Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 2240
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 2238

Følg bodybuilding.dk på

Fatburner bivirkninger

Udskriv emne


Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum





Hej jeg er 17 år og har gennem længere tid godt vill starte på kosttiskud, men har fået meget kritik af mine forældre over for både proteinpulver og fatburner. jeg har målt min kost og kommet frem til at jeg indtager omkring 100-120 g portein hverdag og skal har læst at man skal have det det dobbelte af sin vægt. Jeg vejer nu 75 og har har en nuværende fedt procent på 10,5%. og er 180 høj.

Jeg er så startet på fatburner( stacker 2 blackburn) og har været på det et par dage nu, men har hørt fra flere at det var ulovligt i danmark??o.O
Jeg læste omkring produktet kom frem til at nogle bivirkninger, kunne være svimmelhed og hovedpine og mindre appetit.

Så fortalte en af mine venner mig her den anden dag at man kunne blive impotent af slankepiller, er dette sandt håber i kan hjælpe mig
mvh Mads
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. nov 2011, 09:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



madsherlin skrev:Hej jeg er 17 år og har gennem længere tid godt vill starte på kosttiskud, men har fået meget kritik af mine forældre over for både proteinpulver og fatburner. jeg har målt min kost og kommet frem til at jeg indtager omkring 100-120 g portein hverdag og skal har læst at man skal have det det dobbelte af sin vægt. Jeg vejer nu 75 og har har en nuværende fedt procent på 10,5%. og er 180 høj.

Jeg er så startet på fatburner( stacker 2 blackburn) og har været på det et par dage nu, men har hørt fra flere at det var ulovligt i danmark??o.O
Jeg læste omkring produktet kom frem til at nogle bivirkninger, kunne være svimmelhed og hovedpine og mindre appetit.

Så fortalte en af mine venner mig her den anden dag at man kunne blive impotent af slankepiller, er dette sandt håber i kan hjælpe mig
mvh Mads


Har du overvejet at spise bedre og træne hårdere i stedet for at tage fatburners?
Du kan ikke købe dig til dine resultater, de kommer med tålmodighed, regelmæssighed og hårdt arbejde.

Fat burners r typisk stimulanser. Producenterne kæmper en kamp mod tiden og myndighederne. For de fleste stimulanser forbydes føær eller siden da de ofte påvirker psyke, blodtryk og hjertet negativt. Resultatet er at producenterne finder nye ting at komme i der ikke er ordentligt testet og dermed ikke forbudte endnu. Risikoen er så at du tager noget der ikke er ordentligt testet. Det risikerer man at komme galt afsted med.
Det værste er at du har stats der tydligt fortæller du bare skal passe dine ting og få nogle balls i træningslokalet. Det eneste en fatburner gør for dig er at tømme din bankkonto og potentielt gøre dig syg.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Poul Haacker skrev:
madsherlin skrev:Hej jeg er 17 år og har gennem længere tid godt vill starte på kosttiskud, men har fået meget kritik af mine forældre over for både proteinpulver og fatburner. jeg har målt min kost og kommet frem til at jeg indtager omkring 100-120 g portein hverdag og skal har læst at man skal have det det dobbelte af sin vægt. Jeg vejer nu 75 og har har en nuværende fedt procent på 10,5%. og er 180 høj.

Jeg er så startet på fatburner( stacker 2 blackburn) og har været på det et par dage nu, men har hørt fra flere at det var ulovligt i danmark??o.O
Jeg læste omkring produktet kom frem til at nogle bivirkninger, kunne være svimmelhed og hovedpine og mindre appetit.

Så fortalte en af mine venner mig her den anden dag at man kunne blive impotent af slankepiller, er dette sandt håber i kan hjælpe mig
mvh Mads


Har du overvejet at spise bedre og træne hårdere i stedet for at tage fatburners?
Du kan ikke købe dig til dine resultater, de kommer med tålmodighed, regelmæssighed og hårdt arbejde.

Fat burners r typisk stimulanser. Producenterne kæmper en kamp mod tiden og myndighederne. For de fleste stimulanser forbydes føær eller siden da de ofte påvirker psyke, blodtryk og hjertet negativt. Resultatet er at producenterne finder nye ting at komme i der ikke er ordentligt testet og dermed ikke forbudte endnu. Risikoen er så at du tager noget der ikke er ordentligt testet. Det risikerer man at komme galt afsted med.
Det værste er at du har stats der tydligt fortæller du bare skal passe dine ting og få nogle balls i træningslokalet. Det eneste en fatburner gør for dig er at tømme din bankkonto og potentielt gøre dig syg.

+1

Kunne ikke være mere enig.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør
 
Reputation point: 168
 
Indlæg: 5555
Tilmeldt: 18. jun 2006, 09:39
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Drop slankepillerne (som højst sandsynligt ikke har nogen nævneværdig effekt) og spis i stedet sundt, dyrk cardio og træn.
Det er billigere, sundere og langt mere effektivt!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 203
Tilmeldt: 14. jan 2006, 15:47
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 158.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad i alverden skal du også med fatburners anyway hvis du har en fedtprocent på 10,5%?
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 685
Tilmeldt: 7. jul 2011, 12:29
 
Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte
 
Styrkeliste
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Sakin skrev:Hvad i alverden skal du også med fatburners anyway hvis du har en fedtprocent på 10,5%?


+1!
"The mind always fails first, not the body. The secret is to make your mind work for you, not against you."

Arnold Schwarzenegger
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 107
Tilmeldt: 9. nov 2011, 00:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 175.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sakin skrev:Hvad i alverden skal du også med fatburners anyway hvis du har en fedtprocent på 10,5%?


jeg ville meget gerne have meget mere markerede muskler end jeg har i forvejen, da jeg er blevet spurgt om jeg gerne ville deltage i en af mine venners fotoblogg, i bar overkrop, og ville gerne se rigtigt makeret ud til den fotoshoot.

hvad angår det med cardio kører jeg lige nu et split program med 15s pauser, der blander den muskelgruppe jeg fokusere på blandet med cardio, da jeg fik at vide af en af trænerne i fitness.dk vile give den bedste effekt, i forhold til den tid jeg bruger, jeg har nemlig ikke rigtigt tid til at bruge mere end 1 time om dagen. ud over dette prøver jeg a løbe omkring 2 gange om ugen.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. nov 2011, 09:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



madsherlin skrev:
Sakin skrev:Hvad i alverden skal du også med fatburners anyway hvis du har en fedtprocent på 10,5%?


jeg ville meget gerne have meget mere markerede muskler end jeg har i forvejen, da jeg er blevet spurgt om jeg gerne ville deltage i en af mine venners fotoblogg, i bar overkrop, og ville gerne se rigtigt makeret ud til den fotoshoot.

hvad angår det med cardio kører jeg lige nu et split program med 15s pauser, der blander den muskelgruppe jeg fokusere på blandet med cardio, da jeg fik at vide af en af trænerne i fitness.dk vile give den bedste effekt, i forhold til den tid jeg bruger, jeg har nemlig ikke rigtigt tid til at bruge mere end 1 time om dagen. ud over dette prøver jeg a løbe omkring 2 gange om ugen.


Firmaerne bag de såkaldte Fatburners, vil have forbrugeren til at tro at man kan udvikle mirakler med dem, og hvis du tror du bliver ekstremt mere markeret ved at tage Fatburners, bliver du slemt skuffet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 334
Tilmeldt: 17. jul 2010, 15:24
 
Træner her: Zielkes Fitnessklub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Terkelsen skrev:
madsherlin skrev:
Sakin skrev:Hvad i alverden skal du også med fatburners anyway hvis du har en fedtprocent på 10,5%?


jeg ville meget gerne have meget mere markerede muskler end jeg har i forvejen, da jeg er blevet spurgt om jeg gerne ville deltage i en af mine venners fotoblogg, i bar overkrop, og ville gerne se rigtigt makeret ud til den fotoshoot.

hvad angår det med cardio kører jeg lige nu et split program med 15s pauser, der blander den muskelgruppe jeg fokusere på blandet med cardio, da jeg fik at vide af en af trænerne i fitness.dk vile give den bedste effekt, i forhold til den tid jeg bruger, jeg har nemlig ikke rigtigt tid til at bruge mere end 1 time om dagen. ud over dette prøver jeg a løbe omkring 2 gange om ugen.


Firmaerne bag de såkaldte Fatburners, vil have forbrugeren til at tro at man kan udvikle mirakler med dem, og hvis du tror du bliver ekstremt mere markeret ved at tage Fatburners, bliver du slemt skuffet.


Det er jeg da glad for at høre, men havde det lidt sådan at nu ville jeg give det en chance, det er jo heller ikke sådan at jeg er stoppet med at holde kosten eller med at træne, det vel mere i håb om at det mit mål ville lykkedes inden det her fotoshoot..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. nov 2011, 09:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



De nye stackers (EU-Version) er ikke andet end koffein og et "Proprietary Blend" (Der suger penge ud af dig).. I de gamle stackers var der Yohimbine, hvilket efter kort tid blev forbudt herhjemme.

Hvis du virkelig gerne vil kaste penge efter kosttilskud køb nogen ganske almindelige koffeinpiller, de kan muligvis hjælpe dig med en nedsat appetit og forbedret energi, præcis samme effekt som med som det produkt du spørger til bare laaaaaangt billigere!


Afsluttende er du simpelthen ikke rigtig klog, hvis du fylder hovedet med alle mulige tilskud uden at have sat dig det mindste ind i hvad produktet indeholder.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 656
Tilmeldt: 9. jan 2010, 18:03
 
Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hej !, er klar over at denne tråd er fra 2011 men ville lige tilføje at jeg har prøvet blackburn... jeg har ellers været i den gruppe der er stærkt imod slankemidler af nogen art og alt kommer fra kost/træning = naturligt.. hårdt arbejde.. valgte alligevel at købe dem og opstartede torsdag formiddag d. 28 aug.. siden fredag har jeg været tung i hovedet.. ikke haft overskud til at stige ud af sengen, hovedpine (drukket rigeligt med væske!!) , sovet mere end 13 timer pr nat og er nok i den deprimerende zone lige nu . Jeg har givet min kammerat pillerne idag.. ! . jeg ved ikke hvordan i andre reagerer på dem , men mine bivirkninger har ikke været det værd.. har trænet 1 enkelt gang siden torsdag og humøret er virkelig langt nede (det skal siges at jeg træner 5-6 gange ugentligt og ELSKER det normalvis) . spiser sundt og ja arbejder i sundhedssektoren :dance: .. så dette lå slet ikke til mig, men ville som sagt afprøve dem.. det kan godt være de havde virket efter nogle uger/måneder.. men hvis bivirkningen er NADA overskud.. depresssion og migræne.. så smid lortet ud!!.. er én humørbombe altid.. så det her er godt nok ikke det værd.. .

vil nu fortsætte kampen på naturlig vis!! :king:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: 9. mar 2014, 20:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 35.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 50.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Begynder forum




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster