Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 858
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 856

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp med at finde kost tilskud til mig.

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej BB.. Jeg kunne godt tænke mig at prøve nogle forskellige tilskud. er frisk på alt bare det ikke skader mig eller min krop eller gør noget mindre ;)..

Jeg kører Whey 80 og Kreatin nu, og nogle gange carbs..

Det må være alt. fra væske til piller osv.. Ville godt se hvad der hjælper på min krop nemlig :).. I skal ikke tænke prisen. :)
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 396
Tilmeldt: 12. apr 2009, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



#-o

Læs nogle ting om kost og træning først

Det lyder ikke helt som om du har helt styr på det nemlig :P
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3310
Tilmeldt: 29. jul 2009, 09:56
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



min første tråd magen til blev låst.. så opretter jeg da bare en ny.. for helved hvor er det dumt..

hvor er "vote kick ban" knappen :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



tror i har mistforstået noget..

Jeg vil godt vide hvad mere der er som kan give ens træning et ekstra kick. er det svært at svare på? for eksempel kunne det være koffein? Der er 1000000 forskellige midler og i må da ha prøvet noget som hjælper eller er godt. Siger ikke det skal gøre mig hurtigere større. Men noget til træningen.

Og den her og den anden tråd er ikke om det samme.
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 396
Tilmeldt: 12. apr 2009, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



koffein og kulhydrater.


det virker, og det er det de fleste bruger.

dem der bruger penge på at købe no explode og alle de der super hypede overdyre produkter. Køber reelt bare en meget dyr blanding af koffein, kulhydrat og lidt protein.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Horsepower kreatin, det er virkelig noget der hjælper, har aldrig haft så tynd mave!

Bare noget koffein, drik en kande kaffe inde træning så skulle du nok få noget energi. :lol:

Illisher skrev:Hvor er "vote kick ban" knappen :D


Epic :lol:
Sidst rettet af Vesterling 7. mar 2010, 20:23, rettet i alt 3 gange.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 656
Tilmeldt: 9. jan 2010, 18:03
 
Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 22:02, rettet i alt 1 gang.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 610
Tilmeldt: 26. aug 2009, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Illisher skrev:koffein og kulhydrater.


det virker, og det er det de fleste bruger.

dem der bruger penge på at købe no explode og alle de der super hypede overdyre produkter. Køber reelt bare en meget dyr blanding af koffein, kulhydrat og lidt protein.



Hvis jeg tager 1 bodylab koffein pille 30 min inden træning. vil det så ikke ødelægge min kreatin? :/

Og der er en ting jeg ikke helt har forstået med Carbs. Hvis jeg tager en Ske der hører med i Bodylab carbs i min shake med protein og kreatin, vil det ikke ligge mere "fedt" til min krop? Altså jeg regner med min 8 pack snart skal være der så vil bare være sikker på carbs ikke ødelægger den.
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 396
Tilmeldt: 12. apr 2009, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alexanderkm skrev:
Illisher skrev:koffein og kulhydrater.


det virker, og det er det de fleste bruger.

dem der bruger penge på at købe no explode og alle de der super hypede overdyre produkter. Køber reelt bare en meget dyr blanding af koffein, kulhydrat og lidt protein.



Hvis jeg tager 1 bodylab koffein pille 30 min inden træning. vil det så ikke ødelægge min kreatin? :/

Og der er en ting jeg ikke helt har forstået med Carbs. Hvis jeg tager en Ske der hører med i Bodylab carbs i min shake med protein og kreatin, vil det ikke ligge mere "fedt" til min krop? Altså jeg regner med min 8 pack snart skal være der så vil bare være sikker på carbs ikke ødelægger den.


:eeek:

Det eneste der lægger fedt på er kcal-overskud/ for stort kcal-overskud
Hvordan i alverden skulle carbs i sig selv kunne gøre noget som helst?
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3310
Tilmeldt: 29. jul 2009, 09:56
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er ked af, at sige det, men hvis du er bange for, at kulhydrater skal "ødelægge din 8-pack", så er du simpelthen nødt til, at læse nogle artikler. Du kører rundt i begreberne og misforstår simple ting ved din kost.

For at svare på dit indledende spørgsmål (som jeg stadig syntes er svært overflødigt i forhold til din manglende kost-viden), så har jeg været glad for no-xplode fra B-S-N. Giver et udmærket kick til dage, der virker enormt grå og energiforladte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ved godt at jeg kun tager på hvis jeg er i kcal overskud. Men da jeg ikke har en kostplan og ikke kan lave en da jeg er 17 og mutti bestemmer min mad til skolen og aftensmaden er det svært og indviklet..
Men for at få strammet op på maven for at få vist mave musklerne lidt tydligere ville det så være dumt at tage carbs også da jeg jo desværre ikke kan se mit daglige kcal?

Og jeg tænker også på om der er nogle profukter feks ammunionsyre eller lign der virker?
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 396
Tilmeldt: 12. apr 2009, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alexanderkm skrev:Og jeg tænker også på om der er nogle profukter feks ammunionsyre eller lign der virker?


aminosyre? som jo faktisk er protein.. så du spørger om protein virker? jeg hopper sku i seng nu det nok bedst. :roll:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Illisher skrev:
Alexanderkm skrev:Og jeg tænker også på om der er nogle profukter feks ammunionsyre eller lign der virker?


aminosyre? som jo faktisk er protein.. så du spørger om protein virker? jeg hopper sku i seng nu det nok bedst. :roll:



Der må jo være en forskel på det og whey..
Citius, Altius, Fortius
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 396
Tilmeldt: 12. apr 2009, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LÆS NU I ARTIKELARKIVET! Alle dine spørgsmål er helt skøre... Basal viden indenfor kost besvarer alle de spørgsmål du stiller.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 25. nov 2008, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Alexanderkm skrev:Ved godt at jeg kun tager på hvis jeg er i kcal overskud. Men da jeg ikke har en kostplan og ikke kan lave en da jeg er 17 og mutti bestemmer min mad til skolen og aftensmaden er det svært og indviklet..
Men for at få strammet op på maven for at få vist mave musklerne lidt tydligere ville det så være dumt at tage carbs også da jeg jo desværre ikke kan se mit daglige kcal?

Og jeg tænker også på om der er nogle profukter feks ammunionsyre eller lign der virker?


Som tidligere nævnt bør du virkelig læse nogle artikler for at få et lidt bedre indblik i kosten. Derudover skal du ikke bilde os ind, at du som 17 årig ikke kan sørge for din egen madpakke. Du kunne jo evt. prøve at gå ud til din mor, slå i bordet, og sige at nu vil du fandeme ha' noget kød med i skole! Hun vil formentlig svare at hvis du er utilfreds kan du lave fucking madpakke selv, og så må du jo gøre det. Så har du styr på madpakken. Så er der kun det problem tilbage, at du åbenbart spiser alt hvad mutter sætter på bordet om aftenen. Det problem løses ved at gå ud og slå i bordet, og sige at nu vil du fandeme ha' noget kød til aftensmad! Hun vil formentlig svare at hvis du er utilfreds kan du lave din fucking aftensmad selv, og så må du jo gøre det. :D

Så er her der en udførlig plan, jeg lige har sat sammen kun til dig:
1. Læs alt hvad du kan komme i nærheden af. Du bliver ikke en hakket makker, uden en masse viden. Artiklerne her på boardet er et godt sted at starte.
2. Sørg selv for din mad. Hvis mutter ikke laver BB mad, lader du bare være med at spise det. Hvis du spiser stegt flæsk med persillesovs 3 gange om ugen, fordi din mor elsker det, nytter det alligevel ikke at smide en masse penge efter kosttilskud.
3. Hmm. Lister bør indeholde mindst 3 punkter, men jeg tror 1 og 2 opsummerer det ret godt.

Held og lykke med projektet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 39
Tilmeldt: 18. jun 2009, 11:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alexanderkm skrev:Ved godt at jeg kun tager på hvis jeg er i kcal overskud. Men da jeg ikke har en kostplan og ikke kan lave en da jeg er 17 og mutti bestemmer min mad til skolen og aftensmaden er det svært og indviklet..
Men for at få strammet op på maven for at få vist mave musklerne lidt tydligere ville det så være dumt at tage carbs også da jeg jo desværre ikke kan se mit daglige kcal?

Og jeg tænker også på om der er nogle profukter feks ammunionsyre eller lign der virker?


Starpen kom først, gennemlæs artikelarkivet først... Det er himmelråbende dumt bare at købe supplementer uden at vide om de er nødvendige for en.

I øvrigt vil jeg anbefale dig allerede nu at lave et estimat for meget du indetager på pr. dag. Samt gøre op med dig selv om du i store træk vil tage op eller tabe dig.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1026
Tilmeldt: 6. jan 2006, 00:13
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alexanderkm skrev:Ved godt at jeg kun tager på hvis jeg er i kcal overskud. Men da jeg ikke har en kostplan og ikke kan lave en da jeg er 17 og mutti bestemmer min mad til skolen og aftensmaden er det svært og indviklet..
Men for at få strammet op på maven for at få vist mave musklerne lidt tydligere ville det så være dumt at tage carbs også da jeg jo desværre ikke kan se mit daglige kcal?

Og jeg tænker også på om der er nogle profukter feks ammunionsyre eller lign der virker?


Fordi din moar laver mad til dig betyder jo ikke at du ikke kan lave en kostplan. Men det er måske mere viljen du mangler...? I så fald vil du ikke være den første der spørger efter eksotiske kosttilskud som de håber på kan gøre arbejdet for dem...de findes IKKE. Læs nogle artikler om kost og enæring.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 828
Tilmeldt: 23. okt 2007, 07:28
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster