Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65681 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1763
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1760

Følg bodybuilding.dk på

Interview med Kæmperen

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Interview med Kæmperen

Billede
Morten Østfeldt "Swoleness vs badedragt"

Facts
Profilnavn: Kæmperen
Fulde navn: Morten Østfeldt
By: Slagelse
Fødeår: 1975
Højde: 183 cm
Vægt: 75,8 kg
Arme: Små
Lår: Også små
Fedt-procent: Lige i overkanten
Skostørrelse: 43


Kære Kæmper. Hvad laver du til dagligt når du ikke nørder den på bodybuilding.dk? Har du en dejlig familie eller er du gift med din træning? Hvad er din uddannelse og dit nuværende job?
Jeg laver ikke andet end at sidde foran skærmen. Alle træningspas, billeder og videoer er fake og manipulation :)
Spøg til side. Jeg dyrker militær femkamp på landsholdsplan og har gjort dette siden 1998.
Træningen og min sport, med de mange rejser til følge, har kostet et ægteskab allerede. Så det kan da have sine omkostninger. I øjeblikket bor jeg alene og har den tid jeg skal bruge på træning.
Jeg har fire drenge hvor den ene indtil for nylig, har boet hos mig. Hans to småbrødre har jeg minimum hver anden weekend. Ofte mere. Den sidste der er noget ældre ser jeg ikke så meget. Måske en gang hver anden måned i snit.

Billede
"Kæmper offspring"

Som den gamle mand jeg er, har jeg lavet en del forskelligt. Efter folkeskolen tog jeg social og sundhedshjælper uddannelsen, primært for altid at have noget at falde tilbage på. I den branche kan man altid få job. I ´94 startede jeg som soldat og har været ansat i hæren frem til 30. september i år. Der har jeg haft muligheden for at kombinere min hobby med mit arbejde, da jeg altid har haft mulighed for at træne i arbejdstiden. Min store interesse for idræt har gjort, at jeg har kunne komme på forskellige idrætskurser i Forsvaret og brugte disse i min sidste funktion på kasernen, som militær fysisk træner for omkring 150 værnepligtige soldater.
I min tid i hæren har jeg haft mulighed for at tage nogle civile uddannelser, så jeg kunne stå bedre når min kontrakt skulle ophøre i 2010. Jeg har taget erhvervskørekort, hvilket har gjort at jeg har kørt lidt taxi i København nogle vintre.
I januar i år blev jeg professionsbachelor som pædagog. En uddannelse på ca. 3½ år. Pr. 1. oktober i år har jeg så valgt at tage springet og arbejder nu i en SFO som pædagog.


Din træning er nok den på bodybuilding.dk som skiller sig mest ud fra alle andres, kan du beskrive præcist hvad du træner efter, og hvordan din træningsuge typisk ser ud, når du ikke er skadet og ellers er i form?
Jeg træner for at opnå nogle gode resultater i militær femkamp. Derigennem får jeg en masse fede oplevelser med rejser og venskaber. Jeg kan nævne destinationer som Chile, Tyrkiet og Indien inden for de sidste fem år.
Min fokus i træningen ligger på løb, da det er min svageste disciplin. Derfor er de andre discipliner for lavere blus i den kommende tid. Jeg er godt nok i gang med en rolig periode her hvor min sæson næsten lige er afsluttet. Ellers løber jeg fire-fem gange om ugen. Jeg har brugt hele forgange sæson på at komme tilbage fra en ankelskade, med efterfølgende operation i marts 2008. Jeg forventer at være oppe på mellem 60 og 70 km. om ugen til foråret.
Så her hvor det er offseason, ligger træningen nogenlunde fordelt med 1 gang løb, 1-2 gange svømning, 1 gang kast og 4-5 gange styrketræning.
En typisk træningsugei om en måned, hedder 4-5 gange løb, 1-2 gange svømning, 1 gang skydning, 1-2 gange kast og 2 gange styrketræning. Forhindringsbanen vil jeg nok være på en gang hver anden uge så længe det ikke er glat.

Billede
"Ripped back & white"

Bruger du specielle teknikker og principper for at nå dine mål?
Jeg har aldrig været bange for at prøve noget nyt. Dette har været med til, at det har været sjovt i alle disse år, men samtidig også nøglen til min fremgang undervejs. De nye teknikker opfinder jeg selv eller lader mig inspirere af andre femkæmpere. Nogle gange opstår der også nye muligheder, når vi f.eks. leger på forhindringerne til træning. Det gælder både dem på land og dem i vand.

Billede
"Legebarn med krykker"

Hvor træner du de forskellige discipliner henne og har du noget specielt udstyr som du anvender i træningen udover alm. vægte osv.?
For at starte fra en ende af, så tager jeg til Sorø og skyder om sommeren og til København om vinteren/foråret. Forhindringsbanetræningen foregår på kasernen. Vores svømmeforhindringsbane i Slagelse, har desværre været nede siden 2005, så det bliver kun til almindelig svømmetræning i svømmehallen i Slagelse. Dog er jeg ved at få en aftale i stand med Micha Østergaard, der vil hjælpe mig med mit undervandsarbejde. Dette bliver sandsynligvis i Bellahøj. Kastebanen ligger lige ved siden af forhindringsbanen, så det plejer jeg at få overstået i samme forbindelse. Løb bliver oftest klaret i skoven eller på ruter nær min bopæl. Det er jo bare at tage skoene på ;o)
Min styrketræning, som er den hemmelige sjette disciplin, får jeg primært ordnet i vægtløfterklubben AK Atlas.
Af udstyr kan nævnes mit blå Grünig & Elmiger gevær. En lækker sag, der skyder med 6 mm. ammunition. Ud over geværet, bruger jeg almindeligt skydeudstyr som, skydetrøje, skydejakke, skydehandske og skydebriller.
Til svømning, har jeg de sidste par år købt en del svømmedragter. Man går jo ikke til bal i den samme dragt to gange ;o) Derfor bliver de solgt videre til de andre kæmpere efterhånden.
Til løbetræningen har jeg så sent som i dag investeret i et Garmin Forerunner 405 CX HR, hvilket jeg ser meget frem til at tage i brug.

Billede
"Flying"

Hvordan ser din kost ud? Er det noget du lægger stor vægt på i forhold til din træning? Og hvordan ser det ud med kost-tilskud?
Jeg har et lidt underligt forhold til kost. Jeg elsker mad, men er godt klar over at jeg skal tænke mig om. Derfor spiser jeg f.eks. aldrig smør på brødet og laver sjældent sovs. Så prøver jeg til gengæld at få mit fedt gennem nødder.
Min favoritkost i øjeblikket er hytteost, hvilket jeg har lært at spise, efter at have læst et par indlæg herinde. Nu spiser jeg det næsten dagligt.

Billede
"Kæmper-kost"

Af tilskud spiser jeg en almindelig multivitaminpille og tre fiskepiller til min morgenshake hver morgen. Opskriften på min morgenmad har jeg delt mange gange, men her kommer den igen:
½ l. skummetmælk
3 dl. havregryn
1 banan
1 scoop Bodylab whey 80 med karamelsmag
1 spsk. peanutbutter
I blenderen et ½ til et helt minut og så i kælderen. :drool:
Ellers tager jeg en shake efter styrketræning bestående af 1 scoop Bodylab whey 80 med den smag jeg lige har lyst til (har som regel lidt forskelligt stående at vælge i mellem), og en scoop Bodylab carbs.

Billede
"Swole offspring sponsored by Bodylab"


Den sport du dyrker er jo temmelig individuel, hvad gør du for at beholde motivationen? Du har jo været en del skadet, og mange har svært ved at fastholde interessen i deres sport, når de møder modgang - har du nogle særlige metoder eller en slags indre kraft der driver dig til at blive ved og fortsætte selv når det er svært? Nogle bruger en træningsmakker - hvad med dig?
Min motivation for at dyrke femkamp har kun været væk en enkelt gang. Det var til VM i Holland 2002, hvor jeg blev sendt hjem med en skade, i stedet for at jeg kunne blive og nurse om de andre på holdet. Der røg jeg s.. i kælderen og afleverede mine ting. Men der gik ikke længe, før jeg havde fortrudt at jeg var stoppet på landsholdet. Heldigvis lokkede de mig tilbage på holdet. Jeg tror det er oplevelserne og sammenholdet på landsholdet der gør udslaget. For mig er det en ekstra familie jeg har. Og familien strækker man sig langt for.

Billede

Ved min sidste skade, hvor jeg ikke kunne løbe i 11 måneder, kastede jeg mig for alvor over styrketræningen og svømningen i en kort periode. Der opstod pludselig en mulighed for at blive en del stærkere, hvilket jeg så som en positiv ting, i stedet for at være nede over at jeg ikke kunne løbe. Det er om at finde det positive frem i enhver situation. Ting der ikke kan ændres, gider jeg ikke spilde min tid på. Det gælder sådan set med alt her i livet.
Træningslejrene med landsholdet, giver også altid et kæmpe boost på træningsmoralen. Der er altid en man kan måle sig med og gerne vil slå. Vi har alle vore stærke og mindre stærke sider. Og så er det jo godt, at der er fem discipliner + styrketræningen.
I år har jeg været heldig, at en af de andre landsholdskæmpere er startet ved Gardehusarregimentet, så der har været rig mulighed for fællestræning med ham i år.
Ellers har jeg mødt nogle unge knægte til civile løb, som jeg har efterfølgende har trænet lidt sammen med.


Du har jo en træner, hvor meget indflydelse har han på din træning og hvad betyder han for dig i forhold til motivation, resultater, vilje?
For første gang nogensinde, har jeg indvilliget i at modtage et løbeprogram som jeg vil følge. Oven på min skade, ville jeg gerne have en til at holde tøjlerne, så jeg ikke bare trænede derudaf, og derfor rende ind i nye skader. Min træner er yderst kompetent og har læst idræt på universitetet med løb som speciale. Til dagligt er han løbetræner i Hvidovre og har et firma der hedder Danish Sports Academy med en anden femkæmper. Han er sammen med den assisterende landstræner en af de første jeg ringer eller skriver til, efter et godt løb.


Hvordan ser dine resultater ud indtil videre? Hvilke præstationer du mest stolt af? Må vi få lov at høre hvor stærk du er i de mest almindelige styrketræning-dicipliner?
Inden for femkamp må det være, at jeg er indehaver af den danske rekord i skydning. 200 ud af 200. Men også at jeg har arbejdet mig op i top 10 i verden på svømmeforhindringsbanen. Og så har jeg været med til at blive Nordisk mester for hold et par gange.
I vægtlokalet må det være, da jeg pressede 100 kg. på bænken, da jeg var på besøg i Taarnby hos MC. Og så de 175 kg. jeg trak op fra gulvet, ved min debut som styrkeløfter i HVSG, da jeg gæstede Lithium i hans hule.

Billede
"Bench"


Hvad er dine ultimative drømme på sigt indenfor din sport?
På lang sigt at blive verdensmester? Nej, jeg må også være realistisk.
På kort sigt er det at komme mig helt over min skader, så jeg kan gennemføre en hel sæson igen. Kommer det til at gå er et af mine mål, at holde min plads mellem de fire bedste i Danmark frem til 2011 hvor VM bliver afholdt i Brasilien.
Af delmål, drømmer jeg om at komme under 2.30 på forhindringsbanen, under 25 sekunder på svømmeforhindringsbanen og under 28 minutter på de 8 km. terrænløb.


Har du måtte lide afsavn som følge af din træning, eller har det forhindret dig i at nå andre mål, du har haft i dit liv?
Jeg er selvfølgelig meget væk hjemmefra, hvilket godt kan være lidt hårdt. Men til stor ærgrelse for mine omgivelser, prioriterer jeg til tider min sport højere end dem.
Jeg har nu ikke så mange andre mål, så det har ikke været det store problem.


Hvad er dine bedste oplevelser med træning?
Når jeg en gang i mellem får et ”runners high”. Det kan jeg leve på rigtig længe. Og fortæller gerne om det til familie og venner. Og så er det altid fedt at sætte nye rekorder i vægtlokalet.


Har du nogen interesser udover benhård træning ?
Mine børn og Arsenal.

Billede


Har du nogle gode råd til folk der gerne vil dyrke den samme sport som dig?
Prøv det. Det er sk… sjovt. Der er hvert år nogle små en dages events kaldet militær femkamp cup, hvor der er mulighed for at prøve de forskellige discipliner i en hyggelig atmosfære. På en sådan dag er der plads til alle.
Har man ambitioner fra start, er det selvfølgelig en fordel hvis man kan løbe og svømme. De andre ting kan læres inden for et år, hvis man gider lægge lidt kræfter i. Det kræver selvfølgelig bare, at man er lidt opsøgende hvad angår faciliteter. Men kontakt den lokale kasernes idrætsforening, eller endnu nemmere, skriv mig en PB, så kan jeg nok skaffe nogle kontakter.
Billede


Hvordan og hvad bruger du bodybuilding.dk til?
Jeg bruger bodybuilding dagligt, til at føre min træningsdagbog og til at få kritik på min træning derigennem. Selv de mindste kommentarer kan give en masse gode refleksioner, der kan være med til at udvikle mig. Og så er det med til at holde mig til ilden, de dage jeg er træt. For logges, det skal der s.. :D
Derudover bruger jeg siden til at få inspiration fra andre brugere. Jeg er stadig lidt en newbie når det gælder styrketræning, så derfor læser jeg meget med i andre indlæg og logbøger. At man så næsten dagligt, kan få sig et billigt grin i specielt OT, er bare en win/win.
Jeg bestrider også en funktion som redaktør i konditionstræning forummet, så det runder jeg selvfølgelig dagligt.


Hvad er din holdning til doping i forhold til din egen sport?
Doping er heldigvis ikke så udbredt i vores sport. Ikke synligt i hvert fald. Vi bliver testet, men det er sjældent at der er nogen der ryger i fælden. Måske hænger det sammen med, at der ikke er penge i sporten. Min holdning er, at det ikke skal finde sted i nogen form for konkurrence idræt, da det er med til at forvride alt. Så sent som ved DM i september blev jeg selv testet. Og prøven var naturligvis Negativ.


Hvordan er det, at træne så meget anderledes end de fleste herinde?
Det tænkte jeg også meget på, da jeg begyndte at føre log herinde. Det var Lene W der overtalte mig i sin tid. Og det skylder jeg hende en tak for. Jeg har det helt fint med det. Det er jo kongetræning, som alle kan have glæde af at følge med i :D
En gang i mellem kan jeg dog godt, savne at skrive noget mere styrketræning ind. Men det hele skal jo hænge sammen.


Er der noget udstyr eller specielle kost-tilskud du vil anbefale andre ud fra dine egne erfaringer?
Jeg er rigtig glad for Bodylabs produkter, da jeg synes de smager rigtig godt. Mit sammenligningsgrundlag er dog meget spinkelt, da jeg ikke har prøvet så meget andet.
Billede


Har du generelle gode råd til folk der gerne vil have en aktiv livsstil eller forbedre deres nuværende resultater?
Er du inaktiv, så tag et skridt af gangen. Går du for hurtigt frem, risikerer du at gå kold. Det behøver ikke at være så struktureret i starten. Du vil hurtigt opleve at det bliver sjovere og sjovere og giver et større selvværd og mere selvtillid.
Er du i gang, vil jeg mene at koden er målsætninger, planlægning og variation. Sæt ord på dine mål til venner og familie. Før log på nettet, så andre kan være med til at motivere dig i de hårde tider. Som jeg selv var inde på tidligere, føler jeg mig forpligtiget til at få skrevet min træning ind.
Har man ikke selv styr på basale træningsmetoder, kost eller lignende, kan man starte med at læse nogle af de gode artikler der ligger her på siden eller på Internettet generelt. Men hver kritisk og slug ikke alt råt.
Er man i tvivl, om noget virker så er det bare at prøve det. Hver ikke bange for at prøve noget nyt eller utraditionelt. Det kan jo være det er sjovt og virker for dig.
Ellers er det bare om at spise fornuftig, træne og få en masse søvn.


10 Hurtige

Frømand eller Jæger?

Jæger
Indebrændt eller udbrændt?
Dumme valgmuligheder, men helst udbrændt i perioder
Løb eller svømning?
Svømning
Vægte eller cardio?
Cardio
Stor og stærk eller lille og hurtig?
Lille og hurtig
Ben eller arme?
Ben
Ryg eller mave?
Ryg
Cool eller Hot?
Cool
Koncentration eller vildskab?
Koncentration
bodybuilding.dk eller bodybuilding.dk ?
Hmm, bodybuilding.dk???

Det var alt fra Kæmperen i denne omgang - Vi siger på bb.dks vegne tusind tak fordi Morten ville bruge tid på at fortælle om hans knaldhårde sport og hans liv =D>

Billede

Billede
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig fedt interview =D>

Føj du har mange bodylab produkter :bodyman:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 884
Tilmeldt: 20. okt 2009, 07:06
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Super interview!

Godt arbejde Kæmperen og Lithium =D>
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



rigtig fedt interview :)

interessant at det ikke er en bb'ere eller styrkeløfter, men en 5 kæmper =D>

BTW sikke et par friske unger :)
It's A Bird, It's A Plane, no It's Cykelmyggen egon verdens sejeste superhelt
Brugeravatar
Månedens skribent: Marts 2009
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3905
Tilmeldt: 8. mar 2009, 15:21
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



joey T skrev:Rigtig fedt interview =D>

Føj du har mange bodylab produkter :bodyman:

Hehe, der går jo lidt til med tiden :D
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:
joey T skrev:Rigtig fedt interview =D>

Føj du har mange bodylab produkter :bodyman:

Hehe, der går jo lidt til med tiden :D


Hvilket der selvfølgelig også skal være plads til :wink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 884
Tilmeldt: 20. okt 2009, 07:06
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Endelig en med forstand på fodbold. Arsenal!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 328
Tilmeldt: 12. jun 2009, 15:23
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



cl1nt skrev:Endelig en med forstand på fodbold. Arsenal!!

[-X [-(

Vi ved jo alle sammen at Manchester United er HOLDET, som er bedst, i engelsk fodbold :D

Fed artikel! :D

Og lækkert lager!! =P~
You will always fear, what you don´t understand.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1784
Tilmeldt: 5. jan 2009, 20:59
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



MS 400 skrev:
cl1nt skrev:Endelig en med forstand på fodbold. Arsenal!!

[-X [-(

Vi ved jo alle sammen at Manchester United er HOLDET, som er bedst, i engelsk fodbold :D

Fed artikel! :D

Og lækkert lager!! =P~


Pjat med dig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 328
Tilmeldt: 12. jun 2009, 15:23
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Godt interview!
Brugeravatar

 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 5. jul 2006, 21:16
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fedt fedt fedt =D>
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Godt skrevet BB.dk og godt svaret Kæmper!!

Sikke nogle herlige unger, især det sidste billede af dem går lige i hjertet...
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Fedt interview! Altid spændende at læse om flerkæmpere :)
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækkert interview! Det har da helt sikkert givet inspiration til at prøve hindringsbahn igen. :´)
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3471
Tilmeldt: 4. maj 2007, 12:43
Geografisk sted: Maribo
 
Træner her: Rødby Motionscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fedt interview Morten, du svarer godt.. altid motiverende at læse =D> :D Synes dog et lille sidenote om dit styrt i havet ville ha været på plads at få med :lol:

Sidenote: Synes det er rigtig godt der er kommet gang i denne begivenhed igen... :dance:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4159
Tilmeldt: 17. jun 2007, 18:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg takker for den fine respons :)
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig godt interview ;)

Viiiildt med alle de Bodylab produkter :shock: :shock:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: 12. jul 2009, 12:36
Geografisk sted: København
 
Træner her: Temple Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Godt interview, Morten:)
EliteTeam
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 619
Tilmeldt: 22. maj 2008, 12:53
Geografisk sted: Berlin
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



Godt interview, og godt med en fra Slagelse =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 204
Tilmeldt: 1. jun 2009, 23:39
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Endelig kom der et interview med en rigtig mand :)
Cool interview :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Boye skrev:Endelig kom der et interview med en rigtig mand :)
Cool interview :8

Ja, det er snart laaaaaaaaaaaang tid siden du rykkede for et interview med mig.
Nu har jeg altså overgivet mig :)
Og velkommen tilbage på boardet :thumpup:
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:
Boye skrev:Endelig kom der et interview med en rigtig mand :)
Cool interview :8

Ja, det er snart laaaaaaaaaaaang tid siden du rykkede for et interview med mig.
Nu har jeg altså overgivet mig :)
Og velkommen tilbage på boardet :thumpup:


Gode ting tager jo tid :)

Thanks champ, men har nu ikke været mere ude end jeg ved at du hopper på hovedet ud af vinduerne til fester, at smeden score lys håret medicin studerende, 8800 har været stiv og træbenet har været på ferie......Så er alt jo ved det gamle :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Boye skrev:
Kæmperen skrev:
Boye skrev:Endelig kom der et interview med en rigtig mand :)
Cool interview :8

Ja, det er snart laaaaaaaaaaaang tid siden du rykkede for et interview med mig.
Nu har jeg altså overgivet mig :)
Og velkommen tilbage på boardet :thumpup:


Gode ting tager jo tid :)

Thanks champ, men har nu ikke været mere ude end jeg ved at du hopper på hovedet ud af vinduerne til fester, at smeden score lys håret medicin studerende, 8800 har været stiv og træbenet har været på ferie......Så er alt jo ved det gamle :D

Rart at vide du er derude champ :wink:
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster