Har du et link til denne ?
Nej, men jeg er ret sikker på du kan finde det på den officielle HST side, da hele HST systemet bygger på disse undersøgelser. Ellers må du spørge til dem på deres forum. Har ikke tid til at søge databaser for dig lige nu

Tror jeg faktisk ikke de har. De par stykker jeg har talt med - inkl. min selv - har oplevet at komme til et standstill i træningen med fullbody eller 2-split og så bare simpelthen ikke kan få fremgang - kosten også ændret (bulk).
Stadigvæk, med mindre de har nået deres genetiske max, så må de have gjort noget galt. Kunne også være en mulighed at de har smidt for mange øvelser på deres program. Det er også en typisk tendens.
Tja, tror du ikke de vil sige det samme om din påstand Blink - ikke ment som en provokation TJ men nærmere som en påstand mod påstand - idet jeg er begyndt at betvivle den forkromede effekten af fullbody og 2-split
Men der er jo lige netop dokumentation for min påstande. Det samme kan ikke siges om deres. Derfor kan der jo IKKE være tale om påstand mod påstand. Prøv at søge diverse databaser for videnskabelige undersøgelser, så vil der tegne sig et billede, som minder meget om det jeg anbefaler.