Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66401 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049782 indlæg i 100455 emner
0 nye indlæg i dag
Hisoka skrev:Damen ordner min ryg med Wax strips....
Det gør heller ikke så ondt på ryggen...
Værre foran og der kommer tit betændelse i hårrodene og man får små hvide bumser, hvis man/jeg får Waxet foran... Så foran der bruger jeg skraberen og på ryggen lader jeg damen Waxe mig ...
JRO skrev:Hisoka skrev:Damen ordner min ryg med Wax strips....
Værre foran og der kommer tit betændelse i hårrodene og man får små hvide bumser, hvis man/jeg får Waxet foran... Så foran der bruger jeg skraberen og på ryggen lader jeg damen Waxe mig ...
Hvilket mærke bruger du som skraber?
Hisoka skrev:JRO skrev:Hisoka skrev:Damen ordner min ryg med Wax strips....
Hvilket mærke bruger du som skraber?
Hvad er det nu de hedder.. Gillette eller sådan noget? Fusion eller Mach3....??? Same shit right?...
Jeg skifter bare barberblad over til et barberblad som jeg bruger udelukkende til min overkrop...
Fordi de behøver ikke være mega skarp og alt muligt.. Så den kan genbruges nærmest for evigt... Så helst ikke blande den skraber man bruger i ansigtet... Ellers bliver de meget hurtigt sløve hehe...
Bare brug den samme skraber til overkrop hvergang.
Minipurz skrev:Jeg var løbet tør for skrabere.
Tænkte fuck it.
Tog min alm trimmer, pillede hoved af og gik amok i mit skræv.
Var sgu lige ved at kastrere mig selv. Blod over det hele, så annoncen for mig "Ung mand død under intimbarbering"
fyforenskefuld skrev:Plejer bare at bruge den samme skraber i hoved og røv
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster