Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66297 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049749 indlæg i 100447 emner
0 nye indlæg i dag
Jaspar skrev:Wopper: hvordan var dine styrke- kontra massegains da?
Jaspar skrev:En lille side bemærkning til den biologiske tilstand. Nu er det efterhånden fire dage siden jeg færdiggjorde programmet, og nu er min krop faktisk først rigtig begyndt at værke. Mine ben syrer til af det mindste arbejde, og det er generelt for hele kroppen.
Skyldes dette noget med dual-factor princippet? Kunne være sjovt at høre et videnskabeligt belæg.
Wopper skrev:Det tog mig omkring 70 min.
Programmet siger dog, at det skal tage 40 min. Men så er det bestemt heller ikke plads til isolationsøvelser eller lignende supplerende.
Gaxe skrev:Wopper skrev:Det tog mig omkring 70 min.
Programmet siger dog, at det skal tage 40 min. Men så er det bestemt heller ikke plads til isolationsøvelser eller lignende supplerende.
Hmm kunne være jeg skulle give mig i kast med det "rigtige" program... 40-60 minutter ville være perfekt. Så jeg kan træne om morgen når centeret åbner
Wopper skrev:Gaxe skrev:Wopper skrev:Det tog mig omkring 70 min.
Hmm kunne være jeg skulle give mig i kast med det "rigtige" program... 40-60 minutter ville være perfekt. Så jeg kan træne om morgen når centeret åbner
Det kan du sagtens. Men du skal huske på, at du så skal supersætte 6 øvelser - altså 3 sets (bare så du ikke kaster morgenmaden op igen. ).
Jaspar skrev:Det er skam muligt at ramme de 60 minutter.
Hvis du kører A1 + A2 som alterneret, og B + dit valg af isolationsøvelse, så spildes der ingen tid.
Fx:
Et sæt bænk, et mins pause. Et sæt rows. Et mins pause. Repeat.
Et sæt squat, et mins pause. Et sæt fransk pres. Et mins pause. Repeat.
Jeg synes kun, at problemet er der hvis du vælger at kaste isolationsøvelserne ind til sidst, så tager det lidt for længe. Du kan se i min log hvordan jeg kørte isolationsøvelserne, jeg kaldte dem B2 "navn på øvelsen".
Hvis du er i bil eller andet, så skal der selvfølgelig mere tid til for at opvarme, men er du kvik med cyklen, så sparer du tid der.
-MP- skrev:Nu skriver i alle, at der har været ømme led osv. Kunne det så ikke anbefales at sørge for at få nok (sundt)fedt i den periode man kører programmet? Eller ville det ikke hjælpe?
Jaspar skrev:Bare giv dig i kast med det, tror sagtens du kan administrere de fysiske krav. Bare læs op på Æggets anmeldelse, den er også rigtig fin.
Malke skrev:Andre som har prøvet det her program? - det lyder spændende ihvertfald
Jeg kunne meget vel finde på at prøve dette når jeg er færdig med sin cyklus, uge 43
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster