Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 922
Medlemmer: 1
Skjulte: 1
Gæster: 920

Følg bodybuilding.dk på

Hvad siger omgivelserne om jer?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hey. Jeg synes det kunne være sjovt med en lille tråd om hvad jeres omgivelser (skole, arbejdsplads, venner osv) siger og synes om jer store brød og jeres livsstil.
Fordomme, kommentarer, sjove historier...? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



generelt er alt positivt, har hørt den der " Nå men jeg kan da sagtens løe fra dig" 1 million gange.... Og nej det kan du ikke! :evil: :evil:
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3743
Tilmeldt: 20. nov 2004, 18:49
Geografisk sted: Sønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg kan også lige give mit input
Jeg går jo kun i 10.'ende, så vi er ikke særlig gamle. Drengene kommer tit og spørger om jeg vil slås, og når jeg så siger "ja, OK", så løber de deres vej. :lol: En flok af tøserne bad mig også om at vise muskulaturen, også sagde de "Woah :shock:" - plus der lige kom den der "Hvorfor i alverden træner du dog??:?", som om det er mærkeligt man gerne vil være stærk.
Der var også en dag hvor der var en skummel mand længere ned af gaden, så tøserne kom og bad mig gå med dem, hvis de nu skulle blive overfaldet :lol:
Dog er der altid negative kommentarer om mine æg og mælk og grøntsager og frugter og 10x rugbrødsmadder :(

Marle skrev:generelt er alt positivt, har hørt den der " Nå men jeg kan da sagtens løe fra dig" 1 million gange.... Og nej det kan du ikke! :evil: :evil:


Ja, den hører jeg også tit. Hvis det er under 100 meter, så har de no chance for at løbe fra mig :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hah , MisterHampster pics af formen? ;D heh,

heh jeg får forskellige kommentare, nogle negative og andre er gode nok, men er sku ligeglad, de negative tænker jeg bare: Misundelse.. :D og dem som er gode der tænker jeg bare: Misundelse, ved godt jeg er lækker.. :8 :twisted: heh, ej det er forskelligt men man kan tit se dem som de negative kommer fra er dem som måske selv burde træne, eller dem som gerne selv vil men bare ikke får sig taget sammen.. :)
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Misterhamper skrev:En flok af tøserne bad mig også om at vise muskulaturen, også sagde de "Woah :shock:"

Der var også en dag hvor der var en skummel mand længere ned af gaden, så tøserne kom og bad mig gå med dem, hvis de nu skulle blive overfaldet :lol:


Goo stil :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 2140
Tilmeldt: 22. okt 2006, 19:57
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



På arbejdet:
Tit kommentarer om mit proteinpulver i pauserne. Ting som "er det ikke kun noget man skal bruge hvis man træner høhøhøh" og "spis da nogle flere bøffer", hvortil jeg svarer om de kan finde en stegt bøf frem her? :roll: Til personale festerne vil stive folk tit mærke på mine arme :lol: :lol: :lol:
Og en masse andet..

I skolen (da jeg gik i gym): Blev altid hånet med mine tun salater :lol: :lol: "DANNIIIII HER LUGTER AF TUUUUN!!!!". Der står endda i min hue: "Hej Danni. Du lugter af tun.." som start på en hilsen fra en pige fra min klasse... :P

Ellers hører jeg ikke så meget, men så stor er jeg jo heller ikke, og det kan slet ikke ses i en stor føtex skjorte..

Men var nede og søge job i min gamle ungdomsklub den anden dag, hvor han så spørger "hvad jeg kan", som hentydning til om jeg er god til sport, computer osv.. Så siger jeg at jeg godt kunne tænke mig at genopstarte det gamle motionsrum (er som sagt gammelt medlem og de havde et støvet rum dengang), fordi jeg selv trænede og havde gjort det i over 2 år.. Så svarer han med "Ja det kan jeg godt se!" og nikker mod min patkasse :8 :D (hurra for stramme grå t-shirts :P )
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:hah , MisterHampster pics af formen? ;D heh,


Billede

:biggrin:
Sidst rettet af Misterhamper 15. sep 2007, 17:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ja så lige dit billedgalleri, men kunne ikke oprette et svar i den, men ser god ud,..

Faktisk så syntes jeg at jeg selv og nok også andre ser bedst ud når man er halv bulket så der er lidt fedt på kroppen og man ikke er helt cuttet så musklerne bare er markeret men alligevel ikke er totam markeret, på den måde ser man også lidt større ud. :twisted: :8 ..... :roll:
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:ja så lige dit billedgalleri, men kunne ikke oprette et svar i den, men ser god ud,..

Faktisk så syntes jeg at jeg selv og nok også andre ser bedst ud når man er halv bulket så der er lidt fedt på kroppen og man ikke er helt cuttet så musklerne bare er markeret men alligevel ikke er totam markeret, på den måde ser man også lidt større ud. :twisted: :8 ..... :roll:


Bare der er lidt markeringer og patværket går længere ud end maven, så er jeg sgu glad :D

Andre der har lidt at fortælle? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



heh ja nemlig, du ser jo heller ingen som ikke er med i konkurrencer eller som ikke yder extrem sport/elite sport som er total rippet de fleste er jo også lidt bulket eller hvad man siger..
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



i skurvognen: hvad fanden er det peter!? hvorfor drikker du vand? vil du ikke hellere have en øl eller en cola?!
hvis tur er det til at gå til slagteren/pizza manden.. peter det er din tur!!
peter: jeg skal sq ikke have pizza! hent det selv!
skurvognen: årgh.. hold da op.. du kan da bare købe en salat med tun eller flaske vand uden brustil at skylle de der daggamle ris ned med

osv.. men efterhånden har de vænnet sig til det og spørg da også på skift når de andre ike hører det.. duuu peter.. jeg skal sq lige tabe 5 kg.. kan du ikke hjælpe mig med det?
eller jeg har læst i et blad eller min kone siger sådan og sådan skal jeg gøre for at tabe mig.. er det rigtigt??
min kone er på slankekur og har set i femina at hun skal spise sådan og sådan så taber hun 2 kg om ugen.. er det ikke meget godt??... og til det kabn jeg jo bare trække på smilebåndet og sige.. hvis hun har læst det i femina er det helt sikkert forkert :D

der hvor follk reagere mest negativt er sq når man er i byen med vennerne og man sidder nogen stykker og hygger sig ved et bord (jeg er altid ædru). så synes jeg efterhånden at der oftere og oftere kommer en eller anden 50kg's popsmart 1års handelskole dreng hen og skal spille smart!! og så viser jeg mig som den fornuftige unge mand (der jo godt kan se at der står 3 af hans venner og holder øje med hvad der sker) jeg kigger op og ned af ham, trækker på smilebåndet og siger " søde ven.. du er jo stiv.. gå du hellere hen til dig selv igen" det hjælper som regl bare aldrig.. ikke før jeg rejser mig op og tager ham i hoved og røv og følger ham over til sine venner/veninder og beder dem om at holde deres lille hund i lidt kortere snor så den ikke lige pludselig kommer til at bide en tilfældig.. så plejer tøserne at få dem overbevist om at jeg nok ikke er bange for dem og de nok bare skal lade mig være...
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu har jeg gået ca. 15kg op, i den tid jeg har trænet.. Så får da kommentarer om min størrelse fra dem jeg ikke har set i lang tid :)

Udover det så går jeg som den stærkeste mand ude på arbejdet, men også som ham der drikker børnemælk(proteinshakes med kakaosmag :D)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1415
Tilmeldt: 11. jan 2006, 10:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Skal altid svare på om jeg er på anaboler, og skal altid svare på om hvordan man tager proteinpulver, og hvordan man spiser og hvor tit man spiser og om vingummi ikke er godt efter træning, og om ikke øl sætter ens træning tilbage til stenalderen, og hvorfor jeg træner min krop større så min pik bare ser mindre ud i forhold til, og hvorfor jeg ikke køre bryst, biceps triceps 3 gange om ugen, og hvorfor dødløft ikke ødelægger din ryg efter jeg har forklaret personen om hvad det er og det ikke er "dødsløft" og hvorfor squat skal trænes dybt og ikke med små spjæt bevægelser i toppen med en vægt der ligger alt for højt til hvad man kan klare, og hvorfor at man ikke stiger i vægt, og hvorfor at personer som påstår de har et højt stofskifte bare er en dårlig undskyldning medmindre de har en alvorlig sygdom, og hvorfor at rugbrød 3 gange om dagen uden andet til ikke er godt, og hvorfor at fedt ikke bare er fedt, og at protein også findes i fødevare udover proteinpulver, og at kreatin ikke er doping, og at det kræver tid at tage masse på uden at blive fed, og hvorfor jeg træner i det hele taget, og hvorfor 1 gange træning hveranden uge engang hver sjette måned ikke er vejen frem, og hvorfor at Arnold måske ikke er den mest realistiske form at skue efter, og hvorfor at jeg ikke bare kan blive hjemme og hygge istedet for træning, og hvorfor at leg curls er noget værre lort, og hvorfor at jeg ikke bliver mere cut ala. Brad pitt fra fightclub, og hvorfor jeg bliver træt af at høre folk sige "pumpet" hele tiden, og hvorfor at det ikke bare at lægge sig på en bænk i centeret og reppe og så ligne Coleman, og hvorfor protein i sig selv ikke er nok, og at der er forskel på kulhydrater, og hvorfor anaboler er dumt og igen sige at jeg ikke tager dem, og hvorfor jeg ikke altid lige gider nævne alt det her 5-6 gange når du ikke gør det alligevel, men bare laver dine skod programmer og spiser vingummi..


Min tilværelse PT er egentlig meget lige så stille, har dog altid travlt, men det er som regel altid det samme.. Skolen er fino..

PS: Tro ikke jeg ikke gerne vil hjælpe dig med træningen, det bare ikke i byen man spørg, om man har fame at høre efter så.. :wink:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mikkel leicht skrev:Skal altid svare på om jeg er på anaboler, og skal altid svare på om hvordan man tager proteinpulver, og hvordan man spiser og hvor tit man spiser og om vingummi ikke er godt efter træning, og om ikke øl sætter ens træning tilbage til stenalderen, og hvorfor jeg træner min krop større så min pik bare ser mindre ud i forhold til, og hvorfor jeg ikke køre bryst, biceps triceps 3 gange om ugen, og hvorfor dødløft ikke ødelægger din ryg efter jeg har forklaret personen om hvad det er og det ikke er "dødsløft" og hvorfor squat skal trænes dybt og ikke med små spjæt bevægelser i toppen med en vægt der ligger alt for højt til hvad man kan klare, og hvorfor at man ikke stiger i vægt, og hvorfor at personer som påstår de har et højt stofskifte bare er en dårlig undskyldning medmindre de har en alvorlig sygdom, og hvorfor at rugbrød 3 gange om dagen uden andet til ikke er godt, og hvorfor at fedt ikke bare er fedt, og at protein også findes i fødevare udover proteinpulver, og at kreatin ikke er doping, og at det kræver tid at tage masse på uden at blive fed, og hvorfor jeg træner i det hele taget, og hvorfor 1 gange træning hveranden uge engang hver sjette måned ikke er vejen frem, og hvorfor at Arnold måske ikke er den mest realistiske form at skue efter, og hvorfor at jeg ikke bare kan blive hjemme og hygge istedet for træning, og hvorfor at leg curls er noget værre lort, og hvorfor at jeg ikke bliver mere cut ala. Brad pitt fra fightclub, og hvorfor jeg bliver træt af at høre folk sige "pumpet" hele tiden, og hvorfor at det ikke bare at lægge sig på en bænk i centeret og reppe og så ligne Coleman, og hvorfor protein i sig selv ikke er nok, og at der er forskel på kulhydrater, og hvorfor anaboler er dumt og igen sige at jeg ikke tager dem, og hvorfor jeg ikke altid lige gider nævne alt det her 5-6 gange når du ikke gør det alligevel, men bare laver dine skod programmer og spiser vingummi..


Min tilværelse PT er egentlig meget lige så stille, har dog altid travlt, men det er som regel altid det samme.. Skolen er fino..

PS: Tro ikke jeg ikke gerne vil hjælpe dig med træningen, det bare ikke i byen man spørg, om man har fame at høre efter så.. :wink:


Damn... fik godt nok ondt i øjnene af at læse det der :?
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



beklager :D
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



kuglen skrev:i skurvognen: hvad fanden er det peter!? hvorfor drikker du vand? vil du ikke hellere have en øl eller en cola?!
hvis tur er det til at gå til slagteren/pizza manden.. peter det er din tur!!
peter: jeg skal sq ikke have pizza! hent det selv!
skurvognen: årgh.. hold da op.. du kan da bare købe en salat med tun eller flaske vand uden brustil at skylle de der daggamle ris ned med

osv.. men efterhånden har de vænnet sig til det og spørg da også på skift når de andre ike hører det.. duuu peter.. jeg skal sq lige tabe 5 kg.. kan du ikke hjælpe mig med det?
eller jeg har læst i et blad eller min kone siger sådan og sådan skal jeg gøre for at tabe mig.. er det rigtigt??
min kone er på slankekur og har set i femina at hun skal spise sådan og sådan så taber hun 2 kg om ugen.. er det ikke meget godt??... og til det kabn jeg jo bare trække på smilebåndet og sige.. hvis hun har læst det i femina er det helt sikkert forkert :D

der hvor follk reagere mest negativt er sq når man er i byen med vennerne og man sidder nogen stykker og hygger sig ved et bord (jeg er altid ædru). så synes jeg efterhånden at der oftere og oftere kommer en eller anden 50kg's popsmart 1års handelskole dreng hen og skal spille smart!! og så viser jeg mig som den fornuftige unge mand (der jo godt kan se at der står 3 af hans venner og holder øje med hvad der sker) jeg kigger op og ned af ham, trækker på smilebåndet og siger " søde ven.. du er jo stiv.. gå du hellere hen til dig selv igen" det hjælper som regl bare aldrig.. ikke før jeg rejser mig op og tager ham i hoved og røv og følger ham over til sine venner/veninder og beder dem om at holde deres lille hund i lidt kortere snor så den ikke lige pludselig kommer til at bide en tilfældig.. så plejer tøserne at få dem overbevist om at jeg nok ikke er bange for dem og de nok bare skal lade mig være...


Grineren! =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1142
Tilmeldt: 17. apr 2007, 07:16
 
Træner her: Skovsgård motionscenter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



kuglen skrev:der hvor follk reagere mest negativt er sq når man er i byen med vennerne og man sidder nogen stykker og hygger sig ved et bord (jeg er altid ædru). så synes jeg efterhånden at der oftere og oftere kommer en eller anden 50kg's popsmart 1års handelskole dreng hen og skal spille smart!! og så viser jeg mig som den fornuftige unge mand (der jo godt kan se at der står 3 af hans venner og holder øje med hvad der sker) jeg kigger op og ned af ham, trækker på smilebåndet og siger " søde ven.. du er jo stiv.. gå du hellere hen til dig selv igen" det hjælper som regl bare aldrig.. ikke før jeg rejser mig op og tager ham i hoved og røv og følger ham over til sine venner/veninder og beder dem om at holde deres lille hund i lidt kortere snor så den ikke lige pludselig kommer til at bide en tilfældig.. så plejer tøserne at få dem overbevist om at jeg nok ikke er bange for dem og de nok bare skal lade mig være...


Virkelig god stil det der =D>

Selv oplever jeg ikke noget mht. træningen, men ser jo heller ikke specielt trænet ud.
Til gengæld bliver folk i nogle tilfælde overraskede over hvor stærk jeg egentlig er ..... F.eks. da jeg var på psyko-fysisk kursus på arbejdet.
Ellers er det primært mht. maden vi (jeg og kæresten) kan komme til at høre for noget. Rigtig mange mennesker fatter simpelthent ikke, at vi går så pænt meget op i hvad vi spiser, både mht. typen og kvaliteten af vores mad. Og kæresten har problemer på sin arbejdsplads (daginstitution) mht. hvornår hun kan komme til at spise ..... Personalet må nemlig ikke spise deres egen mad sammen med børnene når børnene får frokost (hun er i vuggestue), og det ville ellers passe perfekt med hendes formiddags mellemmåltid, og hun har kun én pause i løbet af sin arbejdsdag, hvor hun så spiser frokost. Det er især et problem for hende de dage hun skal op og træne, for hvor dælen skal hun få energien fra, efter en 8 timerrs arbejdsdag hvor hun kun har kunnet spise frokost?!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 278
Tilmeldt: 6. mar 2007, 14:32
Geografisk sted: Ishøj
 
Træner her: NMI
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MC skrev:
Mikkel leicht skrev:Skal altid svare på om jeg er på anaboler, og skal altid svare på om hvordan man tager proteinpulver, og hvordan man spiser og hvor tit man spiser og om vingummi ikke er godt efter træning, og om ikke øl sætter ens træning tilbage til stenalderen, og hvorfor jeg træner min krop større så min pik bare ser mindre ud i forhold til, og hvorfor jeg ikke køre bryst, biceps triceps 3 gange om ugen, og hvorfor dødløft ikke ødelægger din ryg efter jeg har forklaret personen om hvad det er og det ikke er "dødsløft" og hvorfor squat skal trænes dybt og ikke med små spjæt bevægelser i toppen med en vægt der ligger alt for højt til hvad man kan klare, og hvorfor at man ikke stiger i vægt, og hvorfor at personer som påstår de har et højt stofskifte bare er en dårlig undskyldning medmindre de har en alvorlig sygdom, og hvorfor at rugbrød 3 gange om dagen uden andet til ikke er godt, og hvorfor at fedt ikke bare er fedt, og at protein også findes i fødevare udover proteinpulver, og at kreatin ikke er doping, og at det kræver tid at tage masse på uden at blive fed, og hvorfor jeg træner i det hele taget, og hvorfor 1 gange træning hveranden uge engang hver sjette måned ikke er vejen frem, og hvorfor at Arnold måske ikke er den mest realistiske form at skue efter, og hvorfor at jeg ikke bare kan blive hjemme og hygge istedet for træning, og hvorfor at leg curls er noget værre lort, og hvorfor at jeg ikke bliver mere cut ala. Brad pitt fra fightclub, og hvorfor jeg bliver træt af at høre folk sige "pumpet" hele tiden, og hvorfor at det ikke bare at lægge sig på en bænk i centeret og reppe og så ligne Coleman, og hvorfor protein i sig selv ikke er nok, og at der er forskel på kulhydrater, og hvorfor anaboler er dumt og igen sige at jeg ikke tager dem, og hvorfor jeg ikke altid lige gider nævne alt det her 5-6 gange når du ikke gør det alligevel, men bare laver dine skod programmer og spiser vingummi..


Min tilværelse PT er egentlig meget lige så stille, har dog altid travlt, men det er som regel altid det samme.. Skolen er fino..

PS: Tro ikke jeg ikke gerne vil hjælpe dig med træningen, det bare ikke i byen man spørg, om man har fame at høre efter så.. :wink:


Damn... fik godt nok ondt i øjnene af at læse det der :?


ja for dælen... et punktum og et enkelt eller to afsnit havde helt afgjort gjort det lettere at læse :D
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Akker skrev: Det er især et problem for hende de dage hun skal op og træne, for hvor dælen skal hun få energien fra, efter en 8 timerrs arbejdsdag hvor hun kun har kunnet spise frokost?!


det er da nemt lige at nappe en banan eller et æble i løbet af dagen.
en wg 15 min før træning sammen med en skive rugbrød eller to når hun får fri så er der lidt at arbejde med til træning.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor træner du?
Skal du ned og PUMPE? <- irriterende ord
Passer det ind i din diæt? <- ikke diæt.. BULK!/CUT!
Hold kæft hvor er du blevet stor Bjørn!
Jeg synes du er blevet lidt mindre?
Når man laver chinups træner man jo triceps..
Steroide monster.
Og min dansklærer: "Når man træner sin krop på den måde (fitness) er det for at kompensere for en mangel på kontrol, man får kontrol ved at træne på denne måde. Kontrol over sin krop, sit udseende og sin tilværelse." <- Op i røven fedtegreve! Hvad med at man bare er røv træt af at høre på dit feministiske bræk dag ud og dag ind og derfor har brug for at koble af og få udløb for nogle aggressioner?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3716
Tilmeldt: 5. mar 2006, 00:27
Geografisk sted: Storkøbenhavn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



kuglen skrev:ja for dælen... et punktum og et enkelt eller to afsnit havde helt afgjort gjort det lettere at læse :D


Man kunne fristes til at sige i lige måde :wink:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karl Æg skrev:
kuglen skrev:ja for dælen... et punktum og et enkelt eller to afsnit havde helt afgjort gjort det lettere at læse :D


Man kunne fristes til at sige i lige måde :wink:


:lol:

Ej, der er både .'er, ,'er og afsnit i kuglens indlæg :D Nu ikke så hård basse...
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Mor : skulle du ikke hellere stoppe det der.

Fat : "silence"
SØSter : "Silence"

Andre : Knæver knæver, hviske, tiske(tror ikke det er noget udpræget intelligent)

Kone : "applause"

Venner : Orw + respekt.

Arbejde : "vi skal sku bruge en solid gut, vi sender Christian". Eller "Vi sender Christian, så skal de nok betale".

Sviger forældre : "Silence", men de tænker " han skulle hellere spille lidt fordbold.(som om jeg gider en sport, hvor det primært handler om at pisse på sidemanden,uden at blive opdaget,under bruseren. Yummi-fyr sport IMO)

Forening: Stur mand, kan du ta ved her.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2026
Tilmeldt: 11. jun 2007, 08:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 2.50
- Squat: 1.50
- Dødløft: 6.16
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mikkel leicht skrev:Skal altid svare på om jeg er på anaboler, :wink:


ja kender det godt det er bare ikke sjovt i det lange løb ! :(
grow big, grow strong
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 142
Tilmeldt: 22. jul 2007, 18:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



mor og far sys jeg skulle være stoppet for længe siden !

Kæresten sys det er ved at være fint nu

de venner der ikke træner mener det er også er nok

de venner der træner er enig med mig (det bliver aldrig nok )

og alle andre kan rende mig""""

men der er stadig fjolser der skal spørge hva man kan løft og hva for nogle steoider man har taget osv!! mega trals at høre på !!
grow big, grow strong
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 142
Tilmeldt: 22. jul 2007, 18:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hehe Klaus Ma.. mine forældre siger det sku konstant :roll: :lol:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 7543
Tilmeldt: 4. nov 2005, 09:25
Geografisk sted: Thisted
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



HAr det tit sådan, nogle spørger om de ikke må se mine bøffer.. (Her hentyder de til mine arme) Plejer jeg at begynde at knappe bukserne op, så skal de satme se en lårmuskel... Så er den siskution somregl lukket.
Mere fart.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2923
Tilmeldt: 20. feb 2007, 18:18
Geografisk sted: Låsby
 
Træner her: Ry Motions Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Backbone skrev:Mor : skulle du ikke hellere stoppe det der.

Fat : "silence"
SØSter : "Silence"

Andre : Knæver knæver, hviske, tiske(tror ikke det er noget udpræget intelligent)

Kone : "applause"

Venner : Orw + respekt.

Arbejde : "vi skal sku bruge en solid gut, vi sender Christian". Eller "Vi sender Christian, så skal de nok betale".

Sviger forældre : "Silence", men de tænker " han skulle hellere spille lidt fordbold.(som om jeg gider en sport, hvor det primært handler om at pisse på sidemanden,uden at blive opdaget,under bruseren. Yummi-fyr sport IMO)

Forening: Stur mand, kan du ta ved her.


Haha alt for griner post :lol: :laugh2: :goodpost:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MC skrev:
Karl Æg skrev:
kuglen skrev:ja for dælen... et punktum og et enkelt eller to afsnit havde helt afgjort gjort det lettere at læse :D


Man kunne fristes til at sige i lige måde :wink:


:lol:

Ej, der er både .'er, ,'er og afsnit i kuglens indlæg :D Nu ikke så hård basse...


Jeg mente det egentlig mere generelt. Den gode Kugle har ikke just den mest læservenlige stil, og til trods for at han har ret mange fornuftige ting at sige, er det skræmmende sjældent jeg rent faktisk får læst hans indlæg helt igennem, alene fordi jeg ikke kan overskue hans tegnsætning :)
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mikkel leicht skrev:Skal altid svare på om jeg er på anaboler, og skal altid svare på om hvordan man tager proteinpulver, og hvordan man spiser og hvor tit man spiser og om vingummi ikke er godt efter træning, og om ikke øl sætter ens træning tilbage til stenalderen, og hvorfor jeg træner min krop større så min pik bare ser mindre ud i forhold til, og hvorfor jeg ikke køre bryst, biceps triceps 3 gange om ugen, og hvorfor dødløft ikke ødelægger din ryg efter jeg har forklaret personen om hvad det er og det ikke er "dødsløft" og hvorfor squat skal trænes dybt og ikke med små spjæt bevægelser i toppen med en vægt der ligger alt for højt til hvad man kan klare, og hvorfor at man ikke stiger i vægt, og hvorfor at personer som påstår de har et højt stofskifte bare er en dårlig undskyldning medmindre de har en alvorlig sygdom, og hvorfor at rugbrød 3 gange om dagen uden andet til ikke er godt, og hvorfor at fedt ikke bare er fedt, og at protein også findes i fødevare udover proteinpulver, og at kreatin ikke er doping, og at det kræver tid at tage masse på uden at blive fed, og hvorfor jeg træner i det hele taget, og hvorfor 1 gange træning hveranden uge engang hver sjette måned ikke er vejen frem, og hvorfor at Arnold måske ikke er den mest realistiske form at skue efter, og hvorfor at jeg ikke bare kan blive hjemme og hygge istedet for træning, og hvorfor at leg curls er noget værre lort, og hvorfor at jeg ikke bliver mere cut ala. Brad pitt fra fightclub, og hvorfor jeg bliver træt af at høre folk sige "pumpet" hele tiden, og hvorfor at det ikke bare at lægge sig på en bænk i centeret og reppe og så ligne Coleman, og hvorfor protein i sig selv ikke er nok, og at der er forskel på kulhydrater, og hvorfor anaboler er dumt og igen sige at jeg ikke tager dem, og hvorfor jeg ikke altid lige gider nævne alt det her 5-6 gange når du ikke gør det alligevel, men bare laver dine skod programmer og spiser vingummi..


Min tilværelse PT er egentlig meget lige så stille, har dog altid travlt, men det er som regel altid det samme.. Skolen er fino..

PS: Tro ikke jeg ikke gerne vil hjælpe dig med træningen, det bare ikke i byen man spørg, om man har fame at høre efter så.. :wink:


Det var da nice, så fik jeg også trænet øjne :D
Design for satan - http://www.roedz.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 646
Tilmeldt: 8. aug 2006, 12:34
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Fitness World Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 112 gæster