Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65707 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 899
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 896

Følg bodybuilding.dk på

BB med benvarmere

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Der var engang en pige, der hed Charlotte. Hun kunne godt lide benvarmere, BB og lange gåture....

Jeg er født i 1978 og er jo derfor 23 år gammel (der er ikk nogen diskussion!!) Jeg er 1,73 høj og vejer et sted mellem 40 og 100 kg :?
Jeg startede i The Gym i oktober 2010, da jeg havde hørt så godt om stedet og Bertel, og fordi jeg døjede med nogle skader, primært i lænd og skinneben, som jeg håbede på, at han kunne hjælpe mig med. Og det kunne han godt :hihi: Dog døjer jeg i tide og utide med diverse skader og skavanker.

Mål for 2012:
1: Stå skarpt og stærk til Copenhell 15 + 16 juni, og fylde alle metaldrengene med imponade
2:
3:

Billedet herunder er taget i maj 2011:
maj2011.jpg


Og billedet her er taget i starten af februar 2012:
januar2012.jpg


Jeg håber, at jeg denne gang kan finde ud af, at logge ordenligt. Det kan jeg nok ikke, men jeg giver den endnu engang et forsøg :D
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fredag d. 17 februar. Årets Gymtræning nr. 31

Ulle, som er min girlfriend/gymbuddy lige pt., hentede mig kl 10.48 (3 minutter for sent) og så kørte han som død og helvede mod The Gym, hvor vi ankom lige tids nok til at hilse på Søren Stærkling og min sjæleven Morten. Derefter lavede jeg:

Calf raise:
2 x 7 x 200 lbs
3 x 5 x 220 lbs
Jeg er begyndt at have flotte veins diverse steder på mine skinneben <3

Hyper extentions:
3 x 10 x BW + 7 kg
Kørte egentlig mest øvelsen for at varme lidt op i lænden.

Dødløft:
2 x 10 x 60 kg
2 x 7 x 70 kg
Her afbrød Ulle mig på en pikant måde (se venligst vedlagte video) og sagde, at nu havde jeg kørt dødløft hver dag i maaange dage, så nu var det slut. Og når Ulle siger det, så gør man det!!

Bænkpres:
1 x 10 x 20 kg
1 x 7 x 25 kg
2 x 7 x 27,5 kg
2 x 5 x 30 kg
Det er nok over et år siden, at jeg bænkede sidst. Jeg er lidt bange for øvelsen tror jeg :verysad:

Til slut vil jeg vise jer, hvordan man effektivt får afbrudt distræte og letpåvirkelige kvinder der dødløfter :D



I morgen skal jeg se Liga i TSK, og dermed bliver det min første off dag i 8 dage, så det skader vist ikke :wink: Så god weekend...
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Og Svea logger!! Godt initiativ :D
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2806
Tilmeldt: 12. aug 2009, 20:50
Geografisk sted: København Ø
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mandag d. 20 februar. Året Gymtræning nr. 32

I morges da jeg vejede mig, så jeg til min rædsel, at jeg havde taget 3,5 kg på over 4 dage :verysad: Jeg tilskriver det dog en massiv druktur i lørdags og et derefter enormt indtag af saltholdig mad søndag. Men jeg blev deprimeret alligevel, og så synes jeg allerede, at det tegnede til at blive en dårlig dag. Det blev halvdelen af den også. Da jeg gik til The Gym, som er en lille spadseretur på små 4,5 km, fik jeg hamrende ondt i mine skinneben. En alt for velkendt følelse fra de utallige gange, hvor jeg har haft skinnebensbetændelse. Jeg gruer for, at det er på vej igen.

Men nåede dog The Gym, og fik trænet i smukt selskab med nyklippede Anders, Morten Morsdrøm og Hater Juice, der mobbede mig så jeg spontant fik blå mærker overalt :? Jeg havde ikke meget tid, da jeg gerne ville nå hjem, inden min søn kom hjem fra skole. Men lidt fik jeg lavet:

Calf Raises:
2 x 7 x 200 lbs
3 x 5 x 220 lbs
De føltes nu egentlig lette i dag.

Front squat:
1 x 10 x 20 kg
2 x 7 x 40 kg
3 x 5 x 50 kg

Back squat:
2 x 7 x 50 kg
2 x 5 x 60 kg
Det er noget tid siden jeg har kørt back squat, men jeg synes at kiloene føltes lette og at min teknik var forbedret. Jeg har før haft problemer med, at mine knæ vandrer, men jeg tror jeg klarede det godt :hihi:

Bænkpres:
1 x 10 x 20 kg
1 x 7 x 25 kg
2 x 7 x 30 kg
1 x 3 x 35 kg
Juice pointerede lige hvor lette vægtene var. Han er utrolig demotiverende for mig!! Men desværre har han ret. Jeg hader stadig at bænkpresse, fordi jeg er så dårlig til det.

Og så skulle jeg hjem. Gåturen tilbage var ikke så slem i mine skinneben. Jeg gik forbi Matas og købte noget sportsvarmecremeshalløj. Jeg har mine tvivl om effekten dog.

I morgen er der tidlig formiddagsBB med mine nyindkøbte benvarmere. Jeg har en millionmilliard par nu :wub:
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tirsdag d. 21 februar. Året Gymtræning nr. 33

I morges vågnede jeg, og vidste at det ville blive en god dag. Og det blev det også :hihi:

På gåturen mod The Gym mærkede jeg kun svag ømhed nede omkring mine ankler, men ingen decideret tibialis smerter. HURRA!! I dag foregik træningen i selskab med smukke ariske Mark, Jannik og Doktor Marc. En sand fornøjelse, især da arierne besluttede at vise hud :wub: Min træning var som altid inspireret af Ulles JFT program ( apropos.php?page=35 ). Hvor er Ulle egentlig henne?? Sidst jeg så ham var i lørdags og så blev jeg fuld og mistede ham ( ja jeg mistede også mine nøgler forresten). Men nok sludder...

Planken:
5 x 30 sek x bw + 5 kg

Standing cable crunch:
5 x 10 x 60 lbs

DB shoulder pres:
3 x 10 x 11 kg

Lateral raise:
5 x 10 x 11 kg

Standing EZ BOR:
5 x 7 x 35 kg

Dumbbell Triceps Extension:
3 x 7 x 18,5 kg

Dumbbell One Arm Triceps Extension dropset:
1 x 5 x 7 kg
1 x 5 x 6 kg
1 x 7 x 5 kg
1 x 10 x 4 kg
1 x 12 x 3 kg

EZ Curl:
3 x 10 x 20 kg

Og så gik jeg en lille omvej hjem, så jeg fik gået nogle kilometer ind i benene i dag. Hvor er jeg dog glad for, at jeg har ben :wub:
Vedhæftede filer
gaatur1.jpg
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Her er en historie fra det virkelige liv:

Når man drikker har man det sjovt. Det skyldes bl.a. en forhøjet stimulans af hjernens dopaminreceptorer. Når man er færdig med at drikke, har man det ikke sjovt. Det skyldes to forhold; et fysisk ubehag som følge af en forgiftning af legemet og et psykisk ubehag som følge af førnævnte stimulering af førnævnte dopaminreceptorer. Dvs. at man både har det fysisk dårligt og er en smule trist til mode, måske endda direkte deprimeret.

Når man drikker bliver legemet desuden dehydreret (som følge af førnævnte dehydrering), og derfor har man en trang til væske og saltholdig mad dagen derpå. Dagen derpå har man det desuden som nævnt fysisk dårligt, og derfor er ens appetit typisk både forringet og bedre gearet til at spise sukker, fedt og salt. Er man typen der sædvanligvis har en aktiv hverdag med vægttræning, cardio og stram kost, vil et par dages træningspause med alkohol og efterfølgende dehydrering, rehydrering samt indtag af salt og sukker bevirke, at man ikke alene føler sig utilpas men også synes man er blevet både tyk og tynd. Tyk fordi ens krop er stopfyldt med væske og kulhydrat og tynd fordi ens muskler ikke er blevet stimuleret i dagevis og derfor ser fladere og tyndere ud end de plejer.

Der er ikke nogen grund til at få dårlig samvittighed med sig selv, når man gennemgår den her proces. Det er svært at undgå, jf. den førnævnte stimulering af dopaminreceptorer, men slet ikke umuligt. Frem for alt skal man dog lade være med at give efter for trangen til at spise usundt. Det er aldrig særlig tilfredsstillende og gør for mit vedkommende ofte bare de psykiske tømmermænd værre. Man skal forvente en mindre vægtforøgning og i stedet for at lade den komme bag på sig. Og man skal ikke ændre noget i sin daglige rutine. Mao. skal man om mandagen spise og træne præcis som man ellers havde tænkt sig. Der er ingen grund til sultekure eller panikcardio, for det er ikke fedt men væske og kulhydrat man har taget på, og det smider heldigvis sig selv, når man bliver normaliseret igen.

Fucking sjov historie mand.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Når man drikker har man det sjovt. Det skyldes bl.a. en forhøjet stimulans af hjernens dopaminreceptorer. Når man er færdig med at drikke, har man det ikke sjovt. Det skyldes to forhold; et fysisk ubehag som følge af en forgiftning af legemet og et psykisk ubehag som følge af førnævnte stimulering af førnævnte dopaminreceptorer. Dvs. at man både har det fysisk dårligt og er en smule trist til mode, måske endda direkte deprimeret.


Sjovt nok, så havde jeg faktisk i går en samtale, med en læge jeg kender, om psykiske tømmermænd. Jeg troede faktisk bare, at jeg blev deprimeret, fordi jeg kom til at tænke over, hvor dum jeg havde været i min brandert og hvor mange penge jeg har brugt :embaress: Men så er der en hel legal årsag til det. Det gør dem dog nok ikke mindre, at jeg nu kender til dem.
Men tak for den fine, detaljerede historie. Nu kan jeg godt lide dig igen :hugs:
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Torsdag d. 23 februar. Årets Gymtræning nr. 34

Lidt sløj træning i dag, plaget af massiv svimmelhed, trods sufficient indtag af både morgenmad og væske. Jeg åd endvidere en hel del under træningen. Minimum 80 g proteiner :D
I dag trænede jeg både med Doktor Marc, men også med Doktor Lars. Så den fik ikke for lidt med ækle sygehushistorier. I love that stuff!!

Leg extentions:
3 x 10 x 50 lbs

Calf raise:
5 x 7 x 220 lbs

Hyperextentions:
5 x 10 x bw + 10 kg

Front squat:
1 x 10 x 20 kg
2 x 7 x 40 kg
3 x 5 x 50 kg

Back squat:
2 x 7 x 50 kg
3 x 5 x 60 kg

Sluttede træningen her, da jeg egentlig aldrig fik det bedre med min svimmelhed, heller ikke trods massivt mad og drikke indtag. Mine skinneben brokkede sig igen under gåturen frem og tilbage fra The Gym, men jeg nægter at give op og begynde at cykle eller tage bussen. Ben er skabt til at gå på, og det kan ikke være rigtig, at jeg får skinnebensbetændelse af at gå. Jeg mistænker dog, at der er noget sært ved mine tibialis anterior, især deres enorme størrelse taget i betragtning. Men det får jeg nok aldrig svar på...

I morgen er der BB kl 12 vist i selskab med nogle af mine yndlings bros :wub:
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Træner du i The Gym? Jeg troede ikke, at piger var tilladt adgang? Der er jo ingen maskine til yderlår?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 55
Tilmeldt: 7. jan 2012, 19:00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hun træner ikke, hun kommer bare og hænger ud og kigger på halvnøgne mænd.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:Hun træner ikke, hun kommer bare og hænger ud og kigger på halvnøgne mænd.


Det er faktisk ikke helt forkert :embaress: Den dag der bliver lavet en strip klub med mænd, så melder jeg mig ud af The Gym, for så er der ikke længere nogen grund til at gå der :D
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Onsdag d. 29 februar. Gymtræning nr. 38

I dag bliver en af de nemmeste træninger at logge. For det eneste jeg lavede var faktisk at dødløfte. Jeg var lidt mut og gad ikke rigtig at træne i dag, men Ulle lovede, at få mig i strålende humør, og det fik han :hihi: Endvidere var Morsdrøm også i The Gym til at lyse min dag op.

Dødløft:
3 x 10 x 50 kg
3 x 10 x 60 kg
2 x 7 x 70 kg
1 x 3 x 80 kg
1 x 1 x 90 kg Her fik jeg en ordentlig opsang af Ulle om, hvor grim det så ud, og at min ryg var alt for krum :embaress:
5 x 7 x 60 kg

Og det var så det. Ulrik havde været så sød at køre mig til The Gym, men jeg valgte at gå hjem for forbrændingens skyld. Jeg er meget glad for alt mad for tiden nemlig :hihi:

BB i morgen ved 11.30 tiden med Adonis Ulle :wub:
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Torsdag d. 1 marts. Årets Gymtræning nr. 39

Dagens træning startede i dag med, at Ulle og jeg modificerede vores tøj ved at klippe hals og ærmerne af, og så var vi klar til at træne!!

Hyper extentions:
3 x 10 x BW + 10 kg

Calf raise:
3 x 7 x 220 lbs
2 x 5 x 240 lbs

Front squat:
1 x 10 x 20 kg
3 x 7 x 50 kg
2 x 5 x 55 kg

Back squat:
2 x 7 x 50 kg
3 x 5 x 60 kg

Til stede i dag var som nævnt Ulle. Lidt senere kom Beermann også. Begge var ualmindelig søde i dag og roste min squat og gav mig gode råd om mit "kæreste"liv :D På vej hjem i bilen, tog Ulle og jeg fællesbilleder og hørte Metallica. Dejlig køretur som altid.
Da jeg kom hjem gik jeg en tur på små 10 km bla i Frederiksberg have og rundt om nogle af søerne. Det var en rigtig dejlig tur og jeg nød det smukke vejr.

I morgen er der Lotus-krops-yoga-gymnastik kl 10 og The Gym kl. 12
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 6. maj 2010, 20:42
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JEG LEVER!!! :-D
Skills - Brute force - Determination - Power - Sacrifice!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 59
Tilmeldt: 2. dec 2008, 20:16
Geografisk sted: Måløv
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster