Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68132 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049963 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Andersbr skrev:Hej Herakle
Jeg har selv prøvet noget der minder 100% om dit tilfælde, endda et par gange. Det er altid forsvundet igen, og kun kommet tilbage løbet af en periode med ret høj belastning. Hvis du søger lidt rundt på forskellige forums, både mindre danske og internationale, vil du finde mange andre der oplever det samme
Lithium skrev:Skunq skrev:En af mine venner har lige haft det. Det kaldes noget bestemt og skyldes overbelastning af CNS over en længere periode. Han var til lægen med det samt fik scannet hjernen, og måtte holde en pause fra træningen.
Det lyder godt nok underligt... Har du noget du kan referere til udover episoden fra din kammi ? Har godt nok aldrig hørt om at overbelastet CNS skulle give den slags pludselige symptomer, og at det kan afgøres ved scanning at CNS er "træt".
DGR skrev:Min bonusbror har samme problem.
Han har lidt af det i lang tid, han træner slet ikke mere, han kan ikke pga. smerterne. Hver gang han træner kommer smerterne.
Han har også været indlagt på sygehuset, fået taget scanningerne og rygmavsprøver, men de har så ikke fundet noget.
Jeg prøver at vise ham den her tråd.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster