Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66816 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049884 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Foodman skrev:Wee!! Old School AUS'er!
Sad og tænkte på, sætter du eleverne til at løfte vægte? og får du ballade fra forældrene? Florerer jo mange myter om at børn ikke må styrketræne
>
Blackmoore skrev:jeg sætter dem ikke til at løfte vægte, men hvis de gerne vil må de godt. Min holdning er at mange af de her 16-17 årige knægte gør det under alle omstændigheder, så de kan lige så godt gøre det med instruktion, og med mig får de det med et vist fagligt grundlag og med en 100% klar holdning til doping.
jeg prøver måske lidt at give de her knægt (og enkelte piger) det grundlag jeg selv ville ønske jeg havde fået da jeg startede med at løfte i sin tid, og troede at alt i Flex var rent bibel materiale..
Blackmoore skrev:Foodman skrev:Wee!! Old School AUS'er!
Sad og tænkte på, sætter du eleverne til at løfte vægte? og får du ballade fra forældrene? Florerer jo mange myter om at børn ikke må styrketræne
>
jeg sætter dem ikke til at løfte vægte, men hvis de gerne vil må de godt. Min holdning er at mange af de her 16-17 årige knægte gør det under alle omstændigheder, så de kan lige så godt gøre det med instruktion, og med mig får de det med et vist fagligt grundlag og med en 100% klar holdning til doping.
jeg prøver måske lidt at give de her knægt (og enkelte piger) det grundlag jeg selv ville ønske jeg havde fået da jeg startede med at løfte i sin tid, og troede at alt i Flex var rent bibel materiale..
Lærling skrev:Sindssygt med de 110 kg squats.
Blackmoore skrev:Lærling skrev:Sindssygt med de 110 kg squats.
han er lidt af et genetisk vidunder..men han træner også rigtigt meget.
han tager +30 dips, +20 chinups, bænker 2-3 reps med 90kg, curler med +20 kg i håndvægte og kan tage ca 70 pushups ud i en køre.
som 16 årig...
Mit job med ham er primært at sørge for lidt mådehold og balance, så han arbejder med weakpoints og det hele ikke bare bliver guns og bænk..
Blackmoore skrev:Formiddagtræning med eleverne:
1 times grundtræning, dvs mobilitetsøvelser, lidt løb og en masse pushups, bodyweight squats og core øvelser.
jeg når vel en 250-300 pushups på sådan en time..
til gengæld får jeg løn for det
ikke meget. men bedre end bare at sidde derhjemme og være muggen
Fistandantilus skrev:Shit, du når meget igennem på sådan en træning!
Fistandantilus skrev:Shit, du når meget igennem på sådan en træning!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster