Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63441 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048377 indlæg i 99704 emner
0 nye indlæg i dag
Mussetrussen skrev:Jeg ved ikke
SandyFrink skrev:Mussetrussen skrev:Jeg ved ikke
Korrekt, det gør du ikke.
Der er ingen der siger at mainstream musik ikke også var fucking shit dengang. Det er jo ikke som om at folk pludselig er blevet skvadderhoveder, der elsker lortemusik. Musik er big business, og der er flere penge i at bringe "musik" til det segment. Det er så, over årtier, lykkes, ligesom ALT andet optimeres og trackes.
Forskellen fra dengang og så til nu er bare, at man har fuldstændigt dissekeret og hacket simple menneskers forhold til musik, og perfektioneret algoritmerne der spytter det ene stykke lort ud efter det andet, alt sammen efter de matematiske, tekniske forskrifter.
Man har med andre ord sat formel på simple menneskers simple fornøjelser, og resten af samfundet holdes så slave.
Det er i det store hele ikke engang til diskussion.
Fra 2 minutter inde:
Der er masser af musikere som laver fantastisk musik også i dag.
Hvis man har den opfattelse at dagens musik ikke holder op mod musikken fra "gamle" dage, så er det fordi, man kigger de forkerte steder.
Ceneeh skrev:Holder stadig.
Fatboy skrev:Synes der manglede lidt Steely Dan i den her tråd.
PittBull! skrev:kylie & cave
Ceneeh skrev:Lidt nostalgi fra min barndom med Joel. Min far havde (og har stadig) en stor plakat med billede af Billy Joel og dertilhørende lyrics fra Piano Man hængende i soveværelset, som jeg lå og studerede inden sengetid, da jeg stadig var en purk. Piano Man og We did not start the fire, står stadig i stærk erindring.
Ved ikke om det er for meget at forlange, men ... LAY ALL YOUR LOVE ON ME
Ceneeh skrev:Minder mig for meget om dengang jeg regelmæssigt kom i styrkeløftsklubber. Baggrundsstøj med vrede mænd, der synger for at fremkalde en lignende vrede hos de udøvende. Not fan.
Er normalt ikke fan af TOOL, men den performance er fuldkommen outstanding. Tal om autencitet. Det er fandeme svært at finde folk, der mener, hvad de siger.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster