Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65711 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1190
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

Lyst - Nyt trænings program.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Velkommen til Loggen – Get Ready To Rumble :D


Navn: Michael
Nickname: Lyst
Alder: 18år – 30-09-1989
Hjemsted: Frederiks (tæt på Viborg)
Arbejde: Tømrer lærling
Højde: 189 ca.
Vægten svinger mellem: 02-93kg.

Trænings erfaring: Sammenlagt 1år ikke seriøst.

Jeg startede i år 2006 må det være, omkring november, hvor jeg så trænede ca. ½år så holdte jeg ca. ½års pause og så begyndte jeg igen her i Januar og har så trænet ½år igen. Så sammenlagt 1år har jeg trænet med ½års pause imellem hvert ½ år… Håber i forstår det. :D

Seriøsitet: Jeg har ikke rigtig trænet særlig seriøst det år jeg har trænet, men regner med nu at prøve med skemalagt kostplan, og hård træning og lidt mere kosttilskud end jeg har prøvet indtil videre, har kun prøvet protein pulver og lidt Omnimin og noget fiskeolie, men regner med at prøve mig frem med nogle flere ting denne gang, jeg vil så vidt muligt prøve at undgå søde/usunde sager 6 ud af 7 dage i ugen, hvor jeg om lørdagen må æde og nyde lige hvad jeg vil.
Jeg vil samtidig prøve at holde mig så meget fra alkohol som muligt, så jeg måske kun vil drikke en dag i weekenden(vil aldrig droppe det helt).

Trænings mål: Jamen grunden til jeg startede med at træne oprindeligt er pga. jeg har en dårlig ryg, jeg har problemer med min lænd, så min kiropraktor foreslog mig at jeg ville have godt af at begynde på styrketræning, så det gjorde jeg.. Jeg døjer stadig en del med ryggen, jeg træner dødløft hvilket har hjulpet mig utrolig meget og kan nemt mærke når jeg ikke træner den, men har her de sidste måneder ikke trænet den pga. jeg ikke rigtig gad og det har jeg fortrudt mange gange, fordi nemt tydelig mærke det i min ryg, derfor er den smidt ind igen og nu skal den trænes, regner med at træne den stille og roligt op så i vil ikke se de store vægte i den i starten, dengang jeg sluttede lå jeg på ca. 110kg og havde ingen problemer med det, så det er ikke noget problem at træne lænden når den er vant til det. Men mine mål med træningen er en markeret og sund krop, med en god styrke.. så kort sagt en god og sund krop..

Kost: Min kostplan har jeg smidt på, der kommer nok løbende opdatering mht. hvad jeg har lyst til at spise og med hvor meget jeg kan nå at spise. Men jeg regner med i starten at prøve på at finde mit ligevægts indtag, da jeg endnu ikke kender det.

Kost planen er ikke fanatisk, så det er måske ikke præcist 100gram hvis der står det, der er taget på ca. mål, men prøver så vidt muligt at følge mængderne. :) Aftensmaden er meget svingende det har jeg ingen kontrol over, så det er bare for at give et eksempel jeg har skrevet de ting ind der står der. :)

[kostplan=146-1702]


Trænings metoder: Jeg har kørt i alt 3 x Hst cyklus hvor jeg har haft okay stigning i styrke i de fleste øvelser, ellers har jeg altid kørt Fullbody med dags form træning.
Jeg er så lige her D. 4 August begyndt på et 2-spilt program, som jeg har postet herunder. Jeg har aldrig prøvet at køre 2-spilt før så er spændt på fremgangen og udbyttet af det.
Dog så sker der nok ikke så meget her i starten lige efter 2ugers sommerferie. :D

1: Bryst - Triceps - skulder - nakke - læg - mave

2: Ben - Ryg - biceps - bagskulder - underarm/håndled -

Dag 1:

Bryst: BB Benchpress - Db Incline Benchpress - Db incline Flyies

Triceps: Cable triceps pushdown - French press

Skulder: BB Military presses - Db side Raterial raises

nakke: Db shrugs (når jeg føler for det, da jeg får hovedpine hvis jeg træner nakken for meget)

læg: smith stativ standing calf raises -

mave: Leg raises - Seated Crunches

Dag 2:

Ben: Squat - Seated Leg curls

Ryg: Deadlift - BOR - Close grip pulldown - evt. T-bar row..(hvis det er muligt i centeret)

Biceps: Bb standing ez curl - Skullhead pulldowns

Bagskulder: Cable pull to neck

Underarm/håndled: lidt små øvelser når jeg lige føler jeg har tid og lyst til det..


Selve loggen: Jamen jeg regner med at poste alle mine træninger her så vidt som det er muligt, og evt. komme med indlæg om andre ting som jeg finder relevant. :)

Trænings dage: Regner med at med dette 2-spilt program vil jeg træne: Man-Tir-Ons-Tors de dage hvor jeg har brug for at have fri fredag. De dage hvor jeg har mulighed for at træne fredag vil jeg træne sådan her: Man-Tir-Tors-Fre..

Selvkritik: Personligt syntes jeg at jeg mangler masse på: Bryst, skulder, biceps, vinger og læggen..
Syntes selv min triceps og lår er godt med, min ryg er ikke så meget bagud som de andre ting så den er under de ”positive” ting. :) Selvfølgelig kan alt trænge til mere masse..

Kosttilskud: Jeg tager pt. Protein pulver 2 scoops efter jeg har trænet, det vil jeg nok også blive ved med, da jeg får nok protein igennem min kost, men dog regner jeg med at prøve med andre kost tilskud..

Nuværende form: Jamen min form er ikke noget at juble af, jeg har dog et billede fra sommeren 07’ og så et opstillet billede som blev taget her for nogle dage siden08’, billedet fra 07’ er taget ca. 1-1½måned efter jeg er stoppet med at træne og det billede fra 08’ er taget efter 2ugers sommerferie uden træning. Giv endelig ris og ros. :D
Håber i kan se hvilket billed der er det gamle og hvilket der er det nye. :)

Der vil komme flere billeder af ryg, ben læg osv. disse billeder var bare nogen jeg havde liggende..

Der vil nok komme lidt rettelser og ændringer når jeg lige selv får læst teksten igennem igen. :)

Men håber i vil være så venlige at skrive ris og ros til mine træninger, kost og alle andre ting. :)

Min træning fra i dag; Mandag, vil først blive indskrevet i morgen nok sammen med Tirsdagens træning. :)
Sidst rettet af Lyst 18. nov 2008, 17:16, rettet i alt 5 gange.
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Velkommen til!

Bliver spændende at følge din træning.

Til billederne: MERE MASSE :twisted: ellers ser det fint ud :wink:
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Triple - Mange tak. Glæder mig også til endeligt at prøve det log pjat her, det lyder jo til det er noget en hver person som træner med respekt for sig selv burde have. :D

Ja ved godt jeg mangler masse, men hvis man tænker på at dengang jeg startede i 06' der vejede jeg ca. 76kg så jeg har taget ca. 12-14kg på, så syntes jeg faktisk de har sat sig godt, tog en del på da jeg i en periode tog WG, så noget af det er nok "overskud/fedt" og kan også se lidt på maven, men syntes ellers at det meste har sat sig rimelig godt. Sjov kommentar med:
Til billederne: MERE MASSE ellers ser det fint ud
- Hvad ser fint ud? ;D hvis der mangler masse, ser det jo ikke fint ud.. :roll:
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hehe. Det var ment med hensyn til program og kost osv. Bare mig der var lidt for hurtig. :wink:
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nå jamen det så i orden. :D


Smutter op og træner, regner med at smide Gårsdagens og i dags træning op, når jeg kommer hjem. :)
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning Mandag D. 4/8 August 2008

Første træning efter 2ugers sommerferie og med nyt program, så slulle lige lære øvelses rækkefølgen, hvor meget jeg kunne tage i de forskellige øvelser da jeg ikke er vant til at tage dem alle, plus at jeg ikke ville smadre mig selv totalt til næste dag og styrke er jo ikke på sit max efter 2 ugers sommerferie med Druk og usund mad. :D

Alle øvelser hvor der står kg. er uden stangens vægt(hvilket jeg tror er meget normalt?)

Alle Db øvelser er det skrevne tal Pund/Lbs så vidt jeg ved. :)

Træningen forløb således:

1: Bryst - Skulder - Triceps - Nakke - Læg og mave.

BB Bænk:

Ingen styrke i dag overhovedet.. :cry:

1x10x65kg
1x10x65kg
1x10x70kg

Db Incline bænk:

Går ud fra det er Pund/Lbs der står på disse håndvægte. Er det ved alle Db øvelser.

1x10x60
1x10x60
1x10x65

Db Incline Flyes:

Syntes det gør ondt i skuldren når jeg tager denne øvelse, ved ikke om det er fordi den går i skulderen også, kunne bare ikke finde ud af om det var forkert ondt. :?

1x10x35
1x10x40
1x10x45

Bb Military:

Suk.. :oops:

1x10x20
1x10x20
1x10x20

Db Side laterial raise:

Igen.. Suk. :oops:

1x10x20
1x10x20
1x10x20

Cable Triceps pushdown:

1x10x19 Blokke
1x10x20 Blokke
1x10x20 Blokke

French press:

Var sku lidt for hård til jeg kunne tage 3x40. :roll:

1x10x40
1x10x35
1x10x35

Db rooling Shrugs:

Jeg er 90% sikker på at få hovedpine hvis jeg banker kilo på i denne øvelse, derfor starter jeg langt nede og træner min nakke op, så den vænner sig til øvelsen så jeg ikke får hovedpine dagen efter.

1x10x45
1x10x45
1x10x45

Standing smit calf raises:

Kan mærkes i dag (Tirsdag), har ikke trænet læggen i over 4måneder.. (I know, bad boy! [-o< )

1x10x120kg
1x10x120kg
1x10x120kg

Mave træning:

Leg raises fra dips stativ:

1x20
1x20
1x20

Seated Crunches:

1x10x16 Blokke
1x10x16 Blokke
1x10x16 Blokke


Det var dagens træning, efter endt sommerferie, syntes det gik meget fint, glæder mig dog til jeg kommer mere op i styrke og til at det ikke gør så ondt dagen efter træning. :D

Kom endelig med Ris/Ros til mine træninger og andet.
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fornuftig træning - men hold dig fra flies, hvis din skulder driller. Flies har et stort skadespotentiale.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning Tirsdag D. 5/8 August 2008

Anden træning efter sommerferien, syntes dog det går fint efter endt sommerferie, styrken er ikke særlig god, men motivationen til den nye kostplan og det helt nye program er i top. :twisted: :D

Alle øvelser hvor der står kg. er uden stangens vægt(hvilket jeg tror er meget normalt?)

Alle Db øvelser er det skrevne tal Pund/Lbs så vidt jeg ved.

Træningen forløb således:

2: Ben - Ryg - Biceps - Bagskulder - Underarm/Håndled.

Squat:

Helt af lort, ville prøve en ny "teknik"/udførseles måde hvilket gør at det blev MEGET hårdere :twisted:

Har også lige et spørgsmål: Må knæene kommer udover ens fødder når du tager squat, begrund venligst jeres svar. :) Men tilbage til træningen..

1x10x40 Pinligt :oops:
1x10x40 Pinligt :oops:
1x10x40 Pinligt :oops:

Seated Leg curls:

1x10x10 Blokke
1x10x11 Blokke
1x10x11 Blokke

Dødløft:

Har som sagt problemer med lænden så den bliver som nakken, trænet langsomt op så jeg kan komme op og løfte de store kilo igen. :)

1x10x40
1x10x55
1x10x55

Dejlig at kunne mærke den i lænden, uden at få smerter.

BOR:

Igen nyteknik og måde at udføre den på, så kiloerne blev ikke kastet på. :)

1x10x40
1x10x40
1x10x45

Close grip pulldown:

1x10x12 Blokke
1x10x13 Blokke
1x10x13 Blokke

Biceps Ez Curl:

Har ikke taget denne øvelse i laang tid, så den var sjov at prøve igen. :)

1x10x20kg
1x10x20kg
1x10x20kg

Skullhead Pulldown:

1x10x10 Blokke
1x10x12 Blokke
1x10x13 Blokke

Cable to neck pull (bagskulder, til dem som er i tvivl. :))

Underarm/Håndled: Tog ikke nogen øvelser til dette, da jeg skulle hjem og nå noget. :)

Det var dagens træning, kan godt mærke jeg har haft sommerferie, har lidt dejlige smerter i patterne og triceps + læggen.. :D Men det nu dejligt at kunne mærke man har lavet noget. :)

Nu må vi se i morgen, tror desværre jeg kommer til at gå som en der har skidt i bukserne. :)

Kom endelig med Rig/Ros til mine træninger og andet.

'Lyst'
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for hurtig input Bay. :D

Er faktisk flov over at poste de første træninger her, fordi det er slet måden og styrken jeg plejer at træne med, men det sikkert godt nok, så kan jeg følge fremgangen fra sommerferien og frem. :D

Jamen kunne ikke finde ud af om den gjorde forkert ondt i skulderen, den havde en meget præcis smerte det samme sted i skulderen som om nogen prikkede lige ned i skulderen, men hvis det ikke skal være flyes hvad så? - Dips måske?
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:Tak for hurtig input Bay. :D

Er faktisk flov over at poste de første træninger her, fordi det er slet måden og styrken jeg plejer at træne med, men det sikkert godt nok, så kan jeg følge fremgangen fra sommerferien og frem. :D

Jamen kunne ikke finde ud af om den gjorde forkert ondt i skulderen, den havde en meget præcis smerte det samme sted i skulderen som om nogen prikkede lige ned i skulderen, men hvis det ikke skal være flyes hvad så? - Dips måske?


Bare drop flies - alm. og incline bænk er nok :)
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Stavefejl er gratis, dog vil jeg gerne have penge for denne: Flyes / Flies . :oops: :D
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:
Tak for hurtig input Bay.

Er faktisk flov over at poste de første træninger her, fordi det er slet måden og styrken jeg plejer at træne med, men det sikkert godt nok, så kan jeg følge fremgangen fra sommerferien og frem.

Jamen kunne ikke finde ud af om den gjorde forkert ondt i skulderen, den havde en meget præcis smerte det samme sted i skulderen som om nogen prikkede lige ned i skulderen, men hvis det ikke skal være flyes hvad så? - Dips måske?


Bare drop flies - alm. og incline bænk er nok


Igen, tak for hurtig Input, dejligt med Ris og Ros så hurtigt. :D :´)

Jamen vil gerne have 3 bryst øvelser, da mit bryst halter en del så vil gerne have det bliver tæsket igennem..
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Man kan sku ikke træne som før efter 2 ugers pause, men det kommer hurtigt. :wink:

Jeg ville vælge dips som den 3. øvelse. Men du skal læne dig lidt frem så brystet bedre bliver aktiveret, vil jeg tro.
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Triple ja det ved jeg godt, men det er ikke just en selvtillids booster. :D

Ja plejer også at læne mig frem så den aktivere brystet mest muligt. :)
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning Onsdag D. 6/8 August 2008
3 træning efter sommerferie og masser af smerter fra Mandagens træning. :D , Men det nu dejligt at mærke man lever..

Har smidt 2 billeder op som jeg tog nede i centeret… Ja jeg er ikke personen som øver sig på poseringer, så langt er jeg ikke nået i min trænings rytme. :D

Træningen forløb således:

1: Bryst - Skulder - Triceps - Nakke - Læg og mave.

BB Bænk:

Ingen styrke i dag overhovedet..

1x10x70kg Det strammer dejligt i brystet. :8
1x10x70kg Det lidt bedre nu..
1x10x70kg Er steget med 5kg siden Mandagens træning i 2 af sættene, så det dejligt..

Styrken kommer nok stille og roligt tilbage efter de første par uger..

Db Incline bænk:

Går ud fra det er Pund/Lbs der står på disse håndvægte. Er det ved alle Db øvelser.

1x10x65 Igen steget 5kg i 2 sæt. :8
1x10x65 Dejlige smerter i brystet.. :twisted:
1x10x65 dejlig hårdt,.

Dips:

Har skiftet Flies ud med Dips, da jeg fik problemer med skulderen så tog dips i stedet. :)

1x10xBW
1x10xBW + 15kg
1x10xBW + 20kg


Bb Military:

Smed kilo på stangen dog, kunne jeg godt se der ikke kunne være den store stigning I dag dog kæmpede jeg til sidst med 5kg ekstra :8

1x10x20
1x10x20
1x10x25 Rigtig hård – Men no pain no gain.

Db Side laterial raise:

Suk. Stadig for hård til jeg har nogen mulighed for at sige. 

1x10x20
1x10x20
1x10x20

Cable Triceps pushdown:

Steget i alle sæt i forhold til sidste træning, så det sku dejligt, dog har jeg altid haft godt forhold til min triceps. :D

1x10x20 Blokke
1x10x21 Blokke
1x10x21 Blokke

French press:

I dag var der INGEN mulighed eller styrke for at kunne tage 40kg som der var den første gang ved sidste træning, så måtte nøjes med 35kg. :/

1x10x35
1x10x35
1x10x35

Db rooling Shrugs:

Som jeg sidst skrev så havde jeg hovedpine her til morges pga. jeg trænede shrugs i Mandags så måtte smide en pille i fjæset inden jeg tog på arbejde i dag.. Dog har det ikke holdt mig tilbage i dag..
Jeg tog samme kilo som sidst og så må jeg tage det hovedpine der måtte komme, som en mand. :twisted:

1x10x45
1x10x45
1x10x45

Standing smit calf raises:

Jeg er græde færdig i dag Onsdag, min læg er så smadret bare jeg rører ved min hud.. (bogstavlig talt) så gør det mega ondt, forestil jer en tømrer som har ondt i læggen… IKKE SJOVT PÅ ARBEJDET! – Dog har det hjulpet en del hen af dagen og jeg kunne sagtens tage samme kilo som sidste træning.. Bed bare smerterne i mig da jeg tog Calf raises.. Dig startede jeg med 60kg, da jeg ikke vidste hvor mange smerter jeg ville få ved at tage den. :)

1x10x60kg
1x10x100kg
1x10x100kg

Mave træning:

Samme som sidst, ingen problem ved mave træning.. :)

Leg raises fra dips stativ:

1x20
1x20
1x20

Seated Crunches:

1x10x16 Blokke
1x10x16 Blokke
1x10x16 Blokke Det super dejligt når man kan mærke ens abs bliver dejlig ”varme”.. :8

Det var Onsdagens træning kom endelig med Ris/Ros til mine træninger og andre ting.
Sidst rettet af Lyst 17. nov 2008, 13:06, rettet i alt 2 gange.
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ved ikke hvad andre gør når de tager billeder -

Om de står og spænder og puster sig op?

På disse 2 nye billeder spænder jeg ingen muskler, har dog lige trænet Bryst og triceps så musklerne fremstår jo tydeligere..

Dog ville jeg gerne give min venstre tekstikel for kroppen ser ud hele tiden som den går lige når den er trænet. :8 :roll:
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja, folk flexer for det meste, når de skyder billeder.

Fornuftig form og gode pecs - du skal bare arbejde med over-all massse
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var sgu da dejligt at stige så meget på en gang.

Bare kør på :twisted:
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:Ja, folk flexer for det meste, når de skyder billeder.

Fornuftig form og gode pecs - du skal bare arbejde med over-all massse


Bay, Okay, syntes personligt min krop ser bedre ud når jeg ikke flexer.. så sidder det hele bedre efter min mening, men det jo bare min mening. :D - Ja ved godt massen er for lav, mit mål er at nå 100kg halv bulk/cut (hvis i forstår:)) Så håber på at kunne nå det mål et par år..
Syntes det der halter mest er biceps og skulder.. Der efter er det nok bryst og så triceps..
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



triple skrev:Det var sgu da dejligt at stige så meget på en gang.

Bare kør på :twisted:


Ja det sku dejligt :twisted: , dog tror jeg det er pga. styrken som er gået tabt i ferien er på vej tilbage, skulle gerne stige en del mere i løbet af de næste par uger, hvis jeg skal op på de samme kilo som inden ferien, nu har man heller ikke så meget motivation til at stige i kilo når man næsten har ondt i hele kroppen. :D


life Offtopic - Har allerede følelsen af du er en fast skribent i min log triple, det glæder mig.. så er jeg nemlig nødt til at træne og skrive i loggen. :wink:
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det kan du tro. :D

Så du har bare at komme oppe i centeret og PUMPE. :wink:
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



triple skrev:Det kan du tro. :D

Så du har bare at komme oppe i centeret og PUMPE. :wink:


jamen så må jeg jo hellere kigge forbi din. :D

Hehe ja, det jo bare igang.. :twisted: :8 Man må yde for at nyde..
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:
triple skrev:Det kan du tro. :D

Så du har bare at komme oppe i centeret og PUMPE. :wink:


jamen så må jeg jo hellere kigge forbi din. :D

Hehe ja, det jo bare igang.. :twisted: :8 Man må yde for at nyde..


Nu har jeg ikke skrevet i min log i laang tid og tror heller ikke jeg kommer til det.
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



triple skrev:
Lyst skrev:
triple skrev:Det kan du tro. :D

Så du har bare at komme oppe i centeret og PUMPE. :wink:


jamen så må jeg jo hellere kigge forbi din. :D

Hehe ja, det jo bare igang.. :twisted: :8 Man må yde for at nyde..


Nu har jeg ikke skrevet i min log i laang tid og tror heller ikke jeg kommer til det.


Ja det kan jeg se det over 1måned siden, hvorfor har du ikke gjort det og hvorfor vil du ikke det?
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:
triple skrev:
Lyst skrev:
triple skrev:Det kan du tro. :D

Så du har bare at komme oppe i centeret og PUMPE. :wink:


jamen så må jeg jo hellere kigge forbi din. :D

Hehe ja, det jo bare igang.. :twisted: :8 Man må yde for at nyde..


Nu har jeg ikke skrevet i min log i laang tid og tror heller ikke jeg kommer til det.


Ja det kan jeg se det over 1måned siden, hvorfor har du ikke gjort det og hvorfor vil du ikke det?


Jeg havde ikke tid til det da jeg arbejdede meget, og nu gider jeg vist bare ikke. Men det kan jo være jeg kommer i gang igen.
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jamen du skal da igang igen. :D
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Træning Torsdag D. 7/8 August 2008

Anden gang jeg træner dag 2 i programmet, og jeg er fyldt med smerter fra hele ugen.. dog har jeg haft engeri og motivation nok til at kunne stige i stortset alle øvelser. :twisted: Så det sku dejligt nok. :D

Træningen forløb således:

2: Ben - Ryg - Biceps - Bagskulder - Underarm/Håndled.

Squat:

Ikke så slem, dog var jeg meget øm i læggen og det stramte en del i baglåret så det var ikke den mest behagelige øvelse.. men jeg tog den med stigning i programmet. :twisted: =D> (klap salve til mig selv..)

1x10x50 Er dog stadig ikke stolt af de små kilo..
1x10x50 glæder mig til at styrken kommer 100% igen.
1x10x50 :D

Seated Leg curls:

1x10x10 Blokke Samme som sidst..
1x10x12 Blokke Stigning med 2 blokke
1x10x14 Blokke Stigning med 4 blokke :8

Stivbenet Dødløft:

Har som sagt problemer med lænden så den bliver som nakken, trænet langsomt op så jeg kan komme op og løfte de store kilo igen.. Dog så har jeg ingen smerter når jeg tager den, men vil stadig gerne starte langsomt ud..

1x10x60 Stigning
1x10x60 Stigning
1x10x60 Stigning

Der dejlige gode "smerter" i lænden så kan mærke den bliver brugt..

BOR:

Ny teknisk med 90 Graders overbøjning, hvilket ikke er den måde jeg altid har taget den på, så skal lige vænne mig til den.. Men stigning igen,. :D

1x10x45
1x10x45
1x10x45

Close grip pulldown:

1x10x13 Blokke
1x10x15 Blokke
1x10x16 Blokke Der er kun 16blokke i det tårn. :cry:

Biceps Ez Curl:

Anden gang i laaaaaang tid jeg tager den så prøver lykken, dog endnu en stigning. :D

1x10x20kg
1x10x20kg
1x10x25kg

Skullhead Pulldown:

Gode stigninger i denne, så det dejligt.. :D

1x10x15 Blokke
1x10x16 Blokke
1x10x17 Blokke

Cable to neck pull: (bagskulder, til dem som er i tvivl. )

1x10x15 Blokke
1x10116 Blokke
1x10x17 blokke

Underarm/Håndled: Tog ingen øvelser til denne, da jeg ikke gad, kort sagt.. syntes jeg fik trænet nok underarm ved BOR, dødløft osv.

Det var dagens træning, kom endelig med Ris/Ros til træningen og andre ting. :)

Skal lige siges, i dag og i går mener jeg der har jeg brugt Wraps til stort set alt.. Mine hænder er fuldstændig smadret pga. jeg smider alt huden på hænderne, så indtil de er "healet" så bruger jeg nok wraps til det meste, dog kun til ting hvor jeg løftere "tung"..
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig flot træning - det må give grimme DOMS i benene imorgen :twisted:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mange tak Bay.. :D

Nu når jeg får ros, vil jeg gerne have meget ros, så kan du uspecifere hvad du syntes der er rigtig flot?

Ja tror det giver onde Doms igen i morgen, håber på det begynder at tage af med alle de ferie Doms fordi de er et rent helved. :cry: Min læg er virkelig smadret, bare man rører ved den så er jeg ved at gå psykisk ned, dog kan jeg heldigvis gå normalt efter 10min. :D

Men som man siger: No Pain - No Gain
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Arh. Det skal da bare trænes væk. :lol:

Ellers flot træning. Godt at se du stiger. Der går ikke lang tid før du er tilbage på samme niveau. :wink:
Kig forbi min log
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 611
Tilmeldt: 23. apr 2008, 19:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 252 gæster