Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1190
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

Post et random billede

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





this-chef-carl-ruiz-spent-his-time-glorifying-meat-and-64454611.png
Sidst rettet af Franz Biberkopf 10. jun 2020, 14:30, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Franz Biberkopf skrev:Dumt.

this-chef-carl-ruiz-spent-his-time-glorifying-meat-and-64454611.png


Stereotypen på en middelaldrende amerikansk mand. Ved godt det er en stor overdrivelse, han er dog langt fra den eneste som ikke er synderligt optaget af sit eget helbred.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er det bare mig, eller lyder det her vildt uhyggeligt?

74301506_10156287965361205_9202344504038785024_n.jpg


Citatet kunne være taget direkte fra en George Orwell-roman.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Franz Biberkopf skrev:Dumt.

this-chef-carl-ruiz-spent-his-time-glorifying-meat-and-64454611.png


Det dummeste her er den åbenlyse vegetar/vegan propaganda det billede er indsvøbt i. Samme ulækre retorik som man ser i Game Changers, men her ser man dog mulighed for at udnytte en mands død til formålet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Udklip.JPG


Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.
 
Reputation point: 95
 
Indlæg: 422
Tilmeldt: 21. feb 2013, 18:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pzyrex skrev:Citatet kunne være taget direkte fra en George Orwell-roman.


Så sandt :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



bazinga skrev:
Udklip.JPG


Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.


Han er med i denne interessante artikel fra Zetland
https://www.zetland.dk/historie/s8aLd17L-mebaKz9N-08426
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:
bazinga skrev:
Udklip.JPG


Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.


Han er med i denne interessante artikel fra Zetland
https://www.zetland.dk/historie/s8aLd17L-mebaKz9N-08426

Fed beskrivelse af Hulse, altså den i artikelen og ikke så meget de præferencer Bazinga har overfor hans egen evne til objektivt el. med rette, egoistisk måske, at kunne evaluere som han gør, for at kalde Hulse tosset.
Må dog medgive , at billedet han poster med tekst for og imod stikker noget ud, men så igen, ligeså gør fake news, der afføder had og fordømmelse til stationer udsendende fake news hvilket i sig selv vel er hvorfor og hvordan Trump overhovedet kunne vælges som præsident ...?

Man kan da kun berettige Hulse til at opnå følgere på Youtube, da hans perspektiver virker velbegrundede, velfunderede og med tyngde mere en eller andens egoistiske mening af manden, sorry Baz.

At kaste nogle bolde, veltilrettelagte, op i luften er helt anderledes end at kaste op over et eller andet....
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:
Mussetrussen skrev:
bazinga skrev:
Udklip.JPG


Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.


Han er med i denne interessante artikel fra Zetland
https://www.zetland.dk/historie/s8aLd17L-mebaKz9N-08426

Fed beskrivelse af Hulse, altså den i artikelen og ikke så meget de præferencer Bazinga har overfor hans egen evne til objektivt el. med rette, egoistisk måske, at kunne evaluere som han gør, for at kalde Hulse tosset.
Må dog medgive , at billedet han poster med tekst for og imod stikker noget ud, men så igen, ligeså gør fake news, der afføder had og fordømmelse til stationer udsendende fake news hvilket i sig selv vel er hvorfor og hvordan Trump overhovedet kunne vælges som præsident ...?

Man kan da kun berettige Hulse til at opnå følgere på Youtube, da hans perspektiver virker velbegrundede, velfunderede og med tyngde mere en eller andens egoistiske mening af manden, sorry Baz.

At kaste nogle bolde, veltilrettelagte, op i luften er helt anderledes end at kaste op over et eller andet....


At kalde nogen tosset, er måske en anelse subjektivt, men jeg synes ikke der er meget egoisme over det. Jeg følger ham kun på Facebook og jeg synes ikke billedet stikker ud, i forhold til den persona man ellers ser på siden.

Vi lader os alle imponere af noget forskelligt. Jeg er ikke imponeret af Elliot Hulse. Jeg ser mest af alt en usympatisk og hypermaskulinitetsprædikende gut, der appellerer til en masse unge mænd, der føler de endelig har fundet en, der har gennemskuet verden.

Tak for artiklen, Mussetrussen
 
Reputation point: 95
 
Indlæg: 422
Tilmeldt: 21. feb 2013, 18:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu kender jeg ikke hulse, men er det artikel Musse postede repræsentativ for hans synspunkter er han da fuldstændig en idiot uden lige. Det billede som er postet understreger det kun så. Hvad er det ved ham du forsvarer Bilisten? Er du enig med de synspunkter der fremstilles i artiklen og Hulse eller hvordan skal man forstå dit indlæg og angreb mod bazinga?
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 188
Tilmeldt: 21. aug 2006, 17:21
Geografisk sted: København
 
Træner her: AK Thor
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



bazinga skrev:
Bilsten skrev:
Mussetrussen skrev:
bazinga skrev:
Udklip.JPG


Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.


Han er med i denne interessante artikel fra Zetland
https://www.zetland.dk/historie/s8aLd17L-mebaKz9N-08426

Fed beskrivelse af Hulse, altså den i artikelen og ikke så meget de præferencer Bazinga har overfor hans egen evne til objektivt el. med rette, egoistisk måske, at kunne evaluere som han gør, for at kalde Hulse tosset.
Må dog medgive , at billedet han poster med tekst for og imod stikker noget ud, men så igen, ligeså gør fake news, der afføder had og fordømmelse til stationer udsendende fake news hvilket i sig selv vel er hvorfor og hvordan Trump overhovedet kunne vælges som præsident ...?

Man kan da kun berettige Hulse til at opnå følgere på Youtube, da hans perspektiver virker velbegrundede, velfunderede og med tyngde mere en eller andens egoistiske mening af manden, sorry Baz.

At kaste nogle bolde, veltilrettelagte, op i luften er helt anderledes end at kaste op over et eller andet....


At kalde nogen tosset, er måske en anelse subjektivt, men jeg synes ikke der er meget egoisme over det. Jeg følger ham kun på Facebook og jeg synes ikke billedet stikker ud, i forhold til den persona man ellers ser på siden.

Vi lader os alle imponere af noget forskelligt. Jeg er ikke imponeret af Elliot Hulse. Jeg ser mest af alt en usympatisk og hypermaskulinitetsprædikende gut, der appellerer til en masse unge mænd, der føler de endelig har fundet en, der har gennemskuet verden.

Tak for artiklen, Mussetrussen

Al subjektivitet er jo en grad af egoisme, måske nogle herinde længe har misforstået dette. Isåfald, på jeres vejne, undskylder jeg, på jeres vejne, overfor mig, dette - I burde have forstået det først gang, hvis I altså havde lagt jeres manglende objektivitet, subjektivtet/egoisme i skuffen for sådan at kunne observere verden som den er, set fra mit synspunkt, objektivt dette er.
Det kan ofte starte som blot en smule evaluerende perspektiv een har øje for el. betragter verden via/gennem, MEN denne lille twist, altså at det blot er en grad af subjektivitet der er med i billledet og dermed med til at definere den enkeltes stillingtagen el. perspektiv sker, ifht. fuld objektiv observation af et givent emne, det giver al mulighed for egoet at vokse.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



zuzaki skrev:Nu kender jeg ikke hulse, men er det artikel Musse postede repræsentativ for hans synspunkter er han da fuldstændig en idiot uden lige. Det billede som er postet understreger det kun så. Hvad er det ved ham du forsvarer Bilisten? Er du enig med de synspunkter der fremstilles i artiklen og Hulse eller hvordan skal man forstå dit indlæg og angreb mod bazinga?

Bonoaberne syd for floden i Afrika har masser af mad, og er adskildte, så vidt jeg ved, via en flod fra chimpanzer, som de ellers deler mange gener med, ja , til en sådan grad, at det nærmest er samme slags aber, MEN udviklingen af de to arter, el. hvad man kalder differencen på dem ifht. chimpanzer, er, at der er nok mad på sydsiden og meget mindre mad på nordsiden, hvilket sikkert er hvorfor der er så stor forskel på disse to grupper af abers forskellige udviklingstendenser. Nordsiden er som aber i krig, chimpz og sydsiden som fredstilstand, masser af mad og ingen brug for udvikling og masser af bollerier og anden meningsløs forbrug af energi vs. nordsidens investering af energi i produktiv varetagelse af landet de forsk. grupper der, besidder retten til via tilkæmpelse af områder, de er nødt til at kæmpe om pga. begrænsninger ifht. fødevareemner og mængde.
Samtidig kender man det, el. beskriver det, måske korrekt , måske forkert, måske egoistiskt/præferentielt, fra krig, at i pressede situationer udvikles de bedste el. største og mest vigtige opfindelser el. fremskridt.
Dette kan måske også relateres til samfundsperspektivsvinkel på, at når alt går godt og nationerne lulles i søvn, så lades feks. EU tage over, fordi der ikke er nogen trusler el. krav om præstation for overlevelse el.lign. og sådan får feks. EU magten, er ude af stand til at varetage den og organisere den og sådan står nationerne magtesløse feks. ifht. immigration og lign.
Som en tyrkisk menneskesmugler udtalte, så var han ligeglad med at der blev lukket ruter og lavet aftaler mm. for han ville bare finde nye veje, og det kan sikkert lade sig gøre fordi, når først ledelsen er lullet i søvn og fjender af nationer har opdaget dette og hvordan dette er sket og kan forholdes til, så kan man agerer under radaren forever.

Der siges også om mennesker af feks. Jesper Buch, noget jeg mener han har meget ret i, at den første generation skaber velstanden i en virksomhed, den næste om bedst kan vedholde rigdommen el. strukturen, mens 3. gen. ender med at ødsle resterne væk.
Det er lidt ligeså med nationer i vestens udvikling pt. synes det til.... Guys, lad os lave det om, Spiritually manitested warriors to be er på vej.

Åh, husk på Trump, jeg håbede han kunne ruske op i medierne pga. deres fake news, og ligeså gjorde mange amerikaner nok, MEN grunden til han fik plads som og til at blive præsident, var, at tidl. demokrater havde drejet balancen til at være så forskruet at en mediestar som Trump kunne tage over et erhverv som præsident. Vildt; Hvis man vil have Paludan ind som statsminister, så skal vi bare tillade EL, RV mfl. et par år at have magten, så kommer det af sig selv.

Billedet med corona-tilgange er jo ekstremt provokerende, måske for at skabe balance i et eller andet billed der eksisterer.. af nogle medier man ikke har tillid til... fordi... de plejer at informere helt skævt....
Sidst rettet af Bilsten 18. apr 2020, 18:58, rettet i alt 3 gange.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg er som sådan ikke fortaler for hverken det ene el. andet, men ønsker blot altid mulighed for at mine landsmænd er istand til at bevare så skarpt og nøgternt afbalanceret perspektiv på virkeligheden, af virkeligheden, i virkeligheden, for sådan bedst muligt altid at kunne vælge rigtigt, både ifht. bollevenner, stemmeafgivelse ifbm. valg, hvem at lytte/læse af/til,osv.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Elliot Hulse startede som et okay alternativ til de polerede bodybuilding bro’s på youtube, men om det var successen eller noget udenfor youtube, så blev han mere og mere sindsyg at høre på.
Det har ikke noget med andres egoer at gøre, det var ret let at se henover et par år.

Om der kan være noget om at unge mænd mangler sunde rollemodeller, måske.
Men Hulse er ikke et af dem, han gik fra at lave træningsvideoer til at blive fuldstændig blæst, omtale sig selv i tredje person, vælte rundt i retorik og analogier, prøvede hårdt på at virke intellektuel og vidende.
Han begyndte at lave q and a’s på youtube og tror efterhånden han fik bildt sig ind at han havde svarene på alt. Men det blev mere og mere wack.

Der tunede jeg ud da hans opførsel mindede forfærdeligt meget om en psykotisk tilstand jeg var nogle år før, plus alle hans følgere opførte sig mere og mere som kultmedlemmer, som villigt lappede alt gøgl han lukkede ud i sig.
Som det lader til ofte at ske med disse “guruer”
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



billedet fra Bazinga virker helt klart... illustrerende yin yang, højre venstre skellet..... se det i perspektiv hvad jeg skrev ang. af berettigelse for Trumps eksistensberettigelse i politik, hvilket i sig selv er utrolig bemærkelsesværdigt.
Når folk mister tilliden til myndighederne og medierne, mister man tilliden til systemet, hvilket er stort problem.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ville poste billed,men det kan kun klare op til 1 mb billed, kan det passe? Jeg gider sgu næsten ikke komprimere det , vil så lave youtube istedet. men 1 mb only, er det korrekt?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



DSCF3432.JPG


Denne over sengen giver fantastisk alternativ til lagengymnastik og man afspænder hele kroppen mens læsende; At bladre tager 1 sek, så at man bruger 1 min på feks. 2 siders læsning afløses af 1 sek. bladring, måske 2 sek. ialt med udtræk, bladr, oplæg igen.
Altså , det er en bog lagt på hovedet på en glasplade over hovedpuden, med ledspots til at belyse bogens indhold undernedefra, opefterrettet lyskilden. Dvs. man kan sådan læse bøger uden at skulle ligge og holde ved dem, men istedet altså have bogen liggende på hovedet på glaspladen; hvis man ønsker at ligge lidt på siden for at varmeafgivelse fra ryggen- kan man dette indimellem, begge sider. Dette er ofte årsagen til man ligger og vender sig el. ligger på siden da hjertet afgiver mest varme til madras når på ryggen liggende, da madrassen sådan heller ikke kan afgive varmen igen (min topmadras har netop derfor gel for temperaturregulation).

Det er en glasplade placeret over sengens hovedgære som man så har spots indstillet til at belyse bøger i rette vinkel; Der hænger div. telefon og tablet under også for ligeledes afslappende læsning i seng.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.

Livet er nogle gange en barsk og kynisk omgang

bamse.jpg
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.

Livet er nogle gange en barsk og kynisk omgang

bamse.jpg

Ja, det er jo som at tage afsked med et kært familiemedlem. Da jeg boede i Tyskland havde jeg og en tidligere kæreste en hund, som blev - hold nu fast - 20 år gammel. Det var en krydsning.
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.

Livet er nogle gange en barsk og kynisk omgang

bamse.jpg

Ja, det er jo som at tage afsked med et kært familiemedlem. Da jeg boede i Tyskland havde jeg og en tidligere kæreste en hund, som blev - hold nu fast - 20 år gammel. Det var en krydsning.


For mit vedkommende er det næsten hårdere end (gud forbyde det) da jeg mistede mine forældre.
Ham her var der altid også i de sværeste perioder, hvor der ingen andre var.

Han var sgu for dejlig :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
Etrius skrev:
martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.

Livet er nogle gange en barsk og kynisk omgang

bamse.jpg

Ja, det er jo som at tage afsked med et kært familiemedlem. Da jeg boede i Tyskland havde jeg og en tidligere kæreste en hund, som blev - hold nu fast - 20 år gammel. Det var en krydsning.


For mit vedkommende er det næsten hårdere end (gud forbyde det) da jeg mistede mine forældre.
Ham her var der altid også i de sværeste perioder, hvor der ingen andre var.

Han var sgu for dejlig :)

Deres trofasthed kan ikke overgås, og jeg er sikker på, at deres nærvær virkelig har en stor betydning for mange menneskers ve og vel. Jeg tænker stadigvæk tilbage på tiden med min gamle hund. Engang tog den helt alene på togtur! Det var et mindre uheld, fordi min daværende kæreste og jeg ikke nåede et regionaltog - men det gjorde hunden altså. :mrgreen: Den var dog temmelig vant til at køre i tog. Ifølge det togpersonale, vi efterfølgende var i kontakt med - og vidner i toget - var hunden kørt videre til næste station, steget af, kigget efter os, og var så steget på toget igen. Den var så kørt frem og tilbage i en times tid, indtil vi - med hjælp fra personalet - fik lokaliseret hunden på en perron, hvor nogen havde givet den godbidder. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
martinkjr skrev:
Etrius skrev:
martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.

Livet er nogle gange en barsk og kynisk omgang

bamse.jpg

Ja, det er jo som at tage afsked med et kært familiemedlem. Da jeg boede i Tyskland havde jeg og en tidligere kæreste en hund, som blev - hold nu fast - 20 år gammel. Det var en krydsning.


For mit vedkommende er det næsten hårdere end (gud forbyde det) da jeg mistede mine forældre.
Ham her var der altid også i de sværeste perioder, hvor der ingen andre var.

Han var sgu for dejlig :)

Deres trofasthed kan ikke overgås, og jeg er sikker på, at deres nærvær virkelig har en stor betydning for mange menneskers ve og vel. Jeg tænker stadigvæk tilbage på tiden med min gamle hund. Engang tog den helt alene på togtur! Det var et mindre uheld, fordi min daværende kæreste og jeg ikke nåede et regionaltog - men det gjorde hunden altså. :mrgreen: Den var dog temmelig vant til at køre i tog. Ifølge det togpersonale, vi efterfølgende var i kontakt med - og vidner i toget - var hunden kørt videre til næste station, steget af, kigget efter os, og var så steget på toget igen. Den var så kørt frem og tilbage i en times tid, indtil vi - med hjælp fra personalet - fik lokaliseret hunden på en perron, hvor nogen havde givet den godbidder. :D


Haha dejlig historie.

Jeg veksler lidt mellem og skynde mig at få en magen til men på den anden side er han uerstattelig ift. den tid vi har haft sammen og den periode af mit liv, hvor han var en del af det.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede

Aner ikke hvem han er?
Men ser da ud til at 'prison workout' går meget godt...
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 102
Tilmeldt: 28. nov 2016, 11:11
Geografisk sted: NordVest
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



...
D-vitamin.png
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 5. mar 2020, 13:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nupo kører en ny kampagne på Instagram, som bl.a. deles af flere "influencerer".

image0.jpeg
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



...
Vedhæftede filer
sjov.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:...
D-vitamin.png

great taler, og her er kontiplementærdelen el. whatever stavelsen er....:
https://www.google.com/search?q=d+vitam ... e&ie=UTF-8
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:...

They needed airsupport, så de kunne have stoppet korruptionen, der hindrede landet i at rykke nærmere EU. Istedet trækker de nu vesten med ned....
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster