Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 928
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 926

Følg bodybuilding.dk på

Træning på vestegnen

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Jeg bor i Brøndbyvester, og træner i Glostrup lige pt. Svømmehallen faktisk.

Tænkte lidt om der var nogle af jer, som kendte et alternativ i nærheden? Har selv gået og tænkt lidt over det i et stykke tid, men kan sgu ikke lige komme i tanke om noget. Shitnessworld og ShitnessDK er jo altid en mulighed.. Men nej tak. Og SATS I hvidovre er overtaget af fitnessworld!! ARGH!!!!!

Prisen er underordnet.. Sådan da
Brugeravatar
 
Reputation point: 152
 
Indlæg: 2357
Tilmeldt: 4. mar 2011, 21:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DonKahle skrev:Jeg bor i Brøndbyvester, og træner i Glostrup lige pt. Svømmehallen faktisk.

Tænkte lidt om der var nogle af jer, som kendte et alternativ i nærheden? Har selv gået og tænkt lidt over det i et stykke tid, men kan sgu ikke lige komme i tanke om noget. Shitnessworld og ShitnessDK er jo altid en mulighed.. Men nej tak. Og SATS I hvidovre er overtaget af fitnessworld!! ARGH!!!!!

Prisen er underordnet.. Sådan da

Den fitness world i hvidovre, er rent ud sagt forfærdelig, klart den værste FW jeg nogensinde har sat fødderne i, så hold dig væk derfra!!! Jeg kan anbefale hvidovre styrkeløft forening (rødovre st), stærke og flinke drenge, som nok skal hjælpe dig. Jeg starter der selv på et tidspunkt, når det passer :) Ellers kan jeg også anbefale FW ved siden af valby st, hvor jeg selv træner, det er trodsalt den bedste FW som jeg har været i.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vil du ikke træne i fitnessworld/FDK, så er Hvidovre styrkeløft forening eller VK Ares i rødovre rimeligt oplagte valg
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 16. jun 2009, 16:35
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har ingen intentioner om, at stille og til styrkeløft eller stævner i den nærmeste fremtid i hvertfald. :-)
Desuden så vil jeg helst ikke være bundet til bestemte træningstider, da det varierer en del hvornår jeg har mulighed for, at træne.
Brugeravatar
 
Reputation point: 152
 
Indlæg: 2357
Tilmeldt: 4. mar 2011, 21:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DonKahle skrev:Jeg har ingen intentioner om, at stille og til styrkeløft eller stævner i den nærmeste fremtid i hvertfald. :-)
Desuden så vil jeg helst ikke være bundet til bestemte træningstider, da det varierer en del hvornår jeg har mulighed for, at træne.

Hvis det er sådan du har det, så vil jeg igen anbefale fitness world i valby.
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kan kun give Active ret! Fitness world i Valby (ellebjervej) er rigtig god ellers træner jeg normalt selv i Fitness world i Brøndbyøster som jeg er fint tilfreds med :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12. maj 2012, 14:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Workout i Rødovre åbent fra 05-23 til 199
http://www.workout-fitness.dk/
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29. dec 2008, 15:16
Geografisk sted: Rødovre
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Elicus skrev:Workout i Rødovre åbent fra 05-23 til 199
http://www.workout-fitness.dk/


Der træner jeg. Skiftede da Sats gik til FW og det er sgu et fint center. Ikke just det bedste på udstyr, men de har hvad man skal bruge, fin atmosfære, det er tilladt at støje osv.. Gode åbningstider og fin nok pris. Der er lidt vel mange rockere og hårde typer, men de er flinke og rare og passer egentlig sig selv. Så er der et par kegler ind imellem, men det vil der være uanset hvor du går hen.

Prisen stiger dog til 219 kr per 1. maj skal det lige bemærkes
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Leangains7 skrev:Kan kun give Active ret! Fitness world i Valby (ellebjervej) er rigtig god ellers træner jeg normalt selv i Fitness world i Brøndbyøster som jeg er fint tilfreds med :)

Jeg mente nu den FW som ligger ved siden af valby st, har været i ellebjerg mange gange. Der er dog så proppet altid, og droppede det da jeg fik alle min ting stjålet fra mit skab -.- Blev ret mad..
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Active skrev:
Leangains7 skrev:Kan kun give Active ret! Fitness world i Valby (ellebjervej) er rigtig god ellers træner jeg normalt selv i Fitness world i Brøndbyøster som jeg er fint tilfreds med :)

Jeg mente nu den FW som ligger ved siden af valby st, har været i ellebjerg mange gange. Der er dog så proppet altid, og droppede det da jeg fik alle min ting stjålet fra mit skab -.- Blev ret mad..


Ja okay, den har jeg aldrig prøvet.

Der kan jeg godt følge dig. Jeg er der tit i weekenderne fra ca kl.10 og der er nemlig rigtig mange mennesker allerede der. Mht tyveri så bruger jeg skabene som står oppe i selve centeret og ikke nede i omklædningsrummet - utroligt man ikke kan have sin ting i fred!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 43
Tilmeldt: 12. maj 2012, 14:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Leangains7 skrev:
Active skrev:
Leangains7 skrev:Kan kun give Active ret! Fitness world i Valby (ellebjervej) er rigtig god ellers træner jeg normalt selv i Fitness world i Brøndbyøster som jeg er fint tilfreds med :)

Jeg mente nu den FW som ligger ved siden af valby st, har været i ellebjerg mange gange. Der er dog så proppet altid, og droppede det da jeg fik alle min ting stjålet fra mit skab -.- Blev ret mad..


Ja okay, den har jeg aldrig prøvet.

Der kan jeg godt følge dig. Jeg er der tit i weekenderne fra ca kl.10 og der er nemlig rigtig mange mennesker allerede der. Mht tyveri så bruger jeg skabene som står oppe i selve centeret og ikke nede i omklædningsrummet - utroligt man ikke kan have sin ting i fred!

Ja okay, har nok set dig før så ;) ja det er utroligt!
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
Elicus skrev:Workout i Rødovre åbent fra 05-23 til 199
http://www.workout-fitness.dk/


Der træner jeg. Skiftede da Sats gik til FW og det er sgu et fint center. Ikke just det bedste på udstyr, men de har hvad man skal bruge, fin atmosfære, det er tilladt at støje osv.. Gode åbningstider og fin nok pris. Der er lidt vel mange rockere og hårde typer, men de er flinke og rare og passer egentlig sig selv. Så er der et par kegler ind imellem, men det vil der være uanset hvor du går hen.

Prisen stiger dog til 219 kr per 1. maj skal det lige bemærkes


Rockere og hårde typer er der også der hvor jeg er nu, har intet i mod dem - vil hellere træne med dem, end nogle af de andre fjolser man finder rundt omkring. Kunne være jeg skulle prøve det en af de nærmeste uger.
Brugeravatar
 
Reputation point: 152
 
Indlæg: 2357
Tilmeldt: 4. mar 2011, 21:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DonKahle skrev:
Dingo skrev:
Elicus skrev:Workout i Rødovre åbent fra 05-23 til 199
http://www.workout-fitness.dk/


Der træner jeg. Skiftede da Sats gik til FW og det er sgu et fint center. Ikke just det bedste på udstyr, men de har hvad man skal bruge, fin atmosfære, det er tilladt at støje osv.. Gode åbningstider og fin nok pris. Der er lidt vel mange rockere og hårde typer, men de er flinke og rare og passer egentlig sig selv. Så er der et par kegler ind imellem, men det vil der være uanset hvor du går hen.

Prisen stiger dog til 219 kr per 1. maj skal det lige bemærkes


Rockere og hårde typer er der også der hvor jeg er nu, har intet i mod dem - vil hellere træne med dem, end nogle af de andre fjolser man finder rundt omkring. Kunne være jeg skulle prøve det en af de nærmeste uger.


Man skal lige vænne sig til det, men det er jo bare fordi man ikke er vant til at være omkring dette segment. Jeg vil til hver en tid vælge at træne med det klientel der er i Workout end jeg gider træne mellem højtråbende, smart-i-en-fart douchebags som ofte er at finde i FW!

De lange åbningstider er også et stort plus. 5-23 alle ugens dage.

En prøvetræning koster 40 kr. Det er kun bemandet få timer om ugen, så du får kort til at kunne komme ind gennem deres 'gitter' eller hvad man skal kalde det. Ved prøvetræning smider du 40 kr (lige penge kun) i en boks og så åbner døren.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Man skal lige vænne sig til det, men det er jo bare fordi man ikke er vant til at være omkring dette segment. Jeg vil til hver en tid vælge at træne med det klientel der er i Workout end jeg gider træne mellem højtråbende, smart-i-en-fart douchebags som ofte er at finde i FW!

De lange åbningstider er også et stort plus. 5-23 alle ugens dage.

En prøvetræning koster 40 kr. Det er kun bemandet få timer om ugen, så du får kort til at kunne komme ind gennem deres 'gitter' eller hvad man skal kalde det. Ved prøvetræning smider du 40 kr (lige penge kun) i en boks og så åbner døren.


Er helt enig! Vi ses nok snart ;)
Brugeravatar
 
Reputation point: 152
 
Indlæg: 2357
Tilmeldt: 4. mar 2011, 21:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster