Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65564 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1096
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1094

Følg bodybuilding.dk på

Martin G - På standby.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Velkommen tilbage Martin =D>
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:Velkommen tilbage Martin =D>


Tak skal du have :)

Glæder mig som et lille barn til at begynde at bulke igen.. Håber på at kunne holde min fedtprocent lidt nede med cardioen.

Overvejer at kun skrue 500kcal op på træningsdage og 300kcal på de andre dage. Men ved sgu ikke lige, hvordan den skal twistes :D Det er synd at gaine for meget fedt, når man først er nede på de her 5-6%

Kigger lige forbi din log på et tidspunkt :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Efterlysning!!!

Jeg bringer her en efterlysning... Jeg søger Odenses billigste multivitamin tabs samt fiskeoliekapsler. Det skal være tilgængeligt til fods og dvs. ikke via en nethandel.

Der udloves et stk smækkys og muligvis en serie af frække billeder til den, som kan finde det billigste sted i Odense at erhverve sig disse.

Supermarkeder tæller med!!! Husk at kvantitet er at foretrække fremfor kvalitet :D (Da alle kostilskud skal være godkendte af sundhedsstyrelsen tager jeg chancen :P)

Har søgt og har ikke kunne finde nogen regler for, om man må henvise til supermarkeder, kædero g andet, som ikke forhandler bodylab produkter, så tager den på min kappe, hvis en skulle svare og svaret er imod reglerne!!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:Efterlysning!!!

Jeg bringer her en efterlysning... Jeg søger Odenses billigste multivitamin tabs samt fiskeoliekapsler. Det skal være tilgængeligt til fods og dvs. ikke via en nethandel.
Aldi + Fakta har billige. :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mic skrev:
Martin G skrev:Efterlysning!!!

Jeg bringer her en efterlysning... Jeg søger Odenses billigste multivitamin tabs samt fiskeoliekapsler. Det skal være tilgængeligt til fods og dvs. ikke via en nethandel.
Aldi + Fakta har billige. :)


Skal måske have pudset hornhinderne, for er ikke stødt på dem i aldi, men kigger lige næste gang.

Vil du mene, at det er de billigste steder? :) Og har du en idé om en pris?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har tænkt mig at teste min styrke lidt i bænk og dødløft i morgen... Bare til nærmeste 5'er eller lignende :)

Forventer ikke det store, eftersom jeg jo har trænet 3 uger med ligevægtsindtag og ikke har haft den store fremgang, formodentligt af samme årsag, ovenpå mit cut. Men nu må vi se. Der er i hvert fald langt op til mine PRs med medikamenter i blodet, som er:

170kg RAW bænk
235kg RAW dødløft

Men det var så også med snyd..

Wish me luck
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:Har tænkt mig at teste min styrke lidt i bænk og dødløft i morgen... Bare til nærmeste 5'er eller lignende :)

Forventer ikke det store, eftersom jeg jo har trænet 3 uger med ligevægtsindtag og ikke har haft den store fremgang, formodentligt af samme årsag, ovenpå mit cut. Men nu må vi se. Der er i hvert fald langt op til mine PRs med medikamenter i blodet, som er:

170kg RAW bænk
235kg RAW dødløft

Men det var så også med snyd..

Wish me luck


Held og lykke :wink:

Ser frem til at kigge og se hvad du presser + trækker imorgen.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:Jeg Skal måske have pudset hornhinderne, for er ikke stødt på dem i aldi, men kigger lige næste gang.

Vil du mene, at det er de billigste steder? :) Og har du en idé om en pris?


mener at de står til 19-20 kr. - og tjekkede lige med kæresten, dem der står på hylden er købt i Aldi :) -og det er klart de billigste steder: Aldi, Fakta + Netto..

I fakta mener jeg at begge dele står ved kassen.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skal vi forresten ikke se nogen billeder, nu hvor du er så langt nede i fedt%?

Alle kan se ripped ud i en t-shirt *teaser* :mrgreen:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:Skal vi forresten ikke se nogen billeder, nu hvor du er så langt nede i fedt%?

Alle kan se ripped ud i en t-shirt *teaser* :mrgreen:


Hvis du lægger mærke til, at det ser ud som om, at jeg har en tank på indenunder t-shirten (hvilket jeg ikke har) så kan du se, at der er ret pæne udskærringer ;-)

Kan godt tage nogen stemningsbilleder, men så skal det være med rigtigt lys, hvor det så ser HELT grotesk ud :D Det ligner at der er nogen der har klistret nudler på armene af mig, så mange vains er der :P
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:
Bork skrev:Skal vi forresten ikke se nogen billeder, nu hvor du er så langt nede i fedt%?

Alle kan se ripped ud i en t-shirt *teaser* :mrgreen:


Hvis du lægger mærke til, at det ser ud som om, at jeg har en tank på indenunder t-shirten (hvilket jeg ikke har) så kan du se, at der er ret pæne udskærringer ;-)

Kan godt tage nogen stemningsbilleder, men så skal det være med rigtigt lys, hvor det så ser HELT grotesk ud :D Det ligner at der er nogen der har klistret nudler på armene af mig, så mange vains er der :P


SHOW US!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning var lort for at sige det mildt. Ingen energi overhovedet, og derfor ikke meget styrke heller. Dårlig dag at teste sig selv på.

Ydermere fandt jeg hurtigt ud af, at skiverne i mit center er for små til tung dødløft for en med min højde, men skal simpelthen næsten ned at sidde på røven for at kunne bruge sine ben, så det må jeg leve uden. :cry: Giv mig eleikoudstyr, NU!!!

Er desperat efter benøvelser, som ikke belaster knæene alt for meget i yderpositioner.. Må genoverveje om jeg ikke kan få lidt benpres med ind. Ellers må den stå på diverse typer legcurls, baaah :cry:

Lovede et billede, så det får i. De fleste af mine løft i dag udebliver dog rent kg mæssigt, da selvtilliden ikke lige er på plads til at vise dem frem. :/

Torsdag d. 26-03-2009
Fokus på bryst, dårlig carbload inden træning, lav energi, tudefjæs over hele linien.

BB Bænk
3 Sæt op til en tung 2'er, var simpelthen for latterligt svag i dag. Måske fordi jeg ikke har kørt alm. bænk længe, måske fordi jeg bare ér svag.

BB Dødløft
Lige så snart jeg kom over 130kg, kunne jeg slet ikke komme langt nok ned "under stangen" til at udføre løftet pænt. Skiverne er 20cm mindre end eleiko skiver i diameteren og vælger at skyde skylden på det faktum - lorte udstyr.

DB High incline bp
10 @ 36kg
9 @ 36kg
8 @ 36kg
Dårlig udholdenhed, men hva' fanden, der er alligevel ikke større håndvægte i mit center..

Underhånds pulldowns, cable
10 @ tungere end sidemændene
9 @ tungere end sidemændene
7+3 @ tungere end sidemæene
Fik mig lige en slapper efter 7 rep i sidste sæt på 10sek.


Dips med fokus på at bruge brystet til at skubbe
10 @ bw
10 @ bw
10 @ bw
12 @ bw
Aaaaalt for nemt, skal efterhånden have fundet det bælte, så jeg kan få nogen tungere dips i gang, for har faktisk dovnet den i 3 uger på denne måde, ret for dårligt, eftersom jeg kan holde under 15seks pause, uden at det gør nogen forskel :oops:

Yates rows
10 @ 71kg
10 @ 71kg
10 @ 71kg
Der er sgu langt op til de 120kg rows igen, men er også først lige startet på bb rows, så giver den lige lidt tid, og så kommer styrken nok snart igen.

Disco flyers i maskine
10 @ 2 fra maks
10 @ 1 fra maks
6 @ maks
Døøøød i patten her

Triceps pushdowns, CG
10 @ 2 fra maks
10 @ maks
9 @ 2 fra maks
Død i triceps

CG Rope hammer curls
10 @ 4 fra maks
10 @ 4 fra maks
10 @ 4 fra maks
Discodasko i kabeltårn

Cardio
Cykling i 20min, middel til hård intensitet.
243kcal forbrændt i følge den digitale jernhest.

Alt i alt
Svag træning, og præget af lidt anspændte underame til sidst, så biceps øvelsen blev kørt i kabel.
Min udholdenhed er til grin og kan mærke, at der er massere af styrke derinde et sted, men at den ikke vil ud endnu. :P Fuck den, jeg skal nok få den hevet frem.

Fremover vil jeg ikke skrive så meget tekst til mine træninger, men da det var første træning i loggen, kan man vel godt gøre lidt ud af det.

Billede i næste post.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billedet er her, fanget på en nokia 6500 classic, dvs. et rigtig skodbillede, men det giver alligevel en antydning af, at jeg er lidt cut.

Ærgeligt det ikke giver mig den kredit, som jeg burde have, for det ser bedre ud irl.. Det er i øvrigt taget kold og uden det store flex.

Billede

Sidst men ikke mindst er det af min arm og ikke mit lem, hvis nogen skulle være i tvivl.

41cm, gæt selv hvilken jeg taler om
Vedhæftede filer
5123-Billede010 bwjpg.jpg
5123-Billede010 bwjpg.jpg (134.87 KiB) Vist 560 gange
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var da kedeligt at der ingen vægt er på dødløft og bænk...

Vilde veins. Kom nu med nogen ordentlige pics, så vi kan se veiny-man :8
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:Det var da kedeligt at der ingen vægt er på dødløft og bænk...

Vilde veins. Kom nu med nogen ordentlige pics, så vi kan se veiny-man :8


Det kommer den dag, hvor jeg føler det hele ser godt nok ud til at fange det på et pic, eller den dag, jeg kan få en mindre person til at posere ved siden af mig :D :mrgreen:

.. Kan godt afsløre at jeg fik en 2'er med 121kg i bænk, men er ret skuffet over det. Dødløft skal slet ikke frem, da øvelsen slet ikke kan køres ordentligt med det udstyr der :x
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skal i øvrigt lege med kanel på "i morgens" morgenmåltid, glæder jeg mig satme til :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:Skal i øvrigt lege med kanel på "i morgens" morgenmåltid, glæder jeg mig satme til :D


Den skal jeg have uddybet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:
Martin G skrev:Skal i øvrigt lege med kanel på "i morgens" morgenmåltid, glæder jeg mig satme til :D


Den skal jeg have uddybet.


Jamen, da jeg den seneste tid har følt, at der går for kort tid fra jeg har spist mit morgenmåltid til jeg bliver sulten igen, så har jeg tænkt mig at skrue op for fibrene, og da jeg så kom til de havregryn som jeg har tænkt mig at blande med musli'en (ca. 75g müsli og 50g havregryn) så stod der kanel på hylden lige ved siden af, og det vil jeg sgu prøve at smide på sammen med lidt sødemiddel i morgen :D

Har også fundet multivitamintabs. Nu mangler jeg bare en billig omega 3-6-9 olie. Nogen input?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens aftenssmad mexicansk risgryde:

78g brune ris
½spsk olie
1 dåse hakkede tomater
200g kylling
3DL kyllingebullion

Billede

Steg først kyllingen med salt og peber og tag den af panden.

Kom derefter olie på panden.

Svits risene kort i olien, så de bliver let-gyldne.

Tilsæt første halvdel af bullionen og lad det lige simre lidt.

Dernæst røres tomater inklussiv væde samt resten af bullion i.

Krydr med oregano, lidt spidskommen og chili.

Lad retten koge på panden indtil der stort set ikke er mere væde tilbage.

Smag til med salt og peber. og server!

Prots: 53,8
Kulhydrat: 60,6
Fedt: 4,2
+ det løse fra olien.
Vedhæftede filer
4332-Billede000.jpg
4332-Billede000.jpg (72.91 KiB) Vist 563 gange
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:
Bork skrev:
Martin G skrev:Skal i øvrigt lege med kanel på "i morgens" morgenmåltid, glæder jeg mig satme til :D


Den skal jeg have uddybet.


Jamen, da jeg den seneste tid har følt, at der går for kort tid fra jeg har spist mit morgenmåltid til jeg bliver sulten igen, så har jeg tænkt mig at skrue op for fibrene, og da jeg så kom til de havregryn som jeg har tænkt mig at blande med musli'en (ca. 75g müsli og 50g havregryn) så stod der kanel på hylden lige ved siden af, og det vil jeg sgu prøve at smide på sammen med lidt sødemiddel i morgen :D

Har også fundet multivitamintabs. Nu mangler jeg bare en billig omega 3-6-9 olie. Nogen input?


Laver du det om til havregrød? Hvis ikke så kan jeg anbefale det. Havregrød mætter betydelig mere end hvis det er med mælk.

Min morgenmad det sidste år har konsekvent været havregryn + müsli med kanel og sød ovenpå. Mums!

Netto har vidst nogen billige omega. Men jeg plejer nu bare at købe mine på nettet, der får man mere for pengene.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:Laver du det om til havregrød? Hvis ikke så kan jeg anbefale det. Havregrød mætter betydelig mere end hvis det er med mælk.

Min morgenmad det sidste år har konsekvent været havregryn + müsli med kanel og sød ovenpå. Mums!

Netto har vidst nogen billige omega. Men jeg plejer nu bare at købe mine på nettet, der får man mere for pengene.


Behøvede ikke at lave grød ud af det fandt jeg ud af :) Det mættede fint med de extra havregryn (tror sukkerbestandelen af min musli har været lidt for høj til at kun æde muslien.)

Elsker dog mælk, så ved ikke rigtig om jeg vil kunne vænnes af med at spise det sådan :D

Kan man ikke lave grød med mælk i?

Gider du sende en pm med link til de omegaer der :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:
Bork skrev:Laver du det om til havregrød? Hvis ikke så kan jeg anbefale det. Havregrød mætter betydelig mere end hvis det er med mælk.

Min morgenmad det sidste år har konsekvent været havregryn + müsli med kanel og sød ovenpå. Mums!

Netto har vidst nogen billige omega. Men jeg plejer nu bare at købe mine på nettet, der får man mere for pengene.


Behøvede ikke at lave grød ud af det fandt jeg ud af :) Det mættede fint med de extra havregryn (tror sukkerbestandelen af min musli har været lidt for høj til at kun æde muslien.)

Elsker dog mælk, så ved ikke rigtig om jeg vil kunne vænnes af med at spise det sådan :D

Kan man ikke lave grød med mælk i?

Gider du sende en pm med link til de omegaer der :)


Kender ikke navnet, har bare set dem :|
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 20. sep 2007, 17:58
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bork skrev:Kender ikke navnet, har bare set dem :|


Mente nu dem du finder på nettet :)

--

Morgenvægt: 89,3kg

Bulk starter i morgen!!!!! Wehuuuuee

Skal ned og træne her kl 14-15stykker. Rapport følger!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fullbody d. 28-03-2009
Sidste dag i 3x10 rutine

Ben pres
1 opvarmingssæt
10 @ trin "150" ud af 200
10 @ trin "150" ud af 200
10 @ trin "130" ud af 200
Kørte meget strict og helt i bund, så glutes blev godt og vel brugt - fandt en position som mine knæ ville acceptere, så er ovenud lykkelig :mrgreen:

Incline BB Bænk
1 opvarmningssæt
8 @ 81kg
8 @ 86kg
8 @ 81kg
Synes ellers der var til ti med de vægte, men min udholdenhed var ikke enig.

BB Yates rows
1 HEAVY opvarmingssæt @ 71kg
10 @ 81kg
10 @ 81kg
10 @ 71kg
Kom til at varme op med 71kg, sov lidt, så udholdenheden kan man ikke forvente rækker til meget mere end en sløv præstation i sidste sæt. Dog mere styrke når jeg starter med denne øvelse ift. at køre den efter pulldowns

Dips
10 @ bw + 10kg
10 @ bw + 15kg
10 @ bw + 20kg
10 @ bw (10 sek pause fra sættet før)
De +15 til +20kg er passende, så det vil blive brugt fremover

Underhånds pulldowns, cable
10 @ trin "85" ud af 120
10 @ trin "90" ud af 120
7 @ trin "85" ud af 120 + 3 @ trin "75" ud af 120
Død i lats i sidste sæt.. Lorte udholdenhed[/b]

Smith shoulderpresses
9 @ 50-60kg
8 @ 45-55kg
7 @ 45-55kg + 3 @ noget mindre
[i]Kan sgu ikke huske, hvilke vægtskiver der var på - var godt ristet efter dips, så den var sgu tungere end normalt. 3x10 plejer ikke at være et problem.


DB Hammer curls, meget stricte
10 @ 20kgs DB - ingen cheat
10 @ 20kgs DB - cheat på sidste rep
10 @ 20kgs DB - cheat på sidste 2 reps
Kørte dem meget strict, hvor kun biceps fik lov at gøre arbejdet, dvs. stort set ingen bevægelse af overarmen under løftet

Triceps pushdowns, cable
10 @ trin "42,5" ud af 50
10 @ trin "47,5" ud af 50
10 @ trin "50" ud af 50
[i]Så var triceps døde[/b]

Mave
3x15

20min Cardio
235kcal forbrændt

Rimelig træning, dog ikke noget sindsoprivende. Forventer, at der kommer ekstra smæk på fremover, når jeg får mere energi indenbors end bare ligevægtsindtag. Forventer ærligtalt stor fremgang, både styrke og størrelsesmæssigt, som det bør være efter et hårdt cut og en stabiliseringsperiode.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Føtex har tilbud på Fiskeolie-kapsler af mærket "Lekaform". 120 kapsler á 500mg til 20,-
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3865
Tilmeldt: 11. okt 2008, 20:53
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nick_91 skrev:Føtex har tilbud på Fiskeolie-kapsler af mærket "Lekaform". 120 kapsler á 500mg til 20,-


Tak for tippet, men så er aldis billigere, 120kapsler/83g til 19,96. :mrgreen:

Så påbegynder jeg bulk i dag.

Øger med ca. 380 kcal, det har jeg i hvert fald regnet mig frem til, at det lige bliver det tal i første omgang (madprodukterne som har afgjort det, hehe :D)

Har desuden den vilde DOMS i glutes i dag, satme nice at mærke det igen. Kan godt mærke, at jeg kørte meget strict i går :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:
Nick_91 skrev:Føtex har tilbud på Fiskeolie-kapsler af mærket "Lekaform". 120 kapsler á 500mg til 20,-


Tak for tippet, men så er aldis billigere, 120kapsler/83g til 19,96. :mrgreen:

Så påbegynder jeg bulk i dag.

Øger med ca. 380 kcal, det har jeg i hvert fald regnet mig frem til, at det lige bliver det tal i første omgang (madprodukterne som har afgjort det, hehe :D)

Har desuden den vilde DOMS i glutes i dag, satme nice at mærke det igen. Kan godt mærke, at jeg kørte meget strict i går :D


Aahhhh, du får jo alligevel ikke de 4 øre tilbage :mrgreen:

Desuden en meget spændende log, vil jeg se frem til at følge med i :)
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3865
Tilmeldt: 11. okt 2008, 20:53
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nick_91 skrev:
Martin G skrev:
Nick_91 skrev:Føtex har tilbud på Fiskeolie-kapsler af mærket "Lekaform". 120 kapsler á 500mg til 20,-


Tak for tippet, men så er aldis billigere, 120kapsler/83g til 19,96. :mrgreen:

Så påbegynder jeg bulk i dag.

Øger med ca. 380 kcal, det har jeg i hvert fald regnet mig frem til, at det lige bliver det tal i første omgang (madprodukterne som har afgjort det, hehe :D)

Har desuden den vilde DOMS i glutes i dag, satme nice at mærke det igen. Kan godt mærke, at jeg kørte meget strict i går :D


Aahhhh, du får jo alligevel ikke de 4 øre tilbage :mrgreen:

Desuden en meget spændende log, vil jeg se frem til at følge med i :)


Ja, men der er jo 20g mere i dem fra halaldi :P Så tror da det er billigere? :)

Tak for de pæne ord, synes ikke lige umiddelbart, at du havde en log?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Martin G skrev:
Nick_91 skrev:
Martin G skrev:
Nick_91 skrev:Føtex har tilbud på Fiskeolie-kapsler af mærket "Lekaform". 120 kapsler á 500mg til 20,-


Tak for tippet, men så er aldis billigere, 120kapsler/83g til 19,96. :mrgreen:

Så påbegynder jeg bulk i dag.

Øger med ca. 380 kcal, det har jeg i hvert fald regnet mig frem til, at det lige bliver det tal i første omgang (madprodukterne som har afgjort det, hehe :D)

Har desuden den vilde DOMS i glutes i dag, satme nice at mærke det igen. Kan godt mærke, at jeg kørte meget strict i går :D


Aahhhh, du får jo alligevel ikke de 4 øre tilbage :mrgreen:

Desuden en meget spændende log, vil jeg se frem til at følge med i :)


Ja, men der er jo 20g mere i dem fra halaldi :P Så tror da det er billigere? :)

Tak for de pæne ord, synes ikke lige umiddelbart, at du havde en log?


Halaldi? :lol:

Nej, kan ikke overskue at logge lige p.t., men det kommer på et tidspunkt. And you are welcome :)
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3865
Tilmeldt: 11. okt 2008, 20:53
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nick_91 skrev:Halaldi? :lol:

Nej, kan ikke overskue at logge lige p.t., men det kommer på et tidspunkt. And you are welcome :)


Det er mit øgenavn for det slavemarked, det kun fordi det er billigt, at man vil handle der :P

Ser jeg forresten frem til ;)


-----------

Fremtidige former for progression/variation
Har lige afsluttet 2 uger med 3x10 i alle øvelser.
I næste uge går jeg over til 6x5 med 30 sek pause imellem hvert sæt.
Derefter over til 3x15
Og til sidst 10x3 @ nogle dage heavy, nogle dage intensivt med korte pauser.

Deload vil blive kørt, som det nu er nødvendigt og cyklussen genoptages derefter som om intet var hændt.

Formålet med denne variation er, at kroppen ikke skal vænne sig til træningen og derigennem bevare hypertrofipotentialet i træningen. Progression på vægten i sættene vil foregå via naturlig progression (plejer jeg godt at kunne under bulk.) Øvelserne vil heller ikke altid være de samme, også for "chok" effekten for kroppen.

Dvs. fra i morgen af, står den på 6x5, 30 sek pause i alle øvelser. Let's burn :twisted:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2074
Tilmeldt: 1. dec 2006, 11:31
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster