Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66400 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049782 indlæg i 100455 emner
0 nye indlæg i dag
picea skrev:hej alle her på BB
Jeg er af natur rimelig spinkel bygget og har i mange år kørt 2-split program men er i tvivl om det er det rette for mig eller om jeg skulle køre FB program og om jeg eventuelt skulle olde mig til b2b princippet. Mit mål er at få mere masse. Så jeg vil gerne hre jeres mening og gode råd.
på forhånd tak ;)
PatrickSan skrev: læs nogle artikler herinde om kost - musklerne bliver ikke bygget i centeret men i køkkenet:)
picea skrev:Ja det er lykkedes mig at tage ¨på i vægt gennem træning for i min egen teori så bruger jeg min træning til at optage det jeg spiser så jeg på den måde optager min mad bedre. Ham du nævnte der har lavet det er fundamentaltræning for begynder har du eventuelt et link til det program eller ved du hvor man kan finde det henne.
picea skrev:men hvis det kan hjælpe så vejer jeg 40 kg og løfter max 22 kg i bænkpres(inkl stang) so, du kan se er det jo ik noget at råbe hurra for men som jeg ser det gælder det om at kæmoe videre og ik give op
picea skrev:jeg er 156 cm høj og jeg har trænet seriøst i 5 år nu. Alt min kost indholder meget protein da jeg bla andet spiser meget fisk og kylling og så older jeg nmig helst fra kost der indholder for meget fedt. Altså det mit mål er at jeg gerne vil have mere masse altså større muskler
picea skrev:der var en erinde der har anbefalet dette her til mig ; Thomas Jagd's Fundamenttræning for Begyndere. det skulle være et udemærket b program men er der nogen der ved hvor man kan finde det program.
picea skrev:min lidelse hedder et eller andet langt latinsk navn som jeg ik kan huske og jeg er den eneste i hele verden der har den lidelse og det er no bullshit
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Daniel$an skrev:Obvious troll is obvious...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster