Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65566 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1197
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1194

Følg bodybuilding.dk på

ÆVL & KÆVL & SL

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Hope skrev:Hejsa - spændende log du har! Du er jo helt vild sej :D Hvor mange år har du trænet?

Hvordan gik det til stævnet?


Hej Hope

Tak for det :-) - jeg har styrketrænet on/off i over 20 år. Men det er først fra 2008 at jeg for alvor både fik smag for frivægtstræningen samt fik at vide at jeg blev nødt til at styrketræne fast resten af mit liv efter en slem skade i min ryg. Styrkeløft startede jeg med i 2011 og det var egentlig også først derfra at jeg begyndte at sætte mig ind i træningsteori - men så er det gået stærkt siden da, både på styrke samt vidensfronten :-)

Og hvad angår stævnet, ja så var mine forhåbninger ikke helt vilde pga. det manglende udstyr. Jeg ved ikke hvorvidt du kender til udstyrsstyrkeløft, men man (jeg er i hvert fald!) er ret afhængig af at kunne passe sit udstyr perfekt for at få gode kg ud af det. Jeg kan som regel sagtens mærke en difference på 1-1½ kg i kropsvægt på præstationen. Så ikke at have mit eget til stævnet gik mig noget på og mine stævnenerver var også værre end de plejede at være (stakkels, stakkels kæreste...).
Men når man skal, så kan man jo tit - så jeg endte ud med at lave følgende:

Squat: 210 kg
Tangering af min PR. Forsøgte mig med dansk rekord på 217,5 kg og den kom da også fint op, men blev desværre underkendt på dybden.

Bænk: 112,5 kg
Pr med 2,5 kg og dansk rekord med samme.

Dødløft: 230 kg. Personlig, dansk og nordisk rekord med 5 kg.

Alt i alt gav det en samlet 5. plads i totalen og en disciplinmedalje af guld i dødløften. Jeg har som altid en masse jeg skal hjem og arbejde på, men jeg er tilfreds med indsatsen og resultatet :-)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eGSyLkavkCc[/youtube]

Squat: 04:05 - 21:20 - 36:50
Bænk: 1:08:00 - 1:22:30 - 1:38:15
Dødløft: 2:23:40 - 2:37:30 - 2:53:00
Kommentatorsporet er foran filmen med ca. 1 minut, så det kan være lidt forvirrende :´)
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tillykke med din guldmedalje i dødløft og din PR i bænk :) Jeg har lige set dine løft i videoen, jeg synes det er vanvittig facinerende!

Jeg kender desværre slet ikke noget til udstyrsløft - men tænker, at det må være en ekstra flot præstation, at du sætter PR med lånt udstyr!

Jeg følger med i din log fremover!

God træning :)
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 980
Tilmeldt: 9. jul 2014, 06:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for det, Hope :-)

Nå, det er vist tid til at få gjort status på de sidste tre ugers træning siden Em.

Jeg har for det første ikke været motiveret til at træne (intet nyt under solen - sådan har jeg det hver gang jeg har haft et godt stævne) og derfor har jeg i dag min femte træning på disse tre uger. Jeg tror jeg har dødløftet 1, max to gange. De andre pas har indeholdt squat og bænk og vist ikke så meget andet. Så jeg må vist til at i gang igen. Det bliver dog ikke i dag - jeg tænker bare lige en hurtig lille trekamp og så er det det.

For det andet har jeg begravet mig i arbejde, er gået i gang med at lave et 10-12 ugers online vægttabsforløb, som jeg planlægger at lancere til august og det trækker dælme tænder ud - har det som om jeg arbejder i døgndrift. Og det stopper nok ikke forløbig (har dog indlagt træning i min kalender igen, så det ikke bliver helt forsømt). Men de kræfter kommer forhåbentlig også til at være givet godt i lang, lang tid fremover.

D. 10/6 er der divisionsturnering hvor jeg skal dødløfte for HSK. Det bliver nok "fantastisk" at skulle i dragt igen efter en måneds mere eller mindre pause ;-)

Rigtig god pinse :dance: :dance: :dance:
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bla bla bla...skrev en masse og så blev det slettet igen! :twisted:

Divisionsturnering i lørdags. Stillede op i dødløft i udstyr. Ingen forventninger, har kun trænet sporadisk i 4 uger og dødløft har været nærmest ikke-eksisterende. Ganske lidt opvarmning, havde ikke regnet med at være i stand til at løfte noget alvorligt. Åbner med 200 kg der nærmest kastes i loftet. Melder 220 - løftes også let. Sidste løft bliver på 235 kg og denne kommer også nemt op. Damn. Da stævnet er færdigt går jeg ud i opvarmningsområdet og flæsker 240 kg. Bum - PR med 10 kg!

https://www.youtube.com/watch?v=BP-ZjyYcbBE

Så det er jo lækkert nok at kunne på trods af nærmest ikke-eksisterende træning. Nu vil jeg til at få brygget et program sammen. Jeg har en plan om at smide det meste squat ud af programmet - hvis jeg skal ramme dybde bliver jeg ved med at blive skadet, hvis jeg skal stå et sted hvor jeg kan trykke fra. Jeg beholder derfor nok kun en ugentlig løs udstyrsdag, hvor jeg kan stå bredt (kan jeg kun tåle med dragt på) og laver unilateral træning for resten (måske lidt kneeling squat også). I bænken skal jeg også lege lidt med en meget løs trøje og derudover noget pinky + smal. Jeg er ikke sikker med dødløften endnu, skal lige have afprøvet hvordan det står til med hoften, om det er muligt at lave deficit. Ellers bliver det nok noget stivbenet shit til at starte med og evt. noget let sumo.
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



S Å F O R S A T A N...nu genopliver jeg loggen igen!

Her en stille aften, hvor jeg egentlig burde få noget arbejde fra hånden (men var for træt), fik jeg pludselig trang til at besøge bb.dk igen. Og efter at have læst lidt rundt omkring i nogle logbøger, gik det op for mig at jeg egentlig savner at reflektere på skrift. Dét kombineret med at træningsglæden igen har indfundet sig, bliver muligvis en god kombi :) Måske :mrgreen:

Nå, men hvis der er nogen der læser med, så skylder jeg nok lige en opdatering...selvom det føles som var det for få måneder siden, så må jeg jo sande at jeg skrev sidste indlæg i 2017! :whistle:

Pyha, der er sket meget på de 5 år! I 2017 gik jeg fultid som selvstændig coach og det er jeg stadig. Det har været op og ned med firmaet og der har været kæmpe omvæltninger, uddannelser, samarbejder og omstruktureringer, corona (og nu gudhjælpemig også energikrise og inflation)...but I'm still standing!

Det var nogle hårde år og det kostede rigtig meget på motivationen til træningen. Da corona kom, var det både ved lige at slå bunden ud af min forretning og samtidig var det også en kæmpe mavepuster, pga aflyste stævner (der skulle have været EM på hjemmebane og jeg havde sat næsen op efter et forsøg på verdensrekord). I august kunne jeg ikke mere - motivationen var helt død. Så jeg valgte at gå på pause fra træningen på ubestemt tid. Herefter fulgte en periode hvor jeg bl.a. løb og trænede lidt med kettlebells - men i et omfang hvor begge dele var overstået på i alt 2x20 minutter om ugen.

Jeg var lige kortvarigt igang med SL i sommeren 2021. Tror jeg nåede at træne i 2 mdr. Jeg blev grebet af en hurtig følelse af lyst til at stille op og blev desuden fristet af at der var kommet en ny vægtklasse - jeg havde smidt 4 kg (nok muskelmasse, LOL) under pausen, så tænkte at jeg da godt lige kunne prøve at smide de sidste 4 inden DM. Det gjorde jeg så...og fandt ud af at det skal jeg A L D R I G gøre igen. Not worth it! Ku ikke løfte en skid og havde det elendigt. Det falder så også lige sammen med tidspunktet hvor min mor blev indlagt med en hjerneblødning og 5 dage senere min fars død - det har nok også noget at sige i forhold til elendigheden (og at det var stramt at skulle være på diæt på dét tidspunkt).

Nå, men jeg mistede motivationen igen og stoppede med at træne. Kunne simpelthen ikke hive mig op til det. Det var heller ikke tilfredsstillende. Jeg vil jo også gerne passe godt på mig selv og med min ryghistorie, så er jeg ikke sikker på at det her ville være en god strategi i længden. Derfor tilmeldte jeg mig noget holdtræning ved en personlig træner og gik der i alt et halvt års tid - det var sådan noget cross/cirkeltrænings agtigt noget. Men i guder, hvor blev styrken da bare ved med at rasle nedad - til sidst (ca. 2 år efter min pause startede) kunne jeg ikke engang tage 5 reps på 60 kg i bænk...det var lige 40 kg der var røget på min 5RM! Det var sgu lidt deprimerende.

Så skete der dét at jeg tog med som hjælper til DM i år. Dér fandt jeg mit "WHY"! Dér til DM, hvor jeg mærkede løfternes nervøsitet op til deres løft og derefter den vilde glæde, lettelse og sejrsfølelse efter at det var overstået, dér gik det op for mig at det var dét, der gjorde det hele værd. Al smerten. Al angsten. Al nervøsiteten.
Jeg har altid døjet en del med angst omkring de tunge løft - ISÆR i squat. Dén angst har holdt mig tilbage. Jeg har simpelthen ikke kunnet få mig selv til at gøre det der skulle til for at opnå dybde - for mit vedkommende knæ mere frem og stole på at mine quads ville tage del i projektet - jeg KUNNE bare ikke få mig selv til at gøre det, det føltes sindssygt grænseoverskridende med dén bevægelse. Men i stedet har jeg sat mig tilbage og ladet min stærke bagkæde tage slæbet (med det resultat at jeg fik rigtig, rigtig mange løft underkendt på dybde). Til dét stævne fandt jeg ud af, at jeg ville være villig til at HAVE min angst, både før og under løftet - og så gøre dét der skulle til alligevel. Det var en stor åbenbaring for mig(det lyder egentligt lidt dumt på skrift - men det var rigtig stort for mig)! Jeg var villig til at VÆRE med mit pænt store ubehag - for så til gengæld at opnå PÆNT stor lettelse bagefter - og for at opleve skiftet fra den ene gigantiske følelse til den anden gigantiske følelse efterfølgende. Det gik op for mig, at for at få chancen for den store lettelse og følelse af at have sejret over vægten/mig selv bagefter var jeg NØDT til at være VILLIG til at acceptere at jeg var pisse hamrende bange, når jeg skulle ind til squatten.

Så da jeg fandt ud af det, så gik jeg i gang med at finde ud af hvordan jeg kunne gøre det så let for mig selv at få trænet som muligt. Jeg begyndte på et 9-ugers standard program fra styrke.dk (det følger jeg stadig - nu på 4. runde). Så valgte jeg at begynde at træne fortrinsvis om morgenen (bor lige overfor OBBC, så det er jo nemt at daffe derover), da jeg af tidligere erfaring ved at mit arbejde tit trækker ud om eftermiddagen og at kombien af sult og mental træthed er ræddi, ræddi skidt for min motivation til at træne. Ja og så åbnede muligheden sig for at jeg kunne få hjælp til mit udstyr i VK Kono, indtil nu har jeg jo ellers, stort set alle årene, kørt til Horsens flere gange om måneden for at få hjælp.

Og alt det her, det har virket! Vildt godt faktisk. Har stillet op til Aask open og EM master i år og det kører bare. Lige været til landsholdssamling for et par uger siden, hvor jeg endte med at lave all-time totalPR med 5 kg, uden at løfte mig selv ud i dødløft. Så det tyder rigtig godt :-)
Blev desuden Master 1 sidste år, hvilket gav mulighed for en europa- og verdensrekord her i sommers. Så er dén også hakket af :D

Næste mål er Vm til november. Det er i år i Viborg, så det bliver revanche for det hjemmebane-EM som Corona stjal fra mig. Det glæder jeg mig rigtig meget til...jeg vil ikke sætte forventninger op mht. tal - men blot at jeg vil have det sjovt på dagen. Så plejer jeg også at præstere bedst. Selvom jeg da ikke ville have noget imod at krydse de 600 :wink:

Det blev et ret langt skriv ;-) Jeg ville egentlig bare sige hej, og fortælle at jeg var tilbage :D
Fedt at se at der stadig er liv i nogle af jer herinde :drink:
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ville ønske at flere gamle brugere gjorde kunsten efter og genoplivede deres log, så man opdager flere gode logs her på sitet, som klart var noget af det som gjorde sitet godt i sin tid.

Tak for opdateringen :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:Ville ønske at flere gamle brugere gjorde kunsten efter og genoplivede deres log, så man opdager flere gode logs her på sitet, som klart var noget af det som gjorde sitet godt i sin tid.

Tak for opdateringen :)


Ja det ville jeg også...det var rigtig hyggeligt da der var en følelse af community og der blev skrevet en masse både fjol og interessante ting og sager i logbøgerne.
Selvfølgelig! - nu satser jeg på at kunne bevare motivationen til det :-)

Nå, men første træningslog i nyere tidsregning:

5/10 - hurtig omgang supersæt mellem squat og bænk

Safetybar squat:
5@45
4@55
3@60
3@65
2@70
2x4@65
Det her er ikke lige yndlingsdisciplinen - jeg er sååå slap :D Men der er da sket meget siden sidst jeg prøvede den (tilbage i 18/19'ish) hvor jeg havde svært ved at holde teknikken på over 40 kg. Og jeg tænker at den giver god mening i forhold til mine "forkæde-issues", så nu får den en ordentlig chance de næste måneder.

Bænk, medium greb, klods 4 cm:
5@65
3@75
4x4@82,5
Skulder brokkede sig lidt i starten, men det blev hurtigt bedre. Den havde ellers lige fået det godt igen efter en lille overbelastning for et par måneder siden, men så for 2 uger siden, fuckede jeg den up under seated row, hvor jeg nok kom til at udvide min ROM lige rigeligt. I hvert fald sagde den et knæk og der kom et pop - som om at den hoppede af led. Siden har den brokket sig en del - men mest om natten. Til træning kan jeg godt snige mig uden om de steder i bevægeudslaget hvor den niver. Jeg ser den lige lidt mere an og hvis det ikke bliver bedre, tror jeg at jeg tager fat i en massør.

Goodmornings, safetybar:
2x9@40 kg

Hurtig omgang, overstået på ca. 45 minutter.
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



7/10

Udstyrstræning om morgenen... :-# Men det gik nu meget fint alligevel :)

Dødløft, sumo:
5@120
4@140
3@155
2@170 (bælte)

Dødløft, dragt (velocity 36, syet ind i stropper og ben)
2@212,5
2@227,5
1@232,5
Fin omgang - godt med overskud.

Squat, knæbind:
5@50
5@85
4@100
3@110
2x2@115
Skal stadig lige vænne mig til de nye squatsko, som er lavere end mine tidligere. Men det gik ok.

Og så videre på job. Har arbejdet mere eller mindre i døgndrift de sidste mange uger pga. en deadline på et kursus. Nu er det heldigvis snart overstået.

Til de af jer der ikke ved hvad det er jeg går og laver til hverdag, så er jeg coach. Ikke én af de der "hurtige" online-coaches. Heller ikke sådan en "nu skal vi gøre dig til den bedste version af dig selv"-type.
Jeg arbejder med personer der enten er i gråzonen til at få en spiseforstyrrelse eller de der har en reel spiseforstyrrelse. Hjælper dem fri fra deres madfængsel, lærer dem at acceptere sig selv og hjælper dem med at finde mening med deres liv. Det er et rigtig meningsfyldt job for mig (som selv har lidt af en spiseforstyrrelse i mange år) - men også et job der ind imellem trækker tænder ud.
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er blevet tilladt at træne i sportsbh i obbc. Det har jeg ikke noget imod, overhovedet...folk må klæ' sig som de vil. Men det betyder også at så bliver der flashet endnu mere veltrænet krop i centret. Jeg insisterer på at skifte til mine dragter inde i centret, i stedet for omklædningsrummet, for at give noget modvægt med appelsinhud :D

8/10 - tung dødløft på programmet igen i dag. Fuckede lidt up i planlægningen denne uge - det var egentlig meningen at jeg skulle have kørt skiftevis squat og dødløft..og slet ikke meningen med tung dødløft to dage i træk. But who cares - det var intet problem.

Sumo DL m. 1 sek stop lige over gulvet
5@125
4@145
3@155
2x4@160 (bælte)
2x3@165 (bælte)
Det kørte faktisk fornuftigt. På sidste sæt sad teknikken ikke heeelt i skabet, men det var ikke graverende.

Bænkpres med pause
5@62,5
4@70
3@80
2@85
1@90
Herefter med band:
3@107,5
1@110 (skulle have haft 2 reps - failede på sidste)
Skulle have været lidt tungere, men jeg kan simpelthen ikke få denne her band-opsætning til at fungere for mig. I programmet kan jeg vælge mellem band og slingshot - nu skifter jeg til slingshot.
Skulder brokker sig ikke ret meget længere, det er skønt. Ekstra skønt fordi jeg skal tangere 1RM i trøje på mandag.

Nu vil jeg fuldstændigt ignorere det dejlige efterårsvejr og barrikadere mig foran computeren, så jeg overholder min deadline på mandag. Det bliver stramt. Ses på den anden side!

Ps: hvad sker der da med alt det spam på siden?
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



10/10: VK Kono

Bænk
5@60
4@70
3@80
1@87,5
1@92,5 (det tungeste jeg har været på siden jeg kom tilbage fra min pause)

Og så i trøje (Inzer Xrage str 42)
2@1125
1@117,5
2x1@120
Faktisk ganske udmærket omgang med god fart og teknikken var fornuftig. Hvad der ikke var fornuftigt var at min skulder var ret træls under opvarmningen. Da jeg kom til de tunge løft var der ingenting. Men nu er det på tide at jeg får gjort noget, ellers tror jeg det ender galt.

Sumo DL m. 1 sek stop lige over gulvet
5@125
4@145
3@160
2x2@167,5
4@155
GOD omgang!

Chest sup. row med DB
3 x12@15
Flere kg ville skulderen ikke være med til. Tror bicepssenen er involveret i problemet...

Rigtig hyggelig træning i Kono med gode mennesker, masser af motivation..og studenterbrød :D
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



11/10: OBBC

Squat m. wraps
5@50
5@85
4@100
3@110
4x2@115
Meh, skulderen var træls det meste af tiden, men i starten var den da godt nok exceptionelt stiv og øm.
Mht. benene var det heller ikke den bedste omgang. De lavere sko gør det svært for mig at få knæene tilstrækkeligt frem, når jeg har wraps på, hvilket gør det svært at få en rimelig rygposition i bunden. Overvejer at gøre min stand bredere - har bare pokkers svært ved at finde spændet derude. Nu må vi lige se næste gang - måske var det også bare mig der havde en dårlig morgen.

Bænken rykkes til lørdag, for lige at give skulderen lidt ro.
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Var igår ude ved min mirakel-massør. Hun tænker at jeg har en forstrækning i biceps og subscapularis. Så det fik hun lige arbejdet lidt med - av, men der skete noget.

14/10 - OBBC

Safetybar squat
5@40
4@50
3@57,5
2@62,5
3@70
2x4@62,5
Faktisk fint. Bedre tryk fra bunden end normalt. Mon ikke jeg er ved at have vænnet mig til positionen og de nye sko?

Bænk til 4 cm klods, medium greb
5@62,5
3@72,5
4@80
4@85
2x4@80
FIN omgang. Ingen smerter i skulderen overhovedet. Vildt nok, når den nu har været så øm de sidste 2-3 uger.

Goodmornings m. safetybarsquat stang
2x6@50

Jeg sover dårligt for tiden - eller det har jeg egentlig gjort det sidste halve års tid, tror jeg. Kan ikke rigtig falde til ro, når jeg går i seng og når jeg så sover, så drømmer jeg åndsvagt meget. I forgårs drømte jeg bl.a. at jeg var højgravid - og den var så fysisk livagtig, at jeg måtte mærke efter på min mave da jeg vågnede, om det nu virkelig bare var en drøm :lol:
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



15-10, OBBC

Ordentlig omgang i dag, fordi jeg havde valgt at skubbe det ene bænkpres pas. Men heldigvis i selskab af længe savnet veninde, så der blev i dén grad ævlet og kævlet og så endte tiden jo med at gå ret hurtigt alligevel.

Squat m. wraps
5@87,5
4@102,5
3@112,5
2@120
3@122,5
4@112,5
Fin omgang. God styrke. Men skulderen var sørme da ikke glad for stangplaceringen til at starte med :lol:

Bænk, 3 sek ecc:
5@60
4@70
3@75
2x2@80
2x3@75
Ingen smerter, god styrke. Lækkert!

Dødløft, sumo
5@120
4@140
3@155
2@165
3x2@170
Nice og god fart. Flæskede dem i øvrigt på blot 20 minutter, fordi tiden begyndte at rinde ud. Så pulsen nåede aldrig rigtig at falde...

Resten af dagen skal vist bare bruges på afslapning. Skal ud til en kammerat for at hente en kugledyne, for at teste om det kan hjælpe mig til bedre at falde i søvn - det er jeg lidt spændt på. Søvnproblemer har jeg egentlig haft det meste af mit liv - med undtagelse af de sidste tre til fire år, hvor jeg af uransagelige grunde har kunnet finde tålmodighed til at lave mindfulnessøvelser til jeg faldt i søvn. Dén går ikke længere...aner ikke hvad det skifte lige kommer af.
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1648
Tilmeldt: 20. apr 2011, 14:48
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 74 gæster