Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66423 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049797 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
ccfashion skrev:Hej,
Jeg har et spørgsmål om blackheads - jeg har løst at Baseron 5% skulle virke godt på blackheads på næsen - skal man bare smøre det på og vaske næste dag? Går det så over?
Mvh
Ccfashion
Garik skrev:ccfashion skrev:Hej,
Jeg har et spørgsmål om blackheads - jeg har løst at Baseron 5% skulle virke godt på blackheads på næsen - skal man bare smøre det på og vaske næste dag? Går det så over?
Mvh
Ccfashion
Jeg har brugt Basiron 5% i et par måneder nu, men synes ikke det har hjulpet synderligt desværre.
Monin skrev:Mit kamera i telefonen kan slet ikke fange dem godt nok. Det virker udemærket, men det vil aldrig blive lige så effektivt, som hvis du trykker dem ud - Det er dog lige så effektivt, som de strips man kan købe i matas etc.
Shiseido Blackhead Mask.
carstenloh skrev:Monin skrev:Mit kamera i telefonen kan slet ikke fange dem godt nok. Det virker udemærket, men det vil aldrig blive lige så effektivt, som hvis du trykker dem ud - Det er dog lige så effektivt, som de strips man kan købe i matas etc.
Shiseido Blackhead Mask.
Hvor har du købt den henne, og hvor meget pungede du ud?
BettinaL skrev:Jeg kan anbefale dette:
Brug en skrubbecreme til ansigtet, vask af, tryk så meget ud som muligt. Påfør Origins Clear Improvements maske og vask af når den er helt tørret ind. Det virker
Brug den hver 2. dag indtil de er væk og gå så ned på et par gange om ugen. Skrubbecreme kan du dog godt bruge oftere.
Luxba skrev:Hej
Køb en af de blødere hamphandsker og skrub ansigtet grundigt hver morgen i badet, bagefter kan man bruge en creme der nedsætter olieproduktionen.
Mvh
Luxba
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster