtage lovgivning og derved opnå magt/penge/indflydelse, som Brian Mikkelsen gjorde det. Anti Doping Danmarks ansatte har brød på bordet som primære prioritet. Karriere, netværk, selvpromovering, kageordning og kaffe. Sandhed er uvedkommende.

Det hele er én stor omgang bullshit.

Der er mange, mange, mange ting der ville være på tide. De sker ikke, eller alt for langsomt.

Det er derfor Rambo bor under jorden på en ranch i Arizona.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Xapo2020 skrev:Fine iagttagelser Bilsten. Nu findes der jo forskellige typer kollagen til forskellige formål, selvom de lapper lidt over hinanden. Jeg kender ikke så meget til markedet, men det virker som om, man skal købe en del produkter for at få alle virkninger. "Du skal købe x for at få y, og her skal du købe det her for at opnå det". Medmindre der er et produkt, der indeholder det hele?

Mht. humane forsøg, så tror jeg du er inde på det rigtige. Det er ikke bare lige sådan at få folk til at deltage i sådanne undersøgelser. Man skal have patienter, dygtige fysioterapeuter/kiropraktikere og så er der den, der er svær at gardere sig imod indenfor kliniske undersøgelser, nemlig at vi alle er forskellige og responderer forskelligt. Bare for at nævne nogle af faktorerne.

Du må gerne skrive i pm hvilket firma du snakker om, selvom jeg har et bud efter lidt søgen :D Så kunne det være jeg skulle prøve det og se om der er forbedringer på bare ét punkt. Hvis det virker, er det så noget man kan se på en blodprøve eller er det bare at observere på egen krop?

Vender lige tilbage, men efter at læse din respons, kan du måske have interesse i at se de resultatet der kom op på min søgning på det spørgsmål der står i søgefelter øverst på listen, hvor forslogne videoer altså er youtubes svar på mit spørgsmål stillet:

Jeg har ikke selv set nogen af vidoerne, men kan se at flere af de som står bag vidoerne, er folk jeg tidl. har verificeret som ikke helt off track og derfor nogenlunde kompetente personer....der dog stadig kan fucke meget op hvis de tror de forstår hvad de tror de forstår fordi det er noget de tror....

https://www.youtube.com/results?search_ ... o+peptides
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Xapo2020 skrev:Fine iagttagelser Bilsten. Nu findes der jo forskellige typer kollagen til forskellige formål, selvom de lapper lidt over hinanden. Jeg kender ikke så meget til markedet, men det virker som om, man skal købe en del produkter for at få alle virkninger. "Du skal købe x for at få y, og her skal du købe det her for at opnå det". Medmindre der er et produkt, der indeholder det hele?

Mht. humane forsøg, så tror jeg du er inde på det rigtige. Det er ikke bare lige sådan at få folk til at deltage i sådanne undersøgelser. Man skal have patienter, dygtige fysioterapeuter/kiropraktikere og så er der den, der er svær at gardere sig imod indenfor kliniske undersøgelser, nemlig at vi alle er forskellige og responderer forskelligt. Bare for at nævne nogle af faktorerne.

Du må gerne skrive i pm hvilket firma du snakker om, selvom jeg har et bud efter lidt søgen :D Så kunne det være jeg skulle prøve det og se om der er forbedringer på bare ét punkt. Hvis det virker, er det så noget man kan se på en blodprøve eller er det bare at observere på egen krop?

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6891674/

Ang. produktserien omtalt tidl. herfra, er det NDS, deres priser er på linje med de bedste int. priser og kval lader til at være helt i top.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nye indlæggelser for hhv. vaccinerede og uvaccinerede, udviklingen uge for uge pr. aldersgruppe (Kilde: Roskilde Universitet)

https://old.reddit.com/r/Denmark/commen ... ccinerede/

Billede
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De amerikanske tal viser med overvældende styrke hvor overvældende stor forskel det gør for alvoren af forløb og død.
Man kan ikke penetrere forstanden hos antivaxxers. De eneste man kan nå er dem i deres omgangskreds der narres til at tro på deres snak.

Jeg undrer mig over at danskere er så konfliktsky, passivt et folk når det kommer til diverse #nomaskers. De vil hellere gå der og bide al deres frustration i sig over den åbenlyse foragt og egoisme som demonstranter udviser, når de meget ceremonielt vandrer rundt i storcenteret uden mundbind - og så gå hjem og udløse deres vrede på internettet (hvor de samme demonstranter fra storcenteret sidder klar til at spamme æteren med deres lunatic ramblings af pseudoscience - så der er ikke engang reparation eller katarsis). Man kan og må godt sige fra. Det er ikke som om de får opfyldt deres fantasi mere af den grund. Som en eller anden skrev, så opfyldes deres fantasi uanset: Siger nogen til dem de skal være teamplayers og have mundbind på, så er de en del af Mettes politistat og den tyranniske, hjernevaskede flok. Siger de ikke noget, så er de jo sheeple.

Er man utryg ved en eller anden nomasker idiot, så bed vedkommende om at gå. Vigtig pointe i den forbindelse er dog deres foragt for demokrati: Det ENESTE de respekterer i den forbindelse er magt. Jeg beder jævnligt folk om at gå. Du skal bare pege: "Gå med dig. Gå dérover", og peg på hvor de skal gå hen. Det handler ikke om argumentation eller samfundssind, men primitiv abeadfærd. Ligesom gamle koner får frarøvet deres tasker.

Jo mere massiv du er, jo mindre skal du diskutere noget med nogen som helst. Det er en kedelig sandhed, men ikke desto mindre sandt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har inden for det seneste års tid slettet et markant antal venner fra Facebook, fordi de konsekvent og ganske jævnligt postede og delte alverdens antivax-bullshit propaganda. Generelt bryder jeg mig egentlig ikke om, at slette eller blokere folk, fordi de har en anden holdning end mig. Hell, det er formentlig sundt at blive eksponeret for nogle andre synspunkter af og til. Men der er dog alligevel grænser for, hvad jeg vil eksponeres for af fuldstændig absurde påstande og teorier.

Jeg har mange gange haft lyst til at kommentere på nogle af disse mange indlæg på Facebook, men jeg har alligevel aldrig gjort det. Det er altid endt med at jeg har droppet det. For hvad nytter det? Det er fuldstændig komplet umuligt at nå ud til disse antivax'ers. De er vitterligt uden for pædagogisk rækkevidde. Der er intet man kan sige eller gøre eller fremvise, som vil overbevise dem om, at de tager fejl. Sådan nogle folk, gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på, og sådan tror jeg mange har det.

Når man læser de her menneskers opslag, kan man hurtigt blive deprimeret og miste troen på menneskeheden. Er folk virkelig dumme? Men her tror jeg man kan trøste sig ved, at antivax'ers trods alt kun udgør en lille minoritet. En lille, men særdeles verbal minoritet, hvorfor de fylder upropertionelt meget på de sociale medier og hvor de nu ellers færdes. Jeg tror ikke, de er repræsentative for ret mange mennesker. Heldigvis.

Mange antivax'ers er desuden nogle yderst konfrontatoriske, provokerende og aggressive typer. En henstilling om at gå væk, kan meget vel ende ud i en større verbal, eller måske endda fysisk, konfrontation. Noget, man virkelig ikke magter.

Det er i hvert fald min erfaring, men nu har jeg også downsizet de seneste par år og vejer nu under 100 kg. Jeg har desuden ladet mit hår gro ud, så jeg ikke længere er skaldet. Alt i alt ser jeg nok mere fredelig ud. Det var måske en fejl.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Men guys, Bill Gates er jo i gang med at chippe hele verden. Vidste i ikke det? Det er alt sammen en del af en stor plan. De rige vil have alt magten. Vi er alle sammen naive og stoler blindt på medierne.

Billede

Sjov til side så synes jeg at blikket, tonen og attituden har endnu mere at sige end størrelsen, når det kommer til at få folk til at flytte sig. Her har jeg et udviklet talent fra mine teenager år, hvor jeg ikke altid opførte mig lige så pænt som jeg gør i dag :) Men der er sku altid nogen der er ligeglad. For nogle handler det ikke om andet end det macho pis og der skal man passe på. Du har selv set i adskillige videoer hvor galt det kan ende.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev: det er formentlig sundt at blive eksponeret for nogle andre synspunkter af og til. Men der er dog alligevel grænser for, hvad jeg vil eksponeres for af fuldstændig absurde påstande og teorier.

Jeg har mange gange haft lyst til at kommentere på nogle af disse mange indlæg på Facebook, men jeg har alligevel aldrig gjort det. Det er altid endt med at jeg har droppet det. For hvad nytter det?


Interessant. Du har i alle årene herinde slået mig som typen, der ikke kan sætte dig ind i andres sted eller, holdninger - overhovedet. Du plejede/plejer ellers ikke at være bleg for at starte frontaldiskussioner med folk, hvortil det oftest er endt ud i, at du kommer til kort og ender med at gå efter manden i stedet for bolden; totalt ala debatniveauet på Facebook. Et godt eksempel blandt mange var, da du i en debat med iron_warrior93 sammenlignede carnivore og Fie Laursens vandkur, samt påpegede at man måtte være mentalt handicappet for at springe ud i den slags. Jeg ved ikke om jeg reelt kan påpege en anden bruger her på boardet, der er lige så storslem som du - thi de andre heldigvis ikke figurerer herinde længere.

Hvad nytter det i øvrigt at kommentere på det herinde modsat Facebook? På Facebook kunne du jo reelt tage den op med mennesker, du formentlig kender.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du har selv set i adskillige videoer hvor galt det kan ende.

Jeg starter hver dag med hvad der er nyt inde på r/makemycoffin. "I'll have my coffee, and I'll have my coffin."

Men jeg taler ikke om ukritisk at handle, uanset personen der står der. Det er klart man må lytte til instinkt og en snap analysis af det pågældende stykke humankompost. Det klare, overvældende udgangspunkt er at den slags ikke fører til at du får en kniv i halsen eller et spark i hovedet som gør dig til grøntsag. Hvad der imidlertid hakker i sjælen hos riiiiigtig mange ordentlige, anstændige danskere er at skulle bide det i sig, igen og igen og igen når de ser dårlig adfærd, egoister, sabotage og parasitisme. Det har en stor pris. Du kan typisk se om en nomasker er #nomasker, eller bare en utilpasset abe der leder efter evig konfrontation og slåskamp - for hvem konflikt om mundbind er kærkommen.

Det er klart at flere faktorer bidrager til en opfattelse af en person som værende en trussel. Attitude, fravær af frygt, signal af voldsparathed og bestemthed, fysik, andre momenter. Men de er wannabe-whatever de gerne vil vær som går rundt med udtalt krum ryg og forward head posture og fedtmulefødder og vejer hele brutale 62 kg vil de fleste med kropsintelligens og tilpas overlegen styrke og størrelse kunne rulle sammen, i videre forlængelse af deres kyfotiske krumning og så give dem et tril så de forlader området.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Interessant. Du har i alle årene herinde slået mig som typen, der ikke kan sætte dig ind i andres sted eller, holdninger - overhovedet. Du plejede/plejer ellers ikke at være bleg for at starte frontaldiskussioner med folk, hvortil det oftest er endt ud i, at du kommer til kort og ender med at gå efter manden i stedet for bolden; totalt ala debatniveauet på Facebook.

Jeg synes, du skal kigge på de oplysninger, der står under mit profilbillede. Kig der hvor der står, hvornår jeg blev tilmeldt det her board. Der står 2006. I 2006 var jeg 15 år gammel. Jeg har været aktiv herinde pretty much lige siden. Har jeg startet tåbelige diskussioner i løbet af de år? Absolut. Har jeg lavet personangreb på folk bare for the lulz? 100%. Har jeg haft fjollede holdninger og kloget mig på noget, som jeg ikke havde forstand på? Ja.

Jeg er 31 år i dag. Jeg har hverken de samme holdninger, de samme synspunkter eller den samme lyst til at trolle, som jeg tidligere har haft. De fleste mennesker udvikler sig ret meget både personligt og fagligt på ~15 år. Der er selvfølgelig nogen mennesker, som er lige så idiotiske som voksne, som de var som unge, men for de flestes vedkommende udvikler man sig og ændrer holdning - til det bedre.

De seneste efterhånden mange år, har jeg stort set ikke deltaget i nogen diskussioner herinde. De fleste af mine indlæg er anmeldelser af "lortefilm", som du vist tidligere har kaldt dem. Du kan jo gå ind og se mine seneste indlæg, og se, hvor mange "frontaldiskussioner" du synes du kan finde inden for de seneste år.

Ceneeh skrev:Et godt eksempel blandt mange var, da du i en debat med iron_warrior93 sammenlignede carnivore og Fie Laursens vandkur, samt påpegede at man måtte være mentalt handicappet for at springe ud i den slags.

Nu kalder du det et godt eksempel. Jeg vil kalde det, det modsatte. Jeg mener til stadighed det er fuldstændig komplet idiotisk at kaste sig ud i en carnivore diæt. Hvordan man kan tro, at en kost udelukkende bestående af kød, fuldstændig fraværende for greens, skulle være befordrende for noget som helst, er mig en gåde. Grøntsager, som der vel og mærket er årtiers evidens for er ekstremt gavnlig for vores sundhed, vælger man helt at afholde sig fra i carnivore diæten. Det er sådan ca. 100% gak-gak at påstå, at det skulle være sundt. At sammenligne carnivore diæten med Fie Laursens vandkur synes jeg er helt inden for skiven og en glimrende parallel.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:
Ceneeh skrev:Interessant. Du har i alle årene herinde slået mig som typen, der ikke kan sætte dig ind i andres sted eller, holdninger - overhovedet. Du plejede/plejer ellers ikke at være bleg for at starte frontaldiskussioner med folk, hvortil det oftest er endt ud i, at du kommer til kort og ender med at gå efter manden i stedet for bolden; totalt ala debatniveauet på Facebook.

Jeg synes, du skal kigge på de oplysninger, der står under mit profilbillede. Kig der hvor der står, hvornår jeg blev tilmeldt det her board. Der står 2006. I 2006 var jeg 15 år gammel. Jeg har været aktiv herinde pretty much lige siden. Har jeg startet tåbelige diskussioner i løbet af de år? Absolut. Har jeg lavet personangreb på folk bare for the lulz? 100%. Har jeg haft fjollede holdninger og kloget mig på noget, som jeg ikke havde forstand på? Ja.

Jeg er 31 år i dag. Jeg har hverken de samme holdninger, de samme synspunkter eller den samme lyst til at trolle, som jeg tidligere har haft. De fleste mennesker udvikler sig ret meget både personligt og fagligt på ~15 år. Der er selvfølgelig nogen mennesker, som er lige så idiotiske som voksne, som de var som unge, men for de flestes vedkommende udvikler man sig og ændrer holdning - til det bedre.

De seneste efterhånden mange år, har jeg stort set ikke deltaget i nogen diskussioner herinde. De fleste af mine indlæg er anmeldelser af "lortefilm", som du vist tidligere har kaldt dem. Du kan jo gå ind og se mine seneste indlæg, og se, hvor mange "frontaldiskussioner" du synes du kan finde inden for de seneste år.

Ceneeh skrev:Et godt eksempel blandt mange var, da du i en debat med iron_warrior93 sammenlignede carnivore og Fie Laursens vandkur, samt påpegede at man måtte være mentalt handicappet for at springe ud i den slags.

Nu kalder du det et godt eksempel. Jeg vil kalde det, det modsatte. Jeg mener til stadighed det er fuldstændig komplet idiotisk at kaste sig ud i en carnivore diæt. Hvordan man kan tro, at en kost udelukkende bestående af kød, fuldstændig fraværende for greens, skulle være befordrende for noget som helst, er mig en gåde. Grøntsager, som der vel og mærket er årtiers evidens for er ekstremt gavnlig for vores sundhed, vælger man helt at afholde sig fra i carnivore diæten. Det er sådan ca. 100% gak-gak at påstå, at det skulle være sundt. At sammenligne carnivore diæten med Fie Laursens vandkur synes jeg er helt inden for skiven og en glimrende parallel.


Jeg var ikke på boardet dengang - men kan fortælle dig, at vi ikke skal så langt tilbage, så undskyldningen med frontallapperne holder ikke helt. Det er glædeligt, at der tilsyneladende er sket en udvikling. Jeg kan også grue mig, når jeg læser tilbage på mine perspektiver i starten herinde. Heldigvis bliver >man< oftest klogere ja.

Der er flere grene af carnivore. Jeg synes det er tåbeligt, at sammenligne en >kur< med en livsstil. For det første er kuren mere tiltænkt som en udrensning, da du naturligvis ikke blot udelukkende kan leve af vand i det lange løb. Du kan derimod leve et helt liv baseret på carnivore principper. Der kan være flere grunde til at vælge carnivore. Jeg deler selv familie med en, for hvem det har ændret tilværelsen; da hun siden 10-års alderen har døjet med fordøjelsesproblemer - og været i gennem alverdens hospitalbesøg, undersøgelser, præparater og fixes. Hun har været hele tallerkenen rundt - og fandt til sidst ro i sin krop med carnivore, og har i processen løbende forsøgt at implementere alskens fødevarer for at finde frem til, hvad der tricker - og hvad der ikke gør. Det er der flere eksempler på. Jeg erindrer, at iron_warrior93 også kom med nogle cues i den retning, da du selv nævnte at du skræntede med noget. Jeg vil sige det er meget sort/hvidt at skære carnivore over en kam. Om ikke andet kan man altid prøve at eksperimentere med sin kost, såfremt man døjer med noget - kan det være nærliggende at undersøge, hvad der ligger til grund til dette - i stedet for altid bare at drøne afsted til lægen og søge quick fixes. Det kan næppe heller være SUNDT.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pzyrex skrev:
Ceneeh skrev:Et godt eksempel blandt mange var, da du i en debat med iron_warrior93 sammenlignede carnivore og Fie Laursens vandkur, samt påpegede at man måtte være mentalt handicappet for at springe ud i den slags.

Nu kalder du det et godt eksempel. Jeg vil kalde det, det modsatte. Jeg mener til stadighed det er fuldstændig komplet idiotisk at kaste sig ud i en carnivore diæt. Hvordan man kan tro, at en kost udelukkende bestående af kød, fuldstændig fraværende for greens, skulle være befordrende for noget som helst, er mig en gåde. Grøntsager, som der vel og mærket er årtiers evidens for er ekstremt gavnlig for vores sundhed, vælger man helt at afholde sig fra i carnivore diæten. Det er sådan ca. 100% gak-gak at påstå, at det skulle være sundt. At sammenligne carnivore diæten med Fie Laursens vandkur synes jeg er helt inden for skiven og en glimrende parallel.


Jeg ser både carnivore og ketogen diæterne som værende et kæmpe sundhedsmæssigt eksperiment ift. til den viden vi ellers har om kost. Jeg har to forbehold overfor keto jeg aldrig har fået tilfredsstillende svar på.

Det kan bare ikke benægtes at nogen af dem der går på carnivore rent faktisk løser eller symptombehandler deres tarmproblemer. Et eksempel er youtube-veganeren ved navn VegetablePolice, der nødtvunget gik fra veganer til carnivor for overhovedet at kunne fungere. Sygdom ledte mig bekendt iron_warrior93 til carnivor. Hvis man er invalideret af grøntsager er det vel forståeligt. Der findes mennesker med neurologiske sygdomme hvor alternativet var selvmord. Så at Carnivor ikke kan være befordrende for noget som helst er ikke sandt.

Jeg har ikke sat mig ind i argumenterne for Carnivor og hvilke mekanismer der evt. gør sig gældende, men der hvor kæden hopper af for iron_warrior93 er når han anbefaler mindre af de "usunde" grøntsager. Ved blandet kost er vores viden om optimalt indtag af grøntsager rimelig sikker. Der er det decideret livsfarligt at anbefale færre grøntsager.
Sidst rettet af Franz Biberkopf 8. dec 2021, 22:36, rettet i alt 2 gange.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I see. Jeg vil nu heller ikke bandlyse grøntsager. Jeg synes bare ikke man skal klage over debatniveauet og folks konspirationer på facebook, hvis man samtidigt er så forstenet i sine anskuelser, at man bortdømmer og sammenligner fastediæt med carnivore, samt påpeger, at man må være have et mentalt handicap for at prøve. Så er man selv med til at fordumme debatten - og ultimativt selv en del af det korstog, man selv foragter. Det var noget med en bjælke i en eller andens øje, der gjorde, at han ikke kunne se noget helt specifikt, som andre ellers kunne. Samtidigt ikke overraskende, at selvsamme person spøger med, at der intet håb er for at omvende disse mennesker - så argumentation er omsonst; når selv samme person ikke kan se andet eller andre end sig selv. Vær det, du hader alle andre er, og bebrejd dem - og ej dig selv. Vorherrebevares.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Jeg var ikke på boardet dengang - men kan fortælle dig, at vi ikke skal så langt tilbage, så undskyldningen med frontallapperne holder ikke helt. Det er glædeligt, at der tilsyneladende er sket en udvikling. Jeg kan også grue mig, når jeg læser tilbage på mine perspektiver i starten herinde. Heldigvis bliver >man< oftest klogere ja.

Du læser mit indlæg forkert, hvis du tror, jeg undskylder for noget. Jeg forsøger blot at forklare, at mine holdninger og min debatstil har ændret sig gennem årene - naturligt nok. Jeg mener ikke nødvendigvis det samme i dag, som da jeg var 16 år eller i starten af tyverne. Det er ikke noget, jeg har tænkt mig at undskylde for.

Hvis du synes, min debatstil er træls, så er det jo din holdning. Det er ikke noget, jeg vil bruge tid på at modargumentere.

Ceneeh skrev:I see. Jeg vil nu heller ikke bandlyse grøntsager. Jeg synes bare ikke man skal klage over debatniveauet og folks konspirationer på facebook, hvis man samtidigt er så forstenet i sine anskuelser, at man bortdømmer og sammenligner fastediæt med carnivore, samt påpeger, at man må være have et mentalt handicap for at prøve. Så er man selv med til at fordumme debatten - og ultimativt selv en del af det korstog, man selv foragter. Det var noget med en bjælke i en eller andens øje, der gjorde, at han ikke kunne se noget helt specifikt, som andre ellers kunne. Samtidigt ikke overraskende, at selvsamme person spøger med, at der intet håb er for at omvende disse mennesker - så argumentation er omsonst; når selv samme person ikke kan se andet eller andre end sig selv. Vær det, du hader alle andre er, og bebrejd dem - og ej dig selv. Vorherrebevares.

Jeg forstår simpelthen ikke din logik. Siger du, at fordi jeg synes carnivore diæten er idiotisk, så må jeg ikke brokke mig over niveauet i coronadebatten? Hvordan er det du mener, de to ting hænger sammen?

Jeg ved ikke, om jeg ligefrem har et korstog, men hvis jeg har, så er det imod idioti. Og carnivore diæten er, for den altoverskyggende majoritet af mennesker, en idiotisk praksis at anlægge. Bevares, hvis man lider af en eller anden sjælden, obskur autoimmune sygdom kan der givetvis være scenarier, hvor carnivore diæten ikke er komplet hovedløs. Det ændrer bare ikke på at diæten for 99% af befolkningens vedkommende, vil være lig ringere sundhed snarere end bedre.
Det er heller ikke befordrende for ens sundhed at stoppe med at drikke vand - medmindre man lider af vandallergi, som én ud af 23 mio. gør.

Honestly, når jeg læser dit indlæg, så virker det mest af alt som om du bærer nag fra vores tidligere diskussion om dit nihilistiske, depressive livssyn. Jeg bærer ikke nag, men jeg synes du rammer forbi med din kritik her.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



-
Sidst rettet af SandyFrink 8. dec 2021, 22:46, rettet i alt 1 gang.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nej sorry. Jeg blev også forbavset. Min mavefornemmelse havde i årevis og sagt mig, at du er ikke typen, der på noget som helst tidspunkt kunne finde på at erkende fejlslutninger- og tagelser. Det er en af de ting, der desværre ikke så oftest kommer med alderen; specielt ikke for RIGTIGE MÆND. Du kan af princip ikke se tilbage på noget du har foretaget dig og i den forbindelse angre noget? Erkende at du har været på et sidespor? Du virker som en alt for stolt mand.

Det hænger ikke sammen med, at du synes carnivore er idiotisk - men dit debatniveau i den henseende. Der er flere måder at sige det på. Hvad fremmer det, at du putter tilhængerne af carnivore i en kasse, der står "mentalt handicappet" på? Det er lige så åndssvagt som at læse, at man er mentalt handicappet, hvis man lader sig vaccinere eller ikke gør. Det skaber kløfter, og er aldeles usagligt.

Jeg bærer ikke nag. Sjovt nok skrev jeg faktisk dengang, at en del af kritikken var berettiget - endda flere gange - og over for flere personer. Er du nogensinde kommet til sådan en erkendelse?
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Nej sorry. Jeg blev også forbavset. Min mavefornemmelse havde i årevis og sagt mig, at du er ikke typen, der på noget som helst tidspunkt kunne finde på at erkende fejlslutninger- og tagelser. Det er en af de ting, der desværre ikke så oftest kommer med alderen; specielt ikke for RIGTIGE MÆND. Du kan af princip ikke se tilbage på noget du har foretaget dig og i den forbindelse angre noget? Erkende at du har været på et sidespor?

Sig mig, læser du overhovedet mine indlæg? Mit første svar til dig, efter du kommenterede mit indlæg om antivaxers, indeholdt indledningsvist én lang erkendelse af, at jeg flere gange har taget fejl og opført mig uhensigtsmæssigt, i de år jeg har været aktiv her på boardet. Og så sætter du gudhjælpemig spørgsmålstegn ved, om jeg kan erkende fejl - to gange?

Ceneeh skrev:Det hænger ikke sammen med, at du synes carnivore er idiotisk - men dit debatniveau i den henseende. Der er flere måder at sige det på. Hvad fremmer det, at du putter tilhængerne af carnivore i en kasse, der står "mentalt handicappet" på? Det er lige så åndssvagt som at læse, at man er mentalt handicappet, hvis man lader sig vaccinere eller ikke gør. Det skaber kløfter, og er aldeles usagligt.

Så det er tonen, du synes den er gal med? Javel ja. Jeg synes, det er helt berettiget og fuldstændig fair, at kalde åbenlyse idiotiske tendenser og holdninger, for det de er, nemlig idiotiske. Det gælder når vi snakker antivaxers og det gælder når vi snakker carnivore diæt. Og det gælder folk, som køber kaffekopper med sjofle jokes på. Jeg ser ingen grund til at pakke tingene ind.

I øvrigt, hvis vi endelig skal gå ned ad den vej, så er det vel omtrent lige så paradoksalt, at du anklager mig for at gå i frontalangreb på folk, i et indlæg hvor du gør det selvsamme mod mig? Det generer mig ikke dog, men det får da dit standpunkt til at se lidt spøjst ud.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du skrev:
Du læser mit indlæg forkert, hvis du tror, jeg undskylder for noget.


Okay, så hvad er det jeg skal forholde mig til? At du undskylder eller, at du absolut ikke gør? Hvad mener du egentlig?

Okay, nu skærer jeg det ud i pap - og så ser vi om det er nok. Du sletter folk på Facebook, der fordummer debatten - mens du selv fordummer en debat, der KUNNE være saglig, såfremt du ikke viftede med et prædikat, der står "retard" på. Jeg påpegede det udelukkende da jeg synes du selv kunne være maskot for det, du selv forsøger at vifte væk. Længere er den ikke.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dette var dit indspark i debatten om carnivore tilbage i slut 19, da iron_warrior93 bragte det på banen første gang - og det må siges, at det er noget mere sagligt og reelt indspark i debatten, end hvad du senere endte med at diske op med

Det lyder jo herligt blot at leve af kød, men taget i betragtning af hvor mange sundhedsmæssige benefits der er ved grøntsager, kan jeg simpelthen ikke forstille mig, at det skulle være fordelagtigt - set fra en sundhedsmæssigt perspektiv - med en carnivore-diæt. I hvert fald ikke for en længere periode.

Jeg forstiller mig at man relativt hurtigt vil komme til at mangle vitaminer, og ikke mindst de mange mikronæringsstoffer, der er i grøntsager.


Her er der ingen, der bliver kaldt retards fordi de nærer andre synspunkter end du.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:Du skrev:
Okay, så hvad er det jeg skal forholde mig til? At du undskylder eller, at du absolut ikke gør? Hvad mener du egentlig?

Jeg begriber simpelthen ikke, det er så svært for dig at forstå hvad jeg mener. Det virker som om du bare ikke vil.

Jeg erkender, at jeg tidligere, i de 15 år jeg har været aktiv her på boardet, har taget fejl og opført mig uhensigtsmæssigt i flere diskussioner. Det har jeg intet problem med at indrømme. Det er ikke det samme, som at jeg undskylder for det. Du kan vel se forskellen? Jeg vil da ikke undskylde for kommentarer eller bemærkninger, jeg er kommet med for adskillige år siden. Hvem tror du jeg er? Michael Dyrby?

Ceneeh skrev:Okay, nu skærer jeg det ud i pap - og så ser vi om det er nok. Du sletter folk på Facebook, der fordummer debatten - mens du selv fordummer en debat, der KUNNE være saglig, såfremt du ikke viftede med et prædikat, der står "retard" på. Jeg påpegede det udelukkende da jeg synes du selv kunne være maskot for det, du selv forsøger at vifte væk. Længere er den ikke.

Jeg forstår sådan set godt hvad du mener, jeg er bare ikke enig. Jeg synes ikke, jeg fordummer debatten ved at kalde folk, som mener det er sundt udelukkende at spise kød og ingen grøntsager, for idioter. Jeg mener tværtimod, det er en meget passende beskrivelse. Ligeledes mener jeg, at folk som spreder løgne, konspirationsteorier og bullshit vedr. corona-vaccinerne, er idioter.

Igen, jeg kan simpelthen ikke se det divergerende i de to synspunkter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Okay, det siger også noget om dig så. Jeg ved reelt ikke om vi to kan blive enige i noget som helst; formentlig kun, hvis jeg giver mig. Lad os i stedet forsøge at blive enige om, at vi to ikke er enige :)

Det undrer mig bare, at du ønsker et sagligt niveau, men selv bidrager til det modsatte. Jeg synes det er ærgerligt. Du må være bedre end det.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pzyrex skrev:Honestly, når jeg læser dit indlæg, så virker det mest af alt som om du bærer nag fra vores tidligere diskussion om dit nihilistiske, depressive livssyn. Jeg bærer ikke nag, men jeg synes du rammer forbi med din kritik her.


Det er ret tydeligt at Ceneeh bærer nag, men mit gæt vil være det er fra din kommentar omkring carnivore, da han jo i samtlige indlæg i jeres lille shuffle piver over at du har sagt noget negativt omkring carnivore.
Men ja ironisk at han sidder og anklager dig for præcist hvad han selv gør, men nej det er ikke det samme, for han prøver jo at lyde klog når han skriver,
Noget med en bjælke i ens røvhul der gør man ikke kan se noget. Vorherrepåhest.
Hids jer dog ned, mennesker.
Folk der investerer så meget af deres identitet i hvad de spiser, det er mindboggling.
Om det er carnivore, veganisme eller noget tredje, man må have for lidt reelt indhold i sit liv.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster