Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1296
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1294

Følg bodybuilding.dk på

Anmeldelse af Loaded Cup 2007

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





Intet som 100 kilos “pose down“.

Anmeldelse af Loaded Cup 2007,
af Jesper Boye


Solen skinnede fra en skyfri himmel som tegn på, at det her skulle blive en fed aften, da min kæreste og jeg kørte afsted fra Faaborg mod Ringsted og tonsvis af muskelguf i sigte. Danmark er et smukt og lækkert land i foråret hvor alt springer ud og er som et grønt kæmpe væksthus, hvor safterne og kræfterne bare maser sig ud - lidt ligesom nå vi efter hundredvis af timer i vores træningscentre endelig kan smide trøjen og se at formen er ved at være der.

Endelig kom vi til Storebæltsbroen - første tegn på, at vi var ved at være der. Det var ligesom, at vi allerede her kunne begynde at lugte testosteronet, selvbruneren og svedige mænd. Nå, men i bedste Ib & Ib-stil, råbte jeg selvføleligt “STOR SOM ET HUS” for vildt, da vi kørte under de to store pyloner på broen. Så var stilen ligesom lagt - og vi fik oven i købet rabat ved betalingsanlægget. Om det var fordi billetdamen talte mig som et barn, eller fordi vi skulle tilbage samme aften, fandt jeg aldrig ud af.

Nå, men det skulle vise sig at, vi alligevel skulle gennem store forhindringer og prøvelser for at nå frem. Ikke mindre end to gange måtte vi kæmpe os forbi de store rød- og gulfarvede buer (McDonald’s) for til sidst at snige os forbi en Burger King. Jeg er på diæt, så sådanne ubehagelige oplevelser brænder sig altså fast på nethinden. Men frem nåede vi da…

Endelig stod vi i Ringsted Kongrescenter, hvor det store finaleslag skulle stå. Check-in gik fint bortset fra, at Thomas fra Bodyman.dk åbenbart mener, at jeg minder om en Brian eller noget, for han have lagt de reserverede billeter frem ved indgangen til Johnny + kone. Men det er sikkert ham den syge “tvillingebror” inden i mig som ind imellem dukker op og kommer med de mærkelige “STOR SOM ET HUS” råb samtidig med at han tvinger mig til at rulle vinduet ned og presse min biceps ud gennem vinduet til en lille pose foran de forbipasserende. Der er røget nogle ældre damer og golfspillere ved tee’en på den konto. Skam dig, Johnny!

Vi fik billetterne og gik en lille tur rundt ved de mange, flotte stande. Havde min kæreste ikke taget min pung fra mig, fordi jeg allerede havde shoppet for mange tusind kroner sko og tøj om formiddagen (ja, jeg har et tøsegen), så var jeg sku gået helt AMOK i indkøb af kosttilskud og tøj. Bare alene disse stande var hele turen værd - nåede dog ikke at bruge så meget tid på disse, som jeg gerne ville, da der hele tiden blev råbt “Jesper, Jesper” (JBH). Der var bare lige to problemer ved dette. For det første kom det fra folk, jeg aldrig havde set før, men kun snakket med på nettet. Så er det altså lidt svært at regne ud, hvem de er. Ellers kom det fra folk, jeg ikke har set de sidste par år. De var åbenbart pludselig kommet i voksealderen igen og blevet dobbelt så store som sidst, jeg så dem. Det gav altså en masse sjove oplevelser og udveksling af røver historier. Rendte blandt ind i GoingBig, Fitness Iversen og selvfølgelig Thomas, Kåre og Rasmus her fra siden. Samt mange af mine tidligere træningskollegaer og -venner fra Viborg, Århus og KBH. Skide sjovt at hilse på jer alle - I ved, hvem I er - hold jer brede! Midt i det hele konstaterede kæresten tørt: “Sjov at se så mange Jesper’ere samlet på et sted”

Fik kæmpet mig igennem menneskemængderne. Der var vildt mange mennesker, hele 25% flere end sidste år og næsten udsolgt. Det varmer sku mig gamle bodybuilding-hjerte at se at der er fremgang i sporten. I denne forbindelse en stor varm hilsen til Stellan Bossen fra Loaded og de mange sponsorere inklusiv vores eget Bodybuilding.dk. Endelig nåede jeg frem til den flotte Bodyman.dk/Bodylab.dk-stand. Fuck man, hvor havde de taget meget tøj og tilskudsguf med fra Jylland. Fandt både Kåre og Thomas fra Bodyman og vores egen Tv stjerne Rasmus fra Bodylab i mængden af lækkert tøj og velsmagende sager. Rigtig, rigtig søde og rare mennesker, men det er jo også den opfattelse, man har fået af dem her fra siden. Rigtigt fedt at hilse på dem IRL. Men efter bare to minutters snak med Kåre, begynder han at ryste på hænderne - typisk alle får sku JBH-chok, første gang de møder mig. Men til min overraskelse viser det sig, at det er hans nikotinabstinenser, der er begyndt at trække i ham og ud af døren ryger hele team Bodyman for at ryge smøger - mange smøger, dog ikke Nick & Jays uden filter trods alt. De burde vist læse lidt mere på Bodybuilding.dk, så de kan blive klogere. En eller anden smid lige en artikel op om rygningens lyksaligheder...

Fik sludret lidt med teamet og drønede derefter ind på vores pladser - vi havde fået ok pladser oppe på den ene tribune. Det var helt fint, så jeg som udøvende “hjemmedommer” kunne få det store overblik (I kender sikkert typen. De findes hvis også i forbindelse med folk, der ser fodbold - sjovt som man altid bare bliver klogere, når man sidder ned og helst så langt væk fra tingene som muligt). Endvidere lignede to af vores nabotilskuere mit alter ego Johnny - bare en del større, men efter nærmere analyse viser det sku sig, at de er kvinder - tag den, Johnny!

Bossen og Jan Elhøj fik sparket showet godt i gang med et par friske kommentarer. Jan Elhøj ind i en mega, gul XXL-trøje og et par baggy jobbingbukser størrelse brede lår.
“Jeg har taget det her tøj fra én, der hedder Morten Spiegelhauer, der forsøgte at snige sig ind med det her kluns på. Nu ligger han ude i containeren”.
Så var stilen ligesom lagt.

Må ærligt indrømme, at jeg var meget spændt, for det er ret mange år siden, jeg sidst var til et BB-stævne. I første omgang regnede jeg med, den første del af showet for mit vedkommende bare noget, der skal overståes. Her snakker vi Classic BB og BodyFitness - Ikke lige noget for JBH krigeren. Men +178 klasse hos mændene havde alligevel en vis interesse, da det er her jeg nogle gange har overvejet at skulle stille op. Stærkt felt, men alligevel ikke noget, der kunne skræmme mig. Endvidere havde BodyFitness Women + 163 også min opmærksomhed, da Lone Kold (ja, det er hende med ham den lille, hvad er det nu han hedder. Nåh, ja Kim Kold (han lavede for øvrigt lidt hyggepose oppe ved scenen sammen med konen i pausen - I tell you, den mand er stadigvæk GRANDE)). Nå, men har sludret en del med Lone på nettet om konkurrence-BB, så var spændende at se hende på scenen. Hun var efter min mening den, der havde den flotteste figur og den bredeste - men uheldigvis delte dommeren ikke min ekspertise. Vil skyde på de ikke mente, hun var hård nok og der var måske også noget om snakken. Men tøserne er nu altså flottest, når de har lidt former. Generelt var ALLE atleter i kanon form, så selv de små klasser var faktisk en god oplevelse. Men der er nu ikke noget som en god omgang 100 kilos pose down.

I Bodybuilding mænd -80 kg deltog flere kendte blandt andre Peter Lagerman og Erik Sanz som stod utroligt flot. Fantastisk at man kan presse så meget muskelvolumen ind i kroppen på så “små” mennesker og så stadigvæk veje under 80 kg. Det er sku ikke mindre end et mirakel.

Mændenes - 90 kg felt var også voldsomt godt, men der var desværre ingen danskere med. Mændenes - 100 kg klasse tror jeg mange havde set frem til med store forventninger da den tidligere elles så fitness-minded Lars Hyttel gik på scenen i den næststørste BB-klasse. På grund af for få deltagere havde man slået klassen sammen med + 100 kg, og så var det desværre endnu tydeligere, at Lars faldt lidt igennem i dette felt. Men det kan heller ikke være sjovt skulle stå ved siden af Robert Piotrkowicz fra Polen (Efter min mening dagens bedste) og en herre som Sune Larsen - FØJ, for et leeeee feldt. Robert væltede salen fra første færd med sine gigantiske volumen. Kæmpe ben, der mindede om dyrekøller og var så hakkede som tomat på dåse, vinger som en jumbojet og brystmusklerne fulgte flot med. Overall en velproportioneret krop som absolut tilhører verdenseliten og Ja, han vandt fortjent.

Stemningen var helt i top. Landskampe go home, der blev klappet, hujet, råbt og skreget og banket de fedeste poseringer af til det sygeste musik. Rigtigt morsomt blev det, da den hårde musik til tyskeren Steve Benthins robotposeringer gik i fisk. Han skulle komme ind på scenen et robotskridt af gange, men nåede kun fire, før cd’en stoppede. Han havde tydeligvis totalt overskud, for selv om han helt sikkert har trænet i timevis frem til sin sceneoptræden, grinede han bare og bakkede ud som en robot for at gøre det hele igen. Det endte med, at han måtte udføre sit show til en musik med en noget højere takt end planlagt - det var sejt at han kunne gennemføre og stadig blive nummer to.

Fuck, hvor var det bare fedt - det er i disse her øjeblikke, at man virkelig kan finde sin træningsdedikation og -motivation frem igen. Der er gods nok i sådan et felt til flere måneders hård træning. En atlet som Robert Piotrkowicz og Steve Benthin som bare har så meget styr på deres shit og gudekroppe - får virkeligt en op på stolene - og i øjeblikke som dette glemmer man alt om Operation X og doping og bare viser sin respekt til de toptunede atleter, der har brugt deres halve liv på at komme til at stå på den scene i den form, som de gør en smuk forårsaften i Ringsted.

Al ting falder ligesom på plads, nu husker jeg, hvorfor jeg for over 20 år siden som et lille fnug startede i denne skønne sport. Uanset hvad nogle måtte mene om disse atleter, så skal de have et stort skulderklap for den dedikation og de ufatteligt mange timer, som de har lagt i deres projekt og de mange afsavn de har måttet lide.

Vi ses til Loaded Cup 2008!
Sidst rettet af Boye 29. apr 2007, 12:37, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det lyder til at det var et rigtig fedt arrangement. Fortyder meget jeg ikke kom med men skal helt sikkert afsted næste år.

Nogen der kan fortælle mig ca. hvad tid det hele sluttede?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 669
Tilmeldt: 10. jan 2007, 18:10
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Verdens fedeste show :D
også rigtigt fedt Wolf gav den så meget gas til sidst :D

Det er min anmeldelse :p YOU GOTTA SEE IT!
Min Logbog:http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=11043&postorder=asc&start=0#168952
Status; Fullbody for fuld tryk
"If you put a snake and a mouse in a cage, with beer, you may expect they will have sex" Doug Heffernan
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 452
Tilmeldt: 25. nov 2006, 17:51
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 101.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



godt skrevet JBH. Hvor ville jeg forbandet gerne ha' været til stede :x
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bodyblom: Skal nok lige smide info ind i tråden så snart der dukker noget op på skrift. Finder nogen den før mig så smid den endeligt her :wink:

MNN: Håber vi ser dig næste år - det er helt sikkert en oplevelse værd og det banker altså motivationen i vejret :wink: Det sluttede omkring kl. 22:00 :wink:

Bimmer: Ja, det vare bare så fedt. Men ham Wolf er nu for stor ifølge min smag - Men yes, han fik sku banket den af til det fede musik =D>

Bodyblom: Takker - tog også det meste af morgenen :wink: Har overvejet det med skriverierne, men journalist bliver jeg nok aldrig. Arbejder pt. på en bog, som forhåbenligt snart skulle blive færdig :wink: Håber du snart finder en bank med den rigtige indstilling :D Ellers må du jo se om du ikke kan vinde over Iversen i konkurrencerne næste år :wink:

SK: Takker - Dejligt med jeres feed-back. Ærgeligt du ikke var der. Næste år syntes jeg vi skal have lavet det sådan, at vi fra siden får vores eget område i salen og en VIP LOUNGE :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her lidt forløbige placeringer - færdig liste kommer op senere:

Classic Bodybuilding -178 cm
Raymond Andersen - Geir's FKK - Norway
Bjørgulf Hansen - Champion Gym - Norway
Ole Baj Jensen - Sport og Fitness / Herning Styrke og Motion - Danmark (1. plads - 1. plads overall CB)
Patrik Andersosson - Budo & Fitness Athletic Team - Sverige
Imre Vähi - Estonia

Classic Bodybuilding +178 cm
Andreas Adolfsson Team iForm.no Norway
Jack Fjeldstad - Haralds Gym - Norge
David Höök - Ragnarokk KFK - Norge
Magnus Kemppi - Power Gym Eskilstuna - Sverige

BodyFitness Women -163 cm
Hanne Bache-Mathiesen - Harald's Gym - Norway
Maria Barratt - Team Body Shape - Danmark (3. plads)
Kristina Dybdahl - Team Loaded - Danmark (1. plads - 1. plads overall BF)
Hege Hoff - BFD Geirs Gym - Norge
Linda-Marie Nilsson - Sverige
Elín María Leósdóttir - Island

BodyFitness Women +163 cm
Heidi Vonka Koi - Geir's FKK - Norway
Hege Øvrum - Team iForm.no - Norway
Sanne Victoria Mølgaard - City Fitness - Danmark
Kamilla Bugge - Sats - Danmark
Tea Havstein Eriksen - KFK - Norge (1.plads - 3. plads overall BF)
Lone Kold - Team Loaded - Danmark (6. plads)
Karen Louise Phillip - Obbc - Danmark (3. plads)
Solbjørg Rakkstad Haug - Champion Gym - Norge
Lisa Lundsdahl - Sverige

Heiðrún Sigurðardóttir - Island


Bod ybuilding Women -57 kg
Hrönn Sigurðardóttir - Island

Bodybuilding Women +57 kg
Anne-Grethe Torgersen - Team Fitness Planet - Norway
Nina Midling - Sørlandets Kroppsbygger Klubb - Norway
Lotte Bendix - Frederikssunds Motion Center - Danmark
Lone Nielsen - City Fitness - Danmark (2. plads)

Bodybuilding Men -80 kg
Ståle Sæterbø - Team Norwegian Fitness - Norway
Peter Lagermand - Team Loaded - Danmark (1. plads - 3. plads overall BB)
Erik Sanz - Herning Styrke og Motion - Danmark
Farman Ullah Mian (Petro) - Team Body Shape - Danmark
Frederik Spång - Power Gym - Sverige
Marius Graaterud - Harald's Gym - Norge
Sigurður Gestsson - Island

Bodybuilding Men -90 kg
Stefan Riemenschneider - Olympic Fitness Club - Tyskland
Amir Riazifard - Haralds Gym - Norge
Hilary Nambwaya - Power Gym - Sverige
Tom Skaginger - Exhale Gym Göteborg - Sverige
Alfreð Pálsson - Island

Bodybuilding Men -100 kg
Lars Hyttel - Team Loaded - Danmark
Steve Benthin - Olympic Fitness Club - Tyskland (2. plads - 2. plads overall BB)
Robert Piotrkowicz - Polen (1. plads - bedste ben - Overall BB) - han var vild
Magnús Bess Júlíusson - Island
De to klasser var slået sammen:
Bodybuilding Men +100kg
Paal Snorre Høyer - Team iForm.no - Norway
Sune Larsen - Team City Fitness - Danmark (3. plads)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



HeeY Hr. Kondi :wink:

Super artikel du har fået skrevet =D>

TAK for dine fine ord og ikke mindst din opbakning til Loaded cup =D> VILDT ærgeligt du ikke lige kom hen og hev fat i mig ville jo gerne lige møde dig IRL..

Grunden til at jeg ikke blev højre placeret var at jeg stadig er lidt for stor til body fitness samt som du også selv nævner er ikke hård nok :cry: men det må der jo så arbejdes videre på.. nu har jeg en konkurrence i Tyskland i næste weekend der skulle jeg ha en bedre chance med min størrelse og kan vidst godt lige nå at smide ca. 1 kg mere inden da.. :D

men endnu engang 1000 tak for en fin repotage og håber vi SÅ ses næsre gang :wink:

Stort knuzz Lone Kold
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 697
Tilmeldt: 15. apr 2007, 21:16
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Ingen kostplan



LK.Com skrev:HeeY Hr. Kondi :wink:

Super artikel du har fået skrevet =D>

TAK for dine fine ord og ikke mindst din opbakning til Loaded cup =D> VILDT ærgeligt du ikke lige kom hen og hev fat i mig ville jo gerne lige møde dig IRL..

Grunden til at jeg ikke blev højre placeret var at jeg stadig er lidt for stor til body fitness samt som du også selv nævner er ikke hård nok :cry: men det må der jo så arbejdes videre på.. nu har jeg en konkurrence i Tyskland i næste weekend der skulle jeg ha en bedre chance med min størrelse og kan vidst godt lige nå at smide ca. 1 kg mere inden da.. :D

men endnu engang 1000 tak for en fin repotage og håber vi SÅ ses næsre gang :wink:

Stort knuzz Lone Kold


Hej Lone,

Takker for orderne :wink:

Ville meget gerne have hilst på jer og også taget et par billeder her til siden. Men kæresten mente jeg ikke burde forstyrre midt i jeres foto optagelse - æv :cry:

Mht. størrelsen har du ret - du var den mest massive i feltet og samtidig også den mest velproportioneret - synd at sådanne ting skal trække ned :roll: - Du stod fandme flot på scenen - Kan du ikke smide et par af de billeder du fik taget ind i tråden :wink:

Pøj pøj i Tyskland - der ligger du sku hele feltet ned - bare giv den gazzzzz :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super beskrivelse JBH, kunne ikke fortælles/forklares bedre vis.

Jeg har det på samme måde, jeg tager hatten af for alle dem der stiller op til et sådan arrangement, samt dem der dyrker denne sport på proff level. - Dette kræver uvidende sindsygt meget tid og ikke mindst vilje til at gennemføre.

Jeg er selv bidt af sporten - dog ikke i samme grad og level.. :D
...................
"Ligegyldigt om du tror, du kan, eller om du tror, du ikke kan,
så får du helt sikkert ret"

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1241
Tilmeldt: 27. dec 2006, 20:50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



De første billeder....
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 22. nov 2006, 10:44
Geografisk sted: KBH
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Overall vinderen...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 22. nov 2006, 10:44
Geografisk sted: KBH
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vinder i bb kvinder....
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 22. nov 2006, 10:44
Geografisk sted: KBH
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej - mere end 3000 billeder er ved at blive set igennem, det kommer senest i morgen aften inde på loadedcup.dk siden....
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 61
Tilmeldt: 22. nov 2006, 10:44
Geografisk sted: KBH
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Loaded: Lyder alt for fedt =D> og tak for billederne :wink:

JHBody: Takker :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Loaded cup skrev:Overall vinderen...


Den polakker er jo fuldstændig syg.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 1. maj 2006, 18:59
Geografisk sted: Esbjerg.
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Super artikel jbh, du fanger stemningen helt perfekt.

Til alle fra bodybuilding.dk som kom og hilste på, tusind tak, det betyder sku meget.

Til team loaded. Super show, go stemning, og dejlige mennesker. :)

Til bossen - tak for de fine ord på senen det varmer (-:

Tror vi alle fra bodylab.dk, bodybuilding og bodyman.dk er klar til at bodybuilding.dk kan blive en stor del af fremtidige loadedcup’s BB stævner og andre events i Danmark i forbindelse med bodybuilding.

Vi er helt klart blevet tændte at alt den positive respons.

Så det er bare at give den MAX


PS. tak også til vores dejlige bunny tøser (-;
Sidst rettet af ThomasFisker 29. apr 2007, 17:00, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 4. jul 2004, 10:44
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Team Bodyman.dk skrev:Super artikel jbh, du fanger stemningen helt perfekt.

Til alle fra bodybuilding.dk som kom og hilste på, tusind tak, det betyder sku meget.

Til team loaded. Super show, go stemning, og dejlige mennesker. :)

Til bossen - tak for de fine ord på senen det varmer (-:

Tror vi alle fra bodylab.dk, bodybuilding og bodyman.dk er klar til at bodybuilding.dk kan blive en stor del af fremtidige loadedcup’s BB stævner og andre events i Danmark i forbindelse med bodybuilding.

Vi er helt klart blevet tændte at alt den positive respons.

Så det er bare at give den MAX


PS. tak også til vores dejlige bonny tøser (-;


Takker :wink: Og lækkert at se at i har bakket så meget op omkring projektet =D> Deler klart din opfattelse om at Bobybuilding.dk skal være aktiv omkring kommende stævner. Tror sagtens vi kan finde nogle frivillige her på siden, da også gerne vil tage del i dette arbejde, hvis i ønsker det. Det er en fed måde at mødes på - især hvis man dermed ses lidt oftere end mange af os gør nu :wink:

Så gutter støt vores sponsorere Bodyman.dk Og Bodylab.dk så de fremover kan være aktive på stævne området :wink:

PS. Glemte sku lige det med Bunny tøserne - det var KLASSE =D> Sådan en vil jeg også have :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hey JBH

En skam vi ikke fik hilst, jeg kikkede ellers efter dig, og håber på en lille sms med hey hvor er du ?.. men nooo...! :(

Men ellers glad for at du alligevel nød showet, selvom du havde dine store tvivel om du skulle møde op, og havde dine fordomme :wink:

alt i alt en rigtig fed dag/aften.. som kun kan gi blod på tanden til sin træning, der var sku mange lækker mænd og kvinder som havde vist en masse ryggrad til at nå så langt.. :)

Knus Nille
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 7. jun 2006, 08:57
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Ingen kostplan



Miss Flex skrev:Hey JBH

En skam vi ikke fik hilst, jeg kikkede ellers efter dig, og håber på en lille sms med hey hvor er du ?.. men nooo...! :(

Men ellers glad for at du alligevel nød showet, selvom du havde dine store tvivel om du skulle møde op, og havde dine fordomme :wink:

alt i alt en rigtig fed dag/aften.. som kun kan gi blod på tanden til sin træning, der var sku mange lækker mænd og kvinder som havde vist en masse ryggrad til at nå så langt.. :)

Knus Nille


Kiggede også efter dig - problemet var bare, at jeg ikke viste hvad hår farve jeg skulle kigge efter :D . Det skifter jo hele tiden :D - hvad er den nu ??? Nå, ja - kunnne godt have sendt dig en SMS eller ringet - hvorfor tænkte jeg ik på det #-o

Stævnet havde en flot standard - der var ingen af de almindelige deltager der faldt ud fra de kriteriere hvor jeg syntes det bliver grimt. De var sku labre alle sammen :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu der ingen tv-transmission (desværre) var på, kunne det så tænkes nogen har filmet lidt hist og her? evt. fra nogle rutiner.

Apropos tv. Er det noget der allerede nu overvejes til loaded-cup 2008 ? ( :D )
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4594
Tilmeldt: 2. feb 2007, 23:41
 
Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har sgu lidt svært ved at blive begejstret, når det i bund og grund kommer an på, hvem der er villig til at tage flest AS (ret mig endelig, hvis jeg tager fejl). Men fed artikel, godt skrevet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2314
Tilmeldt: 22. feb 2007, 16:33
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



S.K skrev:Nu der ingen tv-transmission (desværre) var på, kunne det så tænkes nogen har filmet lidt hist og her? evt. fra nogle rutiner.

Apropos tv. Er det noget der allerede nu overvejes til loaded-cup 2008 ? ( :D )


Vi har en del video som vil blive lagt op på bodybuilding.dk (-:

g har sgu lidt svært ved at blive begejstret, når det i bund og grund kommer an på, hvem der er villig til at tage flest AS (ret mig endelig, hvis jeg tager fejl). Men fed artikel, godt skrevet.


Tror du skal lave en anden tråd til den diskution, eller så bliver tråden for rodet :wink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 4. jul 2004, 10:44
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tror du har ret. Der er nok en del meninger her om :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2314
Tilmeldt: 22. feb 2007, 16:33
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Mester JBH - hyggeligt lige at hilse på dig og fruen udenfor... :D Ærgeligt vi ikke nåede at snakke mere... :8
Iøvrigt også hyggeligt lige at hilse på bossen Kåre - fandme flot arbejde i har bidraget med til det her stævne... :shock:

LoadedCup er klart det fedeste stævne jeg endnu har været til... Loaded og LoadedCup får 6 af mig...
=D> =D> =D> =D> =D> =D>

Jeg er at finde som tilskuer igen næste år - vi ses... :D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1602
Tilmeldt: 15. jun 2006, 10:10
 
Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Ingen kostplan



MNN skrev:Nogen der kan fortælle mig ca. hvad tid det hele sluttede?


jeg forlod min plads klokken 22.57 :wink: og der var dennis wolf færdig med sin monster pose!! det er det fedeste jeg har set ever!
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



de der bunny tøser var da super dejlige at se på!! hvor har i fundet dem :D ?

det var et super fedt arrangement det får 10 ud af 10 stjerner herfra.

wolff satte prikken over i'et med sin genneførte pose blandt puplikum til sidst! den mand er jo fuldstændig sygligt stor! og han kom med de fede svar på de spørgsmål han fik stillet..

i hate to train my back.. it's to heavy :D
jeg hader cardio men elser ussund mad :D

jbh.. jeg var ude i standen for at hilse på dig et par gange, men du var der sq ikke.. men jeg nåede da at hilse på rasmus.


lone kold..
synes du gjorde det godt på senen, men imo var skal du være lidt mere hakket hvis du skal op i top 3. du har en rigtig god form, men du var bare ikke hakket nok i forhold til de andre deltagere, men havde du været det havde du uden tvivl endt i top 3.

ole: han var for sindsyg skarp i år! det samme var peter lagerman og christina! til dem af jer der vil stille op.. se på de 3, det er sådan man skal se ud når man går på senen.

lars og sune var ikke cuttet nok i forhold til hvad de plejer.. men nu var det vist også kun lige i sidste øjeblik at sune lod sig overtale til at stille op var det ikke noget med 1 uge før?`impornerednde for at have året rundt!
lars skal imo fokusere på sit bryst, det var nærmest ikke eksisterende, men det kan også hæmge sammen med at han ikke var cuttet helt ned..
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Loaded cup skrev:Hej - mere end 3000 billeder er ved at blive set igennem, det kommer senest i morgen aften inde på loadedcup.dk siden....


ville de ikke også blive smidt på en cd som man kunne købe? for jeg skal helt klart have en.
hvis ikke den bliver sat til salg må du gerne lige lave en kopi af de billeder til mig :D
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



For dem der ikke så Mario Rieger i lørdags - kan jeg anbefale dette link...
[url]
http://www.youtube.com/watch?v=pgN8fPQJBes[/url]

Han ku' sgu bevæge sig - =D> :twisted:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1602
Tilmeldt: 15. jun 2006, 10:10
 
Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Ingen kostplan



ja han var rigtig fed underholdning!
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 4894
Tilmeldt: 23. nov 2006, 14:59
Geografisk sted: aars
 
Træner her: Fitnessmaster Hadsund
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



For dem der ikke så Mario Rieger i lørdags - kan jeg anbefale dette link...

http://www.youtube.com/watch?v=pgN8fPQJBes

Han ku' sgu bevæge sig - =D> :twisted:[/quote]

Det forrige link virkede ikke - he he...

:roll: Flot...

Ja kuglen - han var rigtig rigtig god underholdning...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1602
Tilmeldt: 15. jun 2006, 10:10
 
Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster