Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1341
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1338

Følg bodybuilding.dk på

Bodybananas delivery scam

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Bodybananasdelivery er en virksomhed der tilbyder mad til fitnessentusiaster. Forbrugeren betaler månedligt 2500kr, for at få leveret mad, der er skræddersyet til vedkomnes behov. Derudover får man udleveret en kostplan, som er en oversigt over hvad man dagligt skal spise, for at nå sit mål. 

Bodybananasdelivery er ifølge eget udsagn et produkt til dem som hverken har tid, eller gider at lave mad. Og man har derfor
lavet et værktøj der gør det muligt at spare forbrugeren for, at handle ind, lave og pakke mad, samt opvasken.

Så hvad er det helt konkret bodybananas tilbyder? 

3 måltider 6 dage om ugen. Frokost, Mellemmåltid, og aftensmad. 
Det eneste man selv skal sørge for er en proteinpulver samt morgenmad, for at få dækket sit daglige næringsindhold.

I den kostplan, som de havde skræddersyet til mig skulle jeg have sammenlagt 3945 kalorier dagligt. 289g protein, 451g kulhydrater og 109g fedt. 

De 3 måltider jeg modtager fra bodybananasdelivery giver mig ialt 1183,5 kalorier dagligt 136g protein, 115g kulhydrater samt 19,5g fedt

dvs 30% af mit daglige næringsbehov kommer fra bodybananasdelivery, de resterende 70% skal jeg selv sørge for. 
I kostplanen har bodybananasdelivery "skjult" disse enorme mængder mad i kolonner kaldet "morgenmad" "snacks" og "proteinpulver"

I dette tilfælde koster det altså 2500 kr månedligt at få dækket 30% af sin daglige kost fra bodybananas. Hvilket giver 8333 kr månedligt, hvis de også skulle dække de resterende 70% der mangler.

Har de lov til dette?
Jeg mener i den grad, der må være et brud af loven, at man markedsfører sig med, at man kan spare alle disse ting væk, når man i sidste ende kun sparer en minimal del, af det sammenlagte. Delivery promoverer sig selv med, at man kun skal have sin morgenmad og sin shake. Alligevel er der proppet et enkelt enormt måltid kaldet snack ind i kostplanen, som er næsten ligeså stort som de 3 måltider bodybananas delivery tilbyder dagligt. Derudover en endnu større morgenmadsportion. Snack og morgenmad, som er de to måltider bodybananas ikke står for, udgør altså 70%. For mere info
Vedhæftede filer
Kostplan, bulk, bodybananas.pdf
(43.35 KiB) Downloadet 471 gange
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. mar 2015, 13:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Haha er du gal folk bliver ripped off hvis det er rigtigt det du skriver:P

Stakkels dem der har købt det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 477
Tilmeldt: 18. feb 2013, 16:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



123
Sidst rettet af leganhcer 15. aug 2018, 03:56, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 22
Tilmeldt: 8. jan 2014, 16:15
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jukkaboy skrev:Stakkels dem der har købt det.


Nej. Hvis man frivilligt har givet dem ens penge, er man idiot og dermed selv ude om det.
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar
 
Reputation point: 178
 
Indlæg: 1477
Tilmeldt: 16. nov 2010, 09:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



[quote="skaws"][/quote]

Hvad er det du har betalt for? Er det de tre måltider med ris, grønt og kød?
Mvh Anders J, fysioterapeut.
LOG:
HAM DER BOR I NORGE
“Talent is God given. Be humble. Fame is man-given. Be grateful. Conceit is self-given. Be careful.”
Brugeravatar

 
Reputation point: 87
 
Indlæg: 1416
Tilmeldt: 30. jun 2005, 09:32
Geografisk sted: Skien, Norge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er satme noget af en omgang morgenmad :lol:
So a lot of people become comfortable. They stop growing, they stop wanting anything, they become satisfied.
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 27. apr 2014, 16:09
Geografisk sted: Holstebro
 
Træner her: Dansk Fitness Holstebro
FLEXfitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 113.50
- Dødløft: 102.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Markedsføringslovens § 3, stk. 1:
Erhvervsdrivende må ikke anvende vildledende eller urigtige angivelser eller udelade væsentlige informationer, såfremt dette er egnet til mærkbart at forvride forbrugernes eller andre erhvervsdrivendes økonomiske adfærd på markedet.
Sidst rettet af SienZ 3. mar 2015, 14:25, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2930
Tilmeldt: 22. aug 2010, 10:03
Geografisk sted: København
 
Træner her: Anger Mangement
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



150 gram grøntsager ud af 3900 kalorier :shock:
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 530
Tilmeldt: 10. apr 2014, 09:45
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mapsen skrev:
Jukkaboy skrev:Stakkels dem der har købt det.


Nej. Hvis man frivilligt har givet dem ens penge, er man idiot og dermed selv ude om det.


Nej.

Hvis nogen tager røven på dig, som i snyder dig, så ligger skylden alene hos dem. Uanset hvor fiffigt de end gør det. Den gamle traver med at "den kloge narrer den mindre kloge", holder ikke... at udnytte folks naivitet/dumhed/ignorance er og forbliver amoralsk og klamt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Markedsføringslovens § 3, stk. 1:
Erhvervsdrivende må ikke anvende vildledende eller urigtige angivelser eller udelade væsentlige informationer, såfremt dette er egnet til mærkbart at forvride forbrugernes eller andre erhvervsdrivendes økonomiske adfærd på markedet.


Er det evt. noget forbrugerombudsmanden kunne have interesse i?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. mar 2015, 13:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:
Mapsen skrev:
Jukkaboy skrev:Stakkels dem der har købt det.


Nej. Hvis man frivilligt har givet dem ens penge, er man idiot og dermed selv ude om det.


Nej.

Hvis nogen tager røven på dig, som i snyder dig, så ligger skylden alene hos dem. Uanset hvor fiffigt de end gør det. Den gamle traver med at "den kloge narrer den mindre kloge", holder ikke... at udnytte folks naivitet/dumhed/ignorance er og forbliver amoralsk og klamt.


Min pointe er blot, at med Bodybanananas' (+ Nobell og hvad de andre idioter hedder) historik af "forretning" taget i betragtning, bør man i dette tilfælde være klogere som forbruger. Jeg er helt med på, at det er Bodybananananas, som snyder folk og at "skylden" retligt ligger os dem.
Jeg tror ikke vi er uenige.
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar
 
Reputation point: 178
 
Indlæg: 1477
Tilmeldt: 16. nov 2010, 09:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så lige det her billede postet på bootyhows

Billede

:lol: hvis du snakker med et af de firmaer der laver ældremad kan du sagtens få bedre til de penge
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mapsen skrev:
A Menace To Chicken skrev:
Mapsen skrev:
Jukkaboy skrev:Stakkels dem der har købt det.


Nej. Hvis man frivilligt har givet dem ens penge, er man idiot og dermed selv ude om det.


Nej.

Hvis nogen tager røven på dig, som i snyder dig, så ligger skylden alene hos dem. Uanset hvor fiffigt de end gør det. Den gamle traver med at "den kloge narrer den mindre kloge", holder ikke... at udnytte folks naivitet/dumhed/ignorance er og forbliver amoralsk og klamt.


Min pointe er blot, at med Bodybanananas' (+ Nobell og hvad de andre idioter hedder) historik af "forretning" taget i betragtning, bør man i dette tilfælde være klogere som forbruger. Jeg er helt med på, at det er Bodybananananas, som snyder folk og at "skylden" retligt ligger os dem.
Jeg tror ikke vi er uenige.


Well, du og jeg kender til Bodybananas og Nobell og deres shit4brainz forretninger... så det er klart, at vi ikke ville falde i fælden. Der findes selvfølgelig også folk der ikke kender til dem, men er tilpas hurtige på første sal til at kunne gennemskue scam, bondefangeri og almen idioti, og derfor betakker sig. Men, den sørgelige sandhed er at der er tonsvis af godtroende, unge mennesker der ser de her "tilbud" og "koncepter" og tænker YEAH! SKIDESMART MAND TAG MINE PENGE! -enten pga. naivitet, manglende livserfaring eller almen dumhed. Men facit er at Bodybananas og folk som Nobell, lukrerer på netop sådanne menneskers godtroenhed. Og det, er fucking klamt. I gamle dage ville typer som dem blive kørt ud af byen på røv og albuer, i tjære og fjer.

I dag risikerer de højst lidt dårlig omtale, eller måske vinder de bare en erhvervspris. Stein Bagger var jo som bekendt hele det borgerlige Danmarks helt, og erhvervslivets Golden Boy, indtil han blev knaldet.

I sidste end er vi rundt regnet enige, jeg bliver bare altid sur når de store er grimme ved de små.

:)
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Var the master of photoshop virkelig med til, at starte Bodybananas. Eller er det en god historie?
Vedhæftede filer
PB.png
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 2375
Tilmeldt: 24. jun 2010, 16:01
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis man vil have noget ud af at klage offentligt, så gør det på deres sociale medie-profiler fremfor herinde.
Brugeravatar
 
Reputation point: 455
 
Indlæg: 915
Tilmeldt: 21. jun 2014, 09:17
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BigHungry skrev:Hvis man vil have noget ud af at klage offentligt, så gør det på deres sociale medie-profiler fremfor herinde.


Ja, for det sletter de jo ikke bare med det samme??
Never ever let yourself look down upon what you dream to be.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 274
Tilmeldt: 21. jan 2013, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BigHungry skrev:Hvis man vil have noget ud af at klage offentligt, så gør det på deres sociale medie-profiler fremfor herinde.

Jeg tjekkede lige deres Facebook-profil efter jeg læste tråden herinde (jep, jeg keder mig lidt..), og det ser ud til, at beskeder bliver slettet løbende "For at holde styr på tingene".

Til gengæld har manden bag opgivet hans telefonnummer, så det kan være, at trådstarter skulle give ham et opkald.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 6. dec 2010, 15:37
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har gjort, det blev slettet med det samme
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 3. mar 2015, 13:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvis nok brokker sig, er det umuligt at stoppe det fra at være synligt på de sociale medier, så længe det er muligt at kommentere på deres profil. Sådan fungerer sociale medier bare. King Kong Sami kan jo ikke være online 24/7. Det er dog "købernes" eget ansvar at få kritikken frem. Folk har det dog med at være undskyldende over for de folk, der snyder dem, når vi har med sådan noget motivations-fitness-scam at gøre.

Kritikken af Nobell blev ganske synlig på et tidspunkt. Problemet er, at han ikke direkte snyder folk, men bare er doven og inkompetent, så det faldt lidt til jorden igen.

Lav evt. nogle FB-grupper eller en side om, hvad BB går og foretager sig. Gerne med screenshots af evt. mails og ting, der bliver slettet på den offentlige profil. Brug tydeligt Sami's navn osv. Det kan folk, der laver scam ikke så godt lide.

EDIT: Vær dog bevidst om, hvordan I kommer med kritikken. En del af kampagnen mod Nobell faldt til jorden, fordi folk begyndte at blande hans inkompetence sammen med hvad der kunne defineres som snyd eller i hvert fald "falsk markedsføring" (i dette tilfælde: personliggjorte kostplaner som virkede meget generiske).
Brugeravatar
 
Reputation point: 455
 
Indlæg: 915
Tilmeldt: 21. jun 2014, 09:17
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er værste er alle de personer, der modtager maden og tænker, det sikkert er fint at vokse på og forsætter med at købe fra dem måned efter måned.
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 1191
Tilmeldt: 19. jan 2013, 17:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moose skrev:Så lige det her billede postet på bootyhows

Billede

:lol: hvis du snakker med et af de firmaer der laver ældremad kan du sagtens få bedre til de penge


Vil det sige, at man rundt regnet betaler 100 kroner for sådan en portion?
Så får man vel også et skilt med, hvor der står "taget i røven". :lol:
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 600
Tilmeldt: 30. dec 2009, 19:05
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1861
Tilmeldt: 4. sep 2007, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



YEAH, BODYBANANAZ, SHIT4BRAINZ.

Er der nogen der vil forklare mig hvilken mekanisme det er der gør at en række af ens venner - nærmere bekendte - per automatik liker den slags idiotiske lort på Facebook? Hvis man seriøst mener at den slags bullshit fortjener en "synes godt om-"tilkendegivelse, så er man jo kriminelt dum.

Verden er vendt på hovedet. Der er flere penge at tjene på at sælge lort til idioter end at sælge kvalitet til kvalitetsbevidste forbrugere. Den brede masses idioti animerer jo nærmest til plattenslageri, svig og vildledende markedsføring.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:YEAH, BODYBANANAZ, SHIT4BRAINZ.

Er der nogen der vil forklare mig hvilken mekanisme det er der gør at en række af ens venner - nærmere bekendte - per automatik liker den slags idiotiske lort på Facebook?


For the love of god! En eller anden besvar det spørgsmål!
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 339
Tilmeldt: 2. maj 2010, 17:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ZinK_ skrev:


Den status er blevet slettet igen.

Så det er helt klart svindel.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 24. maj 2010, 21:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



30% ?

De skal da bare re-brande det som en effektiv slankekur istedet, og lade deres primære målgruppe være de samme mennesker som køber "ude og hjemme". =D> =D>

"hvis du kun spiser den smule mad vi sender dig, garanterer vi til gengæld vægttab" :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



123
Sidst rettet af leganhcer 15. aug 2018, 03:54, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 22
Tilmeldt: 8. jan 2014, 16:15
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:YEAH, BODYBANANAZ, SHIT4BRAINZ.

Er der nogen der vil forklare mig hvilken mekanisme det er der gør at en række af ens venner - nærmere bekendte - per automatik liker den slags idiotiske lort på Facebook? Hvis man seriøst mener at den slags bullshit fortjener en "synes godt om-"tilkendegivelse, så er man jo kriminelt dum.

Verden er vendt på hovedet. Der er flere penge at tjene på at sælge lort til idioter end at sælge kvalitet til kvalitetsbevidste forbrugere. Den brede masses idioti animerer jo nærmest til plattenslageri, svig og vildledende markedsføring.


Jeg ville ønske du var min ven :lol:
Elsker de ting du skriver, er helt enig :)
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Syntes det synd folk der falder for dem, det jo skræmmende mennesker der gør alt for penge, deres samvittighed er skræmmende lav når de snyder folk og udnytter folks naivitet, de træk ville få en psykopat til at fremstå normal...
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 3296
Tilmeldt: 13. nov 2009, 21:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Moose skrev:Så lige det her billede postet på bootyhows

Billede

:lol: hvis du snakker med et af de firmaer der laver ældremad kan du sagtens få bedre til de penge

Hakket oksekød uden det der ligner skyggen af krydderi. Det billigste, hvideste pasta fra rema og en lille, mikro sjat af de billige frostgrøntsager. Super.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 106 gæster