Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1356
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1354

Følg bodybuilding.dk på

Mad inden sengetid

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej, jeg har gennem de sidste par år fået kasein protein pulver inden sengetid. Men vil gerne prøve noget andet, og gider ikk en anden protein shaker :)
Det skal lige siges jeg bulker, så nogle gode forslag??
No Pain, No Gain
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 201
Tilmeldt: 4. jun 2009, 03:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hytteost + sød + peanutbutter = Nice
Aldrig træt af at leve i skyggen?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6361
Tilmeldt: 28. nov 2008, 09:59
 
Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mælk! Eller et stykke kød.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg får hver aften efterhånden et stort stykke kylling, lidt tzatziki og et stykke brød og en Shake, det ligger godt i maven :) kyllingen selvfølgelig stegt på grill som alt andet kød har ret til om sommeren :)
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2117
Tilmeldt: 5. nov 2007, 11:22
Geografisk sted: viborg
 
Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Ingen kostplan



spiser en hjemmebagt grov bolle m/peanutbutter, hytteost og så drikker jeg 1 glas mælk 1 time inden jeg ligger mig.. Virker godt for mig (;
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mikkel_baech skrev:Jeg får hver aften efterhånden et stort stykke kylling, lidt tzatziki og et stykke brød og en Shake, det ligger godt i maven :) kyllingen selvfølgelig stegt på grill som alt andet kød har ret til om sommeren :)


Kylling + tzatziki = win.

.. og en shake ell. en halv liter skummet, for teh slow release pr0tz.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rester fra aftensmad. Generelt spiser j mindre aftensmad og gemmer en lille portion til natmad. Ellers riskiks m forsk oste samt casein eller 1/2 l skummet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 277
Tilmeldt: 11. dec 2009, 21:43
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 90.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har lyst til coco pops :) hahahah
No Pain, No Gain
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 201
Tilmeldt: 4. jun 2009, 03:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En liter cheasy yougurt
40 gram dymatize whey
En dåse tun

Godnat!
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Et lille side spørgsmål fra mig af, hvis det er iorden :)
- Eftersom jeg cutter, ville jeg lige høre om det er klogt at spise inden man går i seng? Altså sætter det sig som fedt? Jeg går nemlig lige nu og er lidt småsulten, men kan ikke få mig selv til at spise her om natten... :|
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 449
Tilmeldt: 11. maj 2010, 22:53
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Weezy skrev:Et lille side spørgsmål fra mig af, hvis det er iorden :)
- Eftersom jeg cutter, ville jeg lige høre om det er klogt at spise inden man går i seng? Altså sætter det sig som fedt? Jeg går nemlig lige nu og er lidt småsulten, men kan ikke få mig selv til at spise her om natten... :|


Det er det samlede energindtag der afgør om du taber eller tager på i kropsvægt, og ikke om du spiser mad før natten eller hvilket som helst andet tidspunkt på døgnet. Dog er et natmåltid en god idé og bør indgå i alles kostplaner :)
"Lad din medicin være din mad og din mad være din medicin"
(af Hippokrates; år 460 til 370 før Jesu Kristi fødsel)
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 858
Tilmeldt: 17. jun 2010, 14:17
Geografisk sted: Aarhus Nord
 
Træner her: Ny Helse og Motion
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 112.50
- Squat: 117.50
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Tak for det hurtige svar :) !

Lige et aller sidste spørgsmål :hihi: -

Hvis man f.eks. forbrænder 3000 kcal. om dagen, og man kun indtager 1000 om dagen, så man er 2000 i underskud og dermed lad os sige man har tabt 500 gram, så man er gået fra 60,5 til 60 kg fra morgenvægt til næste morgenvægt, hvis man så næste dag intager 1500 kcal om dagen, og man så ''kun'' er i 1500 kcal. underskud, vil man så stadig tabe sige fra de 60 kg eller stige i vægt? :)

Håber i kunne finde rundt i et lidt rodet spørgsmål, og tak på forhånd :)

Undskyld for at hijacke din tråd, TS. Synes bare ikke lige den her fortjente et helt nyt emne :)
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 449
Tilmeldt: 11. maj 2010, 22:53
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hippokrates skrev:
Weezy skrev:Et lille side spørgsmål fra mig af, hvis det er iorden :)
- Eftersom jeg cutter, ville jeg lige høre om det er klogt at spise inden man går i seng? Altså sætter det sig som fedt? Jeg går nemlig lige nu og er lidt småsulten, men kan ikke få mig selv til at spise her om natten... :|


Det er det samlede energindtag der afgør om du taber eller tager på i kropsvægt, og ikke om du spiser mad før natten eller hvilket som helst andet tidspunkt på døgnet. Dog er et natmåltid en god idé og bør indgå i alles kostplaner :)


Præcis :clap:

Weezy skrev:Tak for det hurtige svar :) !

Lige et aller sidste spørgsmål :hihi: -

Hvis man f.eks. forbrænder 3000 kcal. om dagen, og man kun indtager 1000 om dagen, så man er 2000 i underskud og dermed lad os sige man har tabt 500 gram, så man er gået fra 60,5 til 60 kg fra morgenvægt til næste morgenvægt, hvis man så næste dag intager 1500 kcal om dagen, og man så ''kun'' er i 1500 kcal. underskud, vil man så stadig tabe sige fra de 60 kg eller stige i vægt? :)

Håber i kunne finde rundt i et lidt rodet spørgsmål, og tak på forhånd :)

Undskyld for at hijacke din tråd, TS. Synes bare ikke lige den her fortjente et helt nyt emne :)


2000 kcal underskud svarer til (meget groft) enten 500 gram glykogen (hvilket nok er det maximale du kan have liggende i kroppen), 500 gram protein eller omkring 230 gram fedt.
Ens basale metabolske rate bestemmes primært udfra ens fedtfrie masse og det er egentlig kun hvis du taber protein at du ville miste fedtfrie masse (havde du kun forbrændt protein var det nok heller ikke kun protein fra muskelvæv, men hovedsageligt protein fra diverse "protein pools" i kroppen)
Under et stort kcal-underskud vil kroppens stofskifte falde forholdsvis kontinuert jo længere du er på diæt. Dette har ikke særlig meget at gøre med tab af fedtfri masse, men fordi kroppen prøver at modsætte sig vægttabet. Dette mediteres primært af fald i hormonet leptin som påvirker en lang række andre hormoner. Jo højere fedtprocent du har jo langsommere vil stofskiftet og hormonet leptin falde.
Men et dyk på fra 3000 kcal som ligevægtsindtag til under 1500 kcal vil aldrig aldrig nogensinde ske.
Så nej du vil selvfølgelig ikke stige i vægt den efterfølgende dag.
War against broscience!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 52
Tilmeldt: 4. aug 2010, 09:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



30g kassein, 15g mørk chokolade m. orange (lidt godt skal man ha det :D ) og 10 mandler. Det står den på i øjeblikket, jeg skifter gerne lidt rundt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. sep 2006, 19:41
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg spiser kun noget inden jeg går i seng 2/7 dage om ugen..

Det er som oftest 60g grovbrød, m/peanutbutter, hytteost & et glas mælk til
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Yona skrev:2000 kcal underskud svarer til (meget groft) enten 500 gram glykogen (hvilket nok er det maximale du kan have liggende i kroppen), 500 gram protein eller omkring 230 gram fedt.
Ens basale metabolske rate bestemmes primært udfra ens fedtfrie masse og det er egentlig kun hvis du taber protein at du ville miste fedtfrie masse (havde du kun forbrændt protein var det nok heller ikke kun protein fra muskelvæv, men hovedsageligt protein fra diverse "protein pools" i kroppen)
Under et stort kcal-underskud vil kroppens stofskifte falde forholdsvis kontinuert jo længere du er på diæt. Dette har ikke særlig meget at gøre med tab af fedtfri masse, men fordi kroppen prøver at modsætte sig vægttabet. Dette mediteres primært af fald i hormonet leptin som påvirker en lang række andre hormoner. Jo højere fedtprocent du har jo langsommere vil stofskiftet og hormonet leptin falde.
Men et dyk på fra 3000 kcal som ligevægtsindtag til under 1500 kcal vil aldrig aldrig nogensinde ske.
Så nej du vil selvfølgelig ikke stige i vægt den efterfølgende dag.


- Jeg har ikke så meget forstand på det med vægttab osv. Endnu, men prøver da at blive klogere hver dag. Jeg har prøvet at forstå mest muligt at dit indlæg, og det giver meget mening.. Dog er der os lidt som jeg ikke forstår.. Men mit spørgsmål fik jeg svar på, og tak for det :) !

Du lyder til at have godt styr til det med kost og vægttab, så hvis du kan/vil svare mig på det her spørgsmål ville det være great :wink: : (Andre som ved hvad de snakker om må selvf. også gerne svare :P )
Jeg har været på en slankekur i 2½ måned nu, og har tabt mig 12 kg.
Jeg er begyndt at miste motivationen lidt synes jeg, da jeg ikke rigtig taber mig mere. Vægten har været stabil i et stykke tid nu og det irriterer mig, og har fået mig til at lave en kostplan, hvor jeg indtager ca. 1000-1200 kcal. om dagen. I dag er min anden dag jeg køre denne kostplan, og jeg føler ingen sult eller noget som helst. Spørgsmålet lyder om det er meget usundt kun at indtage så få kalorier om dagen? Jeg er træt at have den lille mave som buler lidt ud, som jeg har haft i meget lang tid nu, så det er lidt frustrerende at stå stille i vægt :verysad:
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 449
Tilmeldt: 11. maj 2010, 22:53
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Weezy skrev:- Jeg har ikke så meget forstand på det med vægttab osv. Endnu, men prøver da at blive klogere hver dag. Jeg har prøvet at forstå mest muligt at dit indlæg, og det giver meget mening.. Dog er der os lidt som jeg ikke forstår.. Men mit spørgsmål fik jeg svar på, og tak for det :) !

Du lyder til at have godt styr til det med kost og vægttab, så hvis du kan/vil svare mig på det her spørgsmål ville det være great :wink: : (Andre som ved hvad de snakker om må selvf. også gerne svare :P )
Jeg har været på en slankekur i 2½ måned nu, og har tabt mig 12 kg.
Jeg er begyndt at miste motivationen lidt synes jeg, da jeg ikke rigtig taber mig mere. Vægten har været stabil i et stykke tid nu og det irriterer mig, og har fået mig til at lave en kostplan, hvor jeg indtager ca. 1000-1200 kcal. om dagen. I dag er min anden dag jeg køre denne kostplan, og jeg føler ingen sult eller noget som helst. Spørgsmålet lyder om det er meget usundt kun at indtage så få kalorier om dagen? Jeg er træt at have den lille mave som buler lidt ud, som jeg har haft i meget lang tid nu, så det er lidt frustrerende at stå stille i vægt :verysad:


1000-1200 kcal er meget få kcal, og ja det er usundt at få så lidt mad. Tvivler på du kan få dækket dit behov for essentielle aminosyrer, vitaminer og essentielle fedtsyrer ved et så lavt kcal indtag. Du skal tænke på at behovet for disse er endnu mere essentielt når du er i kcal underskud.
I din profil står der du kun vejer 55 kg ? Det er ikke meget.
Mit forslag er at du begynder at spise en masse og tage noget muskel på og når du så om nogle år er 20 kg tungere kan du måske begynde at tænke på at slanke fedtet væk hvis det stadig er der.

1000-1200 kcal om dagen over længere tid kan virkelig nedsætte din forbrænding.
I nedenstående studie kan du læse at personer der kun fik 1500 kcal om dagen i 6 måneder reducerede deres forbrænding med 40 %.
[url]jcem.endojournals.org/cgi/reprint/89/4/1727.pdf[/url]
War against broscience!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 52
Tilmeldt: 4. aug 2010, 09:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



55 kg? Det må være en fejl så :lol: Ellers ville jeg være en pind :P. Jeg vejer 70 ca., det svinger meget. Jeg er 170-172 cm. høj.. Jeg har en mavse på maven som buler ud og den skal bare væk hurtigst muligt :)
Hvor mange kcal. anbefaler du at jeg indtager om dagen? Jeg forbrænder 3000 kcal. om dagen ca.
Du kan prøve at tage et kig i min kostplan og vurdere (: .. Måltid fra 16-18 har jeg udskiftet med et stykke rugbrød (måske en smule smør, alt efter humør) med røget laks :D
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 449
Tilmeldt: 11. maj 2010, 22:53
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



1 dåse makrel i tomat
½ L mælk
30 g mandel

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 17. okt 2009, 22:06
Geografisk sted: Inglewood
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg får ikke det samme hver gang, men det plejer at være:
1 liter skummetmælk, 50 gram mandel og 5 gram fiskeolie.
You can always be thinner; look better
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1667
Tilmeldt: 9. maj 2009, 15:22
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



en god halv til en hel l. mælk + en dåse tun i vand. Det er vejen frem.
Eller som flere andre har nævnt er peanutbutter og hytteost også nice. :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. jul 2010, 22:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Weezy skrev:55 kg? Det må være en fejl så :lol: Ellers ville jeg være en pind :P. Jeg vejer 70 ca., det svinger meget. Jeg er 170-172 cm. høj.. Jeg har en mavse på maven som buler ud og den skal bare væk hurtigst muligt :)
Hvor mange kcal. anbefaler du at jeg indtager om dagen? Jeg forbrænder 3000 kcal. om dagen ca.
Du kan prøve at tage et kig i min kostplan og vurdere (: .. Måltid fra 16-18 har jeg udskiftet med et stykke rugbrød (måske en smule smør, alt efter humør) med røget laks :D


Jeg ville aldrig anbefale nogen at være på diæt i mere end 8 uger ad gangen, hvis personen altså ikke er ekstremt overvægtig. Så derfor synes jeg du skal holde en pause med diæten og spise omkring de 3000 kcal i en 2-4 uger og så gå på diæt igen.. Anbefaler altid at man laver en cyklisk diæt. Dvs en diæt hvor ens kcal indtag ikke er det samme hver dag i løbet af ugen.. Kunne være at du i hverdagene spiste 1500 kcal (hvor det meste skal komme fra protein, og meget lidt kulhydrat) og så lørdag og søndag spiste 3500 kcal (hvor du skruer op for kulhydraterne). Weekenden ville altså blive et "anabolsk rebound", som kompenserer for det mulige muskeltab du har i hverdagene. (husk at træne tungt i weekenden). Det ville stadig give et gennemsnitligt kcal indtag på omkring de 2000.
War against broscience!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 52
Tilmeldt: 4. aug 2010, 09:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Yona skrev:
Weezy skrev:55 kg? Det må være en fejl så :lol: Ellers ville jeg være en pind :P. Jeg vejer 70 ca., det svinger meget. Jeg er 170-172 cm. høj.. Jeg har en mavse på maven som buler ud og den skal bare væk hurtigst muligt :)
Hvor mange kcal. anbefaler du at jeg indtager om dagen? Jeg forbrænder 3000 kcal. om dagen ca.
Du kan prøve at tage et kig i min kostplan og vurdere (: .. Måltid fra 16-18 har jeg udskiftet med et stykke rugbrød (måske en smule smør, alt efter humør) med røget laks :D


Jeg ville aldrig anbefale nogen at være på diæt i mere end 8 uger ad gangen, hvis personen altså ikke er ekstremt overvægtig. Så derfor synes jeg du skal holde en pause med diæten og spise omkring de 3000 kcal i en 2-4 uger og så gå på diæt igen.. Anbefaler altid at man laver en cyklisk diæt. Dvs en diæt hvor ens kcal indtag ikke er det samme hver dag i løbet af ugen.. Kunne være at du i hverdagene spiste 1500 kcal (hvor det meste skal komme fra protein, og meget lidt kulhydrat) og så lørdag og søndag spiste 3500 kcal (hvor du skruer op for kulhydraterne). Weekenden ville altså blive et "anabolsk rebound", som kompenserer for det mulige muskeltab du har i hverdagene. (husk at træne tungt i weekenden). Det ville stadig give et gennemsnitligt kcal indtag på omkring de 2000.



Tusind tak for din hjælp. Det sætter jeg meget pris på! :)
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 449
Tilmeldt: 11. maj 2010, 22:53
Geografisk sted: Roskilde
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg laver sådan en bad boy her:

125g hytteost
50g peanutbutter
500ml mælk
4tsk kakaopulver

- Hvis du bulker kan du tilsætte ½ dl solsikkeolie, det gør jeg ihvertfald under min bulk, så får du lige smidt 400kcal oven i hatten.

Blænd og drik.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



2 madder med honning
en god håndfuld mandler
1 liter mælk.
Så sover man dejligt :D
Rigtige mænd klarer sig uden roids!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 202
Tilmeldt: 19. maj 2007, 20:13
Geografisk sted: Dybvad
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



en lækker god nat snack kunne være
200 g kvark
lidt sød
stødt vanilje
vanilje essens
50g sukkerfri jorbærgrød
det er dog over et år siden jeg har fået det sidst men lækkert er det
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg plejede at køre chili ned. Hjemmelavet, med bønner, hjemmehakket fedtfattig kød, et skvæt oliovenolie, og en røvfuld hytteost ( i stedet for creme fraiche).

Så sover jeg perfekt og får lidt prots ind.

Nu er jeg ofte doven og spiser bare 100-150g ost og drikker et glas mælk til.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kan man ikke spise havregryn inden sengetid ? eller er der nogle ulemper ved det ? Hvad kan jeg evt supplere havregrynen med ?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 102
Tilmeldt: 28. nov 2006, 19:51
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



KenniH skrev:Kan man ikke spise havregryn inden sengetid ? eller er der nogle ulemper ved det ? Hvad kan jeg evt supplere havregrynen med ?


Man kan godt, men det ville være mange unødvendige carbs.
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 6916
Tilmeldt: 5. jan 2009, 18:52
 
Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster