Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65711 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 924
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 922

Følg bodybuilding.dk på

Ude af kroppen?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hey!

Nu har jeg taget Kreatin i ca. 3 måneder, og starter på min måneds pause dags dato.

Men hvornår kan jeg være sikker på at jeg har tabt det væske Kreatin gir kroppen, så man kan se om man er "No-responder" eller ej.

Så jeg her til den 1. april ved om det gir noget eller ikke.

Jeg har nemlig taget MEGET på de sidste 3 måneder, så er ikke sikker på om det er kosten kun der har givet mig ekstra vægt, eller der også ligger 2kg væske i kroppen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



method skrev:Hey!

Nu har jeg taget Kreatin i ca. 3 måneder, og starter på min måneds pause dags dato.
Men hvornår kan jeg være sikker på at jeg har tabt det væske Kreatin gir kroppen, så man kan se om man er "No-responder" eller ej.

Som jeg har forstået det, bruges der oftest en måneds kreatin cyklus pause, fordi du på det tidspunkt netop kan være sikker på at overskydende væske er ude af musklerne, og at din egen kreatin produktion er fuldt fungerende igen.

Min egen oplevelse (jeg har rigtigt god respons på kreatin) er at væsken er ude af musklerne efter få dage. Jeg er dog langt fra sikker på at alle udskiller den overskydende væske lige hurtigt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 18. feb 2007, 15:08
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hmm hey. jeg tænkte på kan man se efter den første gang at det har virket.. altså når jeg siger første gang så de 2 måneder man tager kreatin og så den ene måneds pause.. kan man så se det eller går der længere tid ?
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1832
Tilmeldt: 7. nov 2006, 15:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jamen vil det ikke betyde, at hvis jeg ikke har tabt mig et par kg. efter min måneds pause, så er jeg NON-Responder på Kreatin, siden jeg ikke har haft noget væske i kroppen så?

Så kunne jo være rart at vide om det er spild af tid at huske på at tage det eller ej :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



WILD-ZYC skrev:Hmm hey. jeg tænkte på kan man se efter den første gang at det har virket.. altså når jeg siger første gang så de 2 måneder man tager kreatin og så den ene måneds pause.. kan man så se det eller går der længere tid ?


Du kan jo ikke se at ta'r Kreatin.. Det hjælper jo bare dine muskler, og gi'r dig mere energi til udførelse af træning, i korte træk, så hvad mener du?
Hvis du vil tage kreatin for at blive pumpet op med vand, gir det ikke ret meget mening.

Desuden kunne det være rart at holde sig til ÉT emne i samme tråd :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hvis du ligger i kcal overskud m. 500 ed vil du ikke tabe dig når du stopper på kreatin. men du vil ikke gaine ligeså meget som du har gjort de første 2 mdr. det er det eneste du kan måle det efter.

hvis du ikke oplever nogen effekt ved kretin vil jeg mene at du er non responder. folk der bruger kreatin siger oftest at de kan mærke forreskel på om de bruger det eller ej.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nej Oka.. nej tager det sku da ikk for at blive en vand klump.. men ja troede bare det var sådan at vandet gjorde sådan man så større ud.. for jeg tager kreatin og jeg er sku ikk fyldt med vand hehe.. men YES SIR vi holder os til tråden :roll:
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1832
Tilmeldt: 7. nov 2006, 15:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



kuglen skrev:hvis du ligger i kcal overskud m. 500 ed vil du ikke tabe dig når du stopper på kreatin. men du vil ikke gaine ligeså meget som du har gjort de første 2 mdr. det er det eneste du kan måle det efter.

hvis du ikke oplever nogen effekt ved kretin vil jeg mene at du er non responder. folk der bruger kreatin siger oftest at de kan mærke forreskel på om de bruger det eller ej.


Okay, jeg synes nemlig ikke rigtig at jeg kan mærke noget, men det kan jeg jo teste nu, hvor jeg stopper med at tage det i en måneds tid.

Det jeg også mener er at jeg på de 3 mdr. jeg har trænet nu, virkelig har eksploderet i vægt pga. jeg har lagt min kost om og ligger ca. 500 kcal i overskud etc. Men jeg ved jo ikke om Kreatinen her har hjulpet mig til mine resultater, så derfor jeg gerne ville vide om kreatin virkninger var ude af kroppen efter 1 måneds pause så jeg kan prøve at måle om der er nogle forskel.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



WILD-ZYC skrev:Nej Oka.. nej tager det sku da ikk for at blive en vand klump.. men ja troede bare det var sådan at vandet gjorde sådan man så større ud.. for jeg tager kreatin og jeg er sku ikk fyldt med vand hehe.. men YES SIR vi holder os til tråden :roll:


Hehe, godt så :P Men som Kuglen siger, så mener folk der tager det at de kan mærke forskel, men det kan jeg ikke, så jeg tvivler lidt på om jeg er responder! :(
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 21. dec 2006, 16:40
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja oka.. jeg kan godt mærke det.. men har også noed at sammenligne med.. fra før jeg ikk tog det..
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1832
Tilmeldt: 7. nov 2006, 15:03
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster



cron