Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1397
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1394

Følg bodybuilding.dk på

Snusede lidt til salg online af krudt.

Udskriv emne


Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping





Hej alle på siden.

Nu sad jeg og søgte om anaboliske steroider og hold da op der findes mange af slagsen og det kræver en del viden om hvordan det skal tages, jeg browsede rundt og fandt flere steder hvor man kunne bestille al verdens typer af produkter med info om hvordan og hvorledes.

Jeg var inde på Antidopings hjemmeside hvor der stod dette.

Besiddelse, køb og salg af steroider
Flere steroidbrugere udvikler ganske hurtigt et eget forbrug, som gør det oplagt for dem selv at anskaffe stofferne i større mængder og så tjene lidt ved at sælge videre til andre.

I det øjeblik man enten køber anabole steroider eller væksthormon fra en dealer eller på nettet, eller sælger steroider eller andre stoffer, så begår man en kriminel og strafbar handling. Besiddelse, køb, salg m.m. af anabole steroider og andre dopingstoffer kan ved Lov om forbud mod visse dopingmidler straffes med bøde, hæfte eller fængsel i op til 2 år.

Pr. d. 1. juli 2009 blev loven skærpet, så man nu kan idømmes 7 dages fængsel for distribution af selv mindre mængder dopingstoffer - også uanset om der har været penge involveret i udvekslingen. Samtidig betyder lovændringen, at der i tilfælde af sager vedrørende mængder over 1.000 enheder, hvor der allerede i dag idømmes fængselsstraf, skal ske en skærpelse af straffen.


Det vil sige at bare hvis det bliver bevist at hvis man har købt anaboliske steroider kan straffes med bøde, hæfte eller fængsel i op til 2 år, jeg føler at selvom der er sider man let finder som sælger produkterne burde det være let for Antidoping DK at finde frem til dem som handler.

Mit spørgsmål er så, hvordan tør folk det? købes det på gaden som med stoffer?

Jeg har ikke selv taget krudt men da jeg oplever og ser en del der har gjort det så vækker det min interesse om hvor de får deres AS fra og hvor sikkert er det egentlig for dem?

Keep it clean and natural folkens og takker for svar :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 915
Tilmeldt: 7. mar 2012, 20:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Folk får det i hvert fald ikke fra apoteker og hospitaler, som er lavet under ordentlige forhold, med henblik på at blive brugt medicinsk. Tværtimod får folk deres krudt fra de samme typer som sælger stoffer, eller så køber de det på nettet. Uanset om det er købt af en stor skaldet fyr fra Amager, med tribal tatoveringer i ansigtet eller købt fra nettet, så er ophavsstedet det samme; Tvivlsomme laboratorier verden over, heraf Østen, som leverer krudt af tvivlsom kvalitet, som er fyldt med tungmetaller, pis og lort, så folk bliver mere syge og forgiftet end de bliver sw00le.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1820
Tilmeldt: 16. jan 2008, 21:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hr_bjoern skrev:Folk får det i hvert fald ikke fra apoteker og hospitaler, som er lavet under ordentlige forhold, med henblik på at blive brugt medicinsk. Tværtimod får folk deres krudt fra de samme typer som sælger stoffer, eller så køber de det på nettet. Uanset om det er købt af en stor skaldet fyr fra Amager, med tribal tatoveringer i ansigtet eller købt fra nettet, så er ophavsstedet det samme; Tvivlsomme laboratorier verden over, heraf Østen, som leverer krudt af tvivlsom kvalitet, som er fyldt med tungmetaller, pis og lort, så folk bliver mere syge og forgiftet end de bliver sw00le.


Nu skal man ikke se bort fra folk der får det igennem virksomheder. Havde engang en kammerat der ved tvivlsomme metoder havde fremskaffet AS fremstillet af novo nordisk. Hvilke tvivlsomme metoder det var ved jeg ikke, men han var ikke kendt for at betale det han ville have..

EDIT: når det så er sagt, så er de fleste nok som du siger fremstillet i tvivlsomme laboratorier :)
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30. maj 2009, 17:15
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Flakes skrev:
hr_bjoern skrev:Folk får det i hvert fald ikke fra apoteker og hospitaler, som er lavet under ordentlige forhold, med henblik på at blive brugt medicinsk. Tværtimod får folk deres krudt fra de samme typer som sælger stoffer, eller så køber de det på nettet. Uanset om det er købt af en stor skaldet fyr fra Amager, med tribal tatoveringer i ansigtet eller købt fra nettet, så er ophavsstedet det samme; Tvivlsomme laboratorier verden over, heraf Østen, som leverer krudt af tvivlsom kvalitet, som er fyldt med tungmetaller, pis og lort, så folk bliver mere syge og forgiftet end de bliver sw00le.


Nu skal man ikke se bort fra folk der får det igennem virksomheder. Havde engang en kammerat der ved tvivlsomme metoder havde fremskaffet AS fremstillet af novo nordisk. Hvilke tvivlsomme metoder det var ved jeg ikke, men han var ikke kendt for at betale det han ville have..

EDIT: når det så er sagt, så er de fleste nok som du siger fremstillet i tvivlsomme laboratorier :)

Jeg har svært ved at se, hvordan en helt almindelig person kan lokke anabole steroider ud af Novo Nordisk.. Så det er nok ikke noget man ser særlig mange gør.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1820
Tilmeldt: 16. jan 2008, 21:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er på ingen måde et problem at fremskaffe Anabolske Steorider som stammer fra et kvalificeret firma, som også sælger til apoteker.
Når det så er sagt, så er LANGT det meste krudt på gaden i dag, fremstillet i forhold som ikke er helt gode til formålet...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. maj 2011, 15:41
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ved at Novo laver en del HGH som BB´er også får fat i. Mener også insulin, men der er jeg ikke helt sikker.

Hvordan og hvorledes må i bare ikke spørge om.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 640
Tilmeldt: 21. feb 2011, 17:02
Geografisk sted: Nordsjælland
 
Træner her: Frederikssund Motion Center ApS
FitnessWorld Hillerød
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det kan være at dem som vil ha rene produkter kender folk inden for medicin verden og kan fifle med reglerne for at anskaffe sig produkterne, der findes så mange forskellige produkter der virker på forskellige måder. Jeg fandt faktisk et produkt der kan bruges hvis mænd har nedsat testosteron produktion som var receptpligtigt men det blev solgt på nettet til den normal pris bare x3.

Jeg vil aldrig tør købe disse produkter og eller bruge dem men vi ser jo folk der er på steroider og måske at de har et form for netværk de benytter sig af, jeg ved det ikke.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 915
Tilmeldt: 7. mar 2012, 20:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Insulin er ekstremt let af fremskaffe da det som rent faktisk skal købe det kan købe i store mængder og sælge videre.
HGH er nok noget svære at fremskaffe medmindre man kan nøjes med noget billigt kinøjser shit hvor der lige så godt kan være ren fyldstoffer i.
Krudt fra medicin verdenen er nok lidt svære at skaffe, men der er en del "anerkendte" ug labs som bliver solgt i stor stil.
IIFYM Supporter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 317
Tilmeldt: 14. nov 2008, 18:15
Geografisk sted: Greve
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hr_bjoern skrev:Folk får det i hvert fald ikke fra apoteker og hospitaler, som er lavet under ordentlige forhold, med henblik på at blive brugt medicinsk. Tværtimod får folk deres krudt fra de samme typer som sælger stoffer, eller så køber de det på nettet. Uanset om det er købt af en stor skaldet fyr fra Amager, med tribal tatoveringer i ansigtet eller købt fra nettet, så er ophavsstedet det samme; Tvivlsomme laboratorier verden over, heraf Østen, som leverer krudt af tvivlsom kvalitet, som er fyldt med tungmetaller, pis og lort, så folk bliver mere syge og forgiftet end de bliver sw00le.

Dette kan man så vende rundt og sige er statens egen skyld. Der er et behov, som der også er ved narkotika, alkohol, smøger, etc. Det vil altid være der, lige meget hvor mange af deres misinformerede og næsten løgn agtige kampagner der køres imod det. Hvorfor ikke hjælpe dem som alligevel er fast besluttet, så informativt og professionelt som muligt. Her tænkes på at skulle ind over speciel læger og som så kan monitor blod værdier samt udskrive ordentlige prep. Herved ville der også komme langt mere underbyggede forskning, frem for skræmme kampagner. Der er ikke kongruens med hvad der er lovligt og hvad der er ulovligt.

"Caffeine from Monday to Friday to energize you enough to make you a productive member of society, and alcohol from Friday to Monday to keep you too stupid to figure out the prison that you are living in.”
Greatness will never be acquired by staying in one’s comfort zone!
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jun 2010, 16:45
Geografisk sted: Hvidovre
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ST.K skrev:
hr_bjoern skrev:Folk får det i hvert fald ikke fra apoteker og hospitaler, som er lavet under ordentlige forhold, med henblik på at blive brugt medicinsk. Tværtimod får folk deres krudt fra de samme typer som sælger stoffer, eller så køber de det på nettet. Uanset om det er købt af en stor skaldet fyr fra Amager, med tribal tatoveringer i ansigtet eller købt fra nettet, så er ophavsstedet det samme; Tvivlsomme laboratorier verden over, heraf Østen, som leverer krudt af tvivlsom kvalitet, som er fyldt med tungmetaller, pis og lort, så folk bliver mere syge og forgiftet end de bliver sw00le.

Dette kan man så vende rundt og sige er statens egen skyld. Der er et behov, som der også er ved narkotika, alkohol, smøger, etc. Det vil altid være der, lige meget hvor mange af deres misinformerede og næsten løgn agtige kampagner der køres imod det. Hvorfor ikke hjælpe dem som alligevel er fast besluttet, så informativt og professionelt som muligt. Her tænkes på at skulle ind over speciel læger og som så kan monitor blod værdier samt udskrive ordentlige prep. Herved ville der også komme langt mere underbyggede forskning, frem for skræmme kampagner. Der er ikke kongruens med hvad der er lovligt og hvad der er ulovligt.

"Caffeine from Monday to Friday to energize you enough to make you a productive member of society, and alcohol from Friday to Monday to keep you too stupid to figure out the prison that you are living in.”


Enig i en legalisering, selvom det nok ikke kommer til at ske. Det ville være bedre for 'dopede' folk at få deres krudt der er lavet under ordentlige omstændigheder, af respektive producenter, solgt på apoteket - så slipper de i det mindste for at forpeste deres kroppe med lort, som kineserne og idioten fra amager blander krudtet op med.
Det er en legalisering som jeg kunne tænke mig, ligesom legalisering af hash. Men politikerne har det med at gøre alt mere og mere forbudt, uden at fatte hvad det egentlig er de forbyder.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1820
Tilmeldt: 16. jan 2008, 21:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du kan vel gå til din egen læge og sige, Jeg har tænkt mig dit og dat - Hjælp mig med ikke at dræbe mig selv."
Lægen har tavshedspligt og så længe du selv kan skaffe noget af anstændig kvalitet, så er problemet med misinformationen tidligere nævnt, vel ude af spillet?

Snakkede med en fyr nede i centeret en dag og han havde gjort det sådan. Tror vist endda at lægen kaldte ham ind på sygehuset eller til blodprøve en gang om ugen for at holde øje med om at gik som det skulle.

:o
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 751
Tilmeldt: 13. nov 2010, 07:42
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Det er fuldstændigt indlysende at stoffet burde legaliseres, ikke mindst af hensyn til brugernes sundhed og sikkerhed.
Men der er ingen grund til at kigge på disse hensyn i den "afvejning" der ligger bag lovgivningen. Magthaverne er jo bedøvende ligeglade med disse folks sundhed og sikkerhed. Bedøvende ligeglade. They don't give a shit. De er kun interesseret i at udøve deres magt i det omfang de kan slippe af sted med det. Og ikke nok med at magthaverne er totalt ligeglade med disse personers sundhed og sikkerhed, magthaverne ønsker også at smide dem i fængsel.

Drakonisk, uoplyst, irrationelt, selvmodsigende, ufornuftigt, inkonsistent og umoralsk. Velkommen til lov om dopingmidler, narko og hash.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det burde være fuldstændigt indlysende, at doping ikke burde legaliseres - af hensyn til borgernes sundhed og sikkerhed. Ved at legalisere doping vil det udadtil virke som om man stempler det som værende ufarligt. Hvis doping legaliseres og alle og enhver kan gå ned på apoteket, fitnesscenteret eller lignende og købe doping, hvor længe går der så ikke, før doping indgår i den almindelige fitnessudøvers "supplements", og hvor længe går der ikke, før vi har den ene knægt efter den anden, der har skudt lidt for meget ind i kroppen og nu døjer med konsekvenserne.

Det kan godt være, at nogle kan styre deres doping(mis)brug, men langt de fleste ville formentlig ikke. Der er også billister, der kan køre 200 km/t på motorvejen uden at køre galt, og derfor mener at hastighedsgrænserne er alt for lave, men derfor hæver vi dem jo heller ikke. Man er nødt til at se det store billede.
https://mynewart.dk/ - salg af malerier til hjemmet. Abstrakte malerier, farverige malerier, store malerier. https://mynewart.se - Målningar och konst.

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 76
Tilmeldt: 15. sep 2006, 15:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du er blevet hjernevasket af systempropaganda. Hvilket ikke er en overraskelse. Folk har det med at forsvare det de kender. Jeg prøver at sætte mig ind i den næsten absurd underinformerede tankegang det er oprigtigt at være så blæst at tro at kriminalisering mindsker brug og legalisering øger det - jeg er bare ikke sikker på jeg kan. Jeg får mest af alt associationer til en 50er Republikaner.

Din analogi til hastighedsbegrænsninger er ret uintelligent. En diskussion fremmes ikke ved unødvendige og i øvrigt dårlige analogier.

Du aner desuden sikkert intet om doping.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En legalisering af doping vil alt andet lige medføre et markant øget brug, idet en legalisering vil stemple doping som værende ufarligt - eller i hvert fald tæt på. Du kan jo prøve at se hvor mange penge der bliver brugt på kreatin, proteinpulver osv. - altsammen for at optimere ens resultater i træningscenteret. Hvis doping blev betragtet som værende forholdsvis ufarligt, hvor mange ville så ikke supplere deres træning med doping? Det ville jo næsten være idioti ikke at tage doping, da man relativt set ville spilde sin tid i træningcenteret hvis ikke man tog noget.
https://mynewart.dk/ - salg af malerier til hjemmet. Abstrakte malerier, farverige malerier, store malerier. https://mynewart.se - Målningar och konst.

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 76
Tilmeldt: 15. sep 2006, 15:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Inevitable skrev:En legalisering af doping vil alt andet lige medføre et markant øget brug, idet en legalisering vil stemple doping som værende ufarligt - eller i hvert fald tæt på. Du kan jo prøve at se hvor mange penge der bliver brugt på kreatin, proteinpulver osv. - altsammen for at optimere ens resultater i træningscenteret. Hvis doping blev betragtet som værende forholdsvis ufarligt, hvor mange ville så ikke supplere deres træning med doping? Det ville jo næsten være idioti ikke at tage doping, da man relativt set ville spilde sin tid i træningcenteret hvis ikke man tog noget.


Er smøger stemplet som ufarligt? Alkohol? Nej. Oplysning er vejen frem. Man vil kunne stoppe med det propaganda der bliver udøvet med statslig støtte og belyse emnet og dets konsekvenser.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 377
Tilmeldt: 24. jul 2012, 21:16
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Inevitable skrev:En legalisering af doping vil alt andet lige medføre et markant øget brug, idet en legalisering vil stemple doping som værende ufarligt - eller i hvert fald tæt på. Du kan jo prøve at se hvor mange penge der bliver brugt på kreatin, proteinpulver osv. - altsammen for at optimere ens resultater i træningscenteret. Hvis doping blev betragtet som værende forholdsvis ufarligt, hvor mange ville så ikke supplere deres træning med doping? Det ville jo næsten være idioti ikke at tage doping, da man relativt set ville spilde sin tid i træningcenteret hvis ikke man tog noget.


Hvor ved du fra legalisering vil fører til øget forbrug? Har afkriminalisering af narkotika i Portugal medført øget forbrug? Nej, det eneste der har været en let stigning i har været cannabis. Derimod er antallet af dødsfald pga. heroin overdoser faldet væsentligt.

Oplysning og skadesreduktion er vejen frem, ikke statens lorte propaganda som er ren og skær løgn.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mht. legalisering af krudt, er det vel ogå relevant at kigge på virkeligheden.... Undlader du krudt fordi det er forbudt, eller fordi du er bange for bivirkningerne??? :-({|=
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 7. dec 2011, 13:37
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg syntes man skal legalisere alt. Lige fra narko til doping. Tænk på alle de skatte penge der viller komme ind. Enten det ellers så. Forbyd alt lige fra sukker til toastbrød.
Vil det stoppe en fra at bruge sukker ? Nope så vil der være sukker dealere.
Er der en mangel er der et marked :)
Folk skal nok få hvad de vil have.
Pubmed: helpin' the anti-Bros post links to abstracts of studies they never read...anything less is Broscience!

-To the PubMed ninjas; you are what is wrong with the internet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 504
Tilmeldt: 7. jul 2010, 09:52
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 200.00
- Squat: 225.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er en smule naivt at tro, at en legalisering af doping vil medføre til et fald i antallet, der bruger det. Jeg tror der er mange, inklusiv mig selv, der ikke bruger doping - dels fordi det er ulovligt, og dels fordi det er skadeligt. Havde doping nu været lovligt, og kunne det købes i ethvert fitnesscenteret, ville jeg formentlig ikke anse det som værende lige så skadeligt som jeg gør i dag, og jeg ville derfor være mere tilbøjelig til at anvende det.
https://mynewart.dk/ - salg af malerier til hjemmet. Abstrakte malerier, farverige malerier, store malerier. https://mynewart.se - Målningar och konst.

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 76
Tilmeldt: 15. sep 2006, 15:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Inevitable skrev:Det er en smule naivt at tro, at en legalisering af doping vil medføre til et fald i antallet, der bruger det. Jeg tror der er mange, inklusiv mig selv, der ikke bruger doping - dels fordi det er ulovligt, og dels fordi det er skadeligt. Havde doping nu været lovligt, og kunne det købes i ethvert fitnesscenteret, ville jeg formentlig ikke anse det som værende lige så skadeligt som jeg gør i dag, og jeg ville derfor være mere tilbøjelig til at anvende det.


Tak for din velargumenterede mening, i en eventuel fremtidig debat om legalisering af doping. Your opinion matters!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1820
Tilmeldt: 16. jan 2008, 21:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En legalisering kommer nu nok næppe på tale, idet der ikke er særlig megen fornuft i det. Det er lidt snæversynet at tro, at en legalisering af doping og en kampagne om vejledning i brugen vil få antallet af brugere ned. At lade det forblive ulovligt og informere om de potentielt skadelige konsekvenser er sku nok det mest fornuftige - præcis som vi gør i dag.
https://mynewart.dk/ - salg af malerier til hjemmet. Abstrakte malerier, farverige malerier, store malerier. https://mynewart.se - Målningar och konst.

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 76
Tilmeldt: 15. sep 2006, 15:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Inevitable skrev:En legalisering kommer nu nok næppe på tale, idet der ikke er særlig megen fornuft i det. Det er lidt snæversynet at tro, at en legalisering af doping og en kampagne om vejledning i brugen vil få antallet af brugere ned. At lade det forblive ulovligt og informere om de potentielt skadelige konsekvenser er sku nok det mest fornuftige - præcis som vi gør i dag.


Nej, det er netop snæversynet at påstå, at den model vi har idag, er den mest 'fornuftige' og den bedste. Den model vi har i dag går såmænd blot ud på, at gøre ting, som politikerne i realiteten ikke kender en skid til, gør mere og mere ulovligt. Fordi de kan, fordi de ikke ved bedre. Hvad tror du egentlig doping bliver brugt til rent medicinsk? Anabole sterioder, heraf væksthormon, testosteron bliver givet til eksempelvis kræftpatienter. Hvorfor, kunne man spørge sig selv? I dit hoved er det jo "skadeligt", men det er jo med til at få folk til at overvinde cancer. Det giver dem kræfter, efter den ødelæggende kemoterapi. Ja, det redder vel endda nogens liv.
Det er klart at en legalisering af doping vil føre til et forøget salg. Og det er jo ganske fint, da man skal skelne mellem et forbrug af doping og et misbrug af doping. Misbrug af doping kan føre til de skadelige konesekvenser, mens et forbrug vil for mange kunne forbedre folks aktive livsstil. Man kommer sig hurtigere over skader. Nogen vil kunne bruge det som et værktøj, til at komme af med sin overvægt og de dertilhørende livsstilssygdomme.
At sige der ingen fornuft er i en eventuel legalisering af doping, er ligesom at sige der heller ikke er nogen fornuft i nogen eventuel legalisering af hash.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1820
Tilmeldt: 16. jan 2008, 21:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej, det er netop snæversynet at påstå, at den model vi har idag, er den mest 'fornuftige' og den bedste. Den model vi har i dag går såmænd blot ud på, at gøre ting, som politikerne i realiteten ikke kender en skid til, gør mere og mere ulovligt. Fordi de kan, fordi de ikke ved bedre.


Tiltag inden for sundhedsområdet er foreslået og, som oftest, velbegrundede af uafhængige instanser - Sundhedsstyrelsen, kræftens bekæmpelse etc. Her sidder nogle af de bedste læger og eksperter Danmark kan fremskaffe! Deres liv har som oftest set sådan her ud:
6års studie med et prægraduat forskningsår. 1 års KBU. 3års PHD. 3-5 års hoveduddannelse. Ledelses, planlægnings, samarbejdskurser og til sidst en overlægestilling, hvis de er dygtige nok. Herefter kommer de mest kompetente til at sidde i eks. Sundhedsstyrelsen.
Vi er dog enige i, at det ikke altid er videnskaben (evidens) der får sin vilje når det kommer til politik – her er systemet stadig for korrupt og præget af lobbyisme.

Hvad tror du egentlig doping bliver brugt til rent medicinsk? Anabole sterioder, heraf væksthormon, testosteron bliver givet til eksempelvis kræftpatienter. Hvorfor, kunne man spørge sig selv? I dit hoved er det jo "skadeligt", men det er jo med til at få folk til at overvinde cancer. Det giver dem kræfter, efter den ødelæggende kemoterapi. Ja, det redder vel endda nogens liv.


Hvorfor ligestiller du behandlingen af et afkræftet døende individ med et normalt ungt rørigt menneske? Anabole steroider er ganske givet nødvendige i behandlingen af mange sygdomme, men har intet at gøre, når det kommer til forfængeligt hyggestikkeri, hvor 23årige Martin vil gå fra 90kg dødvægt til 100kg dødvægt.

Studier peger på at anabole steroider ikke har påviselige bivirkninger i små mængder af kortere tids brug, at de øger restitutionen og gavner din træning. Studier indikerer også at folk der begynder på AS, sjældent stopper ved den første kur. Langtidseffekt af AS på mennesker, kan vi kun gætte på, da et sådant studie ikke ville blive godkendt af etisk komite. Der er en signifikant overdødelighed blandt BB’ere forårsaget af hjertekarsygdomme, som muligvis kan tilskrives AS – det er dog ikke til at sige, da man ikke bestemme hvorvidt eksponeringen eller udfaldet kom først.
Men helt ærligt!! Hvorfor skulle det legaliseres? Kroppen når et maksimum, hvor den ikke bliver større, hvor den ikke har behov for at være større i forhold til normale arbejdsbyrder eller sport. Faktum er at legaliseringen ville give frit spil for de mennesker, der blot vil pakke muskler på eller være stærkere end deres genetiske potentiale – ergo er der tale om snyd eller et forvrænget billede af vigtige prioriteter her i livet. Træner vi ikke for at holde vores krop sund?

Analogien omkring hash og heroin forstår jeg ikke. I Danmark giver vi metadon til de heroinmisbrugende, hvilket er et smartere tiltag end at legalisere herion. At man støtter kriminelle druglords, betyder da ikke at vi skal spille fallit som samfund og legalisere heroin, men at vi skal sætte yderligere ind mod kriminaliteten. At folk bliver stukket ned med kniv, skal heller ikke legalisere det at gå med kniv etc.
Hash er påvist at øge risikoen for skizofreni og psykoser – hvorvidt eksponeringen eller udfaldet kom først, er igen svært at sige. Tiltrækkes de disponerede psykisk syge for hash eller bliver de hashrygende psykisk syge? Og lad være med at nævne de positive medicinske effekter af hash – de findes ja, og gives som ekstrakter og piller, ikke som joints.

At legalisere AS ville være en samfundsmæssig falliterklæring, der støtter tankegangen om at snyd er i orden, og at det vi kan udrette ved egen hjælp ikke er godt nok.

-Alt skrevet står for egen regning og ikke ment som en provokation af folk med andre holdninger.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: 13. aug 2006, 11:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De snakker altid om huller i statsbudgettet. Løsningen er dansk producerede højkvalitetssteroider med dopingafgift. Det klinger sgu da godt - dopingafgift.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 782
Tilmeldt: 1. nov 2010, 12:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har aldrig forstået hvordan det kan være, at en pige med lavt selvværd kan få lavet silikone bryster, som jo egentlig er en farlig operation, men en fyr med lavt selvværd kan ikke gå til lægen og få en recept på noget "tilskud" :?
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar
 
Reputation point: 62
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 14. jul 2009, 13:04
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JeppN skrev:Har aldrig forstået hvordan det kan være, at en pige med lavt selvværd kan få lavet silikone bryster, som jo egentlig er en farlig operation, men en fyr med lavt selvværd kan ikke gå til lægen og få en recept på noget "tilskud" :?


Fordi det er mega farligt jo, ikk'å, det siger ADD jo. [-X
When in doubt, remove shirt, flex, repeat.
Brugeravatar
 
Reputation point: 130
 
Indlæg: 791
Tilmeldt: 28. apr 2012, 09:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



staten betaler ikke for bryster til piger med lavt selvværd - de betaler for bryster, hvis de fra naturens side eller på anden vis er misdannede. Små bryster er naturlige i samme grad som store bryster.

Psykologisk vejledning må være vejen frem til drengen med lavt selvværd, der ønsker at blive større. Sandsynligheden taler for at en sådan knægt ikke har trænet og spist som han skulle og kommer ind til lægen med sine skaldede 74kg, og beder om AS. Det ville være dybt uansvarligt at lade sådan en knægt stikke sig selv for at opnå et fjollet ideal - grænsende til det amoralske.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: 13. aug 2006, 11:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jevolent skrev:staten betaler ikke for bryster til piger med lavt selvværd - de betaler for bryster, hvis de fra naturens side eller på anden vis er misdannede. Små bryster er naturlige i samme grad som store bryster.

Psykologisk vejledning må være vejen frem til drengen med lavt selvværd, der ønsker at blive større. Sandsynligheden taler for at en sådan knægt ikke har trænet og spist som han skulle og kommer ind til lægen med sine skaldede 74kg, og beder om AS. Det ville være dybt uansvarligt at lade sådan en knægt stikke sig selv for at opnå et fjollet ideal - grænsende til det amoralske.


hvordan kan det være dybt uansvarligt, når det er lægen som står for det? det er vel ikke mere uansvarligt end når det blir brugt i andre former for behandling, det er trods alt medicin vi taler om? hvad med Brian på 18 år som ikke selv producere testosteron, som en gang om måned tager til lægen og får et skud (eller hvordan det hænger sammen) hvorfor kan Bjarne på 19 år ikke også det

Psykolog vejledning kunne også hjælpe pigen med små bryster vel
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar
 
Reputation point: 62
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 14. jul 2009, 13:04
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JeppN skrev:
Jevolent skrev:staten betaler ikke for bryster til piger med lavt selvværd - de betaler for bryster, hvis de fra naturens side eller på anden vis er misdannede. Små bryster er naturlige i samme grad som store bryster.

Psykologisk vejledning må være vejen frem til drengen med lavt selvværd, der ønsker at blive større. Sandsynligheden taler for at en sådan knægt ikke har trænet og spist som han skulle og kommer ind til lægen med sine skaldede 74kg, og beder om AS. Det ville være dybt uansvarligt at lade sådan en knægt stikke sig selv for at opnå et fjollet ideal - grænsende til det amoralske.


hvordan kan det være dybt uansvarligt, når det er lægen som står for det? det er vel ikke mere uansvarligt end når det blir brugt i andre former for behandling, det er trods alt medicin vi taler om? hvad med Brian på 18 år som ikke selv producere testosteron, som en gang om måned tager til lægen og får et skud (eller hvordan det hænger sammen) hvorfor kan Bjarne på 19 år ikke også det

Psykolog vejledning kunne også hjælpe pigen med små bryster vel


Vi taler forbi hinanden. Der er mange medicinske tilstande, hvor brugen af AS er indikeret og fornuftig. At "Bjarne" på 19år vil have AS så han kan få store muskler, imponere pigerne og sine venner er ikke en legitim grund.. Psykologisk rådgivning er en del af behandlingstilbuddet i danmark for mennesker med lavt selvværd, hvis det står slemt nok til - ellers må man betale af egen lomme og det finder jeg ganske fair.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 244
Tilmeldt: 13. aug 2006, 11:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Doping




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster