Jeg er selv 16 år, har haft min kæreste i 7 snart 8 måneder, og jeg har op til flere gange sprunget et par træninger over for at være lidt sammen med hende. Indtil vidre har træning ikke chikaneret mit forhold. Tell, tell

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64611 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048800 indlæg i 99721 emner
0 nye indlæg i dag
Bundesball skrev:Selvom jeg skam tager min træning seriøst, så skal det ikke komme på tværs af mit forhold til min dejlige kæreste. Men omvendt mener jeg heller ikke at hun skal komme på tværs af min træning. Det handler om balance, og man skal aldrig tage en sød pige for givet!
Bnaz skrev:Nu har jeg også din alder, og jeg vil ikke ligefrem sige det er noget, der har gjort det sværere at få damer. Jeg har ofte slæbt kæresten med ned i jernhulen.
Jeg kan ikke se, hvordan den ene skulle modarbejde den anden.
Sixpack Boy skrev:Bnaz skrev:Nu har jeg også din alder, og jeg vil ikke ligefrem sige det er noget, der har gjort det sværere at få damer. Jeg har ofte slæbt kæresten med ned i jernhulen.
Jeg kan ikke se, hvordan den ene skulle modarbejde den anden.
Hehe, nej efter jeg er begyndt at træne, tror jeg det er nemre at få snakket med tøserne, da de jo ikke har noget at sige imod ens ydre. Medmindre ens ansigt ligner en der harMen desværre forstår alle tøser jo ikke at man skal arbejde hårdt for at få den flotte krop, som de jo alle er så glade for
Bone-14 skrev:Min kæreste finder det yderst irriterne at jeg skal spise hver 2. eller 3. time, eller at jeg tager ned i centeret for at træne imens jeg er sammen med hende.
Zaulich skrev:Bone-14 skrev:Min kæreste finder det yderst irriterne at jeg skal spise hver 2. eller 3. time, eller at jeg tager ned i centeret for at træne imens jeg er sammen med hende.
Over stregen at tage i centeret mens du har besøg (af kæresten)! - med mindre hun er en pain in the ass, selvfølgelig..![]()
Bnaz skrev: Det gjorde jeg skam selv, eller, hev hende med.![]()
Det havde hun det fint med, hun var også elitesvømmer, så måske derfor hun var så forstående overfor min sport..
Zaulich skrev:Bnaz skrev: Det gjorde jeg skam selv, eller, hev hende med.![]()
Det havde hun det fint med, hun var også elitesvømmer, så måske derfor hun var så forstående overfor min sport..
Det er vel også noget andet, når du træner i din egen crib ? Det er jo ikke som du "efterlader" hende..
Hvis man tager ned i centeret derimod, så er hun jo selv og kan ikke komme i kontakt med dig? Det kan hun vel (forhåbenligt), når du bare er i din garage ?
Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret?
Man ja, man er jo så alene i garagen, så det er lidt noget andet.
Zaulich skrev:Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret?
Jeg ville, aldrig i hele mit liv, slæbe min kæreste med ned i centeret - Det er sku ikke særlig BB!
Når man smeder, så er det med drengene
Bnaz skrev:Zaulich skrev:Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret?
Jeg ville, aldrig i hele mit liv, slæbe min kæreste med ned i centeret - Det er sku ikke særlig BB!
Hvis du havde 2 valg
1 sidde hjemme og se baywatch men kæresten
2 smede den i centeret mens kæresten luller rundt og træner lidt sammen med dig
-så ved jeg i al fald godt hvilken en af dem, der er mest BB..
the answer skrev:Bnaz skrev:Zaulich skrev:Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret?
Hvis du havde 2 valg
Bestemt. Det må da være #1, Baywatch har jo The Hoff!(......)
Bnaz skrev:Hvis du havde 2 valg
Zaulich skrev:Bnaz skrev:Hvis du havde 2 valg
Er du godt klar over, hvor godt Baywatch er?
Nej, altså jeg kan da helt sikkert følge dig, men synes da næsten det er lidt synd for kæresten, altså, når jeg træner, så er jeg ofte så fokuseret, at jeg knapt nok snakker - Ergo kommer hun nok til at kede sig lidt.. Og hvis hun kommer til at kede sig, og hun er en af dem som ikke nære respekt for træningen, så vil hun sikkert brokke sig (hvilket jeg slet ikke gider under træning?)![]()
Det kan helt sikkert fungerer for nogen - jeg gider bare ikke - og det er vel i sidste ende en smagssag, selvfølgelig er det det..
Kender en der gør det med hans kæreste, og det fungerer jo åbenbart for dem, men jeg ville aldrig selv kunne klare det.. Desuden har hun en god numse, derfor må han godt tage hende med![]()
Bnaz skrev: Tja, min kæreste sad bare og kiggede, spurgte hvad der var på stangen, om jeg ikke lige skulle tage en mere og sådan, ikke noget brok, men ja, det er nok meget individuelt.
Baywatch sux.
Zaulich skrev:Bnaz skrev: Tja, min kæreste sad bare og kiggede, spurgte hvad der var på stangen, om jeg ikke lige skulle tage en mere og sådan, ikke noget brok, men ja, det er nok meget individuelt.
Baywatch sux.
Hun må også, inderst inde, have kedet sig lidt?
Der er noget du har misforstået ved Baywatch.Man skal kun se det, man skal ikke lytte til hvad de siger ..
Bnaz skrev:Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:
Bnaz skrev: Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:
Well, baywatch sux, EOD.
TheFatboy skrev:Bnaz skrev:Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:
Dårligt tegn
Bnaz skrev: Zaulich - Det ér jo mig, hvad havde du regnet med?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster