Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65713 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 2185
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 2182

Følg bodybuilding.dk på

Pulver i tasken v flyrejse

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hey

Situationen er den, at jeg skal på ferie og i nat skal jeg med flyet. Mit spørgsmål er altså om, jeg må tage proteinpulver med i en plastikpose i tasken, som ryger i bagagen i flyveren?
Skulle der tilfældigvis sidde nogen, som kender reglerne på det område :)?
Gør det nogen forskel om det er den store taske eller håndbagagen?

På forhånd tak!

Rask
Jeg' lissom bowling, du ved at jeg ta'r kegler
Jeg' den sorte passager, gi'r dig bølgegang, når du sejler!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 5. jun 2008, 12:13
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har endnu ikke haft det i min håndbagage, men jeg har til gengæld haft det i min almindelige bagage med rigtig mange steder uden at opleve problemer; Mexico, USA, Bulgarien, Frankrig, Tyrkiet. Så smid det i din almindelige bagage. Ellers så kontakt lufthanvnen og hør ad. Jeg havde havregrød og torskerogn med i min håndbagage med da jeg skulle til Frankrig og det gik igennem så protpulver burde næsten også :mrgreen:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her er lidt info.
Så vidt ses er skulle det ikke være et problem at medtage proteinpulver i din håndbagage/normale bagage, men det bliver svært at have en shake med, da du jo ikke ha så meget væske med. Så skal du købe vand på flyet og shake oppe i himlen ;)

Regler for væsker i håndbagagen
Fra 6. november 2006 indføres nye regler for mængden af væske, som flypassagerer må transportere i håndbagagen. Der sker ikke ændringer i forhold til den indcheckede bagage.

EU har vedtaget regler, der begrænser mængden af væske, som flypassagerer må medbringe i deres håndbagage. Reglerne gælder for alle flypassagerer, der rejser fra EU-lufthavne. EU's vedtagelse af reglerne skal ses på baggrund af situationen i London den 10. august, hvor britiske myndigheder afslørede planer om at sprænge fly i luften ved hjælp af flydende sprængstof.

Reglerne betyder, at det fremover kun er tilladt at medbringe mindre mængder af væske og flydende stoffer i håndbagagen. Samtidig bliver det nu et krav, at du skal tage overtøjet af og tage bærbare computere og anden større elektronik ud af din taske inden sikkerhedseftersynet.

Hvad må jeg medbringe?

Når bagagen pakkes:

?I håndbagagen er det kun tilladt at medbringe væsker eller flydende stoffer i beholdere, der maksimalt kan rumme 100 milliliter (én deciliter)
?Du må godt medbringe mere end én beholder i sin håndbagage, men ikke flere end der kan være i en gennemsigtig, genlukkelig pose med et rumfang på én liter.
I lufthavnen:

Ved sikkerhedseftersynet skal flypassagererne fremvise de beholdere man medbringer, som indeholder væsker eller væskeformige stoffer.

?Du skal tage dit overtøj af (jakke, frakke mv.), da dette skal screenes for sig selv. Overtøj placeres på båndet før du selv går igennem sikkerhedseftersynet.
?Hvis du medbringer større elektronisk udstyr – f.eks. en bærbar computer – skal dette også screenes for sig selv, og skal derfor tages ud af tasken og lægges på båndet før du går igennem sikkerhedseftersynet.
?De nye regler træder i kraft mandag den 6. november 2006 og omfatter alle lufthavne indenfor EU samt lufthavnene i Norge, Island og Schweiz. Reglerne vil være gældende indtil videre.
Væsker og væskeformige stoffer
Når der i EU-reglerne nævnes væsker, gelé og væskeformige substanser omfatter det mere end f.eks. vand og læskedrikke. Det drejer sig bl.a. om:

• Væsker som f.eks. vand, juice, saft, suppe og sirup
• Parfume, barbersprit, eau de cologne o. lign
• Delvist flydende stoffer som f.eks. hårshampoo og tandpasta.
• Olier og cremer, f.eks. håndlotion eller solcreme
• Indholdet i beholdere under tryk, f.eks. deodorant, barberskum o. lign.
• Blandinger af faste og flydende stoffer

Da væsker og væskeformige stoffer efter EU's regler kun må medbringes i flypassagerens håndbagage i beholdere, der kan rumme maksimalt 100 milliliter (én deciliter), er det vigtigt, at den enkelte flypassager allerede hjemmefra sikrer, at væsker og væskeformige stoffer i størst muligt omfang er placeret i den indcheckede bagage (i kufferten).

Undtagelser fra reglerne
Visse væsker og væskeformige stoffer er undtaget fra EU’s regler. Det drejer sig f.eks. om babymad, medicin o.lign., som må medbringes til brug på rejsen i større kvanta end 100 milliliter. Man bør dog være forberedt på, at sikkerhedspersonalet kan forlange bevis for væskens ægthed.

Du vil fortsat have mulighed for at medbringe væsker og væskeformige stoffer, som er anskaffet efter at man har passeret sikkerhedseftersynet, hvis:

• Det er købt i en butik, hvor man viser sit boarding pas (f.eks. toldfri butikker)
• Det er købt ombord på et fly fra et EU-luftfartsselskab.

Statens Luftfartsvæsen
Civil Aviation Administration - Denmark


Liste over genstande det er forbudt passagerer at medtage.
Den 15 januar 2004 offentliggjorde EU Kommissionen en ændring til Forordning Nr. 622/2003 om foranstaltninger til gennemførelse af grundlæggende fælles normer for luft-fartssikkerhed (Forordning Nr. 68/2004 af 15. januar 2004).
Forordningen indeholder en harmoniseret liste over genstande, der ikke må medtages i det security-beskyttede områder af en flyveplads (SRA) og ombord på luftfartøjer, samt en liste over genstande, der ikke må medtages i den indskrevne bagage.
Forordningen er udarbejdet på baggrund af anbefalinger fra International Civil Aviation Organisation (ICAO) i Montreal, Canada.
Forordningen forudsætter endvidere, at passagerer både før og under check-in informeres tydeligt om, hvilke genstande det er forbudt at medbringe.
På baggrund af EU forordningen kan Statens Luftfartsvæsen oplyse følgende:
Det er forbudt for passagerer at medbringe følgende genstande i det security-beskyttede område og ombord på luftfartøjet:
” a) Skydevåben og lignende genstande
Genstande, der kan, eller ser ud til at kunne, affyre et projektil eller forårsage personska-de, herunder:
• Alle skydevåben (pistoler, revolvere, rifler, haglgeværer mv.).
• Kopier og efterligninger af skydevåben.
• Komponenter til skydevåben (bortset fra teleskopiske sigteinstrumenter og andet sig-teudstyr).
• Luftpistoler, luftrifler og softguns.
• Signalpistoler.
• Startpistoler.
• Legetøjspistoler/-geværer af alle typer.
• Luftpistol der affyrer stålkugler.
• Industrielle bolt- og sømpistoler.
• Armbrøste.
• Slangebøsser.
• Harpungeværer
• Instrumenter til human aflivning af dyr.
• Elektrochokapparater, f.eks. elektriske kvægstave, selvforsvarsvåben ("tasers").
• Lightere, der er udformet som skydevåben.
b) Spidse/skarpe våben og genstande
Spidse eller skarpe genstande, der kan forårsage personskade, herunder:
• Økser af enhver art.
• Pile, herunder kastepile.
• Klatrejern.
• Harpuner og spyd.
• Isøkser og issyle.
• Skøjter.
• Låsbare knive eller enhåndsbetjente foldeknive, uanset klingens længde.
Side 2 af 4
• Knive, herunder ceremonielle knive, med klinger på mere end 6 cm, lavet af metal eller andet materiale, der er stærkt nok til, at kniven kan bruges som et våben.
• Flækkeknive.
• Macheter.
• Barberknive og barberblade (bortset fra barberknive, hvor bladene er indesluttet i en kassette).
• Sabler, sværd og kårdestokke.
• Skalpeller.
• Sakse med blade på over 6 cm.
• Ski- og vandrestave.
• Kastestjerner.
• Værktøj, der kan anvendes som et spidst eller skarpt våben, f.eks. bor og borehove-der, hobbyknive o. lign., multiværktøjsknive, save, skruetrækkere, brækjern, hamme-re, tænger, skruenøgler, blæselamper.
c) Stumpe redskaber
Stumpe redskaber, der kan forårsage personskade, herunder:
• Baseball- og softballbats.
• Køller eller stave – af hårdt eller fleksibelt materiale - f.eks. totenschlægere, knipler, politistave, gummiknipler.
• Cricketbat.
• Golfkøller.
• Hockeystave.
• Lacrossestave.
• Kajakpagajer og kanopadleårer.
• Skateboards.
• Billard-, snooker- og poolkøer.
• Fiskestænger.
• Kampsportudstyr f.eks. knojern, køller, gummiknipler, "rice flails", "num chucks", "ku-batons", "kubasaunts".
d) Eksplosivstoffer og brændbare stoffer
Eksplosivstoffer eller stærkt brændbare stoffer, der udgør en risiko for passagerernes og flybesætningens sundhed eller for flys og ejendeles sikkerhed, herunder:
• Ammunition.
• Fænghætter.
• Detonatorer og lunter/spræng- og tændsnore/brandrør.
• Eksplosivstoffer og genstande, som kan anvendes til/i bombelignende genstande.
• Kopier eller efterligninger af eksplosivstoffer eller genstande, som kan anvendes til/i bombelignende genstande.
• Miner og andre militære sprængstoffer.
• Granater af alle typer.
• Gas og gasbeholdere, f.eks. butan, propan, acetylen, ilt - i stor mængde.
• Fyrværkeri, alle former for signalblus og andre pyrotekniske artikler (herunder bord-bomber og knaldhætter til legetøjspistoler).
• Andre tændstikker end sikkerhedstændstikker.
• Røgbomber.
• Brændbart flydende brændstof, f.eks. benzin, diesel, lightervæske, alkohol, ethanol.
• Aerosolspraymaling.
• Terpentin og fortyndervæske.
• Alkoholholdige drikkevarer på over 70 % vol (140 proof).
Side 3 af 4
e) Kemiske og toksiske stoffer
Kemiske eller toksiske stoffer, der udgør en risiko for passagerernes og flybesætningens sundhed eller for flys og ejendeles sikkerhed, herunder:
• Syrer og baser, f.eks. væskeholdige batterier.
• Ætsende eller blegende stoffer, f.eks. kviksølv, klor.
• Lammende eller bedøvende spray - f.eks. mace, peberspray, tåregas.
• Radioaktivt materiale - f.eks. medicinske isotoper eller isotoper til industriel brug.
• Gift.
• Smitsomme eller farlige biologiske stoffer - f.eks. inficeret blod, bakterier og virus.
• Materiale, der kan antænde eller forbrænde spontant.
• Brandslukkere.
f) Væsker, blandinger af væsker og faste stoffer og produkter med lignende konsi-stens
Væsker, med mindre de er i individuelle beholdere på højest 100 milliliter (eller tilsvaren-de), der medbringes i en gennemsigtig, genlukkelig plasticpose, som rummer højst 1 liter. Der skal være god plads til indholdet i posen, som skal være lukket. Væsker omfatter og-så gelé, pasta, lotioner, blandinger af væsker og faste stoffer og indholdet af trykbeholde-re f.eks. tandpasta, hårgelé, drikkevarer, suppe, sirup, parfume, barberskum, aerosoldå-ser og andre produkter med lignende konsistens.
Der kan dog gøres undtagelse fra denne regel, hvis væsken:
i. skal bruges under rejsen, og enten er nødvendig til medicinske formål eller er et nød-vendigt led i en særlig diæt, herunder babymad. Passageren skal på anmodning kunne forelægge bevis for den pågældende væskes ægthed, eller
ii. er købt inden for airside-området efter kontrol af boardingpas, i en butik, som er under-givet en godkendt sikkerhedsprocedure som et led i lufthavnens sikkerheds-program, forudsat at væsken er pakket i en forseglet pose, der er forsynet med et tydeligt bevis for, at væsken er købt samme dag (døgn) i den pågældende lufthavn, eller
iii. er købt i en butik i det security-beskyttede område, som er undergivet en godkendt sik-kerhedsprocedure som et led i lufthavnens sikkerhedsprogram, eller
iv. er købt i en anden EU-lufthavn, forudsat at væsken er pakket i en forseglet pose, der er forsynet med et tydeligt bevis for, at væsken er købt airside samme dag (døgn) i den pågældende lufthavn, eller
v. er købt ombord i et EU-luftfartsselskabs fly, forudsat at væsken er pakket i en forseglet pose, der er forsynet med et tydeligt bevis for, at væsken er købt samme dag (døgn) i det pågældende fly.
Undtagelse iv. gælder ikke i forbindelse med eftersyn af transferpassagerer og af lokalt ankommende passagerer, der ikke kan holdes adskilt fra afgående eftersete passagerer, og som har købt væsken i en anden EU-lufthavn omfattet af en artikel 15 procedure.
NB. Hvis det findes påkrævet, kan sikkerhedspersonalet afvise enhver genstand, der ikke er omfattet af ovennævnte liste, men som giver anledning til bekymring.”
Side 4 af 4
Herudover er det forbudt at medbringe følgende genstande og stoffer i den indskrevne bagage:
• ” Eksplosivstoffer, herunder detonatorer, lunter/spræng- og tændsnore/brandrør, gra-nater, miner og eksplosivstoffer.
• Gasser: Propan, butan.
• Brændbare væsker, herunder benzin, metanol.
• Brændbare faste stoffer og reaktive stoffer, herunder magnesium, ildtændere, fyrvær-keri, signalblus.
• Iltende og oxiderende stoffer og organiske peroxider, herunder blegemidler, repara-tionssæt til bilkarrosserier.
• Toksiske eller smitsomme stoffer, herunder rottegift, inficeret blod.
• Radioaktivt materiale, herunder medicinske isotoper og isotoper til industriel brug.
• Ætsende stoffer, herunder kviksølv, bilbatterier.
• Komponenter fra brændstofsystemer, der har indeholdt brændstof.
NB. Hvis det findes påkrævet, kan sikkerhedspersonalet forbyde transport af indskreven bagage, der indeholder en genstand, der ikke er omfattet af ovennævnte liste, men som giver anledning til bekymring.”
Keld Zülow
Sikkerhedschef
Security
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 48
Tilmeldt: 21. jun 2009, 20:14
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg tager selvfølgelig bare en tom shaker med og proteinpulveret i en plastikpose, og så venter jeg med at blande det op med vand til jeg kommer derned :). Jeg overlever sgu nok flyturen uden en shake :)
Jeg' lissom bowling, du ved at jeg ta'r kegler
Jeg' den sorte passager, gi'r dig bølgegang, når du sejler!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 5. jun 2008, 12:13
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har flere gange haft en shaker med pulver i (uden væske) med op i flyet, uden problemer..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 3. jun 2009, 07:56
 
Træner her: Anger Mangement
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



rask skrev:Jeg tager selvfølgelig bare en tom shaker med og proteinpulveret i en plastikpose, og så venter jeg med at blande det op med vand til jeg kommer derned :). Jeg overlever sgu nok flyturen uden en shake :)


arh okay, så er der jo ingen grund til at have det i håndbagagen, troede du ville shake i himlen.
Men så vidt ses skulle det ikke være et problem at have det med i hverken hånd- eller normal bagage.

Så god rejse :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 48
Tilmeldt: 21. jun 2009, 20:14
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Alf-Ross skrev:
rask skrev:Jeg tager selvfølgelig bare en tom shaker med og proteinpulveret i en plastikpose, og så venter jeg med at blande det op med vand til jeg kommer derned :). Jeg overlever sgu nok flyturen uden en shake :)


arh okay, så er der jo ingen grund til at have det i håndbagagen, troede du ville shake i himlen.
Men så vidt ses skulle det ikke være et problem at have det med i hverken hånd- eller normal bagage.

Så god rejse :wink:


Takker :)
Jeg' lissom bowling, du ved at jeg ta'r kegler
Jeg' den sorte passager, gi'r dig bølgegang, når du sejler!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 5. jun 2008, 12:13
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alf-Ross skrev:Det er forbudt for passagerer at medbringe følgende genstande i det security-beskyttede område og ombord på luftfartøjet:
” a) Skydevåben og lignende genstande
Genstande, der kan, eller ser ud til at kunne, affyre et projektil eller forårsage personska-de, herunder:
• Armbrøste.
• Harpungeværer
• Instrumenter til human aflivning af dyr.
• Økser af enhver art.
• Harpuner og spyd.
• Skøjter.
• Sabler, sværd og kårdestokke.
• Ski- og vandrestave.
• Kastestjerner.
blæselamper.
• Cricketbat.
• Lacrossestave.
• Kajakpagajer og kanopadleårer.
• Skateboards.
• Smitsomme eller farlige biologiske stoffer - f.eks. inficeret blod, bakterier og virus.


Hahaha for blandt andet disse ting kan man ikke tage en fly tur uden :lol: Omg der må jo have været en tosse engang der har stået og sagt "NEEEJ JEG VIL HAVE MINE SKI MED OP I FLYVERERN!!!", siden de har blevet nødt til at skrive det.
Og kastestjerner? Haha...
cricketbat... lacrossstave... KANOPADLEÅRER???
Og hvem fanden tager lige en skål inficeret blod med op som supplement til den dejlige fly mad...?

Ps. hvad fanden er der galt med skateboards?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Alf-Ross skrev:Det er forbudt for passagerer at medbringe følgende genstande i det security-beskyttede område og ombord på luftfartøjet:
” a) Skydevåben og lignende genstande
Genstande, der kan, eller ser ud til at kunne, affyre et projektil eller forårsage personska-de, herunder:
• Armbrøste.
• Harpungeværer
• Instrumenter til human aflivning af dyr.
• Økser af enhver art.
• Harpuner og spyd.
• Skøjter.
• Sabler, sværd og kårdestokke.
• Ski- og vandrestave.
• Kastestjerner.
blæselamper.
• Cricketbat.
• Lacrossestave.
• Kajakpagajer og kanopadleårer.
• Skateboards.
• Smitsomme eller farlige biologiske stoffer - f.eks. inficeret blod, bakterier og virus.


Hahaha for blandt andet disse ting kan man ikke tage en fly tur uden :lol: Omg der må jo have været en tosse engang der har stået og sagt "NEEEJ JEG VIL HAVE MINE SKI MED OP I FLYVERERN!!!", siden de har blevet nødt til at skrive det.
Og kastestjerner? Haha...
cricketbat... lacrossstave... KANOPADLEÅRER???
Og hvem fanden tager lige en skål inficeret blod med op som supplement til den dejlige fly mad...?

Ps. hvad fanden er der galt med skateboards?


De er bange for at man pludseligt tager sit board frem og begynder at grinde og slide på alt og alle ](*,)
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 16. jun 2009, 16:35
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dingo skrev:
Alf-Ross skrev:Det er forbudt for passagerer at medbringe følgende genstande i det security-beskyttede område og ombord på luftfartøjet:
” a) Skydevåben og lignende genstande
Genstande, der kan, eller ser ud til at kunne, affyre et projektil eller forårsage personska-de, herunder:
• Armbrøste.
• Harpungeværer
• Instrumenter til human aflivning af dyr.
• Økser af enhver art.
• Harpuner og spyd.
• Skøjter.
• Sabler, sværd og kårdestokke.
• Ski- og vandrestave.
• Kastestjerner.
blæselamper.
• Cricketbat.
• Lacrossestave.
• Kajakpagajer og kanopadleårer.
• Skateboards.
• Smitsomme eller farlige biologiske stoffer - f.eks. inficeret blod, bakterier og virus.


Hahaha for blandt andet disse ting kan man ikke tage en fly tur uden :lol: Omg der må jo have været en tosse engang der har stået og sagt "NEEEJ JEG VIL HAVE MINE SKI MED OP I FLYVERERN!!!", siden de har blevet nødt til at skrive det.
Og kastestjerner? Haha...
cricketbat... lacrossstave... KANOPADLEÅRER???
Og hvem fanden tager lige en skål inficeret blod med op som supplement til den dejlige fly mad...?

Ps. hvad fanden er der galt med skateboards?


Min favorit er
• Instrumenter til human aflivning af dyr.
Hva fanden gør man så hvis man rammer en hest deroppe og ikke har noget af aflive den humant med?? Så blir man nød til at slå det ihjel med det elendige flymad. Det er der ingen der fortjener :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24. jun 2009, 20:09
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vi er garanteret mange, der er blevet afvist med vores armbrøst i lufthavnen
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 897
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg fik engang en af mine tidligere klassekammerater til at løbe igennem security tjekket imens han råbte Jihad og lavede vilde armbevægelser. (Han er fra Irak) Det blev de ikke glade for.

jeg har dog ingen erfaringer med at rejse med prot. pulver eller andre nævnte genstande.
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Deres liste er humor på høj plan :D HAAH!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 552
Tilmeldt: 26. aug 2009, 10:12
 
Træner her: Fitness World Viby
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 164 gæster