Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65679 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1264
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1262

Følg bodybuilding.dk på

Træning efter udlandsophold

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hej alle! :)

Jeg har fra Februar til Maj været på en ordentlig god tur til Australien. Inden jeg tog afsted havde jeg haft en god træningsperiode og jeg var egentlig godt tilfreds inden jeg tog derned. Efter jeg er kommet hjem har jeg haft svært ved at smide de ekstra par kilo der jo kommer når man fester som på Sunny Beach i 3 måneder :drink: . Det går dog den rigtige vej, men ville gerne have inputs osv. til at det kunne gå endnu bedre. (det er endda måske kun 2-3 kilo det handler om, men jeg er perfektionistisk!)

Alt dette er dog ikke det eneste der er galt! :) Jeg har faktisk lige præcis idag fået diagnosticeret springerknæ, så dette umuliggør derfor fodbold- og gymnastiktræning som jeg ellers var tilhænger af og var en del af min normale konditionstræning. Den første måned må jeg altså kun cykle, svømme osv.

Jeg har de sidste 2 uger begyndt at styrketræne igen, det går rigtig godt. Jeg træner med en kammerat en 3-4-5 gange om ugen, og jeg kan allerede nu begynde at se fremskridt og styrken er ved at komme tilbage (tager pt en 90-95kg i bænk når jeg tager sæt på 10-12). Jeg kører efter et 4-ugers program som kommer fra Flex Magazine, det kører rigtig godt og varierer træningen tilpas til at jeg stadig godt kan lide at komme derover.

Jeg bor stadig hjemme ved de gamle, men derfor ikke sagt at lever af flæskesteg og sovs. Min mor er helsefreak med kæmpe H, så det vil sige at jeg spiser rigtig sundt og rigtigt. Til at supplere min træning kører jeg med protein efter træning, og jeg har netop indkøbt Celltech kreatin til pre-workout for at booste mit pump når jeg træner.

Når alt dette er sagt, har jeg så et par spørgsmål som jeg har gået og tænkt over i lang tid (selvom dette er min 1 post har jeg været herinde længe) og som jeg gerne vil have afklaret inden jeg går 100% ind for træning, og stopper med det dersens alkohol osv. :)

Pro/cons for proteindrik efter træning når jeg går efter vægttab? Det skal siges at det faktisk kun er på maven de ekstra kilo sidder. Fedtprocenten på overkroppen ligger ikke over en 10-12%.

Jeg har læst at Omega-3 hjælper til en bedre fedtforbrænding, noget jeg skal overveje? Spiser til daglig ikke så meget fisk som jeg burde.

Har tit overvejet om jeg ikke kan peppe min havregryn med rosiner op om morgenen, varierer den nogle gange med rugbrød når jeg bliver alt for træt af det. Kan man godt her tage en enkelt shake og så har man dækket morgenbehovet?

Håber alt dette læsning ikke har skræmt for mange væk og håber på en masse gode tips og råd så jeg kan få det optimale ud af min træning! :)

Tak på forhånd
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 1. sep 2009, 13:29
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster



cron