Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65566 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1261
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 1256

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver pris ?!

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej venner!
Har i set prisen på proteinpulver?!
Jeg tjekkede lige de 2 største engelske sider, + gitbig.dk og Bodylab.
Nogle steder er prisen jo fordoblet.

Så blev jeg nærig!

For 1.5 siden kunne jeg finde kvalitets whey på tilbud til 75-80 kr. Kg.

Nu det jo stukket helt af.

Hvad gør i? Har du et godt sted? Eller bider du bare i det sure æble?
Jeg ved godt inflationen er høj, men tænker du det er the new normal for Valle, eller er der noget der gør der er et mere eller mindre midlertidigt spike på prisen?

MP der plejede at være billigere end Bodylab kører 250 kr/kg Jesus.
Bodylab er nu på 200 kr/kg
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



My Protein
Rabatkode for 35%: 35dk
Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 378
Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uha så kommer vi jo ned på 162.5 kr PR kg
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I the olden days der gik vi sammen, flere træningsvenner, og købte massivt ind. Det var dengang der faktisk VAR mængderabat. Så vi bestilte jævnligt 40-50 kg, for så at have 15 kg hver. Besparelserne var gigantiske.

Det var inden den store, globale efterspørgsel. Og inden hele befolkningen blev en flok lallende fitnesstosser. Inden der kom VAT på i UK.

Nu er det hele én stor omgang bullshit.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:I the olden days der gik vi sammen, flere træningsvenner, og købte massivt ind. Det var dengang der faktisk VAR mængderabat. Så vi bestilte jævnligt 40-50 kg, for så at have 15 kg hver. Besparelserne var gigantiske.

Det var inden den store, globale efterspørgsel. Og inden hele befolkningen blev en flok lallende fitnesstosser. Inden der kom VAT på i UK.

Nu er det hele én stor omgang bullshit.


Mængden af ubrugt proteinpulver i folks hjem må være staggering. What a waste.
Hver gang jeg besøger nogen, som har lidt prots stående, er det altid uåbnet eller måske 9/10 fyldt. Fremover tager jeg det bare med hjem.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Gym nordic.. har nogen gange tilbud på 6kg til 600kr. Om det er kvalitet skal jeg ikke gøre mig klog på.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 17. sep 2014, 16:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så skulle I prøve at være mælkeallergiker og forsøge at finde æggehvide proteinpulver til bare i nærheden af en rimelig pris. Jeg får kvalme af mp's æggehvide pulver, så jeg venter på Bulk sætter prisen ned på deres. De har næsten lige sat prisen op på 5 kg til 1500 kr. Jovist kører de en form for rabat hele tiden, men man skal helt op i 50% discount for det giver mening. På deres engelske side koster 5 kg 550 kr uden rabatkode. :-k
"This AIN'T ninth grade and no one gives a S H I T how much you bench" - Will Harris
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 271
Tilmeldt: 23. jun 2011, 09:57
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



onOffon skrev:Så skulle I prøve at være mælkeallergiker og forsøge at finde æggehvide proteinpulver til bare i nærheden af en rimelig pris. Jeg får kvalme af mp's æggehvide pulver, så jeg venter på Bulk sætter prisen ned på deres. De har næsten lige sat prisen op på 5 kg til 1500 kr. Jovist kører de en form for rabat hele tiden, men man skal helt op i 50% discount for det giver mening. På deres engelske side koster 5 kg 550 kr uden rabatkode. :-k


Danæg har noget der er samme kg pris som Bodylabs whey
https://webshop.danaeg.dk/shop/7-protei ... lver-750g/
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Okay, jeg har lige tjekket. Bulk.com og Minprotein, som plejer at være de billigste på markedet koster lige nu hhv. 750- og 832 kr. med den øjeblikkelige rabat for 5 kg whey. Det begynder at være ret hidsigt nu, for bare et år siden var 500-600 kr. for 5 kg et udgangspunkt. Bodylab er fuldstændig til grin med deres 200 kr. pr. kilo priser.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



PittBull! skrev:Okay, jeg har lige tjekket. Bulk.com og Minprotein, som plejer at være de billigste på markedet koster lige nu hhv. 750- og 832 kr. med den øjeblikkelige rabat for 5 kg whey. Det begynder at være ret hidsigt nu, for bare et år siden var 500-600 kr. for 5 kg et udgangspunkt. Bodylab er fuldstændig til grin med deres 200 kr. pr. kilo priser.


Som Randeris skriver så kan GN Nutrition fås til ca. 100 kr/kg, hvis man køber 6 kg.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



PittBull! skrev:Bodylab er fuldstændig til grin med deres 200 kr. pr. kilo priser.

Jeg fandt lige en gammel faktura fra Bodylab. Fra den 13.01.2020. Prisen for 1 kg Whey protein var dengang 169 kr. Prisen er så steget med 18 % på altså knap 2 år.
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis man køber 3 kg whey hos Bodylab får man mængderabat, lagt sammen med en 15% rabatkode, så er vi nede på en kilopris der hedder 143,15 kr. Du kan få kiloprisen endnu længere ned hvis du køber mere obviously.

Bodylab har hævet prisen en del, men synes stadig de mixer/smager bedre end langt de fleste andre gængse mærker.

Bulkpow ders og mitprote in smager og mixer jo ad h til.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:Hvis man køber 3 kg whey hos Bodylab får man mængderabat, lagt sammen med en 15% rabatkode, så er vi nede på en kilopris der hedder 143,15 kr. Du kan få kiloprisen endnu længere ned hvis du køber mere obviously.

Bodylab har hævet prisen en del, men synes stadig de mixer/smager bedre end langt de fleste andre gængse mærker.

Men det ændrer jo ikke på, at prisen er steget voldsomt. Du har vel nærmest altid kunnet få mængderabat hos Bodylab.
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:Hvis man køber 3 kg whey hos Bodylab får man mængderabat, lagt sammen med en 15% rabatkode, så er vi nede på en kilopris der hedder 143,15 kr. Du kan få kiloprisen endnu længere ned hvis du køber mere obviously.

Bodylab har hævet prisen en del, men synes stadig de mixer/smager bedre end langt de fleste andre gængse mærker.

Bulkpow ders og mitprote in smager og mixer jo ad h til.


Hvordan kan man få fat i sådan en rabatkode? En kilo pris på 143 kr. for bodylabs er helt fair. Man kan ikke komme udendom, at deres pulver smager bedst. Jeg var ellers overbevist om, at man ikke kunne få mængderabat længere, da jeg kiggede for nogle uger siden.

I øjeblikket, hvor Minprotein og Bulk.com er næsten lige så dyre, så har de simpelthen ingen konkurrencefordel.

Etrius, jeg mener generelt, ikke bare nu.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:Bulkpow ders og mitprote in smager og mixer jo ad h til.

Jeg synes proteinpulver fra MinProtein både smager og mixer glimrende. Lige så godt som Bodylab's. De kører i øvrigt ofte med rabatkoder på 30-40%. Her kan man jo købe +10kg og dermed opnå en ret god kilopris.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor end I vælger at handle jeres proteinpulver, så undgå for alt i verden Loaded. Manden bag er simpelthen rablende idiot. Læs evt. hans seneste mange Facebook-opslag: https://www.facebook.com/stellan.bossen
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har heldigvis aldrig handlet hos dem. Det er også et brand der virkelig henvender sig til Brian fra vestegnen.
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Inflationen er skyhøj, der er negative renter, fødevarepriser eksploderer - det samme gør el og varme - og proteinpulver er nærmest fordoblet i pris på et årti.

Det går godt, hva'
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der er hældt for meget benzin på bålet. Corona viste sig slet ikke at være den økonomiske udfordring, som så mange frygtede. Forretninger arbejdede hjemmefra, og folk bestilte bare på nettet. Når så mange penge blev skudt ind i økonomien, er der ikke noget at sige til resultatet. Der er flere årsager selvfølgelig.

Men det er efterhånden alvorligt. Det bliver spændende hvordan markedet responderer i den kommende fremtid.

Uagtet at det er dårligt, og om så det skulle blive meget værre endnu, så siger det imidlertid ikke noget om, at det generelt går dårligt. En vis inflation over tid er økonomisk fordelagtig.
 
Reputation point: 215
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: 6. feb 2019, 14:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er der nogen med erfaring angående GN Nutrition?
6 kg for 600 kr er jo fint, men nogen der har prøvet deres produkt?
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lucas1994 skrev:Er der nogen med erfaring angående GN Nutrition?
6 kg for 600 kr er jo fint, men nogen der har prøvet deres produkt?

Er kval. god?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg køber det fra GN nutrition. Nogle af batchene har det med at klumpe en smule. Jeg blender det dog oftest og det løser problemet. Hvor "godt" det er skal jeg ikke gøre mig klog på, men næringsindholdet minder meget om andre produkter. Om det så rent faktisk indholder det der er angivet er en anden sag. Var det Nedergaard der havde undersøgt forskellige proteinprodukter ?
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 17. sep 2014, 16:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis man gerne vil kende indholdet i det aktuelle produkt beskrevet ovenfor, kan man henvende sig til consumerlab.com, som jeg tidl. var kunde hos, der laver analyser af en endnu større mængde mærker en de som er listet her fra candidlab.
Man kan så spørge indledningsvist om de har det aktuelle mærke man ønsker data om inden man tilmelder sig deres service, for at vide om man kan få oplyst om det mærke man er interesseret i overhovedet er tilgængeligt hos dem, ellers spilder man jo sine penge.
Det vil være fedt hvis nogen prøver og melder tilbage med om el. ej de vil og kan gøre det sådan.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



link slettet har dog fået en hård medfart på Trustpilot den senere tid.

Hvis man så tager en mellemløsning ifht prisen, så er der Star Nutrition, som koster 599,- for 4 kg

Det er billigere end Bodylab, men af fin kvalitet jvf. Anders Nedergaards analyser.
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lucas1994 skrev:link slettet har dog fået en hård medfart på Trustpilot den senere tid.

Hvis man så tager en mellemløsning ifht prisen, så er der Star Nutrition, som koster 599,- for 4 kg

Det er billigere end Bodylab, men af fin kvalitet jvf. Anders Nedergaards analyser.

Jeg synes også deres måde at beskrive deres analyser på, er lidt skæv, for det er meget svært at danne sig overblik over hvor godt produktet reelt er ifht. indhold. Jeg synes også der kunne være lidt mere fokus på den biologiske værdi af produktet ifht. mængde total protein og pris, altså i en oversigt; Det som gør consumerlab rigtig god er også, at de regner pris ud pr. sammenlignelig og angivne dosis, dvs. man får på den måde faktiske sammenligningspris pr. dosis af aktive ingrediens, hvilket i proteins tilfælde ville være at udspecificere pris ifht. samme/ensartet mængde protein af biologiske værdi.
Det sagt, så er der måske mere end biologisk værdi at vurdere på, da ærteprotein tidl. har vist sig at stimulere til mere muskelvækst trods lavere biologisk værdi, måske pga. producenten af ærteprotein betalte studiet..., MEN også fordi, der spec. ifht. dopaminstimuliering kan skabes mere muskelvækst ved inddirekte/direkte at stimulere hormonprocesser vha. dopaminstimulering, der så højner hormoner mere el. anderledes end biologisk værdi gør det. Jeg har ikke kigget så meget på det, men kan forestille mig det var dette som fik ærteprotein til at udvise bedre resulater end bedre biolgisk værdi protein; Måske Mtor også var stimuleret...
Dette kunne også forklare hvorfor nogle mennesker får mere ud af protein end andre, udover hvad deres genetiske ophav giver el. skaber basis for, dopamin er jo stimulerende som L-dopa er det el. var det; Jeg husker nogle gutter brugte det back in the day til at stimulere GH og test prod. men hvor meget det reelt kan bruges ved jeg ikke, for det har også meget at gøre med hvordan personen reagerer ifht. denne stimuli, der synes meget mere indviduel relativ end div. hormoner. Det stimulerer jo dopamin, der i sig selv er en precursor, forstadie for visse hormoner, men også er en neurotransmitter og ad den vej kan stimulere de samme processer og hormoner men inddirekte, dvs. hormoner virker direkte mens dopamin kan gå mange forsk. veje ifht. stimulering.
L-dopa virker vel også lidt ala GHB, altså på/vdr. dopamin, og GHB blev solgt i muskelvækst og bodybuildingregi i helsekostbutikker i USA i 90 erne.
Er der nogen der har erfaringer med GHB el. L-dopa el. lign. de vil dele el. kender nogen der brugte det? Hvad med Specter?
Sidst rettet af Bilsten 13. mar 2022, 18:14, rettet i alt 2 gange.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lucas1994 skrev:link slettet har dog fået en hård medfart på Trustpilot den senere tid.

Hvis man så tager en mellemløsning ifht prisen, så er der Star Nutrition, som koster 599,- for 4 kg

Det er billigere end Bodylab, men af fin kvalitet jvf. Anders Nedergaards analyser.

jeg gik ud fra du referer til det firma, der laver de analyser i link ang. kval på forsk. proteinmærker?!

Der er et af mærkene som har langt mere end label indikerer og dumper dermed; Det mener jeg er helt forkert.
Consumerlab har forholdt sig problemet ved at fortælle hvorfor det dumper, det gør Anders vist ikke på samme måde; Det kan altså skabe stor misforståelse, spec. ifht. noget som protein og det er vist endda pga. creatin mener jeg at jeg læste? Consumerlab løser problemet ved at skrive hvor meget man betaler pr. gram aminosyre el. protein af en given kval./bio værdi.

Det brand der dumper pga. for meget protein/aminosyrerindhold, er vist det som dumper pga. det har for meget creatin, og creatin påvirker pos. dopamin:
https://www.healthline.com/nutrition/10 ... f-creatine
Hvilket er meget pos. for hormoner attraktive for muskelopbygning.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:
Lucas1994 skrev:link slettet har dog fået en hård medfart på Trustpilot den senere tid.

Hvis man så tager en mellemløsning ifht prisen, så er der Star Nutrition, som koster 599,- for 4 kg

Det er billigere end Bodylab, men af fin kvalitet jvf. Anders Nedergaards analyser.

Jeg synes også deres måde at beskrive deres analyser på, er lidt skæv, for det er meget svært at danne sig overblik over hvor godt produktet reelt er ifht. indhold. Jeg synes også der kunne være lidt mere fokus på den biologiske værdi af produktet ifht. mængde total protein og pris, altså i en oversigt; Det som gør consumerlab rigtig god er også, at de regner pris ud pr. sammenlignelig og angivne dosis, dvs. man får på den måde faktiske sammenligningspris pr. dosis af aktive ingrediens, hvilket i proteins tilfælde ville være at udspecificere pris ifht. samme/ensartet mængde protein af biologiske værdi.
Det sagt, så er der måske mere end biologisk værdi at vurdere på, da ærteprotein tidl. har vist sig at stimulere til mere muskelvækst trods lavere biologisk værdi, måske pga. producenten af ærteprotein betalte studiet..., MEN også fordi, der spec. ifht. dopaminstimuliering kan skabes mere muskelvækst ved inddirekte/direkte at stimulere hormonprocesser vha. dopaminstimulering, der så højner hormoner mere el. anderledes end biologisk værdi gør det. Jeg har ikke kigget så meget på det, men kan forestille mig det var dette som fik ærteprotein til at udvise bedre resulater end bedre biolgisk værdi protein; Måske Mtor også var stimuleret...
Dette kunne også forklare hvorfor nogle mennesker får mere ud af protein end andre, udover hvad deres genetiske ophav giver el. skaber basis for, dopamin er jo stimulerende som L-dopa er det el. var det; Jeg husker nogle gutter brugte det back in the day til at stimulere GH og test prod. men hvor meget det reelt kan bruges ved jeg ikke, for det har også meget at gøre med hvordan personen reagerer ifht. denne stimuli, der synes meget mere indviduel relativ end div. hormoner. Det stimulerer jo dopamin, der i sig selv er en precursor, forstadie for visse hormoner, men også er en neurotransmitter og ad den vej kan stimulere de samme processer og hormoner men inddirekte, dvs. hormoner virker direkte mens dopamin kan gå mange forsk. veje ifht. stimulering.
L-dopa virker vel også lidt ala GHB, altså på/vdr. dopamin, og GHB blev solgt i muskelvækst og bodybuildingregi i helsekostbutikker i USA i 90 erne.
Er der nogen der har erfaringer med GHB el. L-dopa el. lign. de vil dele el. kender nogen der brugte det? Hvad med Specter?

Har ingen erfaring med GHB eller L-dopa eller lign typer af stoffer, har primært holdt mig til Anabolske steroider og div Peptider. GHB er for mig et party drug og ikke noget der høre hjemme i BB miljøet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 16. maj 2007, 13:09
Geografisk sted: Kaas City
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sidste gang jeg købte proteinpulver var den 25. december sidste år. Til en kilopris på 199,- (Whey) hos Bodylab. Forleden blev prisen sat op med 25 % til 249,-. Prisen er for øvrigt steget 39 % på knap 2 år.

Af principielle årsager bliver det fremover et nej tak til proteinpulver. Køber I fortsat proteinpulver?
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:Sidste gang jeg købte proteinpulver var den 25. december sidste år. Til en kilopris på 199,- (Whey) hos Bodylab. Forleden blev prisen sat op med 25 % til 249,-. Prisen er for øvrigt steget 39 % på knap 2 år.

Af principielle årsager bliver det fremover et nej tak til proteinpulver. Køber I fortsat proteinpulver?


Jeg har gennem årene droslet ned til 2 scoops om ugen, så det er begrænset hvor meget de højere priser kan mærkes i budgettet. Vi har høns der spytter 6 æg ud om dagen, så der kommer meget af mit proteinindtag fra.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster