Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1241
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1240

Følg bodybuilding.dk på

Test og HGH har ingen effekt på muskel vækst??

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Ifølge den her studie, har testeron og HGH tilsyneladende i naturlig bodybuilding ingen effekt på hvor hurtigt og effektivt man bygger muskel masse, men udelukkende hvor godt man kan håndtere sit cortisol neveau!

Hvad siger i til det, kan det passe eller ej?

http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 130946.htm
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: 24. okt 2010, 22:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Sådan som jeg nu læser dette, så forstår jeg det således at man har undersøgt hvorvidt man ved forskellige træningsmetoder kunne påvirke kroppens hormonelle respons efter træning. Derfor også om dette hormonelle respons kunne resultere i bedre gains og derved give belæg for at en specifik træningsmetode var bedre end en anden.

her konkludere de at der ingen forskel er ved det mulige øgede hormon niveau efter træning.

Sådan som jeg forstår dit spørgsmål, fristes jeg til at tro at du har misforstået artiklen.

Suprafysiologiske niveauer af både test og hgh vil selvfølgelig skabe et større anabolsk respons end hos en clean person.
#HalfNatty #TeamKreatin #Team6%orBelow
Brugeravatar
 
Reputation point: 244
 
Indlæg: 1285
Tilmeldt: 17. jun 2009, 22:08
Geografisk sted: På Jagt
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



CapzBB skrev:Sådan som jeg nu læser dette, så forstår jeg det således at man har undersøgt hvorvidt man ved forskellige træningsmetoder kunne påvirke kroppens hormonelle respons efter træning. Derfor også om dette hormonelle respons kunne resultere i bedre gains og derved give belæg for at en specifik træningsmetode var bedre end en anden.

her konkludere de at der ingen forskel er ved det mulige øgede hormon niveau efter træning.

Sådan som jeg forstår dit spørgsmål, fristes jeg til at tro at du har misforstået artiklen.

Suprafysiologiske niveauer af både test og hgh vil selvfølgelig skabe et større anabolsk respons end hos en clean person.


Sådan som jeg forstod artiklen, jeg kan tage fejl, men i en 'clean' trænet person, vil hverken testeron eller hgh forøgelse pga træning have en effekt på muskel vækst, men derimod hvor lavt man kan holde sit cortisol neveau!

Jeg tager måske fejl, er ikke verden mester til at læse engelsk så bær over med mig :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 275
Tilmeldt: 24. okt 2010, 22:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 90.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Det er vist rimelig sikkert, at det øgede testniveau som følge af træning alene ikke giver det store respons - hvis noget - da det er så kortvarigt som det er.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



CapzBB skrev:Sådan som jeg nu læser dette, så forstår jeg det således at man har undersøgt hvorvidt man ved forskellige træningsmetoder kunne påvirke kroppens hormonelle respons efter træning.


Præcis. De taler jo netop om "exercise-related testosterone" og "bodybuilders who look to manipulate those hormones through exercise routines are wasting their time." osv. osv.

Pointen er, at den øget test man kan få via træningen, er minimal og spiller ingen væsentlig rolle for hypertrofi responset.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 763
Tilmeldt: 15. maj 2011, 17:59
 
Træner her: Sportshøjskolen
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster