Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65566 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1171
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1168

Følg bodybuilding.dk på

MB's Log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Spændende projekt!

Held og lykke med det.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



.
Sidst rettet af maxb 17. maj 2023, 09:35, rettet i alt 2 gange.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så kom jeg hjem efter en lang dag, hvor der stod svømning på skemaet. Jeg er totalt smadret i benene efter første omgang fodbold, så det var hvad det blev til i dag. Skulle desuden lige flytte 3+2 personers sofaer fra 5. sal til en kælder, så det gav mig da også irriterende arbejde :) Derudover selvfølgelig 2 x 8 km cykling.

I morgen står den på friluftliv i skoven, hvor jeg satser på at løbe hjem fra, hvis benene er OK i morgen! Vi ser på det!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er dagens motion vist veloverstået! Dagen startede ud med friluftliv i marselisborg skov, hvor vi havde 3 timers orientering i skoven afsluttende med en stafet, så der var smag af blod allerede nede i marselisborg :) Derefter skulle jeg som nævnt løbe hjem, så det gjorde jeg så. Følte mig ret tung i benene ovenpå 3 timers løb i skoven, men det gik fint.
8,37 km på 46 minutter, hvilket giver en gennemsnitshastighed på 10.92 km/t - 5:29 min/km
Ruten: http://aktivtraening.dk/ruteplanner/aarhus-c/marselishal-til-tilst

Skal desuden til herreaften senere nede i byen, så der er jeg så heldig lige at få 2 x 8 km på cykel.

Har lige drukket en glimrende smoothie - skulle nogle have lyst til at prøve den, så er opskriften:
1/2 liter mælk
en håndfuld jordbær
to kugler frossen spinat
en håndfuld mynte
en banan

Alt i alt en god dag, men en solid omgang træning. Er spændt på, hvordan benene har det i morgen :lol:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så sidder jeg igen med den gode smoothie og hygger mig med at skrive lidt logbog. Weekenden stod i flytningens tegn, da hele lejligheden skulle pakkes ned, så der blev ikke tid til træning, hvilket passede benene helt fint!

Dagen i dag har stået på 4 timers aktivitet på studiet (2 timers orienteringsløb rundt i Moesgård skov og 2 timers volley) + de obligatoriske 2 x 8 km på cykel. Har desuden først lige modtaget bogen til arbejds- og træningsfysiologi (exercise physiology, nutrition, energi and human performance, william d. mcardle m.fl), og er derfor ca 60 sider bagefter, så jeg "nøjes" med de 4 timers idræt i dag :) Håber jeg har mere tid og energi til træning i morgen efter svømning.

God dag derude, og nyd nu det fine vejr!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Velkommen tilbage paa boardet Max
Hvis du husker det, saa fulgte jeg lidt med sidst du loggede :)
Jeg har en lille droem om ogsaa at tage en jernmand i 2012, men det er ikke sikkert endnu. Der er nogle ting der lige skal falde paa plads foerst.
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15825
Tilmeldt: 20. dec 2006, 21:24
Geografisk sted: Slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:Velkommen tilbage paa boardet Max
Hvis du husker det, saa fulgte jeg lidt med sidst du loggede :)
Jeg har en lille droem om ogsaa at tage en jernmand i 2012, men det er ikke sikkert endnu. Der er nogle ting der lige skal falde paa plads foerst.


Hej Kæmperen! Jo tak - jeg har det med at forsvinde i perioder :) Husker dig godt! Nu håber jeg bare, at jeg ikke får problemer ligesom sidst - specielt ikke med bagdelen... Det er altså ufedt :lol:

Lyder da som en god idé med den der ironman også - det er da bare med at klø på? :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det blev ikke til det vilde i dag, da jeg har for travlt med flytningen. Dagens motion blev 2 x 8 km cykling og 2 timers svømmetræning med noget forskellig tekniktræning og 12 minutters uafbrudt svømning, som blev til 550m.

Glæder mig til flytningen er overstået, og jeg kan få ordentlig gang i træningen O:)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spændende projekt. Håber at det lykkes for dig :wink:
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2806
Tilmeldt: 12. aug 2009, 20:50
Geografisk sted: København Ø
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er jeg midt i flyttehelvedet, og har derfor heller ikke specielt meget tid til træningen. Til gengæld får jeg en dejlig lejlighed, hvilket jo heller ikke er at undervurdere :)

Onsdagens træning bestod af ca. 16 km's cykling og 2,5 timers fodbold. Dagen i dag var mere beskeden - jeg når desværre ikke mere end studieaktiviteten, som i dag stod på 2 timers svømning. Det var en kombination af tekniktræning og en smule intervaltræning.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja, der har lige været nogle dage uden opdateringer, hvilket selvfølgelig skyldes flytningen - jeg har ikke fast internet før d. 16., så det bliver lidt sporadisk indtil.

I fredags havde jeg endelig tid/overskud til noget træning, så den stod på 35 minutters intervalløb på løbebånd - ville egentlig gerne have løbet en lang tur, men jeg havde ikke mine løbesko, kun mine hverdagssko (nike free 7.0), så jeg vurderede det mest fornuftigt at løbe en kort tur :)

Weekenden blev ren flyttehelvede, så træningen bestod i at løfte flyttekasser hele lørdag og save og skrue hele søndag - det bliver man også pænt træt af, skal jeg lige hilse at sige! :´)

I dag har jeg ikke haft tid til yderligere motion end på studiet, da jeg skulle hente køleskab og alt mulig bøvl - motionen på studiet stod på 2 timers volleyball, så det er jo ikke helt skidt :)

I morgen står den på svømning på studiet, og, alt afhængig af, hvad vi bliver sat til, satser jeg på at tage nogle ekstra baner efter timen - nu ser vi!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spændende projekt, jeg går selv og pusler med en idé om en Ironman, jeg skal dog have en træner ind over før jeg tør sætte en tidshorisont, indtil videre bliver det CPH Maraton. God arbejdslyst ;)
"I absolutely believe in God; and I absolutely hate the fucker"
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 17. mar 2009, 21:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jo tak sumquoderis - i lige måde.

Dagen i dag stod som planlagt på svømning. Programmet på studiet var mere eller mindre 1,5 timers vandpolo/vandpolo-øvelser. Jeg var ret træt bagefter, men tog alligevel nogle baner og øvede lidt teknik i en times tid bagefter. En fin dag, trods det vand jeg selvfølgelig stadig har i ørene #-o

I morgen står den på fodbold - så må vi se om jeg magter mere bagefter :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Som advaret bliver opdateringen lidt fesen indtil jeg har styr på min internetforbindelse, og det er naturligvis også derfor, at jeg ikke har fået logget den sidste tid.

Torsdag i sidste uge stod på 30 minutters løb på løbebånd med 15 - 18 km/t. Jeg synes selv, jeg var ganske godt kørende, og det kan da heller ikke være helt skidt at løbe min. 15 km/t over en halv time, men jeg kunne godt tænke mig, hvis jeg kunne holde 14-15 km/t over 45 - 60 minutter... Det kommer nok med tiden!

Fredag - mandag stod på friluftstur med studiet ude ved Sletten i omegnen af Ry. Turen bestod i at lave bivuak, sejle i kano, bygge lejrplads med rafter og reb, lave mad på bål og løbe adventure-race. Det var en super fed tur med masser af aktivitet. Efter adventure-race't, som stod på i ca 1,5 timer løb jeg en tur med nogle af de andre gutter i det bakkede terræn derude, og det endte i løb med fuld fart på singletracks i øsende regnvejr - super fedt! :D

De sidste dage er gået med udflytningssyn i den gamle lejlighed og diverse indkøb og klargøring af den nye lejlighed, så der har ikke været tid til andet, end hvad vi har lavet på studiet. Jeg håber, at der bliver mere tid fremover, for ellers synes jeg umiddelbart det ser lidt sort ud ift. den ønskede form. Vi ser, hvad der sker!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er det vist tid til opdatering igen :)

Fredag stod på fodbold og friluftsliv på studiet, og tiden var desværre ikke til ekstra træning den dag.

Lørdag fik jeg endelig tid til at dyrke noget motion uden for studiet :D Jeg løb op til brormand, og så stille og roligt hjem igen sammen med ham. Turen var pudsigt nok lige på 5 km. Turen derop løb jeg på 20 minutter, og turen hjem blev på 26,5 minutter. Dagen i dag står på familietamtam, og jeg skal til orienteringsprøve i morgen, så jeg holder hviledag i dag.

God weekend!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Orienteringsprøven i går gik glimrende. Ruten var på omkring 6 km i fugleflugt, og jeg kom ind på 59 minutter, så det var fornuftigt - specielt taget i betragtning, at jeg ikke har nogen videre erfaring indenfor kortlæsning.

I dag var stængerne en smule trætte, så jeg nøjes med svømning på studiet - ca. en times crawløvning med diverse øvelser - og en kort 3,5 km's løbetur med nogle intervaller. I morgen står den på fodbold efterfulgt af adventurerace, så jeg sover nok godt i morgen :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går stod den så på adventurerace, og det var sgu en hård omgang - det forløb over omtrent 3 timer i form af et stjerneløb. Min løbemakker målte efterfølgende ruten op, og det viste sig, at den var på 21,1 km, så vi har da fået bevæget benene lidt. Desuden var det lige efter 2 timers fodbold, så jeg var godt træt, da jeg kom hjem.

Jeg kan også mærke det i benene i dag, så jeg nøjes med 2 timers crawl+øvelser på studiet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis du i slutningen af din træning vil ud af landet og træne er Playitas det perfekte sted for triatleter :D http://www.playitas.info/da
"The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow".
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 26. jul 2010, 14:35
Geografisk sted: Helsingør
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 100.00
- Dødløft: 122.50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



swimchris skrev:Hvis du i slutningen af din træning vil ud af landet og træne er Playitas det perfekte sted for triatleter :D http://www.playitas.info/da


Fedt... Tak for det! Jeg havde faktisk kigget lidt på det - har du selv prøvet det af?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja har selv været på træningslejer der nede i 2 uger. Som svømmer :D Men kender mange triatelter som har været der nede og træne. Ink. Rasmus Henningsen :D
"The pain you feel today will be the strength you feel tomorrow".
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 26. jul 2010, 14:35
Geografisk sted: Helsingør
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 100.00
- Dødløft: 122.50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så kom jeg endelig ud af fjerdene, som man siger. I dag blev det en tur fra idræt og ud omkring ørnereden. Turen derud løb jeg nede ved og i nærheden af stranden, og hjemturen blev med cykelstien/gangstierne.

http://aktivtraening.dk/ruteplanner/aarhus-c/idraet-oernereden

Ruten er 13,13km, og jeg løb den på 1 time, med OK ben efter halvanden times crawlsvømning og tekniktræning på studiet. Kan mærke det stille og roligt går fremad, men synes nu stadig der er langt op til de 42,195 km :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagen i dag stod på fodbold mod det andet hold på uni - 2 x 30 minutters kamp. Vi tabte desværre, så jeg gider ikke lave mere i dag - BUH!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hey..

spændende mål du har dig, vil helt sikkert følge lidt med her..
jeg skal selv ud på ironman i København i 2011, er sku ik barnemad at træne op til :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 526
Tilmeldt: 9. nov 2008, 16:50
Geografisk sted: Brønderslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



Oliva skrev:hey..

spændende mål du har dig, vil helt sikkert følge lidt med her..
jeg skal selv ud på ironman i København i 2011, er sku ik barnemad at træne op til :)


Ja, det er sgu ret spændende! Fedt - du er vel i fuld gang så? Nogle gode fif til svømmetræningen? Det er sgu nok den jeg bøvler mest med pt - synes det klor er skideirriterende :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækkert med en tri-log! Det lyder spændende, og jeg vil hvertfald følge loggen :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 5. jul 2006, 21:16
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jo tak - altid dejligt med kommentarer :D

Dagens træning på studiet blev 20 minutters kontinuerlig svømning med valgfri stilart - det blev til 850 meter. Ikke noget prangende resultat, men efter mit indtryk heller ikke hæsligt :lol:

Efter arbejde (træningsvejleder i fitnessdk, Friskohuset i Århus) smuttede jeg lige op på løbebåndet. Det var egentlig tanken, at jeg skulle løbe en stille og rolig tur, men det blev til en halv times intervalløb på mellem 11 og 22 km/t O:)

Mit pulsur (Polar rs200sd) ligger desuden hos en kammerat, som pga. knæoperation ikke kan hente den før om en uges tid (han bor på 4. sal), så jeg venter spændt på at kunne få lidt flere data på min træning!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går stod den på fodbold på studiet med små interval og højintensitetsspil, jeg var ret træt, så det blev ikke til mere :)

I dag skulle kæresten ud at løbe, så jeg smuttede med og fik lidt restitutionsløb :) Det blev lige omkring 8 km rundt på brabrandstien - http://aktivtraening.dk/ruteplanner/aabyhoej/restitutionsloeb-brabrandstien

Nu tror jeg, jeg vil spille lidt fifa :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning blev en omgang styrketræning i fitnessdk, fordi jeg fik lyst :D . Jeg har ikke styrketrænet i et langt stykke tid, så jeg tog den lidt med ro :)

Bænkpres:
10 x 32 kg (opvarmningssæt)
10 x 52 kg
10 x 62 kg
10 x 62 kg

Lunges med 2 x 22 kg håndvægte: 3 x 10

Cable Twist (up down):
10 x 35 kg
10 x 45 kg
10 x 55 kg

Upright Row i cable cross:
10 x 20 kg
10 x 25 kg
10 x 30 kg

Hyper extensions: 3 x 10 med 20 kg

Jeg tog desuden lige en fedtprocentmåling med deres tanita impedansmåler (TBF-300), som gav følgende data:
Vægt: 78,7 kg
Impedance: 455 ohm
Fedt%: 8,3%
Fedtmasse: 6,5 kg
Fedtfri masse: 72,7 kg
Væske i kroppen: 52,9 kg
Basalstofskifte: 8000 kJ / 1912 kCal.

Jeg kan ud fra ovenstående data se, at jeg har tabt mig siden sidste måling (februar), som hed 8,7% fedt. Da jeg øjensynligt ikke har de store problemer med for høj fedtprocent, forsøger jeg egentlig at være i ligevægtsindtag eller kalorieoverskudsindtag, men det ser ud til, at jeg simpelthen ikke spiser nok. Hvis jeg får tid, så tænker jeg at veje nogle maddage i næste uge, så jeg lige får en stikprøve på, hvor meget jeg indtager.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Som forventet har jeg ordentlige DOMS i balderne efter lunges i går, så jeg nøjes med studiets obligatoriske aktivitet:

- Friluftsliv: Vi skulle lave et orienteringsløb til en anden gruppe, som vi skulle bytte med. Det løb jeg fik var vidt ca. 4,5km i fugleflugt, og den løb jeg på omkring 25-30 minutter - har ikke helt styr på det :)

- Volley: Dagens lektion stod på forsvar, hvor vi skulle øve diverse faldeteknikker for at nå svære bolde. Herefter spillede vi kamp.

Alt i alt en dejlig dag med moderat intensitet. Nu tror jeg, jeg vil lave en ordentlig omgang lasagne og smutte i biffen bagefter :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der har lige været et par off-days - det skyldes en kombination af ømme stænger (hvorfor har jeg ikke lige kunnet gennemskue) og travlt.

I dag var stængerne endelig klar igen, og jeg havde besluttet at løbe en times tid i fitnessdk efter arbejde. Jeg kom desværre på arbejde, så jeg ombestemte mig og løb 5 km på 20 minutter. Jeg følte egentlig et fint overskud hele vejen, så det var dejligt!

I morgen er der lovet kage til forelæsningen, så jeg tror jeg hopper ned og træner inden :D

Jeg fik desuden målt dagens madindtag - 4495,49 kCal på en dag, og jeg synes ikke jeg har spist mere, end jeg plejer. Det synes jeg da egentlig er en pænt stor mængde mad :)
kostplan


Mht. energifordelingen, så ser den jo også ganske fornuftig ud umiddelbart!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 168
Tilmeldt: 19. maj 2005, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster