Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 59308 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DustinKnola

Vores medlemmer har i alt skrevet 2045531 indlæg i 98550 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 646
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 642

Følg bodybuilding.dk på

Bedøm sangen over dig.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

FYR NU BARE OP FOR NOGLE TRACKS, MAND!
Er normalt ikke meget for DNB, men denne er sgu rimelig underated må jeg sige. Videoen passer også rigtig godt til den. Havde den kommet ud i 1995, så var den ikke gået under radaren, tror jeg ikke.

Lidt sørgeligt at den kun er på 358k views efter små 5 år.

Goldie er desuden begyndt at lave videoer, hvor han læser diverse ting op fra hans bog i bare fødder. Herlig fyr.

Brugeravatar

Reputation point: 40

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

InspectorNorse skrev:FYR NU BARE OP FOR NOGLE TRACKS, MAND!
Er normalt ikke meget for DNB, men denne er sgu rimelig underated må jeg sige. Videoen passer også rigtig godt til den. Havde den kommet ud i 1995, så var den ikke gået under radaren, tror jeg ikke.

Lidt sørgeligt at den kun er på 358k views efter små 5 år.

Goldie er desuden begyndt at lave videoer, hvor han læser diverse ting op fra hans bog i bare fødder. Herlig fyr.

Slet ikke min smag. Følte mig nærmest stresset, mens jeg lyttede til den. Især den monotome baggrundstromme var forfærdelig.
2/10. Sorry.

Tid til en klassiker:

Reputation point: 70

Logbog: Ingen logbog

Faktisk på min træningsliste. Eminent 9/10. Især skiftene i hans stemme kan noget...

Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar

Reputation point: 180

Geografisk sted: Primært kælderen + AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00

Ceneeh skrev:Faktisk på min træningsliste. Eminent 9/10. Især skiftene i hans stemme kan noget...

Kan sgu ikke undgå at komme i god og afslappet stemning af det - dejligt nummer 9/10

Vi fortsætter med lidt "stemningsmusik"

Nick drake tog sit eget liv som blot 26 årig og nåede aldrig at se sin musik få et kommercielt gennembrud, hvilket er lidt tragisk

I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 375

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 167.50

Det er måske udmærket, hvis man er BÆSKUBBER
On a serious note, så er det da hyggeligt nok og godt mixet, således at det lyder behageligt, men jeg synes desværre det mangler retning og melodi. Derfor kun 4,8/10.

Let me introduce: the prince of darkness:

"He was killing it in his 20's, in the 70's. Now he is killing it in his 70's in the 20's"

Synes fandme det er imponerende, hvordan han kan have sådan en stor stemme, efter alt det lort han har været igennem.
Brugeravatar

Reputation point: 40

InspectorNorse skrev:
Synes fandme det er imponerende, hvordan han kan have sådan en stor stemme, efter alt det lort han har været igennem.

Gider du at opsummere det essentielle i hans bio og det han har været igennem? :)

Jeg husker der en gang kørte det der reality show med hans familie. Det var da sjovere end de her kedelige Kardashians. Eller hvad..

Brugeravatar

Reputation point: 145

Kostplan: Vis kostplan

Musik som ovenstående var et dagligt irritationsmoment for mig på min arbejdsplads, og fik mig til at ligge i krig med andre derude. Det kan være en anelse værre dog - ikke helt så slemt som det meste vederstyggelige støjforurening, der leveres af frygtlige radiokanaler såsom SkalaFM, Radio Globus, The Voice, Nova og hvad de ellers hedder. Jeg fristes til at være forgangsmand i fabrikationen af t-shirts med teksten "RYD LORTET" - tyvstjålet fra kampagnen mod Christianias eksistensberettigelse.

Det bliver et gavmildt 2/10 herfra. Savner den gamle Elton John.

Nummeret er ikke, hvad man normalt forbinder med Neil Young, der egentlig må siges at være en af de store inspirationskilder til grungens opståen - med sine tidlige liveperformances tilbage i start 70'erne. >Old Man< er klart værd at nævne i den henseende.

Nu til sagen, eller sangen. Nummeret er skrevet til filmen "Philadelphia", og hvad der næsten er for godt til at være sandt er, at også Bruce Springsteen skrev "Streets of Philadelphia" til denne film. Begge numre dystede om en Oscar, hvortil Bruce trak det længste strå. Begge numre er magiske. Selv synes jeg klaverspillet i Youngs udgave, graver dybt i mig...
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar

Reputation point: 180

Geografisk sted: Primært kælderen + AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00

Ceneeh skrev:Nu til sagen, eller sangen. Nummeret er skrevet til filmen "Philadelphia", og hvad der næsten er for godt til at være sandt er, at også Bruce Springsteen skrev "Streets of Philadelphia" til denne film. Begge numre dystede om en Oscar, hvortil Bruce trak det længste strå. Begge numre er magiske. Selv synes jeg klaverspillet i Youngs udgave, graver dybt i mig...

Your Honor, if Andrew was forced to use a wheelchair due to his illness, would the defense ask him to park it outside because it would unfairly influence the jury? Come on, we're talking about AIDS, we're talking about lesions, let's see what we're talking about.

Jeg var faktisk ret glad for den film, især tiden taget i betragtning. Flot nummer, selvom jeg ikke er den store kender af Neil Young. Jeg får lidt Bright Eyes af Art Garfunkel til Watership Down følelse af melodi og produktion. 8/10.

Denne her er dedikeret til Le Grand Shooter. Jeg ved hans kærlighed Chinos stemme er uendelig!
Grotekst overproduceret og de har leget lige lovlig meget med compression i post, men god damn, love it!

Brugeravatar

Reputation point: 210

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Kostplan: Vis kostplan

Den der ødelagte Elton John sang: 2/10
Originalen: 7/10

Neil Young sangen. Kendte den ikke. Den er dejlig. 8/10

Art Garfunkel - Bright Eyes. 8/10. Simon & Garfunkel har lavet noget af det mest stemningsfulde og melankolske musik ever. Det er helt unikt det de kan med stemninger. Det tætteste jeg er kommet på med andre kunstnere er Ben Folds Five og deres Whatever and Ever Amen album fra 1997. Brick og Evaporated fra det album har lidt af den samme uudholdelige ensomme melankoli.

Deftones er decideret crap.

Det her er min yndlingsmelodi at sætte på, når jeg om sommeren, sætter mig udenfor, i udkanten af min græsplæne, med et tæppe, og udkig ud over marken, for at drikke min kaffe i den stille morgen, inden verden vågner og ofte lige før solen står op.

Brugeravatar

Reputation point: 1035

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00

Galleri: Vis galleri (30)

Foregående

Tilbage til Off topic