Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65679 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1240
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1238

Følg bodybuilding.dk på

Taber man sig af Kreatin eller Protein pulver?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Ja, som i nok kan læse på overskriften, kan man tabe sig af Kreatin eller Protein pulver?
for jeg har nu brugt det i nogen uger, og har utroligt nok tabt mig 5 kg??

er ikke ret stor i forvejen, har ikke meget fedt, så kan ikke forstå hvordan jeg kan tabe mig 5kg, på 3 uger, ved ikke at lave noget, spiser og drikker det samme som tidligere :-s
"The best activities for your health are pumping and humping." - Arnold Schwarzenegger
_____________
Følg min log ;) http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=33678&postorder=asc&start=0#p760258
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 9. jul 2009, 10:57
Geografisk sted: Ikast
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 77.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nej de hjælper ikke på at slanke sig de produkter.

dit vægttab skyldes enten du har bevæget dig mere, og dermed forbrændt emre energi. Eller at du har indtaget mindre energi end du plejer. Eller en kombi.

Derudover vil jeg sige der ingen mening er i at spise kreatin hvis du ikke laver noget (træner?)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Illisher skrev:Nej de hjælper ikke på at slanke sig de produkter.

dit vægttab skyldes enten du har bevæget dig mere, og dermed forbrændt emre energi. Eller at du har indtaget mindre energi end du plejer. Eller en kombi.

Derudover vil jeg sige der ingen mening er i at spise kreatin hvis du ikke laver noget (træner?)


er skam igang med træningen, bare rolig :) - men bevæger mig ikke mere, eller har ændret mine leve/spisestil på nogen måde, har bare mistet 5 kg af min vægt, og vidste så ikke om det var pga, kreatin eller protein, der skyldes mit vægttab (:
"The best activities for your health are pumping and humping." - Arnold Schwarzenegger
_____________
Følg min log ;) http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=33678&postorder=asc&start=0#p760258
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 9. jul 2009, 10:57
Geografisk sted: Ikast
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 77.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



RNielsen skrev:er skam igang med træningen, bare rolig :) - men bevæger mig ikke mere, eller har ændret mine leve/spisestil på nogen måde, har bare mistet 5 kg af min vægt, og vidste så ikke om det var pga, kreatin eller protein, der skyldes mit vægttab (:


du har umiddelbart ikke nogen idé om hvad kreatin og/eller protein er? - imo lidt fjollet at starte på div kosttilskud før man ved hvad det reelt er :wink:
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3200
Tilmeldt: 24. aug 2007, 05:53
Geografisk sted: KBH SV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det kunne også være at du simpelthen bare skal spise selvom du ikke er sulten. Jeg havde det problem lige i starten med Protein at min appetit forsvandt en smule da jeg ikke var vant til indtage det, og shakesne faldt tungt, men det var for mit vedkommende bare en kort fase.

Ellers kunne du jo også forsøge dig med Wieght Gainer hvis du føler det går den helt gale vej! :)
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 656
Tilmeldt: 9. jan 2010, 18:03
 
Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Malke skrev:
RNielsen skrev:er skam igang med træningen, bare rolig :) - men bevæger mig ikke mere, eller har ændret mine leve/spisestil på nogen måde, har bare mistet 5 kg af min vægt, og vidste så ikke om det var pga, kreatin eller protein, der skyldes mit vægttab (:


du har umiddelbart ikke nogen idé om hvad kreatin og/eller protein er? - imo lidt fjollet at starte på div kosttilskud før man ved hvad det reelt er :wink:


Jo, er skam godt klar over hvad kreatin og protein er :) men der kunne jo være glippet en linje eller to, hvor der evt stod - vægttab, da jeg læste om diverse kosttilskud :) ville bare være sikker, om det kunne være det.
"The best activities for your health are pumping and humping." - Arnold Schwarzenegger
_____________
Følg min log ;) http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=33678&postorder=asc&start=0#p760258
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 9. jul 2009, 10:57
Geografisk sted: Ikast
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 77.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vesterling skrev:Det kunne også være at du simpelthen bare skal spise selvom du ikke er sulten. Jeg havde det problem lige i starten med Protein at min appetit forsvandt en smule da jeg ikke var vant til indtage det, og shakesne faldt tungt, men det var for mit vedkommende bare en kort fase.

Ellers kunne du jo også forsøge dig med Wieght Gainer hvis du føler det går den helt gale vej! :)


Tror hvertfald at jeg skal spise lidt mere end før, så må jeg lige se til om det bliver Wieght Gainer engang, hvis ikke jeg lige for taget et par kilo på igen :)
"The best activities for your health are pumping and humping." - Arnold Schwarzenegger
_____________
Følg min log ;) http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=33678&postorder=asc&start=0#p760258
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 9. jul 2009, 10:57
Geografisk sted: Ikast
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
- Squat: 77.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det lyder usandsynlig mærkeligt.. kreatin har endda en tendens til at binde væske i kroppen hvilket resulterer i en vægtforøgning.. så at du har tabt 5 kg på 3 uger lyder helt i skoven.. så med mindre du har fået en bændelorm, har du helt sikkert ændret kostvaner eller aktivitetsnivaeau..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 91
Tilmeldt: 18. maj 2009, 16:13
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Med mindre du er syg.. så er den eneste måde at tabe sig på at indtage fære kcal end du forbrænder. Derfor er det nok der skoen trykker. At du spiser mindre end du har brug for, muligtvis uden at vide det. prøv at lave en mad log, så kan du følge med i dit kcal indtag.
You shouldn't fear making mistakes, it's all part of the learning process.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 273
Tilmeldt: 29. dec 2009, 23:07
Geografisk sted: Greve
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster