Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65672 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1070
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1068

Følg bodybuilding.dk på

Flere bumser ved brug af hudrens?

Udskriv emne


Spørgsmål til pleje af kroppen

Tilbage til Kropspleje





Hey!

Nu har jeg brugt sådan en 3 trins hudrens i 10 dage ca. bestående af

Ansigtsvask
Skin tonic
fugtighedscreme

Men nu syns jeg at jeg er begyndt at få flere udbrud af bumser, ja faktisk en del? :?

Nogen der har prøvet det samme, for det kan jo være jeg ikke kan tåle lortet?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



min søster fik også flere bumser af at bruge hudrens.
der er vist noget med at de bakterier der bliver løsnet ved rensningen ikke bliver dræbt, og derfor kan sætte sig andre steder i ansigtet og skabe nye udbrud. men jeg er dog ikke helt sikker.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det lyder i hvert fald ikke helt normalt. Har selv brugt en 3trins før, og det virkede efter hensigten, men på intet tidspunkt blev det ligefrem værre. Det har kun været hvis jeg begyndte at drikke emget mælk. Har erstattet meget mælk med vand og det er blevet meget bedre.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hmm ja det lyder mærkeligt, men nu fandt jeg lige denne her artikel fra menscare.

http://menscare.dk/article_info.php?art ... 532aeecbc4

Midt på siden står der

"Vær dog opmærksom på, at behandling mod uren hud kræver tid og tålmodighed. Resultatet kommer derfor ikke dagen efter, men i løbet af 4-8 uger. I løbet af perioden vil du måske opleve, at der kommer flere udbrud end normalt, men det er blot huden, som reagerer mod den rensning, du foretager. Det vil hurtigt gå over igen"

Så måske jeg bare skulle fortsætte? :roll:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uha... Frygter at komme til at lyde som en tøs...

Men, hvis ikke lortet (læg mærke til det mandige bandeord) passer til din hudtype, så kan du godt risikere at din hud bliver for tør eller fedtet efter brug af sådan noget - og så kan man få flere bumser. Det har jeg selv prøvet. Spørg én i butikken hvor du køber det, om hun kan bedømme din hudtype, og om hvilke produkter hun tror passer til den... Bare pas på, at hun ikke prakker dig en masse sindssygt dyrt lort på...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 870
Tilmeldt: 15. feb 2007, 18:37
Geografisk sted: Hovedstaden
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



husk at drik rigtig meget vand, det hjælper faktisk hvis man har mange bumser..

og så burde du ikke få flere bumser af at rense din hud, måske popper de hurtigere frem fordi du er begyndt at rense den, så alt det der har ligget og luret kommer til overflade nu...


Jeg renser altid min hud næsten LIGE efter træning da man har svendt og dine hudpore er åbne og modtageligt mod alt skidt..
Så ved at bruge rensevæske med alkohol lukker du porene igen og fjerner det som var i dem, mens de var åbne..

Også derfor mange der træner har uren hud, hvis de træner meget og ikke sørger for at komme i bad lige med det samme..


og så har S.K ret.. meget mælk og protienpulver kan også være med til at give bumser..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 7. jun 2006, 08:57
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Ja ok, ved jeg halter på det område med RIGELIGT med vand :oops: Tror sku lige jeg må se at forbedre det.

Og det med mælk og protein pulver er jeg stoppet med, da netop protein pulveret gav mig flere bumser, så nu får jeg proteinet igennem kosten i stedet.

Tror jeg gir det et par uger mere, og hvis ikke der sker noget, så går jeg ned i butikken og spør Chipmunk :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



method skrev:Ja ok, ved jeg halter på det område med RIGELIGT med vand :oops: Tror sku lige jeg må se at forbedre det.

Og det med mælk og protein pulver er jeg stoppet med, da netop protein pulveret gav mig flere bumser, så nu får jeg proteinet igennem kosten i stedet.

Tror jeg gir det et par uger mere, og hvis ikke der sker noget, så går jeg ned i butikken og spør Chipmunk :D

Ja drik for pokker.... :wink: det siger de også altid på SUPERMODELLERNE på tv 3 :D at de skal drikke vand for at få en flot hud.... he he.... :D


og ja sørg for at rense den morgen og aften de her dage indtil du får styr på din hud, og brug en crem uden alt for meget olie... :wink:

Så burde du faktisk have en rimelig hud om 1-2 uger.. ved godt det er lang tid at gå at vente.. men det tager tid at blive SMUK:...... :8


.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 7. jun 2006, 08:57
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Jamen jeg takker mange gange for de gode råd :)

Man må jo yde for at nyde, så nu ser jeg spændt på fremtiden :D

Fortsat god tirsdag...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nillepige skrev:Også derfor mange der træner har uren hud, hvis de træner meget og ikke sørger for at komme i bad lige med det samme..


og så har S.K ret.. meget mælk og protienpulver kan også være med til at give bumser..


Tror jeg er en bagatel for de fleste.. Tror nærmere vi snakker den ekstra hormonpåvirkning gennem træningen der gør det..
Og mht proteinpulver og mælk er det meget individuelt.. Har mere hørt om folk der fik det af WG..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3895
Tilmeldt: 15. feb 2006, 13:20
Geografisk sted: Amager
 
Træner her: City Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Når man vasker sig i ansigtet med sådan en ansigtsvask, er det vigtigt, at man masserer blidt og ikke river/kradser i det.

Hvis man enten river eller kradser - bare er voldsom i det hele taget - vil huden blive irriteret og vil derfor producere endnu mere hudfedt. Den får derfor den modsate virkning og danner flere bumser. Det er i øvrigt det samme hvis man har fedtet hår: Så skal man også være blid og massere sin hovedbund, så man ikke fremprovokerer en slags "udløsning" af fedt. :D

Sådan skal det gøres
- Vask hænder og sørg for at have rene - og ikke for lange - negle.
- Massér ansigtet blidt med fingerspidserne.
- Når man skyller det overskydende "sæbe/rense-ting" af, vær omhyggelig med at få alt med, og igen vær forsigtig i dine bevægelser. Brug evt. håndfladerne.
- Tør ansigtet i et rent håndklæde og dup ansigtet i stedet for at gnubbe det.

*** Prøv at droppe tonic'en i et stykke tid og kun bruge ansigtsvasken (evt. fugtighedscremen også). Tonic'en kan nogle gange godt gå ind og faktisk irritere huden. ***

Y.W., give it a try! :strong:
It pays to be a winner!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 16. jun 2007, 17:21
Geografisk sted: Kbh
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tandpasta udsmurt i hoved, der er nogen som siger at det hjælper, men man skal huske at bruge en tandbøste til det(gerne en gammel, som ikke bruges mere ;) )
Det vil give lidt bumser lige efter badet, men dagen efter vil det allerede se bedre ud, man skal bare gøre det engang om måned. Plus drikke en masse vand.

Jeg har selv prøvet en enkel gang, og sys faktis det virkede, plus man fik herre nice hud.

Men har ik lige prøvet det siden, da jeg stoppede helt med at få bumser, efter turen, så ka ik sige hvor gdot det virker.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 178
Tilmeldt: 9. aug 2006, 14:38
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Kropspleje




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster