Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1279
Medlemmer: 4
Skjulte: 1
Gæster: 1274

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Jeg har købt proteinpulver hos Bodylab 2 gange, og der har ikke været nogen problemer. Men ville godt prøve noget nyt. Så har kigget lidt på D.y.m.a.t.i.z.e og I.n.2.z.y.m, men ville gerne lige høre jeres erfaringer med de 2 mærker, før jeg køber det.

På forhånd tak.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:12
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nissanmagnus skrev:Jeg har købt proteinpulver hos Bodylab 2 gange, og der har ikke været nogen problemer. Men ville godt prøve noget nyt. Så har kigget lidt på D.y.m.a.t.i.z.e og I.n.2.z.y.m, men ville gerne lige høre jeres erfaringer med de 2 mærker, før jeg køber det.

På forhånd tak.
nu kender jeg ikke det protein pulver du snakker om, men bare ud fra hvad det hedder syntes jeg at det lyder som noget overbetalt fis.
Succes builds on failure Citat: Derek Poundstone
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 30. jun 2009, 23:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor købe noget lignende protein til en alt for høj pris nu hvor du er tilfreds med Bodylab?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nissanmagnus skrev:Jeg har købt proteinpulver hos Bodylab 2 gange, og der har ikke været nogen problemer. Men ville godt prøve noget nyt. Så har kigget lidt på D.y.m.a.t.i.z.e og I.n.2.z.y.m, men ville gerne lige høre jeres erfaringer med de 2 mærker, før jeg køber det.

På forhånd tak.


Det amerikanske mærke har jeg prøvet og det smager ok.

Det danske mærke har jeg ikke smagt ene og alene af den grund at det er møghamrende dyrt.

Jeg har efterhånden prøvet en del forskellige slags proteinpulverer og vil sige at bodylabs whey80 (karamel) ligger i klart top 5;-)

/spider;-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 575
Tilmeldt: 26. sep 2007, 10:45
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fordi jeg gerne ville prøve noget nyt, og så synes jeg ikke bodylab smager særligt godt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:12
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nissanmagnus skrev:Fordi jeg gerne ville prøve noget nyt, og så synes jeg ikke bodylab smager særligt godt.


Hvilken smag har du prøvet?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jordbær og Fersken/appelsin. Jordbær smager bare dårligt imo. Fersken/appelsin skummer alt for meget, så jeg skal vente 5 til 10 min før jeg kan drikke det.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:12
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nissanmagnus skrev:Jordbær og Fersken/appelsin. Jordbær smager bare dårligt imo. Fersken/appelsin skummer alt for meget, så jeg skal vente 5 til 10 min før jeg kan drikke det.


Livet er hårdt.


Prøv at ryste din shake 5 minutter før du skal bruge den.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:
Nissanmagnus skrev:Jordbær og Fersken/appelsin. Jordbær smager bare dårligt imo. Fersken/appelsin skummer alt for meget, så jeg skal vente 5 til 10 min før jeg kan drikke det.


Livet er hårdt.


Prøv at ryste din shake 5 minutter før du skal bruge den.


+1.. fik lige mega grinern der :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 251
Tilmeldt: 8. nov 2009, 17:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg kan anbefalde Nutramino med Kakao og Cafe latte.. Og vanilie/ananas smager faktisk også ok, selvom det lyder storklamt.. Cafe latte er klart den nemmeste at opløse, mens kakaoen smager bedst sammen med vand..

Den er ikke dyr, 2,2kg 349 hos fitnessworld.. Og nej jeg arbejder ikke hos nutramino og min anbefaling er ufarvet og alene baseret på de mange produkter jeg har gnavet mig igennem i løbet af årene..
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 481
Tilmeldt: 19. jul 2010, 07:15
Geografisk sted: østerbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Olai skrev:Og nej jeg arbejder ikke hos nutramino og min anbefaling er ufarvet og alene baseret på de mange produkter jeg har gnavet mig igennem i løbet af årene..


Lol

viewtopic.php?f=4&t=37734&p=873684&hilit=nutramino#p873684

Er hvert fald glad for nutramino


viewtopic.php?f=4&t=37753&p=874078&hilit=nutramino#p874078

Personligt kan jeg godt li nutramino 2,2kg til 349 i fitnessworld.


viewtopic.php?f=56&t=38203&p=886514&hilit=nutramino#p886514

Nutramino whey 100 % hos fitnessworld til 349 for 2,2 kg. Så bliver det vist ikke billigere..


viewtopic.php?f=4&t=38299&p=888697&hilit=nutramino#p888697

Jeg kan anbefalde Nutramino med Kakao og Cafe latte.. Og vanilie/ananas smager faktisk også ok, selvom det lyder storklamt.. Cafe latte er klart den nemmeste at opløse, mens kakaoen smager bedst sammen med vand..

Den er ikke dyr, 2,2kg 349 hos fitnessworld.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Haha. Godt set Czech.

Owned.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 258
Tilmeldt: 20. jul 2009, 17:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 8.00
- Squat: 8.00
- Dødløft: 8.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Og hvad er problemet? Skulle jeg lave links til de gange Bay anbefaler Bodylabs produkter? Jeg synes du stikker snuden lidt for langt frem.. Jeg anbefaler det produkt fordi jeg bruger det, og HVAD SÅ om jeg har skrevet det 100000 gange før?? Jeg har selv købt mig fattig i protein og går ALTID efter markedets billigste produkter, så finder du noget whey 100 til samme pris så skriv det til mig, og hold dine formodninger for dig selv.. =;
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 481
Tilmeldt: 19. jul 2010, 07:15
Geografisk sted: østerbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ajn3b skrev:Haha. Godt set Czech.

Owned.


[-( Ja godt set Czech.. virkelig fremragende spottet at jeg er vild med produktet og har skrevet det før.. Du er rigtig dygtig til at søge, det var flot..
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 481
Tilmeldt: 19. jul 2010, 07:15
Geografisk sted: østerbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg gjorde netop meget ud af at understrege min ufarvede mening, derfor er beskyldningen så meget desto mere et (stort) irritationsmoment.. Så hvis tonen røg op i det røde felt beklager jeg :oops:
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 481
Tilmeldt: 19. jul 2010, 07:15
Geografisk sted: østerbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Olai skrev:Og hvad er problemet? Skulle jeg lave links til de gange Bay anbefaler Bodylabs produkter? Jeg synes du stikker snuden lidt for langt frem.. Jeg anbefaler det produkt fordi jeg bruger det, og HVAD SÅ om jeg har skrevet det 100000 gange før?? Jeg har selv købt mig fattig i protein og går ALTID efter markedets billigste produkter, så finder du noget whey 100 til samme pris så skriv det til mig, og hold dine formodninger for dig selv.. =;


1. Hvis du går efter markedets billigste produkt køber du ikke Nutramino;-)

2. Nutramino mig bekendt findes kun i 750g og 2 kg og ikke 2,2kg;-)

3. Whey 100 betyder 100% valleprotein:-) Mig bekendt indholder nutramino whey100 76 g. protein pr. 100g, hvorimod bodylabs whey80 (nu når produkterne skal sammenlignes) er ligeledes 100% whey og indholder 80 g protein pr. 100 g;-)


Et lille hurtigt regnestykke:

Nutramino: 2 kg = 350kg = 175 kr pr kg proteinpulver
Bodylabs whey80: 5 kg = 699 = 140 kr pr kg proteinpulver

Jeg kan tage fejl:-)

just my 50 cents;-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 575
Tilmeldt: 26. sep 2007, 10:45
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Min far kender ham fram (link slettet), og vi har haft en masse forskellige ting derfra. Det er vel lige så godt som det meste af det der bliver solgt i danmark, men vi er begyndt at bruge bodylab istedet da det er lige så godt og billigere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1932
Tilmeldt: 17. feb 2010, 23:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Olai skrev:Og hvad er problemet? Skulle jeg lave links til de gange Bay anbefaler Bodylabs produkter? Jeg synes du stikker snuden lidt for langt frem.. Jeg anbefaler det produkt fordi jeg bruger det, og HVAD SÅ om jeg har skrevet det 100000 gange før?? Jeg har selv købt mig fattig i protein og går ALTID efter markedets billigste produkter, så finder du noget whey 100 til samme pris så skriv det til mig, og hold dine formodninger for dig selv.. =;


Tjoo... Nu spørger topic starter jo efter hvad folk synes om specifikke mærker, så din henvisning er pænt meget off-topic... Og inden du hugger på bay, så har hans tråd relevans da henviser til et tidligere brugt mærke... Vil give dig ret i at "TheCzech" sandsynligvis ikke har ret i antagelsen at du arbejder for nutramino, da det er LANGT mere sandsynligt at du promovere fitnessworld, som sammenlignet med andre FITNESSCENTRE sælger billigt proteinpulver (muligvis for at få flere kunder i centret)...

Derudover er det lidt reklame søjle agtigt at du konstant nævner pris, vægt og købssted, og siger at det er billigt... nu vi snakker billigt lad os se på prisen.

Nutramino: 349/2,2 = 158,63 kr/kg
Bodylab: 699/5 = 139,8 kr/kg

Nutramino er mega dyrt..
Nej jeg er ikke bodylab tilhænger da jeg ikke gider at betale mere end 100 kr/kg for pulver (med smag self).

Til topic starter, det er svært at hjælpe dig med mærker da smag er individuel... Bodylab(uhhh reklame) har smags varianter man kan købe og prøve inden man køber en bøtte, du kan se om andre mærker har det samme, så kan du jo prøve dig frem billigt... Det er mere eller mindre det samme som er i bøtterne, så du må gøre op med dig selv hvor meget smagen betyder, og hvor meget du vil betale for en bestemt smag...
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 21. aug 2007, 23:03
Geografisk sted: KBH
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Olai skrev:Og hvad er problemet? Skulle jeg lave links til de gange Bay anbefaler Bodylabs produkter? Jeg synes du stikker snuden lidt for langt frem.. Jeg anbefaler det produkt fordi jeg bruger det, og HVAD SÅ om jeg har skrevet det 100000 gange før?? Jeg har selv købt mig fattig i protein og går ALTID efter markedets billigste produkter, så finder du noget whey 100 til samme pris så skriv det til mig, og hold dine formodninger for dig selv.. =;


Tud mere..

Bay er en del af BB.dk teamet, og er derfor med til at bestemme, hvad der må skrives, og hvad der ikke må skrives.

Dit indlæg svarer på ingen måde på trådstarters spørgsmål, hvorfor det virker ret lamt at bruge tråden til at reklamere for et af markedets dyreste produkter. Du bliver ved og ved og ved med at promovere Nutramino som et billigt produkt, på trods af at dette er en lodret løgn.

For at fortsætte Aliens regnestykke:

Nutramino: 349/2,2 = 158,63 kr/kg
Bodylab: 699/5 = 139,8 kr/kg
Viking: 599/5 = 119,8kr/kg
Dymatize 285/2,3 = 123,9kr/kg
Myofusion 339/2,3 = 147,4kr/kg
Syntha-6 319/2,3 = 138,7 kr/kg
Optimum 349/2,3 = 151,7 kr/kg
link slettet 404,7/5 = 80,94 kr/kg

Og jeg kunne blive ved. Hvis man har så mange penge, at man er ved at drukne i dem, vil Nutramino være et godt valg. Hvis dette ikke er tilfældet, skal man virkeligt være glad for deres smagsvarianter for at vælge Nutramino, for deres produkt er markant dyrere end alle andre produkter på markedet.

Hvis der er bare ét gram af sandhed i følgende citat fra dig:
går ALTID efter markedets billigste produkter


Så holder du selvfølgelig med det samme op med at reklamere for Nutramino, da det som illustreret ovenfor på ingen måde er det billigste produkt på markedet. Tværtimod.

Hvis du stadig holder fast i, at Nutramino er billigt, er der selvfølgelig ingen tvivl om, at du ansat af Fitnessworld eller Nutramino.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Olai?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har brugt Dymatize Elite Whey i en meget lang periode. Jeg er meget tilfreds med produktet!
Kan anbefale Chokolade smag.
Derudover bruger jeg Syntha-6 som postworkout shake med vanilie smag, er ligeledes godt tilfreds.
Edit:
Det er selvfølgelig lidt dyrere produkter, men det må man jo tage med, hvis det er :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 112
Tilmeldt: 3. okt 2009, 15:30
 
Træner her: Form og Velvære
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hold lige tonen folkens.. :) (ikke at der er sket noget vildere slemt, men hold det nu bare helt sagligt)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



ikke fordi jeg er på olais side, men jeg synes det er rimeligt latterligt hvordan i sammenligner 5 kgs priser med 2 kgs priser
selvfølgelig er der en forskel.

nu når i er så godt i gang med det hvorfor blander i så ikke bodylabs 20kgs sække med proteinpulver med? lad mig gøre det for jer
20 kg = 2000 kr

1 kg = 100 kr


nej, hvis i vil gøre det ordenligt så må i sammenligne bodylabs 2 kg med nutraminos 2 / 2,2 kg proteinpulver.

Og hvis man så gør det, er der ikke den store forskel som når folk sammenligner 5 kg med 2 kg.
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 746
Tilmeldt: 19. dec 2009, 13:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 5.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ud af de to som du havde tænkt dig at prøve så tag dymatize det fungerer ganske fint , og prisen er ikke så gal heller :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 28. okt 2009, 23:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nogen der ved om man kan få proteinpulver der smager ligesom "eclipse" THE SHAKE, med vanilie smag?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 21. jul 2010, 19:10
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



merijaan skrev:ikke fordi jeg er på olais side, men jeg synes det er rimeligt latterligt hvordan i sammenligner 5 kgs priser med 2 kgs priser
selvfølgelig er der en forskel.

nu når i er så godt i gang med det hvorfor blander i så ikke bodylabs 20kgs sække med proteinpulver med? lad mig gøre det for jer
20 kg = 2000 kr

1 kg = 100 kr


nej, hvis i vil gøre det ordenligt så må i sammenligne bodylabs 2 kg med nutraminos 2 / 2,2 kg proteinpulver.

Og hvis man så gør det, er der ikke den store forskel som når folk sammenligner 5 kg med 2 kg.

Nu er jeg ikke inde i bøtte størrelserne fra andre producenter, men jeg har set mange mærker der ikke tilbyder særlig store bøtter og så er det jo ligemeget
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



merijaan skrev:ikke fordi jeg er på olais side, men jeg synes det er rimeligt latterligt hvordan i sammenligner 5 kgs priser med 2 kgs priser
selvfølgelig er der en forskel.

nu når i er så godt i gang med det hvorfor blander i så ikke bodylabs 20kgs sække med proteinpulver med? lad mig gøre det for jer
20 kg = 2000 kr

1 kg = 100 kr


nej, hvis i vil gøre det ordenligt så må i sammenligne bodylabs 2 kg med nutraminos 2 / 2,2 kg proteinpulver.

Og hvis man så gør det, er der ikke den store forskel som når folk sammenligner 5 kg med 2 kg.


Eeerrhhh..... grunden til at vi ikke sammenligner med 20kg er:
1 Det er uden smag, mener du virkelig at vi skal sammenligne priser for med og uden smag?? (bodylab gør ikke, men flere steder differentiere imellem med og uden smag, hvad prisen angår)

2 en 20kg sæk er for mange alt for upraktisk, og nogle vil gerne variere imellem smag over tid... om man har en bøtte på 5 kg eller en bøtte på 2 kg, er for de fleste ligegyldigt, hvorfor man omregner til kr/kg...

Man kan sagtens sammenligne dem, når du skal købe hos bodyman tænker du da også at prisen er bedre hvis du køber 5 kg... At nutramina ikke sælger 5 kg bøtter, er vel deres problem, det er ikke ensbetydende prisen er mere fordelagtigt bare fordi de kun sælger større potioner... Nutramina burde tilpasse sig markedet, gør de ikke det kan det ikke batale sig at købe varen med mindre man elsker precist den smag
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 21. aug 2007, 23:03
Geografisk sted: KBH
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg ved, du er her, Olai.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Jeg ved, du er her, Olai.


Billede
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



merijaan skrev:ikke fordi jeg er på olais side, men jeg synes det er rimeligt latterligt hvordan i sammenligner 5 kgs priser med 2 kgs priser
selvfølgelig er der en forskel.

nu når i er så godt i gang med det hvorfor blander i så ikke bodylabs 20kgs sække med proteinpulver med? lad mig gøre det for jer
20 kg = 2000 kr

1 kg = 100 kr


nej, hvis i vil gøre det ordenligt så må i sammenligne bodylabs 2 kg med nutraminos 2 / 2,2 kg proteinpulver.

Og hvis man så gør det, er der ikke den store forskel som når folk sammenligner 5 kg med 2 kg.


Vil nærmere sige det netop DERFOR det er en idé at sammenligne.

Selvfølgelig kan man få en lavere kilopris jo større en bøtte/mængde man køber. Hvorfor det da også kun er en god ting bodyman har 5kg. at der er flere andre der kun har 2/2,2 er jo bare surt for dem. Det holder deres priser oppe, men de kan sikkert score en bedre avance på den måde.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3020
Tilmeldt: 25. maj 2008, 11:04
Geografisk sted: Frederikssund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster