Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 888
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 886

Følg bodybuilding.dk på

Accutin - Solarie

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hey!

Jeg har været på kuren accutin (piller mod bumser) i 5 måneder, som der sluttede for 3 måneder siden.
Jeg fik af vide at jeg ikke måtte solarie imens jeg var på kuren, men er det okay at jeg begynder at tage det nu her, hvor jeg har været færdig med kuren i et stykke tid? Vil ikke ødelægge min hud, da den er blevet så nice efter kuren.. mangler bare farve (:

Tak på forhånd!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 391
Tilmeldt: 30. apr 2010, 16:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



p1player skrev:Hey!

Jeg har været på kuren accutin (piller mod bumser) i 5 måneder, som der sluttede for 3 måneder siden.
Jeg fik af vide at jeg ikke måtte solarie imens jeg var på kuren, men er det okay at jeg begynder at tage det nu her, hvor jeg har været færdig med kuren i et stykke tid? Vil ikke ødelægge min hud, da den er blevet så nice efter kuren.. mangler bare farve (:

Tak på forhånd!


Vier ikke læger, men hvis du nu spørger dem som du har fået kuren af, så er jeg sikker på det du får det rigtige svar. Men jeg vil da bare sig go for it
Hvis phillimus var en mus, ville jeg forgifte ham med rottegift.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 794
Tilmeldt: 30. jan 2009, 19:10
Geografisk sted: århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Når du er sluttet, kan du bare hoppe i solen. Jeg taler af erfaring.

Jeg var på ferie, imens jeg var på pillerne.. huden er sart, men der sker ikke noget, når du er slut.
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 6916
Tilmeldt: 5. jan 2009, 18:52
 
Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Xiva skrev:Når du er sluttet, kan du bare hoppe i solen. Jeg taler af erfaring.

Jeg var på ferie, imens jeg var på pillerne.. huden er sart, men der sker ikke noget, når du er slut.

+1
Hvis phillimus var en mus, ville jeg forgifte ham med rottegift.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 794
Tilmeldt: 30. jan 2009, 19:10
Geografisk sted: århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



p1player skrev:Hey!

Jeg har været på kuren accutin (piller mod bumser) i 5 måneder, som der sluttede for 3 måneder siden.
Jeg fik af vide at jeg ikke måtte solarie imens jeg var på kuren, men er det okay at jeg begynder at tage det nu her, hvor jeg har været færdig med kuren i et stykke tid? Vil ikke ødelægge min hud, da den er blevet så nice efter kuren.. mangler bare farve (:

Tak på forhånd!


Og du vil tage solarie.

Jeg lader den bare stå der.
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3310
Tilmeldt: 29. jul 2009, 09:56
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er det noget der virker det stads der? Er selv plaget af bumser på den øvre del af ryggen og på skuldrene. Har været ved lægen med det, og han gav mig et recept på noget der hedder Clindoxyl, som er sådan en gelé jeg skal smøre på. Men tvivler bare på det virker.
"Med eller uden religion vil gode mennesker udføre gode handlinger, og onde mennesker vil udføre onde handlinger. Men religion kan få gode mennesker til at udføre onde handlinger".
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: 11. sep 2010, 20:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mr. Lish skrev:Er det noget der virker det stads der? Er selv plaget af bumser på den øvre del af ryggen og på skuldrene. Har været ved lægen med det, og han gav mig et recept på noget der hedder Clindoxyl, som er sådan en gelé jeg skal smøre på. Men tvivler bare på det virker.

Jeg har været på roaccutan som vist nok er stærkere (men hæng mig ik op på det...) og det var voldsomt så meget det virkede. Det er et virkelig hidsigt præparat og man skal lige indstille sig på bivirkningerne. Jeg oplevede heldigvis kun meget tør hud på læber og omkring munden, men bivirkningerne kan også inkludere hårtab og andet sjov :lol:
Derudover må man ikke drikke alkohol og tage sol mens kuren står på.
Men jeg har ikke et sekund fortrudt at jeg brugte de par måneder på det- Jeg har dog mange ar efter det nu men det er så en anden sag :(
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Mr. Lish skrev:Er det noget der virker det stads der? Er selv plaget af bumser på den øvre del af ryggen og på skuldrene. Har været ved lægen med det, og han gav mig et recept på noget der hedder Clindoxyl, som er sådan en gelé jeg skal smøre på. Men tvivler bare på det virker.

Jeg har været på roaccutan som vist nok er stærkere (men hæng mig ik op på det...) og det var voldsomt så meget det virkede. Det er et virkelig hidsigt præparat og man skal lige indstille sig på bivirkningerne. Jeg oplevede heldigvis kun meget tør hud på læber og omkring munden, men bivirkningerne kan også inkludere hårtab og andet sjov :lol:
Derudover må man ikke drikke alkohol og tage sol mens kuren står på.
Men jeg har ikke et sekund fortrudt at jeg brugte de par måneder på det- Jeg har dog mange ar efter det nu men det er så en anden sag :(


Jeg har os været på roaccutan... Jeg led os kun af lidt tørre læber. Og jeg har heller aldrig fortrudt...Det var en dyr omgang mener jeg at ku huske, i 4 måneder tog jeg kuren. Men det vendte op og ned på mit liv efterfølgende.... =D>
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Præcis!
Alt det der cremer og pis og lort, op i røven med det. Hvis man lider slemt af acne skal man have noget lægemiddel først og så kan man kontakte en dermatolog efterfølgende.

jeg er f.eks. ved at undersøge et behandlingsforløb hos en hudklinik lige nu fordi jeg stadig har rigtig mange ar på ryg og skulderblade fra da jeg havde mit acne. Jeg var slem til at pille i det nemlig :/ og så har jeg også nogle pigmentpletter derfra og det irriterer mig grusomt.
Men alt det ville ikke nytte noget hvis ikke jeg havde fået ordnet årsagen til at det kom først.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



I want ze roaccutan.
"Med eller uden religion vil gode mennesker udføre gode handlinger, og onde mennesker vil udføre onde handlinger. Men religion kan få gode mennesker til at udføre onde handlinger".
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: 11. sep 2010, 20:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mr. Lish skrev:I want ze roaccutan.

Kontakt din læge og få en henvisning til en hudlæge.. :)

Da min hudlæge bad mig tage trøjen af dengang for lige at se det sagde hun bare "du skal have roaccutan", efter 2 sekunder haha.. ingen tvivl
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Mr. Lish skrev:I want ze roaccutan.

Kontakt din læge og få en henvisning til en hudlæge.. :)

Da min hudlæge bad mig tage trøjen af dengang for lige at se det sagde hun bare "du skal have roaccutan", efter 2 sekunder haha.. ingen tvivl


Ja jeg havde heller ikk de store problemer med at få en recept..... Jeg sku bare love lægen at jeg ikk blev gravid så længe jeg var under behandling...For det ku gi misdannelser hos fosteret...
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Mr. Lish skrev:I want ze roaccutan.

Kontakt din læge og få en henvisning til en hudlæge.. :)

Da min hudlæge bad mig tage trøjen af dengang for lige at se det sagde hun bare "du skal have roaccutan", efter 2 sekunder haha.. ingen tvivl


Jeg tror måske ikke helt min er slemt nok. Jeg synes jo det er slemt, især når jeg står i et rigtig godt og skarp lys og kigger direkte ind i spejlet, så synes jeg virkelig det ser groft ud. Men da jeg viste det til min læge sagde han bare: "Jaaaah, det kan jeg godt se." og gav mig et recept på den her gelé, som er en form for 'opgraderet' basiron med et antibiotika i. Jeg tror bare ikke på det, da basiron ikke har haft nogen som helst effekt på mig.
"Med eller uden religion vil gode mennesker udføre gode handlinger, og onde mennesker vil udføre onde handlinger. Men religion kan få gode mennesker til at udføre onde handlinger".
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: 11. sep 2010, 20:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bare snak med ham og sig at det virkelig går dig på og den creme ikke hjalp... Og hvis han ikke gider så bare prøv at taleh am til fornuft .. Sådan noget kan jeg sagtens snakke med min læge om f.eks.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Mr. Lish skrev:
Dingo skrev:
Mr. Lish skrev:I want ze roaccutan.

Kontakt din læge og få en henvisning til en hudlæge.. :)

Da min hudlæge bad mig tage trøjen af dengang for lige at se det sagde hun bare "du skal have roaccutan", efter 2 sekunder haha.. ingen tvivl


Jeg tror måske ikke helt min er slemt nok. Jeg synes jo det er slemt, især når jeg står i et rigtig godt og skarp lys og kigger direkte ind i spejlet, så synes jeg virkelig det ser groft ud. Men da jeg viste det til min læge sagde han bare: "Jaaaah, det kan jeg godt se." og gav mig et recept på den her gelé, som er en form for 'opgraderet' basiron med et antibiotika i. Jeg tror bare ikke på det, da basiron ikke har haft nogen som helst effekt på mig.


Vil det os virke når du stopper behandlingen? For det gør Roaccutan pillerne jo.... Jeg fik behandlingen for 14-15 år siden og der har ikk været noget siden. Joeh! der kommer da en bums i ny og næ.... Men i forhold til hvordan det var inden behandlingen så er det jo INTET.

Lige i starten af behandlingen blev huden værre og jeg tænkte OMG!!! -Men det var et eller andet med at huden/kroppen prøvede at modarbejde behandlingen, men efter det tog det fart med helingen....
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Bare snak med ham og sig at det virkelig går dig på og den creme ikke hjalp... Og hvis han ikke gider så bare prøv at taleh am til fornuft .. Sådan noget kan jeg sagtens snakke med min læge om f.eks.


Jeg prøver lige den her gelé og ser om det ikke virker - hvis ikke, så kontakter jeg ham igen og KRÆVER roaccutan. Tror egentlig også det var det han tænkte.
"Med eller uden religion vil gode mennesker udføre gode handlinger, og onde mennesker vil udføre onde handlinger. Men religion kan få gode mennesker til at udføre onde handlinger".
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 220
Tilmeldt: 11. sep 2010, 20:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dingo skrev:Bare snak med ham og sig at det virkelig går dig på og den creme ikke hjalp... Og hvis han ikke gider så bare prøv at taleh am til fornuft .. Sådan noget kan jeg sagtens snakke med min læge om f.eks.


Det er ikk sikkert det er så nemt mere. For nogen år siden var der noget ballade om at roaccutan ku gi depression hos unge (Det virkede så modsat hos mig :mrgreen: ), så derfor kan lægerne nok være lidt usamarbejdsvillige....
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ville slet ikke bruge min tid, penge og mest af alt ødelægge min hud. På at gå i solarie =;
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 1. feb 2010, 19:22
Geografisk sted: Nakskov
 
Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvor lang tid tager kuren? og hvad må man ikke når man er på den? må man drikke? hvilke bivirkninger er der?

og tror i det er muligt, når man kun har bumser på hagen/kinden/panden og på ryggen?
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 351
Tilmeldt: 29. nov 2009, 20:07
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: Ålholm Vægtløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 2.00
- Dødløft: 7.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Syraxz skrev:Hvor lang tid tager kuren? og hvad må man ikke når man er på den? må man drikke? hvilke bivirkninger er der?

og tror i det er muligt, når man kun har bumser på hagen/kinden/panden og på ryggen?



Snuppet inde fra sundhedsguiden.dk:

Roaccutan®

Roaccutan kapsler indeholder isotretinoin, et stof der ligner A-vitamin. Roaccutan er det mest effektive middel der findes ved bumser. Det er kun hudlæger der må udskrive Roaccutan.

Virkningen af Roaccutan skyldes at præparatet virker på alle de faktorer, der medvirker til, at der dannes bumser:

•Mængden af talg i talgkirtlerne formindskes

•Tilstopningen af talgkirtlerne forsvinder

•Antallet af bakterier formindskes

•Betændelsen hæmmes
Roaccutan vil derfor efter få måneder kunne få både den fedtede hud, hudormene og bumserne til at forsvinde. Bedring af tilstanden vil ses hos de fleste efter ca. 4 ugers behandling. En stor del af de, der behandles med Roaccutan, vil opnå en permanent bedring af bumserne. Enkelte vil få tilbagefald, som eventuelt kræver en ny Roaccutan kur.

Roaccutan kapslerne skal anvendes hver dag i ca. 4-6 måneder. Dosis afhænger af kropsvægt.

Det er særdeles vigtigt at undgå Roaccutan behandling at gravide da
præparatet er fosterskadende.

Derfor skal alle kvinder som sættes i behandling med Roaccutan være sikret mod graviditet og der skal foreligge en negativ graviditetstest forud for behandlingen. Bedst anvendes P-piller under hele behandlingsforløbet og mindst 4 uger efter afsluttet Roaccutan behandling.

Bivirkninger i form af tørre slimhinder (læber, øjne, næse) er hyppigt forekommende ligesom tør hud og let eksem på kroppen kan opstå. Sjældnere bivirkninger kan være følgende: ømhed i musklerne, let hovedpine, depression, påvirkning af leveren og fedtstofferne i blodet. Derfor skal behandlingen følges med lægekontrol og kontrol af blodprøver
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3259
Tilmeldt: 20. okt 2008, 17:03
Geografisk sted: Haslev
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Ja det blusser sandsynligvis op lige i starten af behandlingen, det gjorde mit også men det havde jeg fået at vide at det ville så det tog jeg ikke så tungt. Det var egentlig ærgeligt at jeg ikke tog billeder før/efter dengang, for det var fandme vildt hvor meget det gjorde
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Hej hej, kan se at der er et par herinde der har været på roaccutan. Jeg har selv gået med tanken om at få en henvisning til en hudlæge som så kan give mig roaccutan. MEn, jeg ved ikke om mit er slemt nok, til sådan en hidsig kur... Vil høre om der er nogen af jer der kan finde et billede som ca. viser hvor voldsomt jeres var dengang i kom på det?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 122
Tilmeldt: 5. aug 2010, 22:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Træbenet skrev:
Syraxz skrev:Hvor lang tid tager kuren? og hvad må man ikke når man er på den? må man drikke? hvilke bivirkninger er der?

og tror i det er muligt, når man kun har bumser på hagen/kinden/panden og på ryggen?



Snuppet inde fra sundhedsguiden.dk:

Roaccutan®

Roaccutan kapsler indeholder isotretinoin, et stof der ligner A-vitamin. Roaccutan er det mest effektive middel der findes ved bumser. Det er kun hudlæger der må udskrive Roaccutan.

Virkningen af Roaccutan skyldes at præparatet virker på alle de faktorer, der medvirker til, at der dannes bumser:

•Mængden af talg i talgkirtlerne formindskes

•Tilstopningen af talgkirtlerne forsvinder

•Antallet af bakterier formindskes

•Betændelsen hæmmes
Roaccutan vil derfor efter få måneder kunne få både den fedtede hud, hudormene og bumserne til at forsvinde. Bedring af tilstanden vil ses hos de fleste efter ca. 4 ugers behandling. En stor del af de, der behandles med Roaccutan, vil opnå en permanent bedring af bumserne. Enkelte vil få tilbagefald, som eventuelt kræver en ny Roaccutan kur.

Roaccutan kapslerne skal anvendes hver dag i ca. 4-6 måneder. Dosis afhænger af kropsvægt.

Det er særdeles vigtigt at undgå Roaccutan behandling at gravide da
præparatet er fosterskadende.

Derfor skal alle kvinder som sættes i behandling med Roaccutan være sikret mod graviditet og der skal foreligge en negativ graviditetstest forud for behandlingen. Bedst anvendes P-piller under hele behandlingsforløbet og mindst 4 uger efter afsluttet Roaccutan behandling.

Bivirkninger i form af tørre slimhinder (læber, øjne, næse) er hyppigt forekommende ligesom tør hud og let eksem på kroppen kan opstå. Sjældnere bivirkninger kan være følgende: ømhed i musklerne, let hovedpine, depression, påvirkning af leveren og fedtstofferne i blodet. Derfor skal behandlingen følges med lægekontrol og kontrol af blodprøver


Mange tak :) men må man drikke?
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 351
Tilmeldt: 29. nov 2009, 20:07
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: Ålholm Vægtløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 2.00
- Dødløft: 7.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LWK skrev:Hej hej, kan se at der er et par herinde der har været på roaccutan. Jeg har selv gået med tanken om at få en henvisning til en hudlæge som så kan give mig roaccutan. MEn, jeg ved ikke om mit er slemt nok, til sådan en hidsig kur... Vil høre om der er nogen af jer der kan finde et billede som ca. viser hvor voldsomt jeres var dengang i kom på det?


Jeg har medium akne, men har været på 3 tetracyclin kure, hvor det er vendt tilbage efter endt kur. Det behøver ikke være slem akne for at starte på sådan en kur, men hvis du har været igennem mange forskellige behandlinger, som jeg, så kan det være sidste mulighed. Held og lykke!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. sep 2006, 19:41
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



FitnessChamp skrev:
LWK skrev:Hej hej, kan se at der er et par herinde der har været på roaccutan. Jeg har selv gået med tanken om at få en henvisning til en hudlæge som så kan give mig roaccutan. MEn, jeg ved ikke om mit er slemt nok, til sådan en hidsig kur... Vil høre om der er nogen af jer der kan finde et billede som ca. viser hvor voldsomt jeres var dengang i kom på det?


Jeg har medium akne, men har været på 3 tetracyclin kure, hvor det er vendt tilbage efter endt kur. Det behøver ikke være slem akne for at starte på sådan en kur, men hvis du har været igennem mange forskellige behandlinger, som jeg, så kan det være sidste mulighed. Held og lykke!


Hej, okay.. Skal du så på roaccutan eller hvad gør du?
Jeg vil også betegne mit som medium. Jeg er på min første Tetracyklin kur, og det har egentligt hjulpet sådan rimelig godt her efter 3 uger, har også lavet nogle ændringer med mere vand, nogle cremer og sådan.. Vender det tilbage efter kuren må jeg på roaccutan.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 122
Tilmeldt: 5. aug 2010, 22:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



http://www.netpatient.dk/Bumser-Acne.htm

står noget her også.'


Nej man må ikke drikke. Roaccutan er et A vitamin lignende præparat og A vitamin i høje doser tager hårdt på leveren, så hvis du også bomber den med gode gamle ethanol så kan du risikere nogle skader. Jeg skal ikke kunne sige om lidt alkohol vil gøre skade men jeg ville vitterligt ikke tage chancen. Hvis man ikke er villig til at droppe alkohol i de ca 4 måneder det tager, så vil man det ikke nok
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Hej

Til alle jer andre som sidder og bliver forelskede i rouccutan/accutane osv kært barn mange navne, så er det efter mine undersøgelser en 50/50 procents chance for SERIØSE kroniske bivirkninger.

Jeg fik det selv henvist af min derm i Miami da de giver det ud til højre og venstre alligevel. Tjekkede op på det senere og valgte ikke at gennemfører da mit tilfælde ikke er specielt vildt alligevel.

I TV i USA kører der dagligt reklamer hvor folk henvises til at søge erstatning og rejse erstatningssager mod firmaerne da folk - selv efter 10 år fra de stoppede - pludselig får hårtab, smadret endetarm eller kronisk sprækkede læber/næseblod.

Såh tænk det lige igennem en ekstra gang.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. okt 2010, 18:30
 
Træner her: Olympia-Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LWK skrev:
FitnessChamp skrev:
LWK skrev:Hej hej, kan se at der er et par herinde der har været på roaccutan. Jeg har selv gået med tanken om at få en henvisning til en hudlæge som så kan give mig roaccutan. MEn, jeg ved ikke om mit er slemt nok, til sådan en hidsig kur... Vil høre om der er nogen af jer der kan finde et billede som ca. viser hvor voldsomt jeres var dengang i kom på det?


Jeg har medium akne, men har været på 3 tetracyclin kure, hvor det er vendt tilbage efter endt kur. Det behøver ikke være slem akne for at starte på sådan en kur, men hvis du har været igennem mange forskellige behandlinger, som jeg, så kan det være sidste mulighed. Held og lykke!


Hej, okay.. Skal du så på roaccutan eller hvad gør du?
Jeg vil også betegne mit som medium. Jeg er på min første Tetracyklin kur, og det har egentligt hjulpet sådan rimelig godt her efter 3 uger, har også lavet nogle ændringer med mere vand, nogle cremer og sådan.. Vender det tilbage efter kuren må jeg på roaccutan.


Ja det skal jeg. Har snart prøvet så meget, men intet hjælper :-( Det er en strid tur, men man må jo tage til overvejelse hvor meget det fylder i ens liv, for mig er det meget.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. sep 2006, 19:41
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



LowDog skrev:Hej

Til alle jer andre som sidder og bliver forelskede i rouccutan/accutane osv kært barn mange navne, så er det efter mine undersøgelser en 50/50 procents chance for SERIØSE kroniske bivirkninger.

Jeg fik det selv henvist af min derm i Miami da de giver det ud til højre og venstre alligevel. Tjekkede op på det senere og valgte ikke at gennemfører da mit tilfælde ikke er specielt vildt alligevel.

I TV i USA kører der dagligt reklamer hvor folk henvises til at søge erstatning og rejse erstatningssager mod firmaerne da folk - selv efter 10 år fra de stoppede - pludselig får hårtab, smadret endetarm eller kronisk sprækkede læber/næseblod.

Såh tænk det lige igennem en ekstra gang.


Det er slet ikke den opfattelse jeg har, du må smide nogle pålidelige kilder på banen. "Dine egne undersøgelser" er ikke just troværdigt. Ja, der kan være slemme bivirkninger, men det er ganske få procent der oplever bivirkninger som hårtab og andet i den værre ende af skalaen. De fleste oplever tørre læber, hovedbund og tør hud i det hele taget. At du henviser til spots i tv (og så endda amerikansk tv), dét finder jeg en anelse grinagtigt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 470
Tilmeldt: 14. sep 2006, 19:41
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



LowDog skrev:Hej

Til alle jer andre som sidder og bliver forelskede i rouccutan/accutane osv kært barn mange navne, så er det efter mine undersøgelser en 50/50 procents chance for SERIØSE kroniske bivirkninger.

Jeg fik det selv henvist af min derm i Miami da de giver det ud til højre og venstre alligevel. Tjekkede op på det senere og valgte ikke at gennemfører da mit tilfælde ikke er specielt vildt alligevel.

I TV i USA kører der dagligt reklamer hvor folk henvises til at søge erstatning og rejse erstatningssager mod firmaerne da folk - selv efter 10 år fra de stoppede - pludselig får hårtab, smadret endetarm eller kronisk sprækkede læber/næseblod.

Såh tænk det lige igennem en ekstra gang.


Har du noget dokumentation på det du siger her, det lyder lidt vildt?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 122
Tilmeldt: 5. aug 2010, 22:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster