Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66987 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049898 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
Misterhamper skrev:Store nok så når man går i løse t-shirts, så vil folk stadig kommentere dem
love-bb skrev:Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
jeg er 173 høj og har en fedt% på en 12-13 stykker og vejer 67kg og guns er på 41 cirka!!!!
incognito skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
jeg er 173 høj og har en fedt% på en 12-13 stykker og vejer 67kg og guns er på 41 cirka!!!!
hvor store er dine ben så?
Store guns, som ikke følger med tilsvarende ben er disco guns, hvilket trækker 5 cm fra i udregningen....
incognito skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
Store guns, som ikke følger med tilsvarende ben er disco guns, hvilket trækker 5 cm fra i udregningen....
love-bb skrev:incognito skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
de har været store. men har ikk trænet dem i 3 måneder nu!
love-bb skrev:incognito skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
de har været store. men har ikk trænet dem i 3 måneder nu!
Friche skrev:Det kommer lidt an på hvor høj man er og hvordan fedtprocenten ligger. Men den officielle for hvornår de går fra pinde til guns ligger på 40 cm
Friche skrev:Jeps. Enten skal du op på 50 cm eller også skal du træne benene store så det harmonerer. Ellers er det ikke gunz, men blot pinde, desværre![]()
Men det lyder nu fint nok i forhold til din højde og vægt
Lithium skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Jeps. Enten skal du op på 50 cm eller også skal du træne benene store så det harmonerer. Ellers er det ikke gunz, men blot pinde, desværre![]()
min ben er 57!
og dine lægge ?
Bundesball skrev:Et billede siger mere end 1000 ord! "its a kodak moment"
Lithium skrev:love-bb skrev:Lithium skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Jeps. Enten skal du op på 50 cm eller også skal du træne benene store så det harmonerer. Ellers er det ikke gunz, men blot pinde, desværre![]()
min ben er 57!
og dine lægge ?
de er så tilgengæld muskuløse!!! men ved ikk omkredsen på dem?
måler de mindre end dine guns er de for små
love-bb skrev:Lithium skrev:love-bb skrev:Lithium skrev:love-bb skrev:Friche skrev:Jeps. Enten skal du op på 50 cm eller også skal du træne benene store så det harmonerer. Ellers er det ikke gunz, men blot pinde, desværre![]()
min ben er 57!
og dine lægge ?
de er så tilgengæld muskuløse!!! men ved ikk omkredsen på dem?
måler de mindre end dine guns er de for små
min læg er større kan jeg mærke.
Stiv skrev:når i snakker om størrelsen på den måde, som når i går på stranden er det vel ikke i spændt? ikke spændt er mine ca 36 og ca 39 spændt mener jeg.
vQlse skrev:Stiv skrev:når i snakker om størrelsen på den måde, som når i går på stranden er det vel ikke i spændt? ikke spændt er mine ca 36 og ca 39 spændt mener jeg.
Andersbr skrev:vQlse skrev:Stiv skrev:når i snakker om størrelsen på den måde, som når i går på stranden er det vel ikke i spændt? ikke spændt er mine ca 36 og ca 39 spændt mener jeg.
OT: Hvorfor har tumpen hue på indendørs, og så ingen trøje/t-shirt på?... :lol: =D>
t.nielsen skrev:En arm skal da minimum være 50 cm for at kunne betegnes som stor..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster