Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1460
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

protein pulver

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





heej allesammen !!

vil lige høre hvad i bruger af protein pulver, jeg er ret ny inde for bodybuilding. jeg har kigget lidt rundt på forskellige sider på nette, og det er jo helt vildt så utrolig mange hjemmesider der er hvor man kan købe den ene eller anden form for kost tilskud, protein, kreatin. men hvad hjælper de forskeliige ting ?

jeg er 15 år, og vil gerne blive ret stor, men har fået af vide at instruktørene at jeg ikke er typen der bliver vildt stor. men er der nogen herinde der har en ide til hvad jeg kan gør ? jeg træner 3-5 gange om ugen, er der evt noget der har en kost plan ?

og hvilket protein pulver er det bedste at bruge ?
evt. en trænings plan ?

på forhånd tak.

hilsen Christoffer
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 27. sep 2006, 18:34
Geografisk sted: fredericia
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



7000-pumper skrev:heej allesammen !!

vil lige høre hvad i bruger af protein pulver, jeg er ret ny inde for bodybuilding. jeg har kigget lidt rundt på forskellige sider på nette, og det er jo helt vildt så utrolig mange hjemmesider der er hvor man kan købe den ene eller anden form for kost tilskud, protein, kreatin. men hvad hjælper de forskeliige ting ?

jeg er 15 år, og vil gerne blive ret stor, men har fået af vide at instruktørene at jeg ikke er typen der bliver vildt stor. men er der nogen herinde der har en ide til hvad jeg kan gør ? jeg træner 3-5 gange om ugen, er der evt noget der har en kost plan ?

og hvilket protein pulver er det bedste at bruge ?
evt. en trænings plan ?

på forhånd tak.

hilsen Christoffer


Først og fremmest vil jeg råde dig til at læse artiklerne omkring kost og træning herinde på siden.

Når du så har læst dem er du helt sikkert blevet meget klogere!

Har jeg ret når jeg siger at det der billede har været/er på i dit galleri på arto? : :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2294
Tilmeldt: 20. jun 2006, 13:45
Geografisk sted: Sydney, Australien
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey.. Velkommen til.
At dine instruktører har sagt, at du ikke er typen der bliver ret stor, er noget være pis, som du ikke skal høre på. Alle kan blive store med den rigtige træning og ernæring. Er man tynd kan det tog synes at tage længere tid, fordi musklerne ikke er omgivet af en masse fedt, som med det blotte øje kan forveksles med muskler.

Mht. proteinpulver, er der mange på dette forum, der benytter sig at bodylab whey (kan købes på http://www.bodylab.dk), som jeg personligt er meget tilfreds med.

Mht. træningsprogrammer, skal du prøve at checke menu punktet "artikler" oppe i menuen. Der står en masse gode ting, som du helt sikkert som begynder vil få en masse gavn af. Giv dig tid til at læse dem, så du med viden kan få noget ud af din træning og blive større. 5 gange om ugen er meget at træne, så vær sikker på at du træner rigtigt.

Lige kort, så er proteinpulver proteiner der hjælper til at bygge dine muskler op, efter at du har trænet (hvor man rent faktisk nedbryder sine muskler lidt groft sagt)
Kreatin er et præstationsfremmende middel, hvilket betyder, at du kan tage det inden træning, og så være i stand til at yde mere når du træner.

Men helt sikkert.. læs artiklerne herinde, der står en masse gode ting :)
Og forresten, god stil at være fra Fredericia ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12. sep 2006, 18:16
Geografisk sted: Fredericia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu bliver du meget skuffet hvis du tror at du får en stor og flot krop bare fordi du bestiller en bøtte proteinpulver.

Jeg synes du skal starte med at læse nogle af de glimrende artikler i artikel-arkivet - som fx. den her:

artikler/bodybuilding/vejentilenmuskuloesogveltraenetkrop.php

Og så vend tilbage med yderligere spørgsmål.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1607
Tilmeldt: 10. maj 2006, 21:24
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster