Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66772 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049880 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Moqensen skrev:Rigtigt god gennemgang af programmet =D>
Også godt til folk med generelle spørgsmål til det.
Jeg har selv overvejet at prøve det, og det skal muligvis prøves på et tidspunkt hvor at man har meget tid mellem hænderne.
Ud fra det hele lyder det til 5/6 stjerner?
essensen skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god gennemgang af programmet =D>
Jeg har selv overvejet at prøve det, og det skal muligvis prøves på et tidspunkt hvor at man har meget tid mellem hænderne.
Man behøves jo netop ikke alverdens tid til det - det tager jo kun en time at gennemføre et træningspas
Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god gennemgang af programmet =D>
Man behøves jo netop ikke alverdens tid til det - det tager jo kun en time at gennemføre et træningspas
Tjah, som jeg ser det er det ikke voldsomt mere tidskrævende end at lave 2 timers fullbodysessions 3 gange om ugen - det 'ødelægger' et godt tidsrum i din dag. SDH kan man snildt klemme ind mellem alle mulige ting pga. den korte varighed.
De mange træningsdage om ugen gør det tidskrævende
essensen skrev:Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Rigtigt god gennemgang af programmet =D>
De mange træningsdage om ugen gør det tidskrævende
Tjah, som jeg ser det er det ikke voldsomt mere tidskrævende end at lave 2 timers fullbodysessions 3 gange om ugen - det 'ødelægger' et godt tidsrum i din dag. SDH kan man snildt klemme ind mellem alle mulige ting pga. den korte varighed.
Karl Æg skrev:
Essens: vel er det kun en times træning, men dertil skal jo også lægges transport til og fra centeret, omklædning m.m. Jeg synes også det er et noget tidskrævende program.
AmK skrev:Ser rigtigt godt ud.. Kører man bare efter dagsform i alle øvelser?
Showtek skrev:AmK skrev:Ser rigtigt godt ud.. Kører man bare efter dagsform i alle øvelser?
Ja, der er ikke planlagt progression i programmet
Jamesgoingstrong skrev:Noget jeg ikke helt forstår her, man vælger 6 øvelser til dag 1, og nogle anderledes til dag 2, hvad så med dag 3 skal de også være anderledes eller må man gentage dag 1 der ?
Roxbury skrev:Jeg har læst om programmet inde på t-nation og overvejer stærkt at prøve programmet. Og jeg forstår at det er et "must" at bruge proteinpulver og lign.
T-nation reklamerer meget om deres såkaldte SURGE, der ifølge dem overgår alt andet. Det lyder overbevisende, men er ikke nok overbevist til at købe og bruge det. Siden det er et hårdt program går jeg ud fra at det ikke er en overdrivelse at benytte SURGE.
Okay, lad os antage at man stod til rådighed med:
Bodylab whey 80 og SURGE
Kan i så ik give mig jeres mening på hvilket produkt i ville bruge og hvorfor? (:
AmK skrev:Hvad er det der gør at man i dette program kan køre et 5 dages fullbody, normalt ville man kun køre et fullbody 3 gange ugentligt for at kroppen vil nå at kunne restituere?
MS 400 skrev:Er det en dum idé at smide lidt iso biceps ind også??
Karl Æg skrev:For fremtiden vil jeg lægge lidt isolationsøvelser til guns m.m. ind.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster